Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat een bloedirritante gast ben jij. Echt verschrikkelijk. Stop er eens een keer mee.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@jablan


“Het is voor mij hetzelfde als een arbeidsovereenkomst / aanstelling doornemen: doe ik dat met een productiemedewerker met 2 rechter handen, dan vraag ik vooraf of zijn vrouw/vriendin mee wil komen en neem ik daar de tijd voor. Is zo'n document voor een hoogopgeleid persoon, dan wordt alles van te voren gemaild en op de dag zelf hou ik het bij 'heb je nog vragen?'“

Wat een belachelijk verhaal. Denkt u som dat die productiemedewerker achterlijk is?

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

En dan nog verbaasd waar die reacties toch vandaan komen..

Iets met een enorme plaat voor de kop :shock:

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Bob Schurkjens schreef:
19 okt 2020 19:44
Wat een bloedirritante gast ben jij. Echt verschrikkelijk. Stop er eens een keer mee.
Ik ga dit als aanmoediging opvatten om door te gaan. :mrgreen:
Lady1234 schreef:
19 okt 2020 20:04
Wat een belachelijk verhaal. Denkt u som dat die productiemedewerker achterlijk is?
Die zijn niet gewend om teksten te lezen. Hier nog zo een, die te snel leest of niet begrijpend kan lezen:
angel1978 schreef:
19 okt 2020 20:06
En dan nog verbaasd waar die reacties toch vandaan komen..
Ik schreef, dat ik niet zo verbaasd ben. Fijn, dat jij het omdraait. Na 10 pagina's geroddel is een reactie echt op zijn plek en nu dit:
Radar schreef:
16 okt 2020 20:02
We grijpen niet graag in de Huiskamer in, maar wanneer de naam van één forumgebruiker steeds opnieuw valt, dan moeten we op een gegeven moment wel op pauze drukken – we hebben lang gewacht.

Als je problemen hebt met een of meerdere berichten van een forumgebruiker, dan vragen we je om het aan de moderatie te laten weten en niet zelf op de man te spelen. We nemen alle berichten en meldingen met aandacht door. We vragen jullie om dit nu te laten rusten en vertrouwen te hebben in de moderatie.

Het kan hier net heel gezellig zijn! We hopen dat snel terug te zien. ^JS

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

“Als ik vragen stel en vraag om antwoorden, dan heeft dat een reden. Het is hier een afspiegeling van de maatschappij, iedereen kan meedoen en dan wil ik iets meer info hebben, zodat ik weet op welk niveau het antwoord moet zijn om aan te komen.“

Dit vind ik echt hilarisch :lol:

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Prima. Heb ik er nog één:

Van vmbo tot vwo, er mag gekozen worden. Er zijn rond de dertig vakken, waarin je eindexamen kunt doen voor een middelbare schooldiploma. Je hebt er zo'n zeven-acht nodig. Dat betekent, dat het algemene kennisniveau bij meer dan de helft van alle onderwerpen op niveau basisschool zit. Het is van een paar dingen niets weten, van sommige dingen iets meer weten en van één-twee dingen echt wat af weten. Dat is de basis van Nederland. In deze tijd, juist nu zie je de gevolgen. Corona dwingt tot nieuwe wegen en het lukt niet om de oude te verlaten.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat een vooringenomenheid dat een productiemedewerker niet gewend is om teksten te lezen. En dat hij daarom zijn vrouw of vriendin moet meenemen. Voor hetzelfde geld is hij homo of heeft helemaal geen partner.

Uw niveau is beneden peil.

Dat de scholen in Kroatië uiteraard veel beter zijn dan in Nederland neem ik direct van u aan. Tenslotte is daar alles beter.

En dan u proberen te verschuilen achter de moderatie, bah wat kinderachtig.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 19 okt 2020 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scontra »

Rotterdam die grote stad is gebouwd op palen. Met hoeveel letters schrijf je dat ?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Lady1234 schreef:
19 okt 2020 20:33
Wat een vooringenomenheid dat een productiemedewerker niet gewend is om teksten te lezen. En dat hij daarom zijn vrouw of vriendin moet meenemen. Voor hetzelfde geld is hij homo of heeft helemaal geen partner.

Uw niveau is beneden peil.

Dat de scholen in Kroatië uiteraard veel beter zijn dan in Nederland neem ik direct van u aan. Tenslotte is daar alles beter.

En dan u proberen te verschuilen achter de moderatie, bah wat kinderachtig.
Je bent nu aan het invullen en ik stel het op prijs als je niet alles van mijn werk direct als 'achterlijk' of 'onzin' afstempelt. Wat beneden peil is, is het onderwijs in Nederland. Dat is zo geweldig, dat je hier zelfs aan de universiteit kunt afstuderen zonder de eigen taal goed te beheersen. Maar de studietijd was reuze gezellig en dat telt meer.

Moderatie heb ik aangehaald om hier weer terug te keren naar de normale huiskamer.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

moederslink schreef:
16 okt 2020 12:37
Waar ik mij vooral aan stoor is dat dat niet door een of twee wordt gedaan , maar er gelijk meerdere " aan meedoen" .
Dan stel ik mij een schoolplein voor waar 1 jongetje een duw van een ander krijgt en dan komen er gelijk 4 -5 andere jongetjes bij die ook zo nodig een duw moeten geven.
Dan gaat het gepeste jongetje misschien huilen of geeft een grote b** en dan komen er nog meer ' pesters ' bij , ( net als in het ' echte ' leven ) . Ik vind dat kwalijk en schadelijk.

NB : ik realiseer mij dat het woord " pesten " in deze niet correct is.
Ik vraag me af of je gezien de recente reacties van "het gepeste jongetje" die zelf weer de discussie oprakelt en zich opnieuw gedraagt als een Sheldon je nog steeds deze mening hebt.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als het onderwijs hier zo’n eitje is, zult u wel diverse universitaire studies hebben afgerond.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

kuklos schreef:
19 okt 2020 20:43
Ik vraag me af of je gezien de recente reacties van "het gepeste jongetje" die zelf weer de discussie oprakelt en zich opnieuw gedraagt als een Sheldon je nog steeds deze mening hebt.
Interessant. Je noemt een reactie na vele pagina's geroddel 'een discussie oprakelen'. Wat als het over jou zou gaan?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

@kuklos :
ja ik heb nog steeds dezelfde mening.
Het past niet op een publiek forum om met een aantal door te gaan op het ene ' gepeste ' jongetje.
Wie het ook is, Pietje of Marietje.
Ik kom zelf uit het onderwijs en groepsbegeleiding en vind dit gedoe verwerpelijk.
Ook passanten lezen dit forum, het geeft een slechte indruk vind ik , zo en plein publique .
Het is de huiskamer nu , maar dan nóg.
Één begint en meerdere volgen :evil:

Negeer hem of stel gewoon vragen over de inhoud die hij schrijft.
Dat is het laatste dat ik erover zeg. Ik houd hier helemaal niet van.
Het is een forum, geen inquisitie.
Laatst gewijzigd door moederslink op 19 okt 2020 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

moederslink schreef:
19 okt 2020 20:59
@kuklos :
ja ik heb nog steeds dezelfde mening.
Het past niet op een publiek forum om met een aantal door te gaan op het ene ' gepeste ' jongetje.
Maar dat hij zelf steeds maar weer de discussie oprakelt als de "pesters" allang en breed weg zijn, daar horen we je dan niet over.

moederslink schreef:
19 okt 2020 20:59
Wie het ook is, Pietje of Marietje.
Ik kom zelf uit het onderwijs en groepsbegeleiding en vind dit gedoe verwerpelijk.
Ik mag toch hopen dat je in het onderwijs inhoudelijke discussies nooit hebt afgekapt en dat hebt beschouwd als pestgedrag.
Moneyman zei het al eens dat juist dit continu de inhoudelijke kant op bleef gaan, en daar sloot en sluit ik me bij aan.
moederslink schreef:
19 okt 2020 20:59
Negeer hem of stel gewoon vragen over de inhoud die hij schrijft.
Dan heb je blijkbaar nog een stuk discussie gemist, want die antwoorden kwamen er nooit.
Ik, en anderen, heb tig keer vragen gesteld, over de inhoud. En ik, en anderen, heb hem tig keer genegeerd. Om vervolgens weer door de zogenaamd gepeste er weer in getrokken te worden.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

kuklos schreef: Ik mag toch hopen dat je in het onderwijs inhoudelijke discussies nooit hebt afgekapt en dat hebt beschouwd als pestgedrag.
Een inhoudelijke discussie kap ik idd nooit af.
Maar ik ga niet mee in schelden : plaat voor de kop// vooringenomenheid// laag niveau etc.
Dat is op de man gericht. Ik vind dat niet kunnen op een publiek forum.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

scontra schreef:
19 okt 2020 20:36
Rotterdam die grote stad is gebouwd op palen. Met hoeveel letters schrijf je dat ?
Rotterdam schrijf je voor zover mij bekend is met 3 cijfers.

kuklos
Berichten: 9773
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

moederslink schreef:
19 okt 2020 21:10
Maar ik ga niet mee in schelden : plaat voor de kop// vooringenomenheid// laag niveau etc.
Dat is op de man gericht. Ik vind dat niet kunnen op een publiek forum.
Volledig met je eens. Ik neem dan ook aan dat je het bericht waarin Jablan productiemedewerkers een laag niveau beticht al hebt gemeld bij de moderators of zelf al een zeer kritische respons hebt geschreven maar deze nog niet hebt geplaatst.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@moederslink

Vooringenomenheid op de man gericht? Iemand die schrijft dat hij een sollicitant verzoekt zijn vrouw mee te nemen, kan zij dan wel lezen?, omdat zo’n iemand niet gewend is stukken te lezen?

Hoe wilt u dat benoemen dan?

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

moederslink schreef:
19 okt 2020 20:59
(...) Negeer hem of stel gewoon vragen over de inhoud die hij schrijft. (...)
Laat ik dat nou gedaan hebben, maar dan krijg ik geen antwoord maar ontwijkende reacties. Als ik dan blijf doorvragen en wijs op het verplaatsen van doelpalen, dan zijn het mijn jaloezie en lage emoties, zo leer ik vandaag. Leerzaam, heel leerzaam.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

kuklos schreef:
19 okt 2020 21:17
Volledig met je eens. Ik neem dan ook aan dat je het bericht waarin Jablan productiemedewerkers een laag niveau beticht al hebt gemeld bij de moderators of zelf al een zeer kritische respons hebt geschreven maar deze nog niet hebt geplaatst.
Nee, heb ik niet gemeld, ik ben niet zo van het melden.
Dat vd productiemedewerkers is wellicht wat l***g gezegd , maar misschien put hij uit ervaringen?
Feit is dat 2.5 miljoen (!) Nederlanders boven de 16 jaar laaggeletterd zijn .
En zovelen zijn zelfs analfabeet, helaas.
En daar zullen eerder productiemedewerkers tussen zitten dan hartchirurgen. :oops: sorry.

Plaats reactie