Fit4free - compensatie corona

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
26 mei 2021 21:15
De overheid communiceert zo dat mensen de vrijheid voelen om zelf een keuze te maken en daar kan jij nog wat van leren.
alfatrion schreef:
26 mei 2021 21:15
Wat zelfreflectie zou hier op zijn plaats zijn.
Een keuze wil dus niet zeggen enkel en alleen storneren wat u steeds aangeeft. Het advies van ConsuWijzer neem ik over, namelijk dat recht nemen niet altijd redelijk is. Iets dat u niet wil bevatten. Want in uw ogen is storneren de oplossing voor alles. Wat, zoals meerdere keren als is aangegeven, echt niet altijd de beste oplossing is.
alfatrion schreef:
26 mei 2021 21:15
Jij zal ook nooit schrijven "het kan redelijk zijn dat", nee, jij maakt daarvan "het advies is om door te betalen" en dan volgt er iets over de pandemie, het Suez kanaal en hoe zielig ondernemers zijn.
Deze logica ontgaat mij in het geheel. Een gesloten sportschool heeft werkelijk niets te maken met algemene leveringsproblemen en gestegen prijzen in de markt. Ook uit uw quote komt dat niet naar voren toe. Verder heb ik nooit de bewoording gebruikt dat ondernemers zielig zouden zijn. Wel heb ik meerdere keren aangegeven dat als ergens de geldkraan dicht gedraaid wordt ze failliet kunnen gaan. Wat overigens weer weggewuifd wordt dat het niet de taak is van de consument om faillissementen te voorkomen. Maar het ligt wel in de macht van de consument nu en daar moet geen mis/gebruik van gemaakt worden. Storneren kan altijd, maar geef eerst het bedrijf de mogelijkheid om het op te lossen. En wil het bedrijf het niet oplossen, ga daar dan zeker een zaak van maken. En dat is wel menselijk. Iedereen moet hierin schakelen, geef dan ook die ruimte.
alfatrion schreef:
26 mei 2021 21:15
NeoDutchio schreef:
26 mei 2021 21:00
We vatten hier collectief jullie reacties zo op dat jullie dus niet lezen:
Het ligt niet aan ons. Wat zelfreflectie zou hier op zijn plaats zijn. Het zit hem niet in een enkel woord, maar in je hele doen en laten.
Vandaar dat ik 7 quotes heb neergezet waar overduidelijk uit blijkt dat ik niet achter de keuze sta wat er nu gebeurd. En dan doel ik op het niet terug geven van geld. Zelfs na meerdere keren herhalen leest u schijnbaar nog steeds dat ik FFF gelijk zou geven. Aangezien u niets anders kan zeggen dat het in mijn doen en laten zou zitten is dat dus uw onderbuikgevoel en uw denkwijze. En aangezien u die gedachte nog steeds heeft na 7 keer herhalen hoe de vork in de steel zit kan ik niet anders concluderen dat u niet alles leest. En dat niet alleen in dit topic, mijn standpunt is nog niet veranderd sinds de uitbraak van corona. En dat standpunt is nog steeds in het geval van een doorlopende overeenkomst (zoals van een sportschool) blijf gewoon doorbetalen, los het achteraf op. En lukt dat niet, ga dan stappen ondernemen. Hetzelfde als toentertijd in de reisbranche, accepteer die gedekte voucher, die geeft meer zekerheid dan meteen geld terug vragen/eisen. De gevolgen voor bedrijven en de economie zijn nog altijd groter dan het kleine ongemak van de consument. Daar waar u enkel kijkt naar de consument die vooral geen schade mag lijden kijk ik breder.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

angel1978 schreef:
26 mei 2021 21:53
Hier ook. Die wij is in dit geval dan ook volkomen terecht. Of alfatrion voor een ander mag spreken is niet aan Neodutchio om te bepalen
Ook voor u geldt, in de bovenstaande 7 quote's staat meerdere keren duidelijk dat er een verschil zit tussen het snappen van de werkwijze van het werk overhevelen naar de filialen en het niet mogen ontnemen van het recht tot het terug krijgen van het geld.
Natuurlijk bepaal ik niet of iemand voor een ander mag spreken, het is niet netjes om voor anderen te spreken zonder dat er vooraf gezamenlijk over gesproken is. Een statement breng je samen naar buiten toe of via 1 persoon. Dat doe je niet vooraf in de hoop dat anderen meegaan.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door angel1978 »

En ook dat maak jij niet uit. Het is nog minder netjes om dat voor anderen te bepalen. Of wij of anderen daar overleg over moeten voeren of niet is niet aan jou. Hou toch eens op van alles voor anderen te bepalen en regelen!

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Je zou niet zeggen dat dit topic over sporten bij een fitness club gaat.

Overigens weer een compleet uitgekauwd onderwerp. Geschikt om uit te spugen.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door alfatrion »

angel1978 schreef:
26 mei 2021 21:53
Hier ook. Die wij is in dit geval dan ook volkomen terecht. Of alfatrion voor een ander mag spreken is niet aan Neodutchio om te bepalen
Bingo, dat was precies het gevoel dat ik bij het onderstaande kreeg.
NeoDutchio schreef:
26 mei 2021 20:17
Wij Alfatrion? Spreek alstublieft voor uzelf, dat doe ik ook.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

angel1978 schreef:
26 mei 2021 22:24
En ook dat maak jij niet uit. Het is nog minder netjes om dat voor anderen te bepalen. Of wij of anderen daar overleg over moeten voeren of niet is niet aan jou. Hou toch eens op van alles voor anderen te bepalen en regelen!
Klopt, fatsoen is voor iedereen iets anders. En mijn mening daar in is dat je niet ongevraagd voor anderen uitspraken doet. Met enkel het woordje "wij" kan je ook niets als er niet eens bij staat wie die "wij" zijn. Oftewel, een reactie waar je niets mee kan.

En dat voor anderen te bepalen en te regelen hoeft u niet enkel tegen mij te zeggen. In het topic van Fast is al ingegrepen vanwege een behoorlijk belediging (heel gek, hoor ik niemand over), in het Hornbach topic zijn vele reacties verwijderd omdat de TS nog net niet voor gek wordt verklaard (heel vreemd, een kliek die over elkaar heen dook wie de meest absurde reactie gaf en niemand van diegene die gereageerd had die zo slim was om normaal te doen), enz. Laat mij maar lekker afwijkend zijn. Ik maak mij zelden druk om iets en benader een situatie op andere manieren dan de starre manieren die anderen hebben. Ik kijk breder, ik onderbouw mijn meningen, ben regelmatig stellig, maar ik heb wel fatsoen in mijn donder.
Dus ja, vooraf uitspraken doen uit naam van anderen waarvan niet bekend is of die personen er zijn en wie het zijn is niet fatsoenlijk te noemen.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door alfatrion »

En het gras is blauw en de lucht is groen.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
26 mei 2021 23:03
En het gras is blauw en de lucht is groen.
En dergelijke reacties is tijd verdoen.

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door Nijogeth »

fonsflons schreef:
26 mei 2021 13:59

Maar kom op, volhouden blijven houden dat iedereen persoonlijk langs laten komen ipv de keuze digitaal te laten maken noodzakelijk is voor de effecientie?
Maar heel simpel gesteld kan digitaal de keuze moeten maken voor sommige mensen toch ook een drempel opwerpen? De één gaat nu eenmaal liever langs, de ander doet het liever digitaal. In beide gevallen wordt voor de andere groep een drempel opgeworpen. Conclusie zou dus zijn dat FFF zelf moet bepalen hoe men de klant tegemoet komt, zodat er geen drempels opgeworpen kunnen worden. Eigenlijk kun je het dus nooit goed doen, als je als bedrijf zo laat nog dingen moet gaan regelen.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door alfatrion »

Wat houd ze tegen om het allebei te doen? Nee, je krijgt alleen een aantal weken sporten, nadat je het abonnement niet meer wil, dat moest je voor 1 feb 2021 digitaal hebben aangevraag en die mensen moeten nu langskomen om aan te geven dat ze echt compensatie willen.

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Persoonlijk zou ik het face to face willen regelen. Dus ik stap over die imaginaire drempel.

Erthanax
Berichten: 9698
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door Erthanax »

NeoDutchio,
U heeft begrip voor FFF. Wat vindt u van de ervaring van WZZ; vindt u dit een nette gang van zaken?
WZZ schreef:
26 mei 2021 13:06
Hierboven lees ik veel commentaar van mensen die niet bij FFF sporten. Daarom nu mijn commentaar, IK BEN SPORTER BIJ FITFORFREE. Ik zal in dat kader mijn ervaring met de procedure vermelden:
Ik heb na het sporten gewacht tot 0900 uur, want pas dan was er een medewerker beschikbaar bij de speciale informatiebalie. Nou dus niet, niemand daar te zien, dus heb ik me gewend tot een medewerker bij de gewone balie. Daar moest ik een minuut of 10 op wachten en daarna, tijdens het gesprek, werd dit telkens onderbroken door de telefoon. Hoe dan ook, de opties werden mij uitgelegd, dar waren o.m gratis drank tijdens het sporten, premiumlid (dan mag je 5x per week sporten ipv 3x) . Huh, die maximaal 3x per week sporten is toch bedoeld om iedereen in de gelegenheid te stellen? Als je dan iemand tegen betaling (immers compensatie) 5x laat sporten gaat dat toch ten koste van anderen? Dus als je meer betaalt mag je vaker, en dat terwijl met 3x sporten per week FFF eigenlijk niet voldoet aan wat ze normaal aanbieden, namelijk onbeperkt sporten. Goed, dat is dan tijdelijk nog niet mogelijk, maar dan anderen tegen extra geld (compensatie) meer bieden? Heel vreemd.
Je kunt er ook voor kiezen de compensatie te laten zitten ten faveure van de club. Hoezo? De club is financieel door de overheid gesteund, ik niet.
Er waren nog een paar mogelijkheden, ik weet niet exact meer welke. Ik weet wel dat de mogelijkheid om de gemiste tijd achter het abonnement aan te plakken (verlenging) er niet bij stond. Terwijl die mogelijkheid in de eerdere informatiemail wel stond vermeld. Toen ik zei dat ik gewoon de gemiste maanden bijgeschreven wilde, moest ik naar de speciale informatiebalie, waar natuurlijk inmiddels een rij was ontstaan en waarbij de juffrouw die de mensen te woord stond werkelijk voor elke vraag telefonisch contact op moest nemen met het hoofdkantoor (NEODUTCHIO, misschien toch niet zo handig)?. Uiteindelijk was ik aan de beurt (inmiddels ver na half 10) en de juffrouw begon de compensatiemogelijkheden op te lezen. Nee, dat hoef ik niet, ik wil met de gemiste maanden verlengen. O, dan moet u wachten op bericht van het hoofdkantoor. M.a.w., 3 kwartier voor Jan met de korte achternaam gestaan.
O ja, om de bewering dat dit niet drempelverhogend werkt te logenstraffen, meerdere mensen besloten de rij te verlaten en gingen weg.
WAT MIJ BETREFT WAS EEN MAIL VAN HET HOOFDKANTOOR MET VERMELDING VAN DE MOGELIJKHEDEN IN EEN KEUZEMENU TOCH WEL WAT EFFICIENTER EN ZEKER KLANTVRIENDELIJKER GEWEEST. Gesnapt, Nijogeth? Gesnapt, Neodutchio? Gesnapt, andere betweters cq structurele bedrijfslevenverdedigers? Probeer eens een andere rol!
Dit is precies zoals ik verwachtte dat het zou gaan en ik vind het ronduit schandalig van FFF. Ik kan u ook verzekeren dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door alfatrion »

fonsflons schreef:
26 mei 2021 23:36
Ik vind dat als een klant zijn keuze kenbaar maakt er geen 'ja, maar' moet volgen. De oorzaak van deze ellende heeft iedereen getroffen.
Ik kan me daar in vinden, mits dat een wel overwogen keuze is geweest, maar ik maak uit de klachten op dat het mes op de keel is gezet bij de klanten. Het is slikken of stikken. Het wettelijk recht behoort niet tot de mogelijkheden.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Erthanax schreef:
26 mei 2021 23:57
NeoDutchio,
U heeft begrip voor FFF. Wat vindt u van de ervaring van WZZ; vindt u dit een nette gang van zaken?
Nee, ik heb geen begrip voor FFF (stop gewoon met dat in mijn schoenen te schuiven), ik snap de beweegreden waarom ze het in het filiaal willen regelen en niet centraal. En dat staat compleet los van de oplossing van het probleem, namelijk de compensatie. Ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik dat al gezegd heb, waarom wordt dat niet gelezen?

Er spelen verschillende zaken. Schijnbaar is er een inventarisatie gedaan bij de klanten die konden aangeven wat voor compensatie ze wilde hebben. Daarop is besloten om de afwerking daarvan neer te leggen bij de filialen. Reden is dat er persoonlijk contact is en dit op elk moment van de openingsuren kan gebeuren. Zowel bij de balie als bij de medewerkers op andere tijden. Dat idee begrijp ik, je kan immers nu meer mensen helpen in minder uren. De waarschuwing die er kwam was om nu niet meteen met z’n allen in de rij te gaan staan, er is tijd genoeg om de compensatie te regelen. Tot zo ver nog niets geks.
Bij WZZ gaat het fout. Dat de balie niet bemand is kan ik niet uithalen dat dit een landelijk probleem is of dat dit dagelijks is. Ook de dag dat WZZ daar heen is gegaan is niet duidelijk. Als WZZ meteen op de eerste dag na heropening aan de balie stond, dan kan het zijn dat het organisatorisch nog niet op orde was. Als er een week verstreken is en WZZ stond daar, dan is het niet netjes.
De inhoud van de compensaties hoeven we echt niet meer over te discussiëren. Feit is en blijft dat geld terug altijd tot de opties moet behoren. En als FFF vooraf heeft aangegeven dat langer sporten ook tot de mogelijkheden behoort, dan moeten ze dat niet terug trekken. Wat dat betreft sta ik dus totaal niet achter FFF.

Wat de reden is weet niemand van ons. Gaat het organisatorisch mis? Gaat het in een aantal filialen mis? Is de uitleg naar de filialen niet duidelijk genoeg geweest? Of is het een bewuste aktie? Feit blijft dat niemand dat van ons weet, maar dat er wel automatisch van uit wordt gegaan dat het om een bewuste actie gaat. Er gaat een hoop fout nu, niet alleen bij FFF. Weet dat we in de nasleep zitten van een rare tijd. Niet iedereen springt daar even handig op in. Geef dan iemand ook even de ruimte om een fout te maken en om die fout op te lossen. En mocht het geen fout zijn maar een bewuste keuze om eerst een wordt voor te houden en deze snel weg te trekken, dan is er nog tijd genoeg om zelfs een juridisch traject op te starten. Daarin ben ik echt nog niet veranderd, bedrijven die niet willen zullen wel moeten.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
26 mei 2021 22:53
angel1978 schreef:
26 mei 2021 22:24
En ook dat maak jij niet uit. Het is nog minder netjes om dat voor anderen te bepalen. Of wij of anderen daar overleg over moeten voeren of niet is niet aan jou. Hou toch eens op van alles voor anderen te bepalen en regelen!
Klopt, fatsoen is voor iedereen iets anders. En mijn mening daar in is dat je niet ongevraagd voor anderen uitspraken doet. Met enkel het woordje "wij" kan je ook niets als er niet eens bij staat wie die "wij" zijn. Oftewel, een reactie waar je niets mee kan.
[...]
Dus ja, vooraf uitspraken doen uit naam van anderen waarvan niet bekend is of die personen er zijn en wie het zijn is niet fatsoenlijk te noemen.
:lol: Lees je het topic niet ofzo? Het is in dit topic werkelijk óverduidelijk wie die "wij" zijn, en dat er absoluut geen sprake van is dat Alfatrion ten onrechte in de meervoudsvorm sprak. Daar kan jij je fatsoensnormen wel weer op loslaten, maar dat die nogal afwijken van de fatsoensnormen van andere forumdeelnemers is inmiddels geen verrassing meer. Zinloze discussie dus, dit.
Nijogeth schreef:
26 mei 2021 23:17
fonsflons schreef:
26 mei 2021 13:59
Maar kom op, volhouden blijven houden dat iedereen persoonlijk langs laten komen ipv de keuze digitaal te laten maken noodzakelijk is voor de effecientie?
Maar heel simpel gesteld kan digitaal de keuze moeten maken voor sommige mensen toch ook een drempel opwerpen? De één gaat nu eenmaal liever langs, de ander doet het liever digitaal. In beide gevallen wordt voor de andere groep een drempel opgeworpen. Conclusie zou dus zijn dat FFF zelf moet bepalen hoe men de klant tegemoet komt, zodat er geen drempels opgeworpen kunnen worden. Eigenlijk kun je het dus nooit goed doen, als je als bedrijf zo laat nog dingen moet gaan regelen.
Waarom blijf je dit schrijven, terwijl er al meermaals op gereageerd is dat er helemaal geen drempel hoeft te zijn? Geef de klant gewoon een keuze, maar dwing ze niet in de richting van iets wat veel klanten niet willen.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
27 mei 2021 08:53
En mocht het geen fout zijn maar een bewuste keuze om eerst een wordt voor te houden en deze snel weg te trekken, dan is er nog tijd genoeg om zelfs een juridisch traject op te starten. Daarin ben ik echt nog niet veranderd, bedrijven die niet willen zullen wel moeten.
En jij staat voor iedereen garant, zodat zij geen enkel risico lopen en niets te verliezen hebben, want jij betaald iedereen terug en begint alvast met sparen.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
27 mei 2021 10:40
NeoDutchio schreef:
27 mei 2021 08:53
En mocht het geen fout zijn maar een bewuste keuze om eerst een wordt voor te houden en deze snel weg te trekken, dan is er nog tijd genoeg om zelfs een juridisch traject op te starten. Daarin ben ik echt nog niet veranderd, bedrijven die niet willen zullen wel moeten.
En jij staat voor iedereen garant, zodat zij geen enkel risico lopen en niets te verliezen hebben, want jij betaald iedereen terug en begint alvast met sparen.
Wat voor logica zit er in uw reactie? Ik zeg dat TS, en ieder ander, een zaak kan starten als het bedrijf niet wil mee werken. Dat staat compleet los van wat u allemaal zegt.

Erthanax
Berichten: 9698
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door Erthanax »

NeoDutchio schreef:
27 mei 2021 08:53
Erthanax schreef:
26 mei 2021 23:57
NeoDutchio,
U heeft begrip voor FFF. Wat vindt u van de ervaring van WZZ; vindt u dit een nette gang van zaken?
Nee, ik heb geen begrip voor FFF (stop gewoon met dat in mijn schoenen te schuiven),
In de schoenen schuiven?
NeoDutchio schreef:
26 mei 2021 20:17
(...) Al meerdere keren heb ik aangegeven dat ik niet achter de werkwijze sta, maar het wel begrijp.
U begrijpt het, maar heeft er geen begrip voor. Dat begrijp ik dan weer niet. Écht niet.

En dan ook nog allerlei veronderstellingen over de behandeling die WZZ ten deel viel, om die goed te praten. Onbegrijpelijk.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Erthanax schreef:
27 mei 2021 11:45
NeoDutchio schreef:
27 mei 2021 08:53
Erthanax schreef:
26 mei 2021 23:57
NeoDutchio,
U heeft begrip voor FFF. Wat vindt u van de ervaring van WZZ; vindt u dit een nette gang van zaken?
Nee, ik heb geen begrip voor FFF (stop gewoon met dat in mijn schoenen te schuiven),
In de schoenen schuiven?
NeoDutchio schreef:
26 mei 2021 20:17
(...) Al meerdere keren heb ik aangegeven dat ik niet achter de werkwijze sta, maar het wel begrijp.
U begrijpt het, maar heeft er geen begrip voor. Dat begrijp ik dan weer niet. Écht niet.
Nogmaals, ik begrijp waarom ze de taken van de verwerking in de filialen hebben neergelegd. Wat is daar niet aan te snappen? Dat ik snap waarom ze dat doen wil niet zeggen dat hun keuze de beste is of dat ik daar achter zou staan. Je kan de verwerking laten doen door een handje vol mensen op kantoor of door 100 medewerkers achter een balie met back up van ander personeel buiten de kantoor uren. Ik kan begrijpen dat FFF de keuze gemaakt heeft voor de tweede optie. Dat het nu verkeerd uitpakt door welke reden dan ook wil niet zeggen dat ik FFF gelijk geef in die aanpak.
Erthanax schreef:
27 mei 2021 11:45
En dan ook nog allerlei veronderstellingen over de behandeling die WZZ ten deel viel, om die goed te praten. Onbegrijpelijk.
En wat praat ik dan precies goed? Dat er geen idee is wanneer WZZ bij de balie stond? Dat er een verschil zit tussen de eerste ochtend en een week later? Dat het begrijpelijk is dat er overal wel eens aanloopproblemen zijn? Geen idee of u behoort tot de Nederlanders die op 1 maart midden in de nacht al de belastingaangifte doet, maar hoe lang staat u dan in de rij en hoeveel gaat er dan nog fout?
Dat je begrijpt hoe bepaalde zaken lopen en kunnen lopen zegt totaal niets over goedpraten. De stelligheid waarmee bepaalde zaken hier regelmatig worden aangenomen zegt meer over de persoon dan over de situatie. Zonder feiten te kennen kan je simpelweg geen uitspraken doen. Dus of het filiaal waar WZZ zijn zaakjes niet op orde heeft of dat het landelijk beleid is kan je er niet uit opmaken. Dat de balie op die ochtend om 9:00u onbemand was en iets later wel kan liggen omdat de medewerker iets later binnen was, iets nog niet afgerond heeft, niet kwam opdagen zodat er geschoven moest worden of wat dan ook. Dat het vervelend is voor diegene die staan te wachten is logisch, maar het zegt niets over het landelijke beleid.
Ja, er zijn veel klachten te vinden, maar hoeveel klanten heeft FFF? Bij Seats&Sofa zal ik nooit iets kopen, het stikt van de klachten. En toch bestaan ze al 25 jaar en hebben schijnbaar een hoop tevreden klanten. Over PostNL stikt het ook van de klachten. Laat 1% fout gaan, dan klinkt dat niet zo veel. Maar ga uit van miljoenen pakjes per dag en qua aantallen schrik je je dan rot.
Één situatie zegt niets over landelijk beleid of wat dan ook. En nu doel ik op de verwerking. Dit staat los van de inhoud van de opties.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
27 mei 2021 11:43
alfatrion schreef:
27 mei 2021 10:40
NeoDutchio schreef:
27 mei 2021 08:53
En mocht het geen fout zijn maar een bewuste keuze om eerst een wordt voor te houden en deze snel weg te trekken, dan is er nog tijd genoeg om zelfs een juridisch traject op te starten. Daarin ben ik echt nog niet veranderd, bedrijven die niet willen zullen wel moeten.
En jij staat voor iedereen garant, zodat zij geen enkel risico lopen en niets te verliezen hebben, want jij betaald iedereen terug en begint alvast met sparen.
Wat voor logica zit er in uw reactie? Ik zeg dat TS, en ieder ander, een zaak kan starten als het bedrijf niet wil mee werken. Dat staat compleet los van wat u allemaal zegt.
Dit is hoe jij reageert als een ander wijst op de mogelijkheid van het starten van een rechtszaak.

Gesloten