Handelshuis Friesland aankoop tweedehands Jaccuzi

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
marja30
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2003 12:39

Re: Handelshuis Friesland aankoop tweedehands Jaccuzi

Ongelezen bericht door marja30 »

Deze man lost niks op. En is erg agressief. Ik heb een vrij handige man en heeft veel mankementen zelf gerepareerd. Dus we t doent er maar mee. Maar deze man zou eens bezoek van Alberto Stegeman moeten hebben.

Cdinah
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 apr 2020 19:05

Re: Handelshuis Friesland aankoop tweedehands Jaccuzi

Ongelezen bericht door Cdinah »

Hoi Marja30 en RRett hebben jullie de juiste naam van deze verkoper in Drachten . Op de factuur staat Cornelis van Giessen. Maar uit zijn handreiking kan ik uitmaken dat zijn voornaam Martin is .
Ik van nu mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen . Hij wil wel mijn jaccuzzi komen repareren alleen als ik even 500€ mee betaal en dat vertik ik . Maar de aangetekende brief moet natuurlijk wel aankomen .

joviool
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 feb 2012 13:12

Re: Handelshuis Friesland aankoop tweedehands Jaccuzi

Ongelezen bericht door joviool »

Inmiddels blijven ze door gaan. Nu op. Bubbelbaden enz en gebruikte jacuzzi's. nl
Veel gedupeerden. Leveren kapotte jacuzzi's. Zeggen dat ze nieuw zijn terwijl dit niet zo blijkt. Je krijgt vodje papier met gekocht jaccuzi. Geen naam of type nr niks. Je doet vette aanbetaling dan staat er onder dat als jaccuzi uit showroom is alle mankementen voor koper zijn. Zelfs als hun hem zelf leveren. Verhaal gelezen dat bij levering jacuzzi van aanhanger valt. Ze moesten betalen en gingen er als haas vandoor. Aangetekende post van advocaten weigeren ze aan te nemen. Nathalie giessen staat in drachten en kenneth in zeist. Kamp vriendjes schrijven goede reviews. Dikke huizen, auto's en steeds op vakantie van geld verkregen uit oplichting.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Handelshuis Friesland aankoop tweedehands Jaccuzi

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ja, als je aanbetaalde of laat bezorgen?

Ik haalde zelf op met laagje stof erop... eerst omdraaien en goed kijken en ik zag het Tape en zo dus wist wat ik kocht.
Gezien de prijs kun je geen perfecte nieuwe verwachten maar een terug gekomen voor garantie met ellende.

Er zitten enkele leuke Hobby projecten tussen voor handige mensen.
Ik kocht een erg grote met veel werk eraan... en gezien de prijs ben ik wel tevreden na middagje klussen!
Dit is vooral gebruikte & afgekeurde retouren waar iets niet goed was.

Ik ben na middagje alles nalopen en herstellen zeer tevreden tot nu toe!

HenkJansen!
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2021 20:34

Re: Handelshuis Friesland aankoop tweedehands Jaccuzi

Ongelezen bericht door HenkJansen! »

Showmodellen!!!?? Heb zelf gezien dat de baden met gaten erin aangereden worden. Die worden opgeknapt in een loods, naast de 'showroom'.
Op deze manier makkelijk geld verdienen. OPLICHTERS!

AnkeL
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2022 16:45

Re: Handelshuis Friesland aankoop tweedehands Jaccuzi

Ongelezen bericht door AnkeL »

Begin januari kwamen zij een bubbelbad bij ons halen waar een prijs van 600 euro voor afgesproken was. Dit bad werkte perfect! Toen ze hier waren beweerde Kenneth van Bubbelbaden enz dat het bubbelbad niet meer bruikbaar was omwille van polyesterrot. Hij ging het wel meenemen voor afvoer, zogezegd. Vermits er nieuwe onderdelen inzaten, zouden ze die nog wel kunnen gebruiken. Bleek hij bij vertrek geld van ons te willen om de jacuzzi af te voeren. Dat weigerden we. Telefonisch werd door Nathalie gedreigd met incasso als we niet zouden betaalden. Dat deden we uiteraard niet voor een jacuzzi waar zij ons 600 euro voor gingen betalen. Kenneth vertrok met onze jacuzzi, zonder er voor te betalen. Wij bleven verbouwereerd achter.
De jacuzzi die ze meenamen voor afvoer, want 'dit was levensgevaarlijk en niet meer te herstellen', stond vorige week te koop bij hen aan 5.250 euro.
Dit noemen ze bedrog! Politie en verzekering zijn er mee bezig.

Marijn95
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2023 13:07

Re: Handelshuis Friesland aankoop tweedehands Jaccuzi

Ongelezen bericht door Marijn95 »

Helaas heb ik de reviews te laat gelezen. Ik ben er ook ingelopen.
Bij telefonisch contact zeg Kenneth dat alles zou werken en dat de jacuzzi ingeruild is voor een kleinere omdat kinderen uit huis waren. Moest helemaal in orde zijn.
-lek
-kapotte blower
-storing kachel
-kapotte jets
-totaal verteerd deksel
Ook op een gigantisch amateuristische manier geplaatst. Zelfs tijdens het vervoer braken de eerste stukjes al van het kunstof.
Slot van het liedje reageerd hij amper meer. Krijg je geen antwoorden op vragen en laat hij je zitten. Natuurlijk kun je inruilen.. doe je dit word je dubbel opgelicht. Kan hier echt niets juridisch tegen ondernomen worden?
Geraffineerde oplichting.. ongelooflijk dat dit door kan gaan.

Aappy
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 feb 2024 14:11

Re: Handelshuis Friesland aankoop tweedehands Jaccuzi

Ongelezen bericht door Aappy »

Ook ik ben erin geluisd, dom en naïef gewoon een bad besteld en laten komen a €600 incl. transport. Volgens Martin helemaal in orde maar wel geleverd zonder zijpanelen en was dit zo afgesproken, op de vraag waar staat dat werd hij agressief en wilde niet meer praten. Ik kon wel inruilen ( dus ik praat dat op dezelfde dag van bezorgen dit gemeld) tegen over dezelfde met bij betaling van ....€500.... niet te geloven toch ! Neemt de telefoon niet meer op en dat is het. Dus iedereen gewaarschuwd

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Handelshuis Friesland aankoop tweedehands Jaccuzi

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Aappy schreef:
20 feb 2024 14:21
Dus iedereen gewaarschuwd
Bedankt voor de zoveelste waarschuwing. Maar als u, en alle andere voor u die in dit topic waarschuwen, alle waarschuwingen niet gelezen hebt, wat zou u dan bereiken met waarschuwing nummer zoveel?

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Handelshuis Friesland aankoop tweedehands Jaccuzi

Ongelezen bericht door Erthanax »

Er zijn natuurlijk ook geïnteresseerden die vooraf googelen, o.a. dit topic tegenkomen, en deze leverancier van hun lijstje schrappen. Voor al die anonieme bezoekers is ook waarschuwing nummer zoveel nog nuttig: kennelijk heeft deze leverancier zijn leven nog niet gebeterd.

Plaats reactie