LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Ik kocht bij Albert Hein enige weken terug 2 dekbedovertrekken van het merk Ten Cate. Op de verpakking stond uitdrukkelijk dat de overtrekken strijkvrij waren. Na de eerste , de tweede en derde wasbeurt blijkt het strijkvrij een leugen te zijn. Had dit niet op de verpakking gestaan dan had ik het beslist niet gekocht. Ik heb AH aan de bel getrokken en gemeld dat ik de koop ongedaan wil maken en mijn geld terug terug wil. hun reactie was als volgt:
Hi, je appt met [Tekst verwijderd]. Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je aankoop. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry hiervoor! Omdat dit een A-merk product is, kunnen wij je klacht helaas niet in behandeling neme. Je kunt hiervoor contact opnemen met de leverancier (dus Ten Cate) via de volgende website: https://tencate1952.com/nl-nl/klantenservice/ Succes!
Mijn vraag is, kan dit zomaar? Ik heb het product bij AH gekocht en niet bij Ten Cate. Dan moet AH toch de verantwoordelijkheid nemen? Mooie boel, ze verkopen heel veel A-merken en schuiven zo hun verantwoordelijkheid af.
Hi, je appt met [Tekst verwijderd]. Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je aankoop. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Sorry hiervoor! Omdat dit een A-merk product is, kunnen wij je klacht helaas niet in behandeling neme. Je kunt hiervoor contact opnemen met de leverancier (dus Ten Cate) via de volgende website: https://tencate1952.com/nl-nl/klantenservice/ Succes!
Mijn vraag is, kan dit zomaar? Ik heb het product bij AH gekocht en niet bij Ten Cate. Dan moet AH toch de verantwoordelijkheid nemen? Mooie boel, ze verkopen heel veel A-merken en schuiven zo hun verantwoordelijkheid af.
Laatst gewijzigd door Radar op 24 mar 2020 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsnaam verwijderd
Reden: Persoonsnaam verwijderd
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Strijkvrij is niet kreukvrij.
U heeft liever dat een medewerker welke nul komma nul verstand heeft van dekbedovertrekken uw vraag behandelt dan iemand die specialist is op dat gebied ?
Welk risico loopt u ?
U heeft liever dat een medewerker welke nul komma nul verstand heeft van dekbedovertrekken uw vraag behandelt dan iemand die specialist is op dat gebied ?
Welk risico loopt u ?
NeoDutchio
en Lowieze
vinden dit leuk
-
- Berichten: 541
- Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Gekocht in winkel, en al enige weken geleden.
Ik zie weinig kansen hier.
Doe bij de Appie uw levensmiddelen kopen en de dekbedspullen bij een beddenzaak oud.
Ik zie weinig kansen hier.
Doe bij de Appie uw levensmiddelen kopen en de dekbedspullen bij een beddenzaak oud.
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Waar zit het probleem om even contact op te nemen met Ten Cate zelf?
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Wat zou TS met Ten Cate moeten bespreken dan? TS wil haar geld terug, daarvoor moet ze gewoon bij de verkoper (dus: AH) zijn. Meer is het niet.
-
- Berichten: 5921
- Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
- Locatie: Nederbelg!
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Goede strakke lijn op zolder en dan 2x centrifugeren voor redelijk droog ophangen... dan blijft er een lijn zitten voor opvouwen,
en strijkvrij, doe ik zelfs met merkloze zooi maar wel strakke lijn en na spannen, dus geen plastic maar stalen binnenkant en je hebt kreukvrije lakens en overtrekken!
De zachte Flanel bevalt het beste, kreuken minder dan gewoon Katoen, gekocht bij mijn geliefde Action dus ook A merk?
en strijkvrij, doe ik zelfs met merkloze zooi maar wel strakke lijn en na spannen, dus geen plastic maar stalen binnenkant en je hebt kreukvrije lakens en overtrekken!
De zachte Flanel bevalt het beste, kreuken minder dan gewoon Katoen, gekocht bij mijn geliefde Action dus ook A merk?
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Dekbed in de droger gehad (en er gelijk uit gehaald?) en mocht het wel in de droger volgens etiquette?
Quote van internet:
Voor een optimaal glad resultaat, was je het beddengoed op de maximaal toegestane temperatuur en haal je het gelijk uit de wasmachine en/of droger. Nog beter is het om het beddengoed aan een waslijn te laten drogen.
Quote van internet:
Voor een optimaal glad resultaat, was je het beddengoed op de maximaal toegestane temperatuur en haal je het gelijk uit de wasmachine en/of droger. Nog beter is het om het beddengoed aan een waslijn te laten drogen.
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Zoals Crazyme al zegt "strijkvrij betekent niet kreukvrij".
Bij drogen in de droger, zet u de droger op stand strijken (hoogste stand = zeer droog of 1 stand lager = kastdroog).
Bij drogen buiten, eerst 10 à 15 min. in droger op stand strijken (strijkdroog), waarna u ze daarna buiten aan de lijn laat drogen.
In beide gevallen uitsluitend de overtrekken + kussenslopen in de droger en geen ander wasgoed er bij, want dan bevordert u juist kreukels.
Bij drogen in de droger, zet u de droger op stand strijken (hoogste stand = zeer droog of 1 stand lager = kastdroog).
Bij drogen buiten, eerst 10 à 15 min. in droger op stand strijken (strijkdroog), waarna u ze daarna buiten aan de lijn laat drogen.
In beide gevallen uitsluitend de overtrekken + kussenslopen in de droger en geen ander wasgoed er bij, want dan bevordert u juist kreukels.
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Hartelijk dank allen voor uw reactie. Ik kon inderdaad pas constateren na het wassen dat strijkvrij niet klopte. Ik doe altijd mijn andere strijkvrij dekbedovertrekken na het wassen (op 40 gr. zoals het etiket aangeeft) een paar minuten in de droger (ook toegestaan volgens het etiket) en daarna buiten op de waslijn verder drogen met altijd prima resultaat. Er komt geen strijkijzer meer aan te pas omdat strijkvrij uiteraard ook kreukvrij moet zijn. Anders heeft strijkvrij geen enkele zin. Dat ik mijn klacht ook bij Ten Cate kan neerleggen is ook geen probleem. Ik vraag alleen of het (juridisch) juist is dat Appie zijn verantwoordelijkheid afschuift en mij naar de fabrikant verwijst terwijl ze op hun site schrijven dat ze "de kwaliteit van hun producten altijd garanderen" (maar in dit geval tot aan de deur van de winkel).
-
- Berichten: 12336
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Strijkvrij wil niet zeggen dat het wassen op dezelfde manier gaat. Als er teveel wasgoed in de trommel gaat, dan helpt geen enkel strijkvrij product. Vreemd genoeg vindt ik geen andere klachten over de dekbedovertrekken.
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
En het antwoord is dus duidelijk: nee, dat is niet correct.Zwaluw82 schreef: ↑28 mar 2020 17:45Ik vraag alleen of het (juridisch) juist is dat Appie zijn verantwoordelijkheid afschuift en mij naar de fabrikant verwijst terwijl ze op hun site schrijven dat ze "de kwaliteit van hun producten altijd garanderen" (maar in dit geval tot aan de deur van de winkel).
alfatrion
vindt dit leuk
Re: Bij A-merk geeft Albert Heijn geen serviceopvolging
Koop overtrekken met polyester erin of van microvezel. Hoef je zeker niet te strijken!
Ik persoonlijk wil er niet onder liggen, heb dus altijd 100% katoen. Maar ik strijk ze sowieso niet, zonde van mn tijd.
De overtrekken van Ten Cate zijn tenminste wel recht, iets wat je van de B-merken niet kan zeggen
Ik persoonlijk wil er niet onder liggen, heb dus altijd 100% katoen. Maar ik strijk ze sowieso niet, zonde van mn tijd.
De overtrekken van Ten Cate zijn tenminste wel recht, iets wat je van de B-merken niet kan zeggen