Feedback op het Forum - deel 3

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar ja, een forumlid maakt niet uit wie er reageert op zijn topic, dus uw verzoeken doen niet ter zake.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

DigID is toch alleen voor overheidszaken? Daar valt dit forum niet onder, dunkt me.
Als de moderatie in voorkomende gevallen een registratie controleert door even na te bellen, dan zal dat meestal wel voldoende duidelijkheid geven.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Erthanax schreef:
29 sep 2020 20:25
Als de moderatie in voorkomende gevallen een registratie controleert door even na te bellen, dan zal dat meestal wel voldoende duidelijkheid geven.
Dan ga je twee dingen bereiken: 1) heel veel extra werk voor de mods 2) een enorme drempel voor mensen om zich hier aan te melden en topics te openen. De nekslag voor het forum.

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

PietertjeTwee schreef:
29 sep 2020 20:24
Kan je me uitleggen wat dit allemaal met het al dan niet verwijderen van de meldknop te maken heeft?
Die meldknop komt voortaan in actie als er weer genante discussies worden uitgelokt, als je (al of niet verholen) meer op de persoon dan de onderwerpteksten reageert.

Wat mij betreft moet dat direct tot een ban kunnen leiden. Je regelt als het zover is zelf maar contact met de moderators. Zij hoeven dat niet eerst even aan je te melden.

EDIT (op hieronder):
Ik heb geen zin in nietes/welles. Ik heb mijn standpunt kenbaar gemaakt. Je doet vervelend.
Laatst gewijzigd door Geip Suusje op 29 sep 2020 20:50, 2 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou... na een dagje klussen ben ik weer thuis. Ruim 2 pagina's in het feedback topic erbij. Als het nu nog eens feedback was... Eerlijk gezegd heb ik de meeste berichten maar half gelezen, en ik ga er ook geen tijd meer aan besteden. Dat onderlinge gekibbel, daarvoor heb ik me niet aangemeld.

witte angora
Berichten: 30799
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door witte angora »

Zoals gezegd heb ik na de eerste twee of drie berichten alles maar half gelezen. Ik vraag me in alle oprechtheid af (en ik zal ook bij mezelf te rade moeten gaan) wat de oplettende lezertjes er allemaal aan hebben. Gaan mensen nu echt pagina's lang dit gekibbel allemaal zitten lezen? Niet? Waarom zijn die pagina's er dan? En wat heeft de moderatie er aan?

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ach ja, er zijn forumleden die denken dat zij anderen de wet kunnen voorschrijven. Hoe er gereageerd wordt, hoe er op hen gereageerd wordt. Maar zo werkt het niet.

@WA

Maar niet iedereen is aan het verhuizen. 😀

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

kuklos schreef:
29 sep 2020 20:35
Dan ga je twee dingen bereiken: 1) heel veel extra werk voor de mods 2) een enorme drempel voor mensen om zich hier aan te melden en topics te openen. De nekslag voor het forum.
Ad 1. Dat valt toch wel mee, denk ik. Verreweg de meeste profielen hoeven niet nagebeld te worden, alleen zo nu en dan een enkeling.

Ad 2. Die drempel van het telefoonnummer is er nu dus ook al. Een forumlid met kwade bedoelingen zal vast niet een geldig telefoonnummer opgeven. Als zijn reacties aanleiding geven tot een belletje, is het direct duidelijk. Daarenboven heeft de moderatie al aangegeven het soms te doen. Het moet misschien net iets vaker.

Geip Suusje
Berichten: 871
Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Geip Suusje »

witte angora schreef:
29 sep 2020 21:03
Nou... na een dagje klussen ben ik weer thuis. Ruim 2 pagina's in het feedback topic erbij. Als het nu nog eens feedback was... Eerlijk gezegd heb ik de meeste berichten maar half gelezen, en ik ga er ook geen tijd meer aan besteden. Dat onderlinge gekibbel, daarvoor heb ik me niet aangemeld.
Ik loop hier maar af en toe rond, de laatste tijd wat meer. Ik twijfel of ik bij deze "community" wil blijven.
Omdat ik zie dat het het gekibbel chronisch is. Ik heb gezocht op "feedback op elkaar"... de lijst is eindeloos :evil:

Ik wil (graag) dat het gekibbel en groepsvorming uit de reguliere topics verdwijnt, want het is een aanfluiting tegenover gasten en mensen die daar lezen.
Daarom heb ik me hier, met de bedoeling éénmalig, duidelijk uitgesproken.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gelukkig is deelname aan een forum geheel vrijwillig.

Maar ja, u schrijft het een en doet het andere.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Even los van voorgaande (wellicht ook zeer interessante) discussie, is het een idee om een aparte categorie "dropshippers" aan te maken? Dagelijks starten nieuwe forumleden hierover een nieuwe topic. Vergelijk het met de categorie mlm wat vrijwel niet meer gebruikt wordt.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar men zal die categorie niet gebruiken, want men leert pas hier dat het dropshipper zijn.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Erthanax »

Op zich een leuk idee. Ik vrees alleen dat veel dropshiptopics dan niet in die categorie gestart worden, omdat de topicstarters niet in de gaten hadden dat ze bij een dropshipper bestelden. De moderatie zal dergelijke topics dan moeten verplaatsen.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

@lady en erthanax...Eensch, dit zal inderdaad regelmatig gebeuren. Maar volgens mij monitort de moderatie dat, anders zou de categorie diversen overlopen...

hebra98
Berichten: 1435
Lid geworden op: 09 nov 2012 15:33

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door hebra98 »

En als het een topic is over problemen met webshop?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door moederslink »

Mensen, mensen dit is toch écht niet allemaal feedback op de mods?
Stop daar toch eens mee , met dit gez**** op elkaar! :evil:

Meiklokje
Berichten: 149
Lid geworden op: 20 aug 2018 14:10

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Meiklokje »

Ach Moederslink, dit forum is inmiddels vergeven van/vergiftigd door een paar oud gedienden en enkelen die om het hardst roepen dat de mods vaker en meer afdoende moeten ingrijpen. Naar mijn mening is dat ONZIN, zij horen een vinger aan de pols te houden in het algemeen NIET per topic te moeten reageren wie nu weer over de schreef gaat. De omgekeerde wereld wat mij betreft

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar ja, er zijn nu een paar (oud) nieuwelingen, die alleen maar kunnen beledigen, off topic reageren en grof taalgebruik hanteren.

Wat moet je met die zooi.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ben benieuwd of ze mij in het telefoonboek kunnen vinden :mrgreen:

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Feedback op het Forum - deel 3

Ongelezen bericht door kuklos »

Het topic over karo-art is door de moderator gesloten na onderlinge "ruzies". De topic starter zelf is nooit meer teruggekomen, een bedrijf wordt door het slijk gehaald en zal nu niet meer kunnen reageren (als ze dat al ooit zouden doen). Alhoewel het sluiten te begrijpen valt, zou ik toch liever hebben dat de moderators zo'n topic waarin TS nooit meer terugkomt gewoon compleet verwijderen.

Gesloten