Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
arienat
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jul 2023 12:31

Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door arienat »

ik heb vorige maand schoenen gekocht bij joyaschoenennederland. helaas iheb ik niet goed gecheckt of de webshop betrouwbaar is.
nu een maand later heb ik op mijn track en trace nummer een baseballcap gekregen. die kost € 6 en mijn schoenen waren € 94.
de webshop heeft wel een mailadres maar reageren doen ze niet.
allemaal dom van mij en zo dat snap ik , maar heeft er iemand nog tips wat ik nu nog kan doen?

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door Nevyn »

Heb uw adres joyaschoenennederland gekopieerd in Google, maar krijg geen site

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door Nijogeth »


NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat u kunt doen is een detective inhuren om de personen achter deze site te vinden. Zonder naam, adres, vestigingsplaats en KVK nummer is het voor een leek niet te vinden.

Gezien de kromme teksten, het ontbreken van alle wettelijke zaken en dat je alleen maar met creditcards kan betalen zou ik de creditcard maar in de gaten houden. U hebt uw gegevens nu aan onbekende gegeven die er mee kunnen doen wat ze willen.
U kunt sowieso de creditcardmaatschappij aanschrijven een hopen dat u in aanmerking komt voor de aankoopbescherming/aflevergarantie. Maar gezien alle rode vlaggen van deze site kunnen ze ook zeggen dat het eigen schuld is.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U mag misschien wel blij zijn dat u nog een baseball cap gekregen hebt.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door BL2 »

arienat schreef:
01 jul 2023 12:36
ik heb vorige maand schoenen gekocht bij joyaschoenennederland. helaas iheb ik niet goed gecheckt
In tegenstelling tot de topicstarter gebruikt de website wel hoofdletters, in overvloed zelfs :)

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door thecure »

NeoDutchio schreef:
01 jul 2023 16:52
Wat u kunt doen is een detective inhuren om de personen achter deze site te vinden. Zonder naam, adres, vestigingsplaats en KVK nummer is het voor een leek niet te vinden.

Gezien de kromme teksten, het ontbreken van alle wettelijke zaken en dat je alleen maar met creditcards kan betalen zou ik de creditcard maar in de gaten houden. U hebt uw gegevens nu aan onbekende gegeven die er mee kunnen doen wat ze willen.
U kunt sowieso de creditcardmaatschappij aanschrijven een hopen dat u in aanmerking komt voor de aankoopbescherming/aflevergarantie. Maar gezien alle rode vlaggen van deze site kunnen ze ook zeggen dat het eigen schuld is.

De CC maatschappij staat garant, daar kun je een betwisting aanvragen. De CC maatschappij verhaald het dan op de verkoper.

Seinhuis
Berichten: 2376
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door Seinhuis »

NeoDutchio schreef:
01 jul 2023 16:52
(...)alleen maar met creditcards kan betalen(...)
De meeste creditcard maatschappijen hebben aflevering garantie.

Aangezien u uw bestelling niet gekregen hebt en geen contact kunt krijgen met het bedrijf kunt u nu het beste contact opnemen met uw creditcard maatschappij.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

thecure schreef:
01 jul 2023 18:03
NeoDutchio schreef:
01 jul 2023 16:52
Wat u kunt doen is een detective inhuren om de personen achter deze site te vinden. Zonder naam, adres, vestigingsplaats en KVK nummer is het voor een leek niet te vinden.

Gezien de kromme teksten, het ontbreken van alle wettelijke zaken en dat je alleen maar met creditcards kan betalen zou ik de creditcard maar in de gaten houden. U hebt uw gegevens nu aan onbekende gegeven die er mee kunnen doen wat ze willen.
U kunt sowieso de creditcardmaatschappij aanschrijven een hopen dat u in aanmerking komt voor de aankoopbescherming/aflevergarantie. Maar gezien alle rode vlaggen van deze site kunnen ze ook zeggen dat het eigen schuld is.

De CC maatschappij staat garant, daar kun je een betwisting aanvragen. De CC maatschappij verhaald het dan op de verkoper.
Niet altijd meer. Tijdens de invasie van de malafide webshops een aantal jaar geleden heeft menig CC maatschappij de voorwaarden aangepast. Mensen dachten merkkleding te kopen bij parochiediessen.nl, discotheekbumpers.nl, timmerbedrijffrankevers.nl, enz waarbij zelfs een blinde kan zien dat dat niet kan. Om die reden zijn er bij velen spelregels opgesteld. Als je kan weten dat de webshop een nepshop is, dan kan de CC maatschappij besluiten om niet uit te keren. En aangezien deze webwinkel meer rode lampen heeft dan het bekende gebied in Amsterdam kan het zo maar zijn dat TS met lege handen staat.

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Wat je kan doen is weer wat bestellen en dan het retour adres vragen en dan langskomen.

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door BL2 »

Dagkoers schreef:
01 jul 2023 21:52
Wat je kan doen is weer wat bestellen en dan het retour adres vragen en dan langskomen.
Zullen we hier afspreken dat je altijd erg voorzichtig moet zijn met het advies van iemand welke niet weet wat te doen met gratis kadobonnen ?
Of gaat Ridder777 toevallig weer even naar Azië om 50 flessen haarverzorging voor dames langs te brengen ?

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dagkoers schreef:
01 jul 2023 21:52
Wat je kan doen is weer wat bestellen en dan het retour adres vragen en dan langskomen.
Want dan reageren ze wel?

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Met een heleboel respect hoor, maar als je daar besteld, wauw.
Je kan je geld beter in het water gooien, dan heb je nog leuke belletjes er van.

Maar serieus, je bent opgelicht, je kan aangifte doen, maar verder niks. Leergeld dus.

WeerIemandanders
Berichten: 287
Lid geworden op: 09 mei 2023 14:01

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door WeerIemandanders »

Dagkoers schreef:
01 jul 2023 21:52
Wat je kan doen is weer wat bestellen en dan het retour adres vragen en dan langskomen.
Heb jij misschien een kortingsbon van yogaschoenen in je verrassingsbox zitten?

Dagkoers
Berichten: 580
Lid geworden op: 07 mei 2023 21:12

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door Dagkoers »

WeerIemandanders schreef:
02 jul 2023 11:54
Dagkoers schreef:
01 jul 2023 21:52
Wat je kan doen is weer wat bestellen en dan het retour adres vragen en dan langskomen.
Heb jij misschien een kortingsbon van yogaschoenen in je verrassingsbox zitten?
Nee helaas.

Havermch
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 aug 2012 09:56

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door Havermch »

Je bent het zoveelste slachtoffer van een dropshipper.

Bram Bonnewel
Berichten: 143
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Ik wens je veel succes, maar is ook weer een site van alibaba.com. Je gaat niets terugkrijgen vrees is voor je.

Domain Name: joyaschoenennederland.com
Registry Domain ID: 2741717467_DOMAIN_COM-VRSN
Registrar WHOIS Server: grs-whois.aliyun.com
Registrar URL: http://www.alibabacloud.com
Updated Date: 2022-11-30T10:24:10Z
Creation Date: 2022-11-30T10:24:10Z
Registrar Registration Expiration Date: 2023-11-30T10:24:10Z
Registrar: ALIBABA.COM SINGAPORE E-COMMERCE PRIVATE LIMITED
Registrar IANA ID: 3775

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Havermch schreef:
03 jul 2023 12:00
Je bent het zoveelste slachtoffer van een dropshipper.
Bij de dropshitters die hier voorbij komen kan je juist niet met een creditcard betalen. Het lijkt mij hier juist om iets anders te gaan.

Jan Wijn
Berichten: 60
Lid geworden op: 05 jan 2022 11:57

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door Jan Wijn »

Wat vervelend toch dat je belazerd bent. Bij ons in de stad heb je winkels waar je de schoenen kunt passen en na betaling mag meenemen.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Baseballcap ontvangen ipv schoenen van joyaschoenen

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Jan Wijn schreef:
03 jul 2023 13:18
Wat vervelend toch dat je belazerd bent. Bij ons in de stad heb je winkels waar je de schoenen kunt passen en na betaling mag meenemen.
Soooo he.. wat een service. Welke stad is dat? Dan ga ik daar eens meteen naar toe om wat te scoren.

Plaats reactie