LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenste berichten Specsavers

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Hans van Tuijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2020 11:29

Ongewenste berichten Specsavers

Ongelezen bericht door Hans van Tuijn »

Sinds enkele weken ontvang ik telkens sms-berichtjes dat ik bij Specsavers een nieuwe oogmeting kan komen doen. Ik kan me voor deze berichten afmelden door zelf een sms met de code STOP te sturen. Dit klopt toch niet? Ik zou (weliswaar lage) kosten moeten maken om van hun reclame af te komen. Dit is de omgekeerde wereld. Zijn er nog meer mensen die op deze manier gestalkt worden? Want ik vind dit stalken.

Methusalah
Berichten: 1174
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Ongewenste berichten Specsavers

Ongelezen bericht door Methusalah »

Ben je daar ooit klant geweest, dan mogen ze dat waarschijnlijk gewoon doen tot je nee zegt.

Ik zou zeggen, stuur het SMSje en maak je er verder niet druk om. Sommige principekwesties zijn je energie niet waard.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ongewenste berichten Specsavers

Ongelezen bericht door berndv »

Als u daar ooit een bril heeft afgenomen, is het niet heel raar dat ze u bericht sturen als het wellicht weer tijd is voor een nieuwe bril. Ik weet zo ook niet in hoeverre u kosten maakt om hier van af te komen, dat verschilt per provider/abonnement/prepaid, ik sms namelijk gratis, en dat is bij nagenoeg de meeste providers zo in abonnementsvorm. Prepaid is een ander verhaal.

Ik zou het niet opvatten als stalking en opdringerige reclame maar eerder als een stukje service.

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Ongewenste berichten Specsavers

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

anders loop de winkel even in of bel ze op....

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ongewenste berichten Specsavers

Ongelezen bericht door kuklos »

Hans van Tuijn schreef:
21 okt 2020 11:47
Dit is de omgekeerde wereld.
......
Want ik vind dit stalken.
Eens dat het van de zotte is dat jij moeite moet doen om ergens van af te komen waar je nooit om gevraagd hebt. Maar zoals anderen al aangaven, stuur dat smsje gewoon en los het op. Is minder moeite dan de ergernis die je nu hebt.
Maar stalking, nee dat is het niet.

Irene van Houte
Berichten: 145
Lid geworden op: 21 jun 2018 10:04

Re: Ongewenste berichten Specsavers

Ongelezen bericht door Irene van Houte »

Heel simpel...Blokkeren (kost niets)op je telefoon. Kan met elk ongewenst telefoon nummer.

Gesloten