Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Ik geloof niet eens dat ik kleding met reclame bezit🙃
Er stond ook iets in de voorwaarden dat je geen (sluik)reclame mag maken. Daar ben ik niet zo bang voor. Wel dat ik per ongeluk 'storend aanwezig" ben door bijvoorbeeld veel te hard te lachen. Of niet meer kunnen stoppen met lachen😂

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

breien schreef:
14 mei 2022 17:36
Lisa29 schreef:
14 mei 2022 15:06

Er stond ook iets in de voorwaarden dat je geen (sluik)reclame mag maken.
Dat wist ik niet
Ik bedoelde het ook niet vervelend, u kunt niet weten wat er in de voorwaarden staat.
In de mail die we kregen als voorbereiding stond ook dat tassen groter dan een A4tje niet mee de studio in mogen. Dus ik heb even gebeld om dit na te vragen aangezien mijn handtas een redelijk formaat heeft. Zegt de dame aan de telefoon: handtassen mogen wel mee, het gaat er vooral om dat mensen niet met van die grote Jumbo tassen in beeld gaan zitten 😁

Ik voel me een beetje een klein kind dat naar een pretpark gaat😁

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar ga je als publiek, Lisa? Dat is absoluut leuk om een keer mee te maken. Niet alleen dat je er bent, maar vooral om te zien hoe zo'n programma op wordt genomen.

Enne... als er hapjes en drankjes zijn beloofd, stel je daar van tevoren maar niet teveel van voor. Dan kan het alleen maar meevallen. :wink:

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

witte angora schreef:
14 mei 2022 20:51
Maar ga je als publiek, Lisa? Dat is absoluut leuk om een keer mee te maken. Niet alleen dat je er bent, maar vooral om te zien hoe zo'n programma op wordt genomen.

Enne... als er hapjes en drankjes zijn beloofd, stel je daar van tevoren maar niet teveel van voor. Dan kan het alleen maar meevallen. :wink:
Jep, ik word klapvee😂
Ik ben echt groot fan van het programma dus het lijkt me superleuk om er bij te zijn.
Ik heb niks gezien of gehoord over drankjes dus stel me er inderdaad weinig bij voor. Als er dan toch iets te eten of drinken is telt dat voor mij als bonus 😊

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Haha, klapvee. Doet me denken aan dat nummer van de Heideroosjes met die titel.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Nijogeth schreef:
14 mei 2022 21:12
Haha, klapvee. Doet me denken aan dat nummer van de Heideroosjes met die titel.
Dat liedje heb ik vandaag al enkele keren in mijn hoofd afgespeeld 😁
Hoewel ik ervan uit ga dat Jeroen en Niels hun publiek beter behandelen dan in het liedje van de Heideroosjes😅

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

fonsflons schreef:
14 mei 2022 21:20
Leuk voor je! Ik heb dik 30 jaar van mijn leven in tv studio's rond gebobbeld. Erg leuke omgeving , vooral als je het niet gewend bent.
Ik ben erg benieuwd😁
Na morgen ga ik nog 4 keer naar de opnames van hetzelfde programma dus dat is 5 keer een leuke ervaring als het goed is🙂

Erthanax
Berichten: 9699
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Als ik deze twee berichten lees:
Lisa29 schreef:
14 mei 2022 21:00
(. ..) Ik heb niks gezien of gehoord over drankjes dus stel me er inderdaad weinig bij voor. Als er dan toch iets te eten of drinken is telt dat voor mij als bonus 😊
Lisa29 schreef:
14 mei 2022 18:38
(...) Ik voel me een beetje een klein kind dat naar een pretpark gaat😁
Dan ligt de oplossing voor de hand: krentenbolletjes en een pakje Fristi of Chocomel mee 😁

Dat het een leuke ervaring wordt, weet ik wel zeker. Veel plezier!

scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lisa29 schreef:
14 mei 2022 21:32
fonsflons schreef:
14 mei 2022 21:20
Leuk voor je! Ik heb dik 30 jaar van mijn leven in tv studio's rond gebobbeld. Erg leuke omgeving , vooral als je het niet gewend bent.
Ik ben erg benieuwd😁
Na morgen ga ik nog 4 keer naar de opnames van hetzelfde programma dus dat is 5 keer een leuke ervaring als het goed is🙂
Wens je veel plezier!

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

@Erthanax: ja ik heb al 1 pakje drinken in de koelkast liggen. En morgenvroeg boterhammetjes in de broodtrommel😁
Ik stuiter van alle kanten maar op een positieve manier😊
@Scharrelschipper: dank, heb het gevoel dat dat gaat lukken🙂🙃

witte angora
Berichten: 30801
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Toch wel apart dat je er nu voor betalen moet. Vroeger kon je je aanmelden, en als er plek was, was je welkom. Alhoewel: de eerste twee of drie series van Maestro waren gratis, daarna moest je er geloof ik ook voor betalen. Of wat verderop in het seizoen, weet het niet meer zo precies eigenlijk. De allereerste serie, en dan de eerste afleveringen waren het mooiste om mee te maken. Juist omdat het splinternieuw was hadden de deelnemende kandidaten geen flauw benul waar ze aan begonnen waren. Later werd het allemaal wat meer gepolijst.

Maar, dat zag je ook bij Het Blok bijvoorbeeld. Het eerste seizoen was absoluut het mooiste, daarna kwamen er toch meer berekenende gelukzoekers in beeld.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Het kostte 5 euro per kaartje wat ik op zich wel mee vind vallen. Las ergens dat ze mensen soms laten betalen zodat de kans groter is dat mensen daadwerkelijk op komen dagen. Als het gratis is hebben mensen meer de neiging om niet te komen en dan hebben ze te weinig publiek.
Bij Even tot hier waren ze in het begin ook zoekende, met een ensemble en een musical. Toen dat door corona niet meer kon is het programma naar mijn idee alleen maar beter geworden. Tijdens seizoen 1 nodigden ze mensen op het einde van de aflevering nog uit om een opname bij te wonen. Dat kan nu niet eens meer want de kaartjes waren al in 1 dag uitverkocht. Zegt ook wel iets over de populariteit van het programma.

Moneyman
Berichten: 30117
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Iemand nog zin in een leuk knutselprojectje?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/old ... or-bodykit

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Revoked »

breien schreef:
14 mei 2022 08:55
Voor een kopje koffie ga ik alleen naar Munchen als de tweede gratis is.
We kregen liters kado. Dus je gaat de volgende keer mee? Ze gaat een proefritje maken in de Performance. Verder moet ze wachten op de Nederlandse typegoedkeuring. Ik blijf thuis hoor.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Lisa29 schreef:
14 mei 2022 22:13
@Erthanax: ja ik heb al 1 pakje drinken in de koelkast liggen. En morgenvroeg boterhammetjes in de broodtrommel😁
Ik stuiter van alle kanten maar op een positieve manier😊
@Scharrelschipper: dank, heb het gevoel dat dat gaat lukken🙂🙃
Ga er maar lekker van genieten, Lisa.
Lijkt mij een heel leuke ervaring!👍👍

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

breien schreef:
14 mei 2022 23:03
Stemmen voor het Eurovisie Songfestival kost €0.45 per keer.
Ik lees niets over een aangepast tarief voor de minima.
Zou er een ESF-stemtoeslag aangevraagd kunnen worden?
Stemmen via de officiële app is gratis. Voor het stemmen per telefoon of sms gelden per land andere tarieven.

De vakjury's uit Azerbaidzjan, Georgië, Montenegro, Polen, Roemenië, San Marino zijn gediskwalificeerd en de punten zijn vervangen door een gewogen gemiddelde uit een groepje vergelijkbare landen.

Het was een sterke editie dit jaar, maar de finale duurde te lang. 4 uur en een kwartier ... is langer dan de meeste opera's, films.

Wens voor volgend jaar: voor Nederland iets met meer tempo, dat goed blijft hangen en vrolijk klinkt.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Lijkt mij onjuiste info. Stemmen per app gaat direct via de internetverbinding, staat los van je telefoonnummer ... en in alle andere landen wordt bij de app juist gezegd, dat het gratis is. Je moet alleen je locatie opgeven in verband met het niet-stemmen-voor-eigen-land.
Aangezien we op de grens wonen, is het alleen wisselen van netwerk om die regel te omzeilen.

Diodato met Fai Rumore (Italië, 2020), Roemenië (WRS - Llámame) en Spanje (Chanel - SloMo) worden hier teruggehaald en nog een paar keer bekeken.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Ik zit lekker in de 1e klas van de trein nog helemaal na te gloeien van de geweldige dag vandaag😁
Geen idee of ik in beeld kom, ik vermoed eigenlijk van niet. Alwetende ben ik in ieder geval niet geworden, ik was al weg bij de 1e vraag😂
Ontzettend genoten, superleuk om mee te maken. En het is echt een aanrader om te kijken vanavond om 22.00 uur NPO1 😁

Erthanax
Berichten: 9699
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Altijd fijn, zo'n geslaagde dag.
Lisa29 schreef:
15 mei 2022 18:05
(...) En het is echt een aanrader om te kijken vanavond om 22.00 uur NPO1 😁
Dat ga ik zeker doen en ik zal niet de enige zijn :D

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Was ik sowieso al van plan. 😁

Plaats reactie