PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Lauraa1995
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Lauraa1995 »

Har45 schreef:
15 jul 2021 18:03
Je zou zelf een pakket aan jezelf kunnen sturen. Als bezorger zelfde gedrag vertoont wederom een klacht indienen.
Mocht PostNL dan geen actie nemen dan kunt u gebruik maken van de geschillencommissie Post.
Link: https://www.degeschillencommissie.nl/ov ... sies/post/
Wat een ontzettend goed idee. Daar heb ik niet aan gedacht. Dankjewel!!

Lauraa1995
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Lauraa1995 »

snellie schreef:
15 jul 2021 18:04
Zo'n bezorger haalt de naam van PostNL nog verder naar beneden. Om zelf een hoop geld uit te moeten geven voor zo'n box, terwijl bezorging aan de deur heel normaal is, is in mijn ogen de omgekeerde wereld.
Dan misschien toch maar een ander verzendbedrijf kiezen als dat lukt.
Eens. Hebben wij idd naar gekeken en proberen we ook te doen :) helaas verzenden sommigen alleen met postnl. Thanks!

Nijogeth
Berichten: 10020
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik snap iets niet. Ik heb eigenlijk alleen de openingspost gelezen en ik lees daar meteen een grote tegenstrijdigheid.

Ten eerste klaagt TS dat de bezorger het pakket afgeeft bij de buren en zelf ondertekend heeft (iets dat al de hele corona periode zo gebeurt). Vervolgens klaagt TS dat de bezorger het naar het pakket punt brengt. Wat is dan de optie als TS niet thuis is? Wat kan de bezorger anders doen? Voor de deur neerzetten is blijkbaar ook niet goed.

Ik kan me best indenken dat dit een onmogelijk gesprek is geweest tussen 2 partijen en dat de bezorger wel een beetje klaar is met TS en andersom.

Lauraa1995
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Lauraa1995 »

Nijogeth schreef:
15 jul 2021 18:27
Ik snap iets niet. Ik heb eigenlijk alleen de openingspost gelezen en ik lees daar meteen een grote tegenstrijdigheid.

Ten eerste klaagt TS dat de bezorger het pakket afgeeft bij de buren en zelf ondertekend heeft (iets dat al de hele corona periode zo gebeurt). Vervolgens klaagt TS dat de bezorger het naar het pakket punt brengt. Wat is dan de optie als TS niet thuis is? Wat kan de bezorger anders doen? Voor de deur neerzetten is blijkbaar ook niet goed.

Ik kan me best indenken dat dit een onmogelijk gesprek is geweest tussen 2 partijen en dat de bezorger wel een beetje klaar is met TS en andersom.
Nee, als je verder had gelezen had je gelezen dat dat niet mag. Je mag gewoonweg niet voor iemand tekenen zonder dat die erbij is. Beleid van PostNL is namelijk in corona dat je de laatste 3 cijfers van je id kaart geeft. Om het dus te kunnen blijven waarborgen dat het bij de juiste persoon wordt afgeleverd. Als ik er niet ben behoort het (let op, alleen aangetekend) de dag erna nogmaals te worden aangeboden. Daarna bij PostNL punt.

Verder denk ik dat je het niet goed gelezen hebt. Het gaat er nl niet om dat gewone pakketten een keer daar gebracht worden. Het gaat erom dat dit structureel gebeurt om te pesten. Gewone pakketten kunnen bij de buren geleverd worden hoor..... dit is begonnen omdat ik hem heb aangesproken voor het feit dat hij zelf tekende voor mijn aangetekende pakket en deze bij de buren geeft.
Natuurlijk zet je niet iets voor de deur als iemand niet thuis is? Hebben pakketten een hele nacht gestaan. Blij dat t niet gestolen is.

Lijkt me niet heel moeilijk toch? Gewoon zn werk moet hij doen?

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 946
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

snellie schreef:
15 jul 2021 18:18
Ik wens je veel sterkte in deze ongelijke strijd. Zo jammer dat de "discriminatiekaart" blijkbaar een rol speelt en een oplossing blokkeert.
Het is de vraag of de discriminatiekaart een rol speelt, maar zou veel kunnen verklaren. Het was ook niet mijn bedoeling om de racismekaart te trekken maar als de bezorger dergelijke streken uithaalt omdat een vrouw hem heeft aangesproken dan voel ik aan mijn water waar het probleem zit.

De volgende keer filmopname maken en een klacht indienen wegens racisme tegen de bezorger.

Lauraa1995
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Lauraa1995 »

snellie schreef:
15 jul 2021 18:18
Ik wens je veel sterkte in deze ongelijke strijd. Zo jammer dat de "discriminatiekaart" blijkbaar een rol speelt en een oplossing blokkeert.
Heel erg bedankt! Heb gelukkig wat tips gekregen wat ik kan proberen en wie weet wat er nog aan tips komt :)

Lauraa1995
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Lauraa1995 »

Ik_weet_niet_alles schreef:
15 jul 2021 18:33
snellie schreef:
15 jul 2021 18:18
Ik wens je veel sterkte in deze ongelijke strijd. Zo jammer dat de "discriminatiekaart" blijkbaar een rol speelt en een oplossing blokkeert.
Het is de vraag of de discriminatiekaart een rol speelt, maar zou veel kunnen verklaren. Het was ook niet mijn bedoeling om de racismekaart te trekken maar als de bezorger dergelijke streken uithaalt omdat een vrouw hem heeft aangesproken dan voel ik aan mijn water waar het probleem zit.

De volgende keer filmopname maken en een klacht indienen wegens racisme tegen de bezorger.
Dat ga ik inderdaad proberen. Dankje :)

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 946
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Nijogeth schreef:
15 jul 2021 18:27
Ik snap iets niet. Ik heb eigenlijk alleen de openingspost gelezen en ik lees daar meteen een grote tegenstrijdigheid.

Ten eerste klaagt TS dat de bezorger het pakket afgeeft bij de buren en zelf ondertekend heeft (iets dat al de hele corona periode zo gebeurt). Vervolgens klaagt TS dat de bezorger het naar het pakket punt brengt. Wat is dan de optie als TS niet thuis is? Wat kan de bezorger anders doen? Voor de deur neerzetten is blijkbaar ook niet goed.

Ik kan me best indenken dat dit een onmogelijk gesprek is geweest tussen 2 partijen en dat de bezorger wel een beetje klaar is met TS en andersom.
Dat dit tijdens de hele corona periode gebeurt kan wel zijn maar is gewoon strafbaar. De bezorger mag een aangetekend pakket helemaal niet bij de buren afgeven aangezien hiervoor getekend moet worden door de geadresseerde op basis van de laatste 3 cijfers van het ID bewijs. Pas dan mag de bezorger zelf tekenen voor de bezorging.
Uiteraard klaagt TS terecht. Wat de bezorger moet doen is wat PostNL voorschrijft. Het pakket afgeven aan de geadresseerde, dus aanbellen. Als er niemand thuis is en er hoeft niet voor het pakket getekend te worden kan de bezorger deze afgeven bij de buren tenzij TS heeft aangegeven dat niet te willen.
Het pakket gelijk afleveren bij een afleverpunt zonder eerst aan te bellen is niet conform de regels van PostNL.
Als u de OP en de rest van het verhaal goed gelezen hebt dan kunt u lezen dat dit ook gebeurt als TS thuis is. Er wordt dus gewoonweg niet aangebeld en bezorgd.
U wilt TS iets verwijten waaraan deze part nog deel heeft.

ClaimConcept
Berichten: 1973
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Lauraa1995 schreef:
14 jul 2021 21:38
Graag zou ik advies en ervaringen willen horen van andere consumenten
Topic even vluchtig doorgelezen, ben de volgende tip nog niet tegengekomen: url-adres van dit topic kopiëren en naar PostNL sturen.

Volgt er dan nog steeds geen fatsoenlijk gesprek, dan kun je dit topic altijd nog publiceren op Facebook en Twitter met de icoontjes hieronder

overige-producten-f40/postnl-kijkt-weg- ... 97171.html

Nijogeth
Berichten: 10020
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik_weet_niet_alles schreef:
15 jul 2021 18:41
Nijogeth schreef:
15 jul 2021 18:27
Ik snap iets niet. Ik heb eigenlijk alleen de openingspost gelezen en ik lees daar meteen een grote tegenstrijdigheid.

Ten eerste klaagt TS dat de bezorger het pakket afgeeft bij de buren en zelf ondertekend heeft (iets dat al de hele corona periode zo gebeurt). Vervolgens klaagt TS dat de bezorger het naar het pakket punt brengt. Wat is dan de optie als TS niet thuis is? Wat kan de bezorger anders doen? Voor de deur neerzetten is blijkbaar ook niet goed.

Ik kan me best indenken dat dit een onmogelijk gesprek is geweest tussen 2 partijen en dat de bezorger wel een beetje klaar is met TS en andersom.
Dat dit tijdens de hele corona periode gebeurt kan wel zijn maar is gewoon strafbaar. De bezorger mag een aangetekend pakket helemaal niet bij de buren afgeven aangezien hiervoor getekend moet worden door de geadresseerde op basis van de laatste 3 cijfers van het ID bewijs. Pas dan mag de bezorger zelf tekenen voor de bezorging.
Uiteraard klaagt TS terecht. Wat de bezorger moet doen is wat PostNL voorschrijft. Het pakket afgeven aan de geadresseerde, dus aanbellen. Als er niemand thuis is en er hoeft niet voor het pakket getekend te worden kan de bezorger deze afgeven bij de buren tenzij TS heeft aangegeven dat niet te willen.
Het pakket gelijk afleveren bij een afleverpunt zonder eerst aan te bellen is niet conform de regels van PostNL.
Als u de OP en de rest van het verhaal goed gelezen hebt dan kunt u lezen dat dit ook gebeurt als TS thuis is. Er wordt dus gewoonweg niet aangebeld en bezorgd.
U wilt TS iets verwijten waaraan deze part nog deel heeft.
Dat het strafbaar is, dat kan. Het is echter wel de standaard geworden. Dat de site van Postnl anders aangeeft, doet daar weinig aan af, want de bezorger is vast niet in dienst van Postnl.

Zoals ik het hier las was TS niet thuis toen het bij de buurvrouw werd afgegeven. Dan was het dus naar het pakketpunt gegaan.

Later lees ik dat TS niet graag naar het pakketpunt gaat. Als TS niet thuis is en het pakketpunt geen optie is, wat blijft er dan nog over? Terugsturen? Voor de deur zetten?

Dat dit later geëscaleerd is, dat kan. Dat geloof ik ook direct. Er zullen vast wel vervelende bezorgers tussen zitten, net zoals vervelende klanten. Het is echter een utopie om te denken dat bezorgers nog bij je langs gaan komen als het al een paar keer heibel is geweest. Zeker omdat zij niet bij, maar voor Postnl werken en Postnl gewoon bezorgers tekort komt en ze dus wat dat betreft een luxe positie hebben. De andere kant is dan weer dat het financieel niet echt interessant is, omdat er amper iets te verdienen is per pakket. Dan liever 10 klanten leveren in de tijd dat je heibel hebt met 1 klant.

Mijn conclusie is dus dat de enige manier om dit op te lossen is door niet meer via Postnl te laten leveren.

Lauraa1995
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Lauraa1995 »

Nijogeth schreef:
15 jul 2021 19:36
Ik_weet_niet_alles schreef:
15 jul 2021 18:41
Nijogeth schreef:
15 jul 2021 18:27
Ik snap iets niet. Ik heb eigenlijk alleen de openingspost gelezen en ik lees daar meteen een grote tegenstrijdigheid.

Ten eerste klaagt TS dat de bezorger het pakket afgeeft bij de buren en zelf ondertekend heeft (iets dat al de hele corona periode zo gebeurt). Vervolgens klaagt TS dat de bezorger het naar het pakket punt brengt. Wat is dan de optie als TS niet thuis is? Wat kan de bezorger anders doen? Voor de deur neerzetten is blijkbaar ook niet goed.

Ik kan me best indenken dat dit een onmogelijk gesprek is geweest tussen 2 partijen en dat de bezorger wel een beetje klaar is met TS en andersom.
Dat dit tijdens de hele corona periode gebeurt kan wel zijn maar is gewoon strafbaar. De bezorger mag een aangetekend pakket helemaal niet bij de buren afgeven aangezien hiervoor getekend moet worden door de geadresseerde op basis van de laatste 3 cijfers van het ID bewijs. Pas dan mag de bezorger zelf tekenen voor de bezorging.
Uiteraard klaagt TS terecht. Wat de bezorger moet doen is wat PostNL voorschrijft. Het pakket afgeven aan de geadresseerde, dus aanbellen. Als er niemand thuis is en er hoeft niet voor het pakket getekend te worden kan de bezorger deze afgeven bij de buren tenzij TS heeft aangegeven dat niet te willen.
Het pakket gelijk afleveren bij een afleverpunt zonder eerst aan te bellen is niet conform de regels van PostNL.
Als u de OP en de rest van het verhaal goed gelezen hebt dan kunt u lezen dat dit ook gebeurt als TS thuis is. Er wordt dus gewoonweg niet aangebeld en bezorgd.
U wilt TS iets verwijten waaraan deze part nog deel heeft.
Dat het strafbaar is, dat kan. Het is echter wel de standaard geworden. Dat de site van Postnl anders aangeeft, doet daar weinig aan af, want de bezorger is vast niet in dienst van Postnl.

Zoals ik het hier las was TS niet thuis toen het bij de buurvrouw werd afgegeven. Dan was het dus naar het pakketpunt gegaan.

Later lees ik dat TS niet graag naar het pakketpunt gaat. Als TS niet thuis is en het pakketpunt geen optie is, wat blijft er dan nog over? Terugsturen? Voor de deur zetten?

Dat dit later geëscaleerd is, dat kan. Dat geloof ik ook direct. Er zullen vast wel vervelende bezorgers tussen zitten, net zoals vervelende klanten. Het is echter een utopie om te denken dat bezorgers nog bij je langs gaan komen als het al een paar keer heibel is geweest. Zeker omdat zij niet bij, maar voor Postnl werken en Postnl gewoon bezorgers tekort komt en ze dus wat dat betreft een luxe positie hebben. De andere kant is dan weer dat het financieel niet echt interessant is, omdat er amper iets te verdienen is per pakket. Dan liever 10 klanten leveren in de tijd dat je heibel hebt met 1 klant.

Mijn conclusie is dus dat de enige manier om dit op te lossen is door niet meer via Postnl te laten leveren.
Zucht... nee dat staat er niet!!
Betreffende aangetekende post werkt het zo:
2x aanbieden bij ontvanger, daarna naar PostNL punt.

Daarnaast.
IK BEN WEL THUIS!!
Dat is het gehele probleem hier. Ik ben thuis (zeker in corona 5 dagen per week, ik ben bijna altijd thuis en anders iemand anders in het gezin), hij lacht me gewoon uit en brengt het naar het PostNL punt. Ik heb talloze foto's waarop je het busje weg ziet rijden met mij én de tijd erop. Ook zijn er keren voorgekomen waarop bezorger binnen 5 minuten na wegrijden depot aangeeft dat ik niet thuis ben en mijn pakketjes 's middags naar het PostNL punt brengt. Dit kon de klantenservice inzien, maar vervolgens wordt ook daar niets mee gedaan!

Het heeft er dus niets mee te maken dat ik niet naar het pakketpunt wil gaan!!! Hij biedt het niet eens aan bij mij of de buren.
In de tussentijd (hij deed dit in het begin en nu sinds een tijdje weer) toen hij het kortdurend wel bracht, gooide hij het naar me toe of legde het gewoon voor mijn deur op straat. Ik ben keren 's nachts niet thuis geweest en dat het pakketje er de gehele nacht heeft gelegen!

Dus wat TS wil is het volgende:
Gewoon aanbellen/kloppen en als ik er niet ben het pakketje bij de buren brengen. OF bij het PostNL punt. Maar het wel op zijn minst op een fatsoenlijke manier komen brengen. Is toch niet raar?

Lauraa1995
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Lauraa1995 »

ClaimConcept schreef:
15 jul 2021 19:25
Lauraa1995 schreef:
14 jul 2021 21:38
Graag zou ik advies en ervaringen willen horen van andere consumenten
Topic even vluchtig doorgelezen, ben de volgende tip nog niet tegengekomen: url-adres van dit topic kopiëren en naar PostNL sturen.

Volgt er dan nog steeds geen fatsoenlijk gesprek, dan kun je dit topic altijd nog publiceren op Facebook en Twitter met de icoontjes hieronder

overige-producten-f40/postnl-kijkt-weg- ... 97171.html
Dat is een goed idee zeg. Heb je er ervaring ermee dat dat echt werkt? Zou wel heel fijn zijn.

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 946
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Lauraa1995 schreef:
15 jul 2021 20:11
ClaimConcept schreef:
15 jul 2021 19:25
Lauraa1995 schreef:
14 jul 2021 21:38
Graag zou ik advies en ervaringen willen horen van andere consumenten
Topic even vluchtig doorgelezen, ben de volgende tip nog niet tegengekomen: url-adres van dit topic kopiëren en naar PostNL sturen.

Volgt er dan nog steeds geen fatsoenlijk gesprek, dan kun je dit topic altijd nog publiceren op Facebook en Twitter met de icoontjes hieronder

overige-producten-f40/postnl-kijkt-weg- ... 97171.html
Dat is een goed idee zeg. Heb je er ervaring ermee dat dat echt werkt? Zou wel heel fijn zijn.
Ik denk inderdaad dat de beste optie is om een pakket naar uzelf te sturen. Op dat moment bent u zelf klant van PostNL en moeten ze wel reageren opuw klacht.
Als u de volgende keer weer de chauffeur weg ziet rijden, gelijk zelf het depot bellen dat ze een pakketje krijgen die de bezorger bewust niet heeft afgeleverd.

ClaimConcept
Berichten: 1973
Lid geworden op: 22 mei 2012 10:45

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door ClaimConcept »

Lauraa1995 schreef:
15 jul 2021 20:11
ClaimConcept schreef:
15 jul 2021 19:25
Lauraa1995 schreef:
14 jul 2021 21:38
Graag zou ik advies en ervaringen willen horen van andere consumenten
Topic even vluchtig doorgelezen, ben de volgende tip nog niet tegengekomen: url-adres van dit topic kopiëren en naar PostNL sturen.

Volgt er dan nog steeds geen fatsoenlijk gesprek, dan kun je dit topic altijd nog publiceren op Facebook en Twitter met de icoontjes hieronder

overige-producten-f40/postnl-kijkt-weg- ... 97171.html
Dat is een goed idee zeg. Heb je er ervaring ermee dat dat echt werkt? Zou wel heel fijn zijn.
Werkt altijd. Eerst op Twitter @PostNL opzoeken en dan eerst een persoonlijk bericht sturen. Werkt dat niet, dan kun je later altijd nog een publieke tweet plaatsen.

sake1987

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door sake1987 »

We horen het verhaal maar eenzijdig.
En TS schrijft ook dat ze aangetekend wil ontvangen i.v.m de buren.
De bedrijven die voor post.nl bezorgen, zullen dit werk niet kwijt willen raken.
Dus als er 20+ is geklaagd en er wordt niks ondernomen, krijg ook ik een raar gevoel.
Mijn zoon klaagt ook wel eens over de bezorging, kreeg ter verontschuldiging een reep chocolade van het bezorg bedrijf.

Lauraa1995
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Lauraa1995 »

sake1987 schreef:
15 jul 2021 21:24

We horen het verhaal maar eenzijdig.
En TS schrijft ook dat ze aangetekend wil ontvangen i.v.m de buren.
De bedrijven die voor post.nl bezorgen, zullen dit werk niet kwijt willen raken.
Dus als er 20+ is geklaagd en er wordt niks ondernomen, krijg ook ik een raar gevoel.
Mijn zoon klaagt ook wel eens over de bezorging, kreeg ter verontschuldiging een reep chocolade van het bezorg bedrijf.
Begrijp me niet verkeerd, iedereen bij de klantenservice is super lief en attent. Het is ook zeker niet tegen deze medewerkers. Deze hebben namelijk ook een bloemetje opgestuurd. Ook onze postbezorger is een topvrouw en eerdere pakketbezorgers waren ook helemaal top. Het is echt deze specifieke bezorger en de afhandeling van de klachten hiervan.
Zoals ik al eerder heb benoemd heb ik mogen vernemen dat bezorger + onderaannemer familie van elkaar zijn en dat dit de reden is dat er niets wordt gedaan. Dit is natuurlijk van horen zeggen, maar zou wel eea verklaren. Alleen, nog steeds niet hoe het hoort.

witte angora
Berichten: 30862
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgens mij zijn we nu meer met elkaar bezig dan met het probleem van de TS.

Heeft iemand nog andere, niet genoemde ideeën hoe ze een en ander aan kan pakken?

Lauraa1995
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Lauraa1995 »

ClaimConcept schreef:
15 jul 2021 21:16
Lauraa1995 schreef:
15 jul 2021 20:11
ClaimConcept schreef:
15 jul 2021 19:25

Topic even vluchtig doorgelezen, ben de volgende tip nog niet tegengekomen: url-adres van dit topic kopiëren en naar PostNL sturen.

Volgt er dan nog steeds geen fatsoenlijk gesprek, dan kun je dit topic altijd nog publiceren op Facebook en Twitter met de icoontjes hieronder

overige-producten-f40/postnl-kijkt-weg- ... 97171.html
Dat is een goed idee zeg. Heb je er ervaring ermee dat dat echt werkt? Zou wel heel fijn zijn.
Werkt altijd. Eerst op Twitter @PostNL opzoeken en dan eerst een persoonlijk bericht sturen. Werkt dat niet, dan kun je later altijd nog een publieke tweet plaatsen.
Bedankt!!

navitas
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 mar 2009 22:47

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door navitas »

Aangezien TS de nodige problemen heeft met Post NL kan TS het ook op een andere manier aanpakken door gebruik te maken van de haalservice. Kost wat meer en vervoerder heeft dan te maken met de ontvangende partij als pakket niet / niet tijdig / onvolledig of wat dan ook wordt bezorgd.

Nodige info is vanzelfsprekend te vinden op de betreffende websites.

Lauraa1995
Berichten: 25
Lid geworden op: 14 jul 2021 21:21

Re: PostNL kijkt weg bij gedrag bezorger

Ongelezen bericht door Lauraa1995 »

navitas schreef:
15 jul 2021 22:10
Aangezien TS de nodige problemen heeft met Post NL kan TS het ook op een andere manier aanpakken door gebruik te maken van de haalservice. Kost wat meer en vervoerder heeft dan te maken met de ontvangende partij als pakket niet / niet tijdig / onvolledig of wat dan ook wordt bezorgd.

Nodige info is vanzelfsprekend te vinden op de betreffende websites.
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Zou je me iets meer informatie kunnen geven?

Gesloten