Lenovo-klantenservice onbereikbaar

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Femke91
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 aug 2013 18:51

Lenovo-klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Femke91 »

Op 24 mei heb ik een nieuwe laptop besteld op de website van Lenovo. Bij het invullen van het adres stond er een vakje voor extra informatie, bijvoorbeeld voor als je in een appartement woont. Nu is dat bij mij het geval, dus in een poging om behulpzaam te zijn voor de bezorger vulde ik in dat ik op de tweede verdieping woon. Hierdoor werd mijn adres echter opgeslagen met 2e V erachter en daardoor kon DHL het niet vinden. Sindsdien probeer ik contact op te nemen met Lenovo, maar dat blijkt praktisch onmogelijk te zijn. Na het bellen van verschillende telefoonnummers heb ik uiteindelijk één persoon te spreken gekregen, maar ook dit nummer was later niet in gebruik. Heeft iemand anders hier ervaring mee en/of juiste contactgegevens? Ik wil heel graag die laptop hebben, aangezien ik er ook al voor betaald heb en mijn oude niet goed meer functioneert.

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: Lenovo-klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door grun »

Volgens Lenovo kunt u ze bellen, mailen of chatten. Het telefoonnummer in NL is 0202002518.
https://www.lenovo.com/nl/nl/contact

Femke91
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 aug 2013 18:51

Re: Lenovo-klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door Femke91 »

Het is me inmiddels inderdaad gelukt. Het blijkt dat dat inderdaad het juiste nummer is, alleen de openingstijden van de klantenservice kloppen niet. Tot nu toe heb ik het iedere keer op ongeveer dezelfde tijd gebeld en dat is dus blijkbaar waar het misging, want toen ik het vanmiddag nog eens probeerde, lukte het wel.

jdhaak
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 sep 2023 18:26

Re: Lenovo-klantenservice onbereikbaar

Ongelezen bericht door jdhaak »

Leuke deal gezien op de Lenovo website. Ik had hierover een vraag. Bellen betekende 45 minuten wachten. Dan maar chatten. Vraag gesteld, een medewerker ging het opzoeken. Dit duurde zolang dat de chat beëindigd werd. Een nieuwe chat lukte niet meer. Er was geen medewerker beschikbaar dus ook deze poging werd beëindigd. Als een salesteam al niet bereikbaar is dan kan ik wel invullen als je Lenovo nodig hebt voor service. De medewerker die mijn vraag ging opzoeken had me overigens gewoon via mail of telefoon kunnen beantwoorden. Deze gegevens moet je verstrekken als je een chat start. Dan maar geen Lenovo. Zou overigens mijn vierde geworden zijn.

Plaats reactie