Bizar slechte service Stella

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
bupaul
Berichten: 110
Lid geworden op: 19 jul 2010 11:32

Re: Bizar slechte service Stella

Ongelezen bericht door bupaul »

Nevyn schreef:
08 mei 2022 20:10
Ben na een ervaring met Amslod, een zeer groot voorstander van de fietsen maker op de hoek.
Voor de prijs hoef je niet naar de internet verkopers, ook de bekende merken hebben goede e bikes met middenmoter tegen concurrerende prijzen. De internet verkopers hebben op zich geen slechte producten en ze verkopen zoveel dat in verhouding de klachten ook meer lijken.
Maar wat mij tegen staat is de aftersales bij zulke bedrijven. Gaat het mis dan loop je niet snel even naar de hoek.
Mijn vrouw en ik rijden al meer dan drie jaar met volle tevredenheid op een Stella fiets. Gekocht in een fysieke winkel van Stella. Ze vergelijken met online winkels is dus niet eerlijk.

De service is goed, we worden snel en goed geholpen wanneer nodig. Personeel komt afspraken na.

Nevyn
Berichten: 1291
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Bizar slechte service Stella

Ongelezen bericht door Nevyn »

bupaul schreef:
10 mei 2022 08:25
Nevyn schreef:
08 mei 2022 20:10
Ben na een ervaring met Amslod, een zeer groot voorstander van de fietsen maker op de hoek.
Voor de prijs hoef je niet naar de internet verkopers, ook de bekende merken hebben goede e bikes met middenmoter tegen concurrerende prijzen. De internet verkopers hebben op zich geen slechte producten en ze verkopen zoveel dat in verhouding de klachten ook meer lijken.
Maar wat mij tegen staat is de aftersales bij zulke bedrijven. Gaat het mis dan loop je niet snel even naar de hoek.
Mijn vrouw en ik rijden al meer dan drie jaar met volle tevredenheid op een Stella fiets. Gekocht in een fysieke winkel van Stella. Ze vergelijken met online winkels is dus niet eerlijk.

De service is goed, we worden snel en goed geholpen wanneer nodig. Personeel komt afspraken na.
Maar dan hebt u het geluk dat u een fysieke winkel dichtbij hebt.
En ik zeg ook niet dat het product slecht is.
Maar vind ze ook niet echt goedkoper.
Rijdt zelf op een Giant Entour met Yamaha midden motor en 500 accu.
Heb zelf ook bij de fysieke winkel van Stella gekeken, ben nu goedkoper uit en heb een fiets die ik overal weer kan inruilen.
Maar goed we dwalen nu aardig of topic

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Bizar slechte service Stella

Ongelezen bericht door scontra »

J.Dubbeltje schreef:
09 mei 2022 23:12
Radio Tv , actie bij Stella fiets met middenmotor €19.500 ,
Gaat vast om een speciale uitvoering met gouden remhandels en een met diamanten ingelegd display. :oops:

xflorisx
Berichten: 388
Lid geworden op: 15 okt 2018 20:20

Re: Bizar slechte service Stella

Ongelezen bericht door xflorisx »

Ik heb gekeken op de website van Stella. Heel veel informatie over heel veel fietsen. Zelfs zithouding etc. Plan een proefrit etc.
Met de mogelijkheid van een proefrit weet je toch of de fiets lekker fietst. Wat ik wel mis is voor welke mensen een fiets geschikt is. Een klein vrouwtje van 50 kg heeft een andere fiets nodig dan een reus van een kerel van 120 kg. Een gewichtsaanduiding mis ik bij de informatie. En als ik de klachten in het OT lees zijn dit wel de klachten van iemand die op een te lichte fiets zit.

J.Dubbeltje
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 nov 2008 17:26

Re: Bizar slechte service Stella

Ongelezen bericht door J.Dubbeltje »

J.Dubbeltje schreef:
09 mei 2022 23:12
Radio Tv , actie bij Stella fiets met middenmotor €1950,- kom in de winkel en neen die hebben we niet .
Wel de zelfde fiets maar wel €200,- duurder met een sterkere accu, ok we gaan akkoord kan meer KM. maken . Moet wel de fiets in een ander plaats afhalen wegens gebrek aan personeel voor aflevering.
Ik moet wel meteen betalen , maar ik moest dan wel nog even mijn creditcard thuis ophalen , kom ik terug is de VOGEL gevlogen , winkel was om 16.45 uur gesloten .Er stond ook een man met twee fietsen voor een service beurt te wachten , hij zei ik heb op de site gekeken winkel is tot 17.30 uur open. Hij was laaiend , kom ik speciaal met de fietsen op de trekhaak hierheen .
Heb klachten geventileerd aan het Hoofdkantoor van Stella , excuses excuse dat is niet goed U krijgt compensatie , moment even moet even de achterban raadplegen .
Wat dacht U geen compensatie en U koop trekken we in .
Mijn vrouw had eigenlijk helemaal geen zin om bij die **** zaken te kopen , ik had haar overgehaald om naar deze STELLA WINKEL te gaan .
Ze had gelijk , nu gaan we naar de FIETSENMAKER op de hoek , waar de service hoog in het vaandel staat.
En niet volgens STELLA METHODE een fiets in 10 min . moet verkopen .

Moneyman
Berichten: 30158
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bizar slechte service Stella

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je doet je naam eer aan Dubbeltje :lol:

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 943
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Bizar slechte service Stella

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Moneyman schreef:
10 mei 2022 21:50
Je doet je naam eer aan Dubbeltje :lol:
90% van de prijs af in een paar dagen tijd is iets meer dan dubbeltjeswerk. :)

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Bizar slechte service Stella

Ongelezen bericht door newmikey »

Wat voor merk het ook is, het verwachtingspatroon van TS om na bijna drie jaar gebruik de fiets om te kunnen ruilen voor een andere met gesloten beurs lijkt me onredelijk. Afgezien van het feit dat ook ik deze online fietsenhandel (Stella, Amslod etc.) nooit heb zien zitten, denk ik dat mijn plaatselijke fietsenwinkel het niet anders zou doen. Dreigen met "dan zoek ik de media op" is misschien wel tekenend voor het consumentengedrag wat je wel meer ziet tegenwoordig maar zal hier niet veel uithalen.

Ik heb zo'n zeven jaar geleden bij de plaatselijke fietsenwinkel een Vogue Infinity met voorwielmotor aangeschaft. Het lagere prijssegment (toen zo'n €1200 geloof ik) en ooit een tweede (grotere) accu gekocht. De service is prima (tegen betaling uiteraard) en er beginnen zo langzamerhand wat piepjes en kraakjes in te komen maar ook hier bestaat "gratis" niet echt. Het voordeel is wel dat je bij de man kan binnenlopen en het gesprek kan aangaan in- en over- z'n eigen zaak in je eigen dorp natuurlijk en dat is bij die anonieme online verkopers een stuk moeilijker.

Nee, bij Stella, Amslod e.d. neem je een risico maar als je zelf te laat actie onderneemt ligt het ook dáár niet echt meer aan...

Visserkerkhof
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2022 10:52

Re: Bizar slechte service Stella

Ongelezen bericht door Visserkerkhof »

29 juni fietsen gekocht en betaald onder voorwaarde levering voor 1 augustus ivm vakantie. Bericht levering geannuleerd. Geen contact te krijgen. Bezoek stella winkel Bemmel. Advies medewerker schriftelijk annuleren. Gedaan! Vervolgens geen bericht meer. Diverse malen contact, moeizaam met klantenservice. 1 fiets paar dgn geleden terugbetaald. 2e fiets niet. Medewerker klantenservice krijgt geen intermediair contact met financiële afdeling. Afspraak blijft het proberen en belt in de loop vd dag terug. Helaas ook deze afspraak wordt niet nagekomen. Gebeld 37 wachtenden voor U.
Nog steeds geen geld terug vd 2e fiets. Hebben bij een gerenommeerde fietsenwinkel nieuwe fietsen gekocht. Kunnen deze ophalen, maar eerst geld terug van stella. Wachten inmiddels 13 werkdgn hierop.
Drama dit gebeuren. Zo onbetrouwbaar!

Dirkie
Berichten: 2933
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Bizar slechte service Stella

Ongelezen bericht door Dirkie »

Visserkerkhof schreef:
26 jul 2022 11:18
29 juni fietsen gekocht en betaald onder voorwaarde levering voor 1 augustus ivm vakantie. Bericht levering geannuleerd.
Waarom zou je een fiets vooraf moeten betalen. Bedenk dat je daarna aan Stella overgeleverd bent. Als ik een fiets koop betaal ik deze bij aflevering en niet eerder. En als dat niet mag/kan dan koop ik mijn fiets wel ergens anders.

XXY
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2022 20:33

Re: Bizar slechte service Stella

Ongelezen bericht door XXY »

Als bijlage de mail die ik aan Stella stuurde na enige perikelen m.b.t. levering van de fiets, het slot en de reparatie.

Plaats reactie