DPGmedia-app werkt niet naar behoren

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
HaroldA
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2022 20:39

DPGmedia-app werkt niet naar behoren

Ongelezen bericht door HaroldA »

30-12-2021 heb ik via de app BN de Stem een abonnement afgesloten voor een jaar voor €99,99. Dit bevat de app BN de Stem en BN de Stem digitale kranten. De app BN de Stem ( app met krantenartikelen deels premium) waarin je premium artikelen kunt lezen werkt vanaf dag 1. De app BN de Stem digitale kranten werkt tot aan vandaag nog steeds niet. Mijn inloggegevens worden niet geaccepteerd door de app. DPG media meerdere malen gebeld, doordat ik met applepay heb betaald zegt DPG media dat ik bij Apple moet zijn. Apple daarin tegen zegt dat DPG media het moet oplossen. Nu wil ik van mijn abonnement af omdat het niet naar behoren werkt, Apple zegt over de 60 dagen dus kunnen niks en DPG media zegt ook niks te kunnen en dat ik bij Apple moet zijn. Wie kan mij helpen zodat ik mijn geld terug krijg!
Ik heb elke 2 weken minimaal 1x contact gehad met zowel Apple als DPG media die naar elkaar blijven wijzen.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: DPGmedia-app werkt niet naar behoren

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar kunt u die digitale kranten dan niet lezen door gewoon via internet in te loggen?

Senso
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 mei 2018 17:52

Re: DPGmedia-app werkt niet naar behoren

Ongelezen bericht door Senso »

De App is niet gemaakt door Apple maar is in de iStore geplaatst door DPG. Als die niet werkt is het volgens mij gewoon het probleem van DPG.

geengast
Berichten: 592
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: DPGmedia-app werkt niet naar behoren

Ongelezen bericht door geengast »

Senso schreef:
10 mar 2022 13:09
De App is niet gemaakt door Apple maar is in de iStore geplaatst door DPG. Als die niet werkt is het volgens mij gewoon het probleem van DPG.
Denk niet dat dit waar is. Apple legt de blokkades op de apps, zeker als er met Apple pay voldaan moet worden. Immers DPG krijgt dan maar een heel klein gedeelte van het abonnementsgeld, de grote hap is voor Apple.

Er zijn inmiddels al honderden programmeurs die weigeren om hun apps voor Apple geschikt te maken om deze reden.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: DPGmedia-app werkt niet naar behoren

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

geengast schreef:
10 mar 2022 13:56
Senso schreef:
10 mar 2022 13:09
De App is niet gemaakt door Apple maar is in de iStore geplaatst door DPG. Als die niet werkt is het volgens mij gewoon het probleem van DPG.
Denk niet dat dit waar is. Apple legt de blokkades op de apps, zeker als er met Apple pay voldaan moet worden. Immers DPG krijgt dan maar een heel klein gedeelte van het abonnementsgeld, de grote hap is voor Apple.

Er zijn inmiddels al honderden programmeurs die weigeren om hun apps voor Apple geschikt te maken om deze reden.
Het grootste deel is gewoon voor DPG. Apple krijgt maximaal 30%. In ruil daarvoor hoeft de developer geen betaalsysteem op te zetten en een betaalrelatie met de gebruiker te regelen.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: DPGmedia-app werkt niet naar behoren

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Senso schreef:
10 mar 2022 13:09
De App is niet gemaakt door Apple maar is in de iStore geplaatst door DPG. Als die niet werkt is het volgens mij gewoon het probleem van DPG.
Je bedoelt waarschijnlijk Appstore. Maar los daarvan: niet kunnen inloggen is inderdaad een DPG probleem. Of je dat nu doet met de credentials van DPG of federated via een AppleId maakt niet uit. De app moet het goed implementeren.

studentje1951
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 sep 2016 00:16

Re: DPGmedia-app werkt niet naar behoren

Ongelezen bericht door studentje1951 »

U heeft een probleem met de app.
Denk niet dat u van de abonnement af komt.
Ik had een probleem met bezorging.kreeg geen krant 2 keer gehad, heb het geld terug gestort ik ga niet betalen als ik niks krijg laatste krant 30-10-2021 meer niet.

Gesloten