TowardsSource: scam bitcoin trading

Denk je dat je bent opgelicht? Vraag hier om tips.
Nadine1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2022 15:22

TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door Nadine1979 »

Wie zijn er nog meer opgelicht via de site Towardssource.com dit is een Engelse broker in bitcoins. Ik ben zelf door dit bedrijf opgelicht en zou graag in contact komen met anderen die ditzelfde hebben meegemaakt.

Vision6
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2017 22:51

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door Vision6 »

Helaas ook ik.
Had €300 overgemaakt, is inmiddels €662.
Heb verzocht uit te betalen en account te sluiten, maar helaas doen ze dat niet!!😡

Djini
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2022 15:11

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door Djini »

Ik waarschijnlijk ook. In het begin belden ze bijna dagelijks voor investeringen maar nu reageren ze nergens meer op. Is het jullie op een of andere manier gelukt om geld terug te krijgen?

Lady1234
Berichten: 27128
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar als men wil gaan investeren, waarom dan geld terugvragen? Zo wordt die €300 nooit een miljoen. :lol:

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door newmikey »

Nadine1979 schreef:
04 mar 2022 15:28
Wie zijn er nog meer opgelicht via de site Towardssource.com dit is een Engelse broker in bitcoins. Ik ben zelf door dit bedrijf opgelicht en zou graag in contact komen met anderen die ditzelfde hebben meegemaakt.
Hoe bent u opgelicht dan? Gewoon maar iets schreeuwen is vrij zinloos (net als beleggen via schimmige bedrijfjes trouwens). Ik zie bij hun voorwaarden over het opnemen van tegoeden staan:

"TO WITHDRAW FUNDS FROM THE ACCOUNT, FOLLOW THESE STEPS:
...
The withdrawal procedure takes from 1 to 5 banking days.
The term for withdrawing funds may be extended in the event of appropriate circumstances. When the withdrawal period is extended, the client will receive a notification by e-mail or by phone with explanations of the reasons for the delay.
...
"


Ze zeggen nergens wat die "appropriate circumstances" zouden moeten zijn en u hebt er gewoon met open ogen mee ingestemd dat ze op uw geld mogen zitten zolang ze dat zelf willen dus wat is nu uw probleem?

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
31 mar 2022 16:03
Maar als men wil gaan investeren, waarom dan geld terugvragen? Zo wordt die €300 nooit een miljoen. :lol:
Mensen zijn hun geld kwijt en u hebt lol door met ze de spot te drijven.
Hoe min kun je zijn.

Djini
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 mar 2022 15:11

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door Djini »

Bedankt voor deze reactie! Zeggen hoe stom het is om hiermee in zee te gaan helpt niet. Bovendien zeggen ze dat ze de klant berichten wanneer er sprake is van appropriate circumstances, maar deze is nog steeds niet ontvangen.

Wat me het meest verbaast is dat deze partijen nog steeds op Internet actief kunnen zijn ondanks diverse meldingen. Waarschijnlijk is hier geen aandacht voor en kunnen ze eindeloos doorgaan met hun oplichtingspraktijken.

[/quote]
Hoe bent u opgelicht dan? Gewoon maar iets schreeuwen is vrij zinloos (net als beleggen via schimmige bedrijfjes trouwens). Ik zie bij hun voorwaarden over het opnemen van tegoeden staan:

"TO WITHDRAW FUNDS FROM THE ACCOUNT, FOLLOW THESE STEPS:
...
The withdrawal procedure takes from 1 to 5 banking days.
The term for withdrawing funds may be extended in the event of appropriate circumstances. When the withdrawal period is extended, the client will receive a notification by e-mail or by phone with explanations of the reasons for the delay.
...
"


Ze zeggen nergens wat die "appropriate circumstances" zouden moeten zijn en u hebt er gewoon met open ogen mee ingestemd dat ze op uw geld mogen zitten zolang ze dat zelf willen dus wat is nu uw probleem?
[/quote]

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door newmikey »

Djini schreef:
01 apr 2022 12:17
Wat me het meest verbaast is dat deze partijen nog steeds op Internet actief kunnen zijn ondanks diverse meldingen. Waarschijnlijk is hier geen aandacht voor en kunnen ze eindeloos doorgaan met hun oplichtingspraktijken.
Ach nee, die dooddoener weer! Internet is, net als de straat of de markt trouwens, géén totalitair regime. De enige reden dat oplichters daar voorkomen is dat ze overal voorkomen en dat mensen er, tegen beter weten in, blijven intrappen. Of het nou een pannenset uit de achterbak van een auto is, een leuk klinkend zielige-kinderen verhaal aan de deur, een "gratis" krantenabonnement of zoals hier een crypto wordt-snel-rijk plan, diegenen die dit mogelijk maken en bestendigen zijn wijzelf (tenminste, als we er in trappen dan).

Fleetmaster
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2022 22:09

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door Fleetmaster »

Ik ben er ingelopen en ben mijn inbreng kwijt. Beste kosteloze raad die jullie ooit gaan krijgen: blij er ver uit de buurt van!.

johan/Cees
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 aug 2022 13:53

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door johan/Cees »

ik ben ook [benadeeld] door Towardssource . er moet tocht een mogelijkheid zijn om deze [mensen - harde beschuldigingen gewijzigd door moderatie] te pakken.
Van Bavel advocaten schijnt daar goed in te zijn. misschien moeten we via Radar avrotros de krachten bundelen
en een zaak beginnen tegen deze criminelen ik hoor graag reactie's

M1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2022 17:51

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door M1987 »

Voor 3000 euro opgelicht! Ze blijven maar bellen met steeds verschillende nummers uit t buitenland .

Heel irritant. Aanpakken die gasten

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door newmikey »

M1987 schreef:
09 sep 2022 17:56
Voor 3000 euro opgelicht! Ze blijven maar bellen met steeds verschillende nummers uit t buitenland .

Heel irritant. Aanpakken die gasten
Dat doen we allemaal allang! Alleen u vertikte het, met dit resultaat.

Fleetmaster
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2022 22:09

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door Fleetmaster »

Advocaten inzetten, ik doe mee!

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Fleetmaster schreef:
25 okt 2022 20:06
Advocaten inzetten, ik doe mee!
En wie ga je dan dagvaarden op welk adres? De site vermeld enkel een e-mail adres en een telefoonnummer verder geen informatie. Je bent enkele tienduizenden euro's verder voordat je advocaat kan gaan dagvaarden in de UK.

HandigeHarrie
Berichten: 1375
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Djini schreef:
01 apr 2022 12:17


"TO WITHDRAW FUNDS FROM THE ACCOUNT, FOLLOW THESE STEPS:
...
The withdrawal procedure takes from 1 to 5 banking days.
The term for withdrawing funds may be extended in the event of appropriate circumstances. When the withdrawal period is extended, the client will receive a notification by e-mail or by phone with explanations of the reasons for the delay.
.


Hier staat volgens mij dat je bericht krijgt op het moment dat die specifieke omstandigheden aan de orde zijn (niet dat ze die nu zouden laten weten).
Dus dat die circumstances niet te vinden zijn op de website klopt strikt genomen wel; als het zover is dan berichten ze de klanten (dat zal nooit het geval zijn ben ik bang).

Gianni F
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 nov 2022 20:02

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door Gianni F »

Beste mensen, helaas ben ik ook de dupe geworden van TradeTowards Source. Ben in januari jl. opgelicht voor een bedrag van $26000 welke had in Bittrex staan in crypt-valuta. Via een advertentie van E. Musk kwam ik in contact met deze bedrijf, wel, het bleek volledig in orde te zijn, later raakte langzamerhand wel zg. vertrouwd ermee. Helaas en in goede trouw ben ik zo stom geweest om met tussenpozen toch een bedrag te hebben overgemaakt tot $26000. Toen het eindeperiode bereikt was van mijn eerste inleg in cryptocurrency, dit kleine kapitaal zag ik maar groeien en flink in waarde stijgen. Na het eindeperiode van deze projecten van 4 weken, wou ik het eerste inlegbedrag terugstorten op mijn rekening en de rest laten staan; wat bleek niet mogelijk te zijn. Na telefonisch contact vertrouwde het niet meer, naar de politie toe met mijn verhaal en een proces-verbaal volgde begin februari jl. Helaas na herhaaldelijk contact te hebben genomen met de politie en met de team welke deze zaak volgt, geen antwoord over het verloop hiervan. Heb later in April jl een onderzoeksbureau "MyChargeBack CryptoTrace Team" uit Israel/US ingeschakeld om hier verder onderzoek te doen, deze bureau is wel 100% te vertrouwen, wel tegen een betaling van €800 om juist achter te kunnen komen waar deze crypt-valuta heen was gegaan. Na circa drie maanden van onderzoek kwamen ze achter met het juiste resultaat en waar mijn crypto terecht was gekomen. Alle documentatie hiervan moest ik toen overhandigen aan de politieteam welke met deze zaak bezig is, zodat verdere stappen ondernomen zouden worden; en waar alleen de politie hier van betekenis kan zijn, niet deze onderzoeksbureau welke niet gematigd is in zulke handelingen. Helaas, zijn nu tien maanden voorbij gegaan, van de politie hoor je niets meer, zelfs na herhaaldelijk bellen of zelfs naar het bureau te gaan. Het enige wat wordt verteld is alleen: er wordt contact met u opgenomen, heb geduld. Mocht er iemand tussen jullie zijn welke mij een goede advies kan geven omtrent deze nare omstandigheden, hoor ik het graag. Alvast bedankt. Groet, Gianni.

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door Moneyman »

Alsof dat een advertentie van E. Musk was... :oops:

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door Nevyn »

Moneyman schreef:
23 nov 2022 10:14
Alsof dat een advertentie van E. Musk was... :oops:
Stond toch in sociale media?
Dan is het toch altijd gecontroleerd en waar?

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door kuklos »

Gianni F schreef:
22 nov 2022 21:53
Via een advertentie van E. Musk
Elon Musk is extreem druk met CEO zijn van verschillende bedrijven, en dan ook nog eens gaan adverteren voor een cryptobedrijf? Oftewel, was het daadwerkelijk een advertentie van Musk, of heeft iemand zijn beeltenis misbruikt?
Gianni F schreef:
22 nov 2022 21:53
kwam ik in contact met deze bedrijf, wel, het bleek volledig in orde te zijn,
Op basis waarvan concludeerde je dat het volledig in orde was?
Gianni F schreef:
22 nov 2022 21:53
Heb later in April jl een onderzoeksbureau "MyChargeBack CryptoTrace Team" uit Israel/US ingeschakeld om hier verder onderzoek te doen, deze bureau is wel 100% te vertrouwen,
Waaruit blijkt dat dan?

Moneyman
Berichten: 30112
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: TowardsSource: scam bitcoin trading

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nevyn schreef:
23 nov 2022 10:27
Moneyman schreef:
23 nov 2022 10:14
Alsof dat een advertentie van E. Musk was... :oops:
Stond toch in sociale media?
Dan is het toch altijd gecontroleerd en waar?
Ow ja. Stom van me :lol:

Plaats reactie