Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
kuklos
Berichten: 9861
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door kuklos »

Onkruid71 schreef:
03 mei 2023 22:53
Lady1234 schreef:
03 mei 2023 22:41
En dat was het voor de meeste patienten ook. Maar ook aan griep overlijden mensen.
Van een griepje kun je ook langdurig arbeidsongeschikt raken?
We gaan niet weer hier de hele discussie over jouw long covid overdoen. Wat Lady1234 zegt is correct: voor de meeste mensen was het niet meer dan een griepje. Omdat er staat "voor de meeste mensen" is het dus niet voor iedereen zo en zijn er dus ook mensen voor wie het veel meer was en is.

Erthanax
Berichten: 9761
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Tja, wat kun je anders verwachten van een virus dat endemisch is geworden? Er zijn veel belangrijkere zaken om ernstig bezorgd over te zijn. Iets met een plasmakoepel, de Golem (!), en AI. Helemaal begrijpen doe ik het niet, maar het is wel een dingetje.
Morgen ga ik mijn geboortetrust van 1,4 miljoen euro terugeisen van de overheid, want als die 88 nieuwe plasmakoepels worden opgestart ben ik te laat.

Onkruid71
Berichten: 2776
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

kuklos schreef:
03 mei 2023 23:00
Onkruid71 schreef:
03 mei 2023 22:53
Lady1234 schreef:
03 mei 2023 22:41
En dat was het voor de meeste patienten ook. Maar ook aan griep overlijden mensen.
Van een griepje kun je ook langdurig arbeidsongeschikt raken?
We gaan niet weer hier de hele discussie over jouw long covid overdoen. Wat Lady1234 zegt is correct: voor de meeste mensen was het niet meer dan een griepje. Omdat er staat "voor de meeste mensen" is het dus niet voor iedereen zo en zijn er dus ook mensen voor wie het veel meer was en is.
Het ging mij om de dommigheid van ernst kuipers, en dat hij 3 jaar niks gedaan heeft gedaan voor deze mensen verder niet.
Daarom haalde ik het hier aan.
In het verleden had 1 op de 8 besmette personen langdurige klachten er aan overgehouden.

Voor de rest zal ik er maar over ophouden.

witte angora
Berichten: 30999
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Exact. Ik heb sinds een paar dagen het vermoeden dat ik toch een Cronavariant onder de leden heb. Niet laten testen verder, dat vindt de overheid voor het moment niet nodig. Voorlopig even de sociale contacten beperken, en van de week maar verder zien. Hoe het voelt? Een stevige griep/verkoudheid. Geen koorts, wel veel hoesten, weinig energie, overal spierpijn. Veel meer is het niet. Zal vast wel weer een keertje overgaan.

Lady1234
Berichten: 27279
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Erthanax schreef:
03 mei 2023 23:03
Tja, wat kun je anders verwachten van een virus dat endemisch is geworden? Er zijn veel belangrijkere zaken om ernstig bezorgd over te zijn. Iets met een plasmakoepel, de Golem (!), en AI. Helemaal begrijpen doe ik het niet, maar het is wel een dingetje.
Morgen ga ik mijn geboortetrust van 1,4 miljoen euro terugeisen van de overheid, want als die 88 nieuwe plasmakoepels worden opgestart ben ik te laat.
Als dat net zo vlug gaat als Groningen of andere ellende moet u nog even wachten.

Moneyman
Berichten: 30333
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Wow. Mijn existentiële waarheden blijken ineens een illusie te zijn. Daar moet ik even van bijkomen.

Waar zouden we zijn zonder Vrijland, zeg...

Lady1234
Berichten: 27279
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

witte angora schreef:
03 mei 2023 23:10
Exact. Ik heb sinds een paar dagen het vermoeden dat ik toch een Cronavariant onder de leden heb. Niet laten testen verder, dat vindt de overheid voor het moment niet nodig. Voorlopig even de sociale contacten beperken, en van de week maar verder zien. Hoe het voelt? Een stevige griep/verkoudheid. Geen koorts, wel veel hoesten, weinig energie, overal spierpijn. Veel meer is het niet. Zal vast wel weer een keertje overgaan.
Ik heb in mijn leven gelukkig maar 1 keer griep gehad, maar ik heb 14 dagen lang kruipend naar de badkamer moeten gaan, omdat ik niet op mijn benen kon staan. Dus waarom corona? Echt griep is al erg genoeg.

Moneyman
Berichten: 30333
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Onkruid71 schreef:
03 mei 2023 23:09
Het ging mij om de dommigheid van ernst kuipers, en dat hij 3 jaar niks gedaan heeft gedaan voor deze mensen verder niet.
Ah, tuurlijk...
Onkruid71 schreef:
03 mei 2023 23:09
Voor de rest zal ik er maar over ophouden.
Doet dat maar inderdaad.

Onkruid71
Berichten: 2776
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Moneyman schreef:
03 mei 2023 23:17
Onkruid71 schreef:
03 mei 2023 23:09
Het ging mij om de dommigheid van ernst kuipers, en dat hij 3 jaar niks gedaan heeft gedaan voor deze mensen verder niet.
Ah, tuurlijk...
Dat is zo. Ok, misschien is het 2,5 jaar maar toch, komt op hetzelfde neer.

Maar ik houd er over op.

Over naar de orde van de nacht.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

@Erthanax: ik dacht dat ik een beetje in de war was maar nu ben ik echt helemaal de weg kwijt. Gollum was toch in de Hobbit en Lord of the Rings? Die bijbelcitaten zijn wel echt lukraak bij elkaar gemixt. Afijn, ik ga maar weer slurpen aan mijn groene smoothie uit het Too good to go pakket van La Place. Daarvan weet ik niet precies wat erin zit maar raak ik niet van in de war😉

Erthanax
Berichten: 9761
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Lisa29 schreef:
04 mei 2023 00:04
@Erthanax: ik dacht dat ik een beetje in de war was maar nu ben ik echt helemaal de weg kwijt. Gollum was toch in de Hobbit en Lord of the Rings? Die bijbelcitaten zijn wel echt lukraak bij elkaar gemixt. Afijn, ik ga maar weer slurpen aan mijn groene smoothie uit het Too good to go pakket van La Place. Daarvan weet ik niet precies wat erin zit maar raak ik niet van in de war😉
De golem is een figuur uit een Joodse legende, waarvan in de loop der eeuwen diverse versies zijn ontstaan. Gollum van Tolkien heeft er niets mee te maken.
Dat u de draad kwijtraakt in het verhaal van meneer Vrijland is heel begrijpelijk. Hij is al jaren de weg ernstig kwijt en aan zijn schrijfsels is geen touw vast te knopen. Volgens mij is er nauwelijks iemand die ze leest. In schrijfsels en videos van andere warhoofden, halve garen en kansloze stakkers zie ik er zelden verwijzingen naar.

juliomariner
Berichten: 4923
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Gelukkig heeft het artikel mij geleerd dat de wereldkaart dus eigenlijk helemaal niet klopt maar dat er nog meer landen zijn onder onze plasmakoepel en dat er nog 147 andere plasmakoepels zijn. Vreemd inderdaad dat onze kuinderen dat niet op school leren.
Hoe verzint iemand toch deze onzin?

Lady1234
Berichten: 27279
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gewoon een paar schroefjes los, met als gevolg sluiting.

J. Deltoer
Berichten: 3166
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Ik vind het een interessant onderwerp. Schroefjes los? Wellicht.
Ik zal vanavond in plaats van een herhaling van de zoveelste oorlogsfilm die oude film van Murnau eens kijken. Eerder zag ik van hem Faust en Nosferatu. Hij was een groot kunstenaar in zijn tijd.

Erthanax
Berichten: 9761
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het is platteaardetheorie op steroïden :D, maar daarom vind ik het wel vermakelijk. Net als het gebazel van "autonomen" en "soevereinen": Neem een onnavolgbaar weefsel van verkeerd begrepen, geïsoleerde wetsartikelen, vaak gecombineerd met eveneens verkeerd begrepen elementen uit de Angelsaksische (!) common law, afgetopt met pure historische leugens en verzinsels, en je hoeft geen boetes of belastingen meer te betalen omdat de overheid niet meer bestaat.

De treurige kant hiervan is helaas wel dat goedgelovige, weinig kansrijke personen hierdoor in steeds ernstiger problemen terechtkomen en uiteindelijk alles kwijtraken. Ik vermoed dat Moneyman mees dan eens te maken krijgt met dit soirt misleide slachtoffers van charlatans.

juliomariner
Berichten: 4923
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Er zullen altijd zwakkeren in de samenleving blijven die niet gelukkig zijn met hun leven en denken door achter dit soort figuren aan te lopen gelukkig te worden.

Lady1234
Berichten: 27279
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien handig als verweer voor die scooter op het fietspad.

Moneyman
Berichten: 30333
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Erthanax schreef:
04 mei 2023 11:03
De treurige kant hiervan is helaas wel dat goedgelovige, weinig kansrijke personen hierdoor in steeds ernstiger problemen terechtkomen en uiteindelijk alles kwijtraken. Ik vermoed dat Moneyman mees dan eens te maken krijgt met dit soirt misleide slachtoffers van charlatans.
Klopt. We komen ze regelmatig tegen. En helaas vinden de discussies met dit soort types steevast plaats met een heel aantal camera's op je snufferd. Het internet staat helaas vol met kansloze filmpjes van overheidsdienaren die door de soevereinen "onder burgerarrest worden geplaatst"... :roll:

witte angora
Berichten: 30999
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Even naar hier geplaatst, het blijkt intussen aardig synchroon te lopen, ook nog.
Erthanax schreef:
04 mei 2023 16:46
witte angora schreef:
04 mei 2023 15:24
Ik zal ook eens overwegen mezelf tot soeverein mens uit te roepen. Heerlijk, een eigen stuk grond waar ik niks te maken heb met wie of wat dan ook. Mijn eigen regels, mijn eigen wetten, mijn eigen economie, mijn eigen energievoorziening, mijn eigen watervoorziening, heb ik met niemand ruzie. Ook niet om twee euro.
Dan moeten ze toch wel eerst met jou "in contract gaan", natuurlijk als "natuurpersoon" en met een "natte handtekening".
Een eigen stuk grond is ook niet nodig hoor, dat kan gewoon in een huurwoning vanvde corporatie. Dat is meestal ook een ANBI, dus de huur kun je als gift opvoeren bij de Belastingdienst, die trouwens helemaal niet bevoegd is want het gebouw bestaat niet volgens de KvK en als de deurwaarder komt kun je een burgerarrest uitvoeren en hem overdragen aan de politie, die ook al niet bevoegd is omdat de diender een natuurpersoon is en niet als gemachtigde staat ingeschrevenen bij de KvK. Of zoiets. Het is een wonderlijke wereld, daar bij die soevereinen. :D

witte angora
Berichten: 30999
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

De gedachte dat een wbv een anbi is, en dat ik dientengevolge de maandelijkse huur als schenking kan opvoeren bij de bd is ook wel een interessante.

Maar ik ga toch liever tiny-yuppen. Soeverein zijn in mijn eigen kleine zelfgebouwde houten huisje.

Plaats reactie