Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar u gaat ook boodschappen doen. Dus die andere automobilisten denken ook, man , man wat een drukte.

Was gisteren weer eens in de Jumbo na een paar weken. Er werd keurig een schoongemaakt karretje aangereikt, iedereen bleef uit elkaars buurt, of wachtte even bij het passeren. Geen onvertogen woord, of blik.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Was gisteren in het winkelcentrum, net zo druk als voor Corona tijd. (Realiseerde me later dat iedereen waarschijnlijk zijn uitkering of salaris binnen heeft.) Voor het eerst sinds Corona naar de Hema, veel te veel mensen binnen (wordt niet gecontroleerd) en er werd geen afstand gehouden, wat ook in de smalle gangpaden nauwelijks mogelijk is. Zelfs de medewerkers komen naast je staan om wat in de vakken te rommelen of lopen pal achter je langs. Voor mij is Hema een no go zolang Corona niet onder controle is.

Appie heeft alles prima geregeld gelukkig.
Laatst gewijzigd door ZeerPrivé op 25 apr 2020 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Was gisteren in de Aldi voor een zak Malta's (bij o.a. AH nog niet gezien). Was de enige klant om 20.30 uur (koopavond). Het maakt echt wel wat uit hoe laat je je boodschappen haalt.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Erthanax schreef:
31 mar 2020 00:21
Dat laatste is nog het waarschijnlijkst :D. Er is geen enkele reden voor een ban, althans niet meer dan anders. Ik hoop echt dat hij niet ziek is!
Ziek ; Nee,
Quarantaine ja, net Kot gekocht en nu hele land op slot.
Ik kan het nog wel verlaten maar kom als Hollander dan niet meer terug... druk aan 't klussen en illegaal via fiets route in Nederland materialen gehaald, ze controleren elke auto maar vrijwel geen enkele E bike met tassen van B Post... dat valt daar niet op!

En hier niets gemeld; Ja, de kabel graven doen ze hier ook niet meer, nu zelf kabel gekocht in NL en gegraven en weer online!
Ik had na aanmelden binnen 5 werkdagen een aansluiting moeten hebben, maar ze werken nu al vele weken niet meer!

Dus ik zit hier in Quarantaine en bevalt prima....
De Colruyt verkoopt vele biersoorten en zolang je het Cora bier laat staan heb ik geen klagen!
Alleen voor elk schroefje een tering eind fietsen en illegaal de grens over, buren vroegen ook al hoe ik aan de zooi kom....

Elke bouwmarkt op slot en wat doen je dan als je een nieuw slot wilt kopen?
Nu met 2400 meters kabel de grens over gegaan.... raad waar ik woon!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik kom een keer per week noodgedwongen in de supermarkt. Maar die anderhalve meter kun je daar ook vergeten. Levensgevaarlijk, ze geven niets om hun levens.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Theotrucker schreef:
25 apr 2020 16:02
Ik kom een keer per week noodgedwongen in de supermarkt. Maar die anderhalve meter kun je daar ook vergeten. Levensgevaarlijk, ze geven niets om hun levens.

Welke supermarkt is dat? En zijn er geen andere supers waar het beter geregeld is?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Lidl, ik ga niet naar nog meer. Een keer winkelen is genoeg. Thuisblijven.

Komkommertijd is terug. Geimmigreerd naar België. Welkom terug.

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ha, komkommie, velen maakten zich al zorgen om je. Maar er was weer eens op zijn komkommeriaans niets aan de hand dus. Je bent er weer!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

moederslink schreef:
20 apr 2020 18:35
Over KKT :
stel dat hij idd een ban van een maand heeft gekregen ( bestaat dat? ) dan komt ie 28 april misschien wel weer tevoorschijn.
Hopelijk is het dat en niet iets naars aan ziektes o.i.d .
Iets eerder een Kabel geregeld.... Lock Down in geheel België en dan lees je van alles over jezelf!
Wel Quarantaine dus, gehele land, en na kabel halen op de fiets en heel veel graaf werk na over de grens iemand gevonden te hebben die een Server achter haar modem wel goed vond!

Bij een ban had ik wel als Pinda Nootje of zo gekomen, als ze wekelijks na ontdekken wie er achter zit elke gebruiker moeten blokkeren en IP blokkade helpt niet... zolang er vele open Wifi spots zijn?

Maar zolang we een volgens vele hier een betrouwbare Gerechtsdeurwaarder enige tijd ook misten......
En ik weet nog steeds niet wat deze persoon fout heeft gedaan ooit, hij hield zich wel erg aan de regels.....
Voor bedrijven die duidelijk maar wat aan klooien zou ik graag maar dat adviseren mag niet helaas hier!
Elk bedrijf mag elke wet overtreden en een gelijkwaardige manier terug doen.....

Hij heeft wettelijk gelijk maar moreel is soms een actie van forum leden die een bedrijf gaan bellen en vragen.....
Ik weet dat 1 vragen steller na 23 telefoontjes van forum leden hier toch maar coulance heeft verleent, niets geen trage rechtszaak die maanden kan duren maar binnen 6 dagen geregeld....!

Ja het is weer ,,, tijd!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

hoe dan ook... WELKOM TERUG !
Geen ban, niet ziek :D

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Theotrucker schreef:
25 apr 2020 16:05
Lidl, ik ga niet naar nog meer. Een keer winkelen is genoeg. Thuisblijven.

Komkommertijd is terug. Geimmigreerd naar België. Welkom terug.
Wonende recht tegenover een Lidl kijk ik of de parkeerplaats leeg is!
Altijd op rustig moment en hier eerder 5,1 meters afstand krijg ik de indruk.

De Lidl is dus per land verschillend!

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De Lidl hier is heel ruim met brede paden, maar geen éénrichtingsverkeer, trouwens de Jumbo ook niet, maar wel strikt deurbeleid tav het aantal karretjes.

Maar ook een gezin hoeft daar toch maar één keer per week te zijn?

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

KKT welkom terug, en als vanouds met dwaze verhalen. Op de fiets met 2,4 kilometer kabel, natuurlijk.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Theotrucker schreef:
25 apr 2020 16:05
Lidl, ik ga niet naar nog meer. Een keer winkelen is genoeg. Thuisblijven.

Ik bedoel eigenlijk dat je dan naar 1 andere super gaat waar het beter geregeld is, dus niet meer naar de Lidl.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Bij de Jumbo hier worden de karretjes nog steeds door het personeel gedesinfecteerd en men houdt redelijk goed afstand én het is eenrichtingsverkeer!
Een x per week haal ik boodschappen.

In het dorp lijkt het er op of men wat onverschilliger wordt en bij de bloemen-en plantenman was het druk en er was onvoldoende afstand .

En ik mag naar de pedicure 👍👍( medische indicatie ) , ze heeft me ingepland!
En mn haar? Ik kleur het zelf wel en het model? Tja.....

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Die pedicure op medische indicatie mocht al 14 dagen. Maar niet slijpen of frezen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ze heeft mij gisteren pas gebeld dus konden we gelijk een afspraak plannen.

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Slijpen of frezen? :? Het gaat toch niet om een bouwvakker?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Lady1234 schreef:
25 apr 2020 16:25
KKT welkom terug, en als vanouds met dwaze verhalen. Op de fiets met 2,4 kilometer kabel, natuurlijk.
5 werkdagen hier wachten en ze werken niet meer!

Dan is het een hele klus ergens 2400 meters kabel na eerst opmeten te vinden.
En veel meters graven en het werkte!
Een ,,, oplossing dus.

Het was ietsje verder fietsen want de winkel was eerder 15 km verder dus 30 km heen en terug, maar wel gelukt.
Lees nu eens dat Ziggo die pas op 29 april iemand langs stuurde.... valt het toch nog mee!

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

breien schreef:
25 apr 2020 16:30
De kapper moet weer open voor echte spoedgevallen 🧓{op medische indicatie}
Ik vind dat een kleur die er uit groeit een spoedgeval is. Hoe anderen er over denken weet ik natuurlijk niet. We kunnen nog altijd een poll openen op ons o zo geliefde AvroTrosRadar forum.

Plaats reactie