Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
v.d.Heyden
Berichten: 738
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

fonsflons schreef:
30 jun 2021 19:49
Oei, ik ga ook weleens waggelend richting huis.
snellie schreef:
30 jun 2021 20:20
Nu maar hopen dat de dierenbescherming niet net op zo'n moment langsrijdt.
Of Bob Schurkjens met z'n camera...... :mrgreen:

(Overigens wel zielig voor die zwaan)

witte angora
Berichten: 30881
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Bob Schurkjens schreef:
30 jun 2021 22:21
Waarom ree je daar dan ook.
Omdat een vos wel zijn haren verliest maar niet zijn streken.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ree jij er ook?

witte angora
Berichten: 30881
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Nee, ik lig 's nachts in mijn nestje.

Moneyman
Berichten: 30203
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

breien schreef:
30 jun 2021 22:41
Een trui of vest breien kan echt niet uit.
https://www.bol.com/nl/nl/p/scheepjes-l ... oductImage
Komma’s doen er wel degelijk toe :mrgreen: :mrgreen:

Erthanax
Berichten: 9728
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

witte angora schreef:
30 jun 2021 22:54
Omdat een vos wel zijn haren verliest maar niet zijn streken.
Maar een kwast verliest zijn haren en zijn streken.

witte angora
Berichten: 30881
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar een kwast ree niet midden in de nacht in het bos om bronstige hindes te ontmoeten.

Grapje van lang geleden.

Jochie staat aan de weg, stopt er naast hem een lelijke eend. Er stappen 5 boomlange kerels uit.
Jochie begint keihard te lachen.
Vragen de 5 kerels waarom hij zo hard moet lachen.
Zegt hij: 'ik wist niet dat er 5 van zulke grote kwasten uit één citroen konden.

Voor de jongeren onder ons, betekenis 'kwast': https://nl.wikipedia.org/wiki/Kwast_(drank)

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

Bob Schurkjens schreef:
30 jun 2021 13:49
reggie2 schreef:
30 jun 2021 13:35
Bob Schurkjens schreef:
30 jun 2021 13:24
Dus de deur wijd open zetten voor alle zielige hondjes uit verre landen. En dat handjevol wolven afschieten?

Wat een dierenliefde.


Klopt , tenslotte hebben honden niks misdaan, en vallen wolven de schapen en andere dieren aan.

Honden halen heeft trouwens niks met dit te maken. Je grijpt je kans weer? :shock:
Een totaalverbod op de import van honden. En wolven in Nederland met rust laten. Dat is voor mij beschaving en geven om dierenwelzijn.
Bij het begin van de pandemie had ik de stille hoop dat al die klotehonden van de aarde zouden verdwijnen, maar helaas. Heb echt niks met die beesten. Katten daarentegen zijn wel liev. Een hogere macht heeft vml daarom besloten om mijn gedachten over honden te bestraffen met een kattenallergie.... Naja, daar zijn pilletjes voor.

Werd overigens net gebeld door Ziggo, ze vinden mij zo'n fijne vaste klant, dat ik een jaar lang een extra TV-pakket van ze krijg.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Bizar : nu zie ik in de supermarkt veel mensen hele tray.s vd schappen leegtrekken en dus hamsteren met waterflesjes nog zonder statiegeld .
Zijn ze nu echt te lam om flesjes met statiegeld te kopen , te bewaren en later weer in te leveren?

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

sjohie schreef:
01 jul 2021 09:46
Bob Schurkjens schreef:
30 jun 2021 13:49
reggie2 schreef:
30 jun 2021 13:35




Klopt , tenslotte hebben honden niks misdaan, en vallen wolven de schapen en andere dieren aan.

Honden halen heeft trouwens niks met dit te maken. Je grijpt je kans weer? :shock:
Een totaalverbod op de import van honden. En wolven in Nederland met rust laten. Dat is voor mij beschaving en geven om dierenwelzijn.
Bij het begin van de pandemie had ik de stille hoop dat al die klotehonden van de aarde zouden verdwijnen, maar helaas. Heb echt niks met die beesten. Katten daarentegen zijn wel liev. Een hogere macht heeft vml daarom besloten om mijn gedachten over honden te bestraffen met een kattenallergie.... Naja, daar zijn pilletjes voor.

Werd overigens net gebeld door Ziggo, ze vinden mij zo'n fijne vaste klant, dat ik een jaar lang een extra TV-pakket van ze krijg.

Wat jij met honden hebt heb ik met katten. Pleurisbeesten.....pissen en schijten in iedere tuin behalve die van hun eigen baasjes.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

moederslink schreef:
01 jul 2021 11:46
Bizar : nu zie ik in de supermarkt veel mensen hele tray.s vd schappen leegtrekken en dus hamsteren met waterflesjes nog zonder statiegeld .
Zijn ze nu echt te lam om flesjes met statiegeld te kopen , te bewaren en later weer in te leveren?

Wat ik las is dat de nieuwe flesjes met statiegeld de barcode zichtbaar moet zijn om in de automaat in te kunnen leveren.

Ik haal hieruit dat de fabrikanten wel hadden ingezien dat er slimmerikken zouden zijn welke een extra stuivertje proberen te verdienen en de barcode hebben veranderd tov oude flesjes.

gosewijn
Berichten: 2894
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door gosewijn »

Het valt mij op dat ik de laatste tijd vliegende katten zie , wist niet dat die bestonden . Vliegende honden wel. :wink:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Een hond heeft geen mond.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

Bob Schurkjens schreef:
01 jul 2021 18:35
Een hond heeft geen mond.
Jawel hoor. :lol:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Muilkapjes

van Dr Woof™

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Teunbosseman schreef:
01 jul 2021 12:10
Wat jij met honden hebt heb ik met katten. Pleurisbeesten.....pissen en schijten in iedere tuin behalve die van hun eigen baasjes.
Onze katten hadden een eigen strook met zand in de tuin en daar deden ze hun behoefte. Af en toe even schoonmaken en klaar.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Mijn poezenzusjes mogen .smorgens ff " buiten spelen " maar blijven braaf in mn eigen tuin en komen binnen om op de bak te gaan :D .

Nijogeth
Berichten: 10037
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Bob Schurkjens schreef:
30 jun 2021 22:21
Waarom ree je daar dan ook.
Reet*

Nijogeth
Berichten: 10037
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

witte angora schreef:
30 jun 2021 22:54
Bob Schurkjens schreef:
30 jun 2021 22:21
Waarom ree je daar dan ook.
Omdat een vos wel zijn haren verliest maar niet zijn streken.
Hé, ze zijn nog niet grijs en ik ben nog niet kalend. Rimpels zijn er ook nog niet, dus ik mag nog streken hebben. En ja, zelfs ik raak in paniek van een stuk of 6 jonge deernes tegelijk om me heen.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Uit het Corona-topic, na.v. aangifte tegen GGD-medewerkers (of ingehuurd door de GGD-GHOR)
reggie2 schreef:
01 jul 2021 21:39
Wappies, malloten echt tuig van de laagste richel als je bedreigingen uit. Als mensen zich niet willen laten vaccineren, andere gedach. ten en ideeën hebben, prima....maar dit moeten ze meteen aanpakken.
Onwillekeurig gingen mijn gedachten naar de abortusklinieken, waar tegenstanders de bezoekers lastig vallen.
Drie jaar geleden was één van de meiden in de buurt onbedoeld zwanger. Haar vader heeft ons toen gevraagd mee te gaan naar zo'n kliniek, zodat ze probleemloos naar binnen kon. Het was *vloek* inderdaad nodig.
Wat mij bij is gebleven, is een soort van waanzinnigheid of bezetenheid in de ogen van de meest opdringerige 'demonstrant'.

Plaats reactie