LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik houd het ook kort en krachtig:
IsaacPerry schreef:
08 apr 2020 00:28
Ik zal dit tot mijn sterven blijven aanvechten op elke manier mogelijk
Doe ons hier een lol en ga dat elders doen. Hier kun je vragen stellen en van (doorgaans) leken en één deurwaarder een antwoord verwachten, maar daadwerkelijk helpen kunnen we je niet.
Cannock Chase heeft mij altijd keurig de brieven wel verstrekt en omdat ik in gebreke ben gebleven van betaling aan de Basic-Fit betwist ik de vordering ook niet.
[...]
Voor de goede orde, want geld is op dit moment niet het probleem. Ik ben gewoon ernstig benadeeld en dit kost mijn integriteit bij mijn werkgever aangezien ik zelf werkzaam bij een grote financiële dienstverlener. Ik had ook gewoon betaald als van ARKEL mij in kennis had gesteld dat zij de vordering zouden gaan executeren namens Cannock Chase.
De enige die jou benadeeld heeft, dat ben je zelf. Omdat je een terechte vordering al die tijd niet betaald hebt. Tip: stop met dit gedoe en betaal je rekeningen gewoon op tijd, net als ieder ander voor wie geld het probleem niet is. Dan kunnen de deurwaarders hun tijd besteden aan degenen voor wie geld juist wel een probleem is.

16again
Berichten: 16106
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door 16again »

IsaacPerry schreef:
08 apr 2020 00:28
Bedankt ieder voor de reacties, tips en informatie. Ik waardeer het heel erg.

Ik houd het kort en krachtig vandaag:

Cannock Chase heeft mij altijd keurig de brieven wel verstrekt en omdat ik in gebreke ben gebleven van betaling aan de Basic-Fit betwist ik de vordering ook niet. Ik verzet dus of teken ook geen beroep aan tegen deze vordering, echter ga ik dus wel in verzet tegen VAN ARKEL GERECHTSDEURWAARDERS en de niet uitgevoerde ambtshandelingen die mij in rekening zijn gebracht.
In hoeverre zijn alle bijgekomen kosten daarna terecht? Immers, bij eerste huisbezoek deurwaarder had je tot betaling over kunnen gaan, waardoor kosten minder uit de hand waren gelopen.

Erthanax
Berichten: 9696
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Erthanax »

IsaacPerry schreef:
08 apr 2020 00:28
Bedankt ieder voor de reacties, tips en informatie. Ik waardeer het heel erg.

Ik houd het kort en krachtig vandaag:
(...)
Een goed begin, mooi zo. Nu wordt uw verhaal een stuk begrijpelijker. Rekeningen moeten worden betaald en Van Arkel moet zich aan de regels houden. Als ze dat volgens u niet gedaan hebben en als u dat kunt aantonen, dan kunt u het best een klacht indienen. Op de website van het Juridisch Loket vindt u een stappenplan. Succes!

juliomariner
Berichten: 4834
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Inderdaad kunt u dan het stappenplan van Erthanax volgen maar het eerste dat er moet gebeuren lijkt me is de vordering en het deel van de kosten dat u niet bestrijdt te betalen anders gaan uw principes erg duur worden.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door tttlocke »

Er wordt toch al betaald? Vanuit het beslag dat is gelegd.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

IsaacPerry schreef:
08 apr 2020 00:28
Cannock Chase heeft mij altijd keurig de brieven wel verstrekt en omdat ik in gebreke ben gebleven van betaling aan de Basic-Fit betwist ik de vordering ook niet. Ik verzet dus of teken ook geen beroep aan tegen deze vordering, echter ga ik dus wel in verzet tegen VAN ARKEL GERECHTSDEURWAARDERS en de niet uitgevoerde ambtshandelingen die mij in rekening zijn gebracht. Ik zal dit tot mijn sterven blijven aanvechten op elke manier mogelijk want, echt waar, echt waar gewoon, geen enkele organisatie mag hiermee weg komen.
Maar u kunt geen verzet aantekenen bij de deurwaarder, deze handelt op basis van het vonnis.

De kosten voor de rechtszaak zijn compleet terecht, u heeft immers alle betaalverzoeken genegeerd. U kunt nu wel in beroep gaan maar dat gaat u enkel meer geld kosten omdat u de zaak niet gaat winnen, immers is de vordering terecht.

Mijn advies zou zijn betaal gewoon alles en laat het rusten, deze zaak ga je niet winnen. En les voor de volgende keer betaal gewoon uw rekeningen dan heeft u dit gezeik niet.

juliomariner
Berichten: 4834
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door juliomariner »

tttlocke schreef:
08 apr 2020 10:48
Er wordt toch al betaald? Vanuit het beslag dat is gelegd.
Klopt ff niet aan gedacht maar misschien kan ts restbedrag in 1 keer betalen dan is hij in ieder geval van loonbeslag af

BL2
Berichten: 4839
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door BL2 »

Mijn complimenten voor de totaal andere manier van schrijven, je lijkt wel een ander persoon dan de TS.

Verder, zo gauw mogelijk betalen en verder gaan met het leven, je wens en dwang hier verder mee willen gaan tot aan je dood roept bij mij wat psychologische vragen op.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door moederslink »

Prettiger taalgebruik👍.
Ga eens grondig samen met uw ouders de afgelopen periode door....
bv: is er een vakantie geweest dat niemand thuis was ?

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door grun »

BL2 schreef:
08 apr 2020 11:19
Verder, zo gauw mogelijk betalen en verder gaan met het leven, je wens en dwang hier verder mee willen gaan tot aan je dood roept bij mij wat psychologische vragen op.
Tot nu toe is het bedrag ook niet duizelingwekkend hoog. Ik vermoed dat het TS vooral dwars zit dat door het beslag op het salaris de werkgever nu kennis heeft van financiële problemen, terwijl hij in dezelfde sector werkzaam is.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Radar »

Zullen we niet zomaar andere forumleden erbij betrekken? Daar heeft niemand wat aan. ^FG

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door tttlocke »

En waar doelt de moderatie op met deze toch wat cryptische tekst, nota bene 5 uur nadat het laatste bericht in dit topic geplaatst is?

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Waarschijnlijk dat iemand iets vroeg over ElleFlowers?

Lady1234
Berichten: 27127
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ging dacht ik over Ella.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door tttlocke »

Als de moderatie berichten heeft verwijderd, kan ze dat er beter bij zetten: zonder die kennis (?) slaat het bericht van 16:44 uur als een tang op een varken.

Lady1234
Berichten: 27127
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er werd ergens gesproken over 2 deurwaarders op dit forum.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door tttlocke »

De moderatie realiseert zich niet dat zo'n opmerking alleen betekenis heeft in relatie tot de berichten waarop gedoeld wordt. Als je die berichten intussen zelf verwijderd hebt (zonder dat er bij te vertellen), zaai je verwarring. Alleen degene die alles heeft meegelezen kan dan bedenken waarover het zou kunnen gaan.
(allemaal off-topic en terzijde, maar wel gewoon uit ergernis).

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door gosewijn »

Reactie in huiskamer

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Struisvogel gedrag werkt niet bij mensen. Het gevolg wordt alleen maar steeds erger.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nalatigheid door Van Arkel Gerechtsdeurwaarders?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Statler schreef:
07 apr 2020 11:37
In één woord: onzin. De gerechtsdeurwaarder is juist de enige die “over de beslagvrije voet gaat”.
belastingdeurwaarder mag dit natuurlijk ook maar in deze casus niet van toepassing.
Klopt helemaal natuurlijk, maar inderdaad: niet van toepassing op deze casus. Ik had het idee dat er al genoeg ruis in dit topic bestaat, en heb het dus maar tot de wél van toepassing zijnde zaken beperkt :wink:
kuklos schreef:
07 apr 2020 23:22
Alle stukken aangaande herinneringen en aanmaningen komen aan, daarna alle stukken mbt een rechtszaak niet, maar vervolgens weten ze wel weer de werkgever van TS te vinden. En al die tijd is er blijkbaar niemand, bij Van Arkel niet, en bij Cannock Chase niet, en bij de advocaat van de eisende partij ook niet, een lampje gaan branden om het adres nogmaals te checken. Het zijn wel erg veel toevalligheden op elkaar gestapeld.
Als de zaak bij Van Arkel ligt, doet Cannock Chase uiteraard niets meer. Ik weet niet waar je de advocaat vandaan haalt, maar er doet helemaal geen advocaat mee in dit spel. De enige die in deze fase aan adresverificatie doet, is Van Arkel. Die verifieert bij ieder exploot de BRP-gegevens. Je conclusie is dus wél juist: teveel toeval om waar te zijn.
grun schreef:
08 apr 2020 06:14
In de tijd dat ik wel eens vonnissen ontving, werden die altijd aangetekend verstuurd. Het zou kunnen dat dat inmiddels veranderd is maar dat betwijfel ik.
De rechtbank verstuurt (als je verweer hebt gevoerd) vonnissen aangetekend. De deurwaarder doet dat uiteraard niet: die betekent het vonnis juist zelf.
16again schreef:
08 apr 2020 08:30
In hoeverre zijn alle bijgekomen kosten daarna terecht? Immers, bij eerste huisbezoek deurwaarder had je tot betaling over kunnen gaan, waardoor kosten minder uit de hand waren gelopen.
Die kosten zijn terecht, want: door de rechter geliquideerd (vastgesteld in het vonnis). De enige manier om daar iets tegen te doen is een verzetprocedure. En zelfs dat helpt je maar beperkt als de onderliggende vordering terecht is - want dan wordt je in verzet weer opnieuw veroordeeld. Het enige wat je dan kan doen, is na veroordeling snel alsnog betalen, zodat er niet opnieuw betekend en beslag gelegd hoeft te worden. Dat zijn dan, als je al wint, de enige winstpunten. Maar daarvoor moet je wel eerst een advocaat inschakelen, met alle kosten van dien, dus het blijft broekzak/vestzak.

Gesloten