Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Dat sluiten had al veel eerder moeten gebeuren. Beter nog verwijderen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Moderatie, verwijder dit topic svp.
Het staat vol met privé informatie over onschuldige kinderen. Dit kan niet!

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

PietertjeTwee schreef:
21 sep 2020 17:26
Ik ontving zojuist een PB van de moderatie, die niet voor mij bedoeld was:
Dat bericht was duidelijk wel voor jou bedoeld.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik denk persoonlijk dat er wat mis is gegaan door al dat opschonen. Als de mods tussendoor een ander bericht hebben weggehaald en tegelijkertijd reageren op gemeld bericht (met bijvoorbeeld nummer 22), dan schuift het nummer van dat bericht op en gaat er dus iets fout. Dit kan gebeuren als je met meerdere tabbladen werkt of 2 mods met hetzelfde topic bezig zijn.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

PietertjeTwee schreef:
21 sep 2020 17:37
omega19 schreef:
21 sep 2020 17:33
PietertjeTwee schreef:
21 sep 2020 17:26
Ik ontving zojuist een PB van de moderatie, die niet voor mij bedoeld was:
Dat bericht was duidelijk wel voor jou bedoeld.
Nee hoor. In de eerste zin staat dat ik het bericht gemeld zou hebben. Het moge duidelijk zijn dat dat niet het geval is.
je hebt gelijk dit was PB bericht voor de melder

CarlaHeusden
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 sep 2020 18:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door CarlaHeusden »

Misschien plaatst Dhr. Pieter wel meer opmerkingen die niet aardig overkomen, en dat begint op te vallen bij de moderatie van het forum. Het gaat om mij dat heb je ook duidelijk laten zien hier. Om persoonlijke berichten hier te plaatsen vind ik zelf al helemaal niet kloppen, daar spreek je toch gewoon de moderatie op aan en die legt het je uit Pieter.

Dus zoek de schuld eens bij jezelf, om nu alweer naar de moderatie te wijzen met kruisjes.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

CarlaHeusden schreef:
21 sep 2020 18:46
Misschien plaatst Dhr. Pieter wel meer opmerkingen die niet aardig overkomen, en dat begint op te vallen bij de moderatie van het forum. Het gaat om mij dat heb je ook duidelijk laten zien hier. Om persoonlijke berichten hier te plaatsen vind ik zelf al helemaal niet kloppen, daar spreek je toch gewoon de moderatie op aan en die legt het je uit Pieter.

Dus zoek de schuld eens bij jezelf, om nu alweer naar de moderatie te wijzen met kruisjes.
Tip, als je er niks van afweet, hou dan je mond.
PietertjeTwee heeft blijkbaar een PB gekregen naar aanleiding van een bericht dat IK gemeld had. Het betrof dit bericht van hebra98 waarin hij/zij het grappig vond om de naam van PietertjeTwee te verbasteren naar peutertje (v) twee.

omega19
Berichten: 661
Lid geworden op: 30 dec 2019 07:24

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door omega19 »

Je reageert paranoide. Alle forumgebruikers worden in het oog gehouden. Daar is niks chinees aan.

Een kruisje zul je niet achter je naam hebben, waarschijnelijk wel waarschuwingsniveau 1

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Gebeurt de laatste maanden opvallend vaak dat 'nieuw' komers zich binnen de kortste keren in dit feedback forum begeven. Wordt de hoogste tijd dat @SK zich weer even met het forum bezig houdt.

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Tja, Carla zal ook wel een oudgediende zijn die zich onder een nieuwe naam aanbiedt.

CarlaHeusden
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 sep 2020 18:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door CarlaHeusden »

Wat is daar mis mee? als jouw naam genoemd wordt dan reageer je toch ook? Waarom zou ik dat niet mogen? Omdat jij de dienst uitmaakt ZeerPrivé! En dat je me ook nog een trol durft te noemen daar is zeker het laatste nog niet over gesproken. Ik heb vandaag bewijs aangeleverd met bankafschriften en aanmaningen van de bank aan de beheerder van het forum. Het is van mijn kant een serieuze zaak en jij noemt het trol gedrag.

En ja zeer arrogante Pietertje Twee, laat het me dan duidelijk zeggen..ik heb jou gemeld om die arrogante houding van je om andere te kwetsen. Je hebt het nog steeds tegen een respectvolle vrouw hoor. Jij hoeft mij zeker niet te vertellen op een minachtige toon hoe ik mijn geld moet beheren.

Kuklos, als je niet zeker van je zaak bent kan je beter zwijgen, je slaat de plank gigantisch mis en je zet jezelf behoorlijk in de kijker.

Ik riskeer natuurlijk een ban, maar ik laat niet met me sollen en dollen. De waarheid mag gezegd worden, het moest er gewoon even uit.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

CarlaHeusden schreef:
21 sep 2020 19:43
Kuklos, als je niet zeker van je zaak bent kan je beter zwijgen, je slaat de plank gigantisch mis en je zet jezelf behoorlijk in de kijker.
Probeer je nu serieus te beweren dat jij beter weet dan ik welk bericht ik gemeld heb en met welke letterlijke tekst de moderators per abuis het bericht ook naar PietertjeTwee stuurden?

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door tttlocke »

CarlaHeusden schreef:
21 sep 2020 19:43
Kuklos, als je niet zeker van je zaak bent kan je beter zwijgen, je slaat de plank gigantisch mis en je zet jezelf behoorlijk in de kijker.
En wat is er mis met in de kijker staan? Niks toch?

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door tttlocke »

kuklos schreef:
21 sep 2020 20:08
Probeer je nu serieus te beweren dat jij beter weet dan ik welk bericht ik gemeld heb en met welke letterlijke tekst de moderators per abuis het bericht ook naar PietertjeTwee stuurden?
De sneer 'Peutertje Twee' kreeg dus wel de goedkeuring van de moderator. En het bericht is weer opengezet voor meldingen.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

CarlaHeusden schreef:
21 sep 2020 19:43
Wat is daar mis mee? als jouw naam genoemd wordt dan reageer je toch ook? Waarom zou ik dat niet mogen? Omdat jij de dienst uitmaakt ZeerPrivé! En dat je me ook nog een trol durft te noemen daar is zeker het laatste nog niet over gesproken.

[...]

Ik riskeer natuurlijk een ban, maar ik laat niet met me sollen en dollen. De waarheid mag gezegd worden, het moest er gewoon even uit.
Mis ik iets? Waar heeft ZeerPrivé jou een trol genoemd? En waarom zou jij een ban moeten krijgen?

De manier van reageren komt inderdaad bekend voor, maar dan niet iets met Africa. Ik denk eerder aan bloemetjes.

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En dat voor iemand die drie dagen lid is van het forum. Verschillende verhalen over dat krediet, wild om zich heen schoppen en dan ook nog de bankafrekeningen naar de moderatie sturen.

Het wordt hoe langer hoe gekker.

CarlaHeusden
Berichten: 81
Lid geworden op: 18 sep 2020 18:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door CarlaHeusden »

banken-f30/eenzijdige-verhoging-aflossi ... l#p2782861

De trol van zeerprivé. Verder zoeken jullie het maar fijn uit om mij met z`n allen te bespringen, het is waarschijnlijk het ritueel van het forum. Het moet aardig blijven en dat is het niet.

De sfeer is al ingezet en ik kan hier eigenlijk ook niet meer blijven, dan ben je altijd aan de beurt en dat ligt niet in mijn karakter.

Feestje voor jullie, en ik slaap weer als een roos.

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

De sfeer is al ingezet en ik kan hier eigenlijk ook niet meer blijven, dan ben je altijd aan de beurt en dat ligt niet in mijn karakter.

Nou, tot de volgende keer dan maar weer. :mrgreen:

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

witte angora schreef:
21 sep 2020 20:27
Ik denk eerder aan bloemetjes.
Ech nie 🤣

Erthanax
Berichten: 9701
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Een pennevrucht van Uderzo en Goscinny, kan niet missen.

Gesloten