LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coronavirus - algemeen topic

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ach, er zijn toch wel meer forummers die hun eigen mening als feit hier neer zetten.

Erthanax
Berichten: 9697
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Erthanax »

reggie2 schreef:
07 mar 2021 11:53
Erthanax schreef:
07 mar 2021 11:39
Negeren is vaak verstandig, maar niet als er gevaarlijke leugens verspreid worden; die moeten weersproken worden, opdat alle forumlezers weten dat het gaat om leugens en misinformatie.
Beetje overdreven.
Jij denkt toch niet dat iedereen die hier leest of aanwezig is , hier alles serieus neemt?? met al die klachten hier?
Nee, dat denk ik niet. Toch vind ik dat gevaarlijk nepnieuws weersproken moet worden, ook hier op het forum. Een al dan niet toevallige passant kan het hier tegenkomen, op zoek naar meer informatie. Dan moet duidelijk zijn dat het om kletskoek, onzin of leugens gaat, opdat die bezoeker niet denkt: "Hé, hier staat het ook, dan zal het dus toch wel waar zijn."

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Moneyman »

Lowieze schreef:
07 mar 2021 12:04
Ach, er zijn toch wel meer forummers die hun eigen mening als feit hier neer zetten.
Zeker. En daar is in de basis ook niets mis mee. Maar als je naar nieuwsberichten verwijst en verdraait, is daar wél iets mis mee. Dat heeft niet meer met meningen of het weergeven van een mening als een feit te maken, dat is het verdraaien van de werkelijkheid. En daar wordt -terecht- tegen geageerd.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door reggie2 »

Moneyman schreef:
07 mar 2021 12:12

. En daar wordt -terecht- tegen geageerd.


Ik vind niet dat dat aan ons is. Jouw waarheid hoeft niet die van ons te zijn. Nogmaals, scroll dan door en voor de rest zit de moderatie daarvoor. De meldknop weten velen te vinden hierzo. :)



https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgntp
Laatst gewijzigd door reggie2 op 07 mar 2021 12:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Jablan »

Zo en voordat het hier 5 pagina's over iemand persoonlijk gaat, voordat de moderator een schaar erbij pakt ... nog wat van de mensen, die elke dag met een schaar werken. De kappers. Ze zijn weer open.

Onze jongen had gisteren een afspraak om 7 uur 's avonds (gelukkig niet 's morgens). Bij binnenkomst was hij de enige jongen en verder 14 vrouwen op iets van 8 bij 4 meter. Wel mondkapjes, behalve wie in de knipstoelen zit. Of bij de wastafels met aluminiumfolie in het haar. (Ja, dat aluhoedje ...) Ze waren een beetje uitgelopen, dus van het 'kom op tijd, niet te vroeg, niet te laat' bleef weinig over. Hij was pas om half acht aan de beurt en had het warm, de ventilatie stond laag of uit.

Corona-proof was het allemaal niet.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Moneyman »

theodorus.k schreef:
07 mar 2021 12:18
Door zegge slechts 3 forumleden die elkaar ook nog eens altijd liken. Gevaarlijk, gevaarlijk... complot.
reggie2 schreef:
07 mar 2021 12:44
Jouw waarheid hoeft niet die van ons te zijn. Nogmaals, scroll dan door en voor de rest zit de moderatie daarvoor. De meldknop weten velen te vinden hierzo. :)
Onzin, deze reacties. Als iemand aantoonbaar liegt en feiten (!) verdraait, wordt daarop uiteraard gereageerd. Dat is het hele idee van een forum - daar hebben likes, moderatoren en meldknoppen helemaal niets mee te maken.

Dit soort reacties hebben een hoog "ik ga het er toch niet mee eens zijn, hoe duidelijk het ook is"-gehalte, dus ik verwacht niet dat de boodschap overkomt. Maar voor iedere welwillende lezer is de situatie meer dan duidelijk.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door reggie2 »

@moneyman je zwetst nu echt heel erg. Jammer want normaal vind ik best dat jij wel normale reacties geeft.

Ik blijf er bij , scroll door en laat die persoon of je het wel of niet eens bent ,voor wat hij is.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Lady1234 »

reggie2 schreef:
07 mar 2021 11:30
Dan nog kan je hem negeren. Wel zo makkelijk.
Waarom negeert u mijn reactie dan niet?

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door reggie2 »

Lady1234 schreef:
07 mar 2021 12:58


Waarom negeert u mijn reactie dan niet?

Waarom zou ik wel?? geef eens iets goeds in plaats van steeds af te branden?

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Lowieze »

Jablan schreef:
07 mar 2021 12:45
Zo en voordat het hier 5 pagina's over iemand persoonlijk gaat, voordat de moderator een schaar erbij pakt ... nog wat van de mensen, die elke dag met een schaar werken. De kappers. Ze zijn weer open.

Onze jongen had gisteren een afspraak om 7 uur 's avonds (gelukkig niet 's morgens). Bij binnenkomst was hij de enige jongen en verder 14 vrouwen op iets van 8 bij 4 meter. Wel mondkapjes, behalve wie in de knipstoelen zit. Of bij de wastafels met aluminiumfolie in het haar. (Ja, dat aluhoedje ...) Ze waren een beetje uitgelopen, dus van het 'kom op tijd, niet te vroeg, niet te laat' bleef weinig over. Hij was pas om half acht aan de beurt en had het warm, de ventilatie stond laag of uit.

Corona-proof was het allemaal niet.
Ik ben gisteren ook naar de kapper geweest. Zoals al voor de sluiting, was het ook nu weer prima geregeld. Iedereen droeg een mondkapje, moest je ook op houden terwijl je geknipt werd. De stoelen waren om en om bezet, dus er werd ruim afstand gehouden. De afspraken waren ook ruimer gepland, omdat ze nu wat meer werk hadden om de kapsels weer te fatsoeneren :D .
Corona-proof, ik vond van wel. Als ik daar niet tevreden over was, zou ik er niet naar terug gaan.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door angel1978 »

reggie2 schreef:
07 mar 2021 12:44
Moneyman schreef:
07 mar 2021 12:12

. En daar wordt -terecht- tegen geageerd.


Ik vind niet dat dat aan ons is. Jouw waarheid hoeft niet die van ons te zijn. Nogmaals, scroll dan door en voor de rest zit de moderatie daarvoor. De meldknop weten velen te vinden hierzo. :)



https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnen ... d=msedgntp
De moderatie vindt dat het aan ons is. Dus het is aan ons.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door angel1978 »

reggie2 schreef:
07 mar 2021 12:51
@moneyman je zwetst nu echt heel erg. Jammer want normaal vind ik best dat jij wel normale reacties geeft.

Ik blijf er bij , scroll door en laat die persoon of je het wel of niet eens bent ,voor wat hij is.
Practise what you preach

En anders houd je mond

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door witte angora »

Jablan schreef:
07 mar 2021 12:45
Bij binnenkomst was hij de enige jongen en verder 14 vrouwen op iets van 8 bij 4 meter.
En morgen mag ik bij de Gamma met één andere klant en een personal shopper de boel onveilig maken.

Het is wel weer allemaal goed doordacht, absoluut.

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
07 mar 2021 13:12
En morgen mag ik bij de Gamma met één andere klant en een personal shopper de boel onveilig maken.

Het is wel weer allemaal goed doordacht, absoluut.
Hoeveel tijd krijgt u daar om te shoppen?
Bij het tuincentrum mag je een kwartier blijven. Heb alles maar telefonisch besteld, zat geen minimum bedrag aan en kon het ‘s middags al ophalen. Ook goed geregeld.

witte angora
Berichten: 30798
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door witte angora »

Lowieze schreef:
07 mar 2021 13:28
witte angora schreef:
07 mar 2021 13:12
En morgen mag ik bij de Gamma met één andere klant en een personal shopper de boel onveilig maken.

Het is wel weer allemaal goed doordacht, absoluut.
Hoeveel tijd krijgt u daar om te shoppen?
Bij het tuincentrum mag je een kwartier blijven. Heb alles maar telefonisch besteld, zat geen minimum bedrag aan en kon het ‘s middags al ophalen. Ook goed geregeld.
Tien minuten maar liefst. Maar wat ik nodig heb is online niet te bestellen. Praxis heeft het meeste wat ik nodig heb, maar geen bloembakken en geen afwerkingslijstjes; Gamma heeft in principe alles maar de afwerkingslijstjes zijn online niet in de kleur die ik zou willen, dus dat moet ik even zelf bekijken. En hopen dat ze bloembakken hebben, de grond heb ik al, de plantjes komen woensdag, maar zonder bakken is dat lastig. En ik moet even uitvogelen hoe ik de schroten het beste vast kan zetten. Dan is een personal shopper best wel handig.

Ja, het is allemaal voor het balkon.

Bij Ranzijn kom ik er helemaal niet doorheen. Daar heb ik niks aan.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door reggie2 »

Lowieze schreef:
07 mar 2021 13:28



Bij het tuincentrum mag je een kwartier blijven.



Ik vind dat erg kort, althans als het bij Intra tuin of dergelijke grote zaken is. Voor je gevonden hebt wat je moet hebben , is je tijd om.

Lowieze
Berichten: 6607
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door Lowieze »

reggie2 schreef:
07 mar 2021 14:21
Lowieze schreef:
07 mar 2021 13:28



Bij het tuincentrum mag je een kwartier blijven.



Ik vind dat erg kort, althans als het bij Intra tuin of dergelijke grote zaken is. Voor je gevonden hebt wat je moet hebben , is je tijd om.
Klopt, maar wij hebben een wat kleiner tuincentrum. De medewerkster zei gisteren dat het ook mogelijk was om 2x een kwartier te reserveren.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door reggie2 »

Oke, in 2 x een kwartier kan je nog wat.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

angel1978 schreef:
07 mar 2021 13:09
reggie2 schreef:
07 mar 2021 12:51
@moneyman je zwetst nu echt heel erg. Jammer want normaal vind ik best dat jij wel normale reacties geeft.

Ik blijf er bij , scroll door en laat die persoon of je het wel of niet eens bent ,voor wat hij is.
Practise what you preach

En anders houd je mond
Onzin. Jij wil mensen laten cancelen. Daar wordt tegen geageerd

bert888
Berichten: 65
Lid geworden op: 22 nov 2015 12:39

Re: Coronavirus - algemeen topic

Ongelezen bericht door bert888 »

In Salt Lake City in de Amerikaanse staat Utah bevindt zich een centrum voor het screenen van mensen op borstkanker. Nu blijkt dat vrouwen die recentelijk een coronavaccin hebben gekregen verontrustende symptomen vertonen.

Volgens de artsen die in dat centrum werkzaam zijn blijkt uit de mammografie die ze daar maken dat vrouwen die gevaccineerd zijn tegen corona symptomen van borstkanker vertonen. Bij een aantal van deze vrouwen wordt een abnormaal grote zwelling van de lymfeklieren vastgesteld.

Dr. Brett Parkinson, het hoofd van dat medisch centrum zegt: “Wanneer wij dit soort zwellingen zien op het mammogram, dan laten wij deze patiënten terugkomen, omdat het kan betekenen dat ze borstkanker hebben of leukemie”.

Echter, in plaats van te kijken waarom de vaccins dit soort abnormale zwellingen veroorzaken geven ze de vrouwen het advies om voorlopig geen mammogram te laten maken als ze een coronavaccin hebben gekregen!

https://www.fox13now.com/news/coronavir ... r-covid-19

Gesloten