Stella Fietsen, wat een ramp

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Stella Fietsen, wat een ramp

Ongelezen bericht door kuklos »

JanTinusPlukvet schreef:
27 jun 2023 17:11
De oplossing is dat je een dergelijk kleine reparatie in een week afrond.
Minder irritaties bij de klant, minder stress bij het personeel. Dáár schort het aan.
Je frustratie is begrijpelijk. Maar je doet nu alsof men bewust de klanten frustreert. Alsof de medewerkers dit voor hun lol doen. Nee, het is voor hen ook frustrerend. En blijkbaar niet zo makkelijk op te lossen als jij hier doet voorkomen, anders hadden ze het al opgelost.
Doch, bied jezelf aan als consultant om het voor ze op te lossen. Op no cure no pay basis, waarbij je schriftelijk vastlegt dat ze het dubbele tarief betalen, of zelfs het drievoudige, als jij het probleem oplost voor ze. Ik denk dat ze dit met beide handen zullen aangrijpen.

WeerIemandanders
Berichten: 287
Lid geworden op: 09 mei 2023 14:01

Re: Stella Fietsen, wat een ramp

Ongelezen bericht door WeerIemandanders »

JanTinusPlukvet schreef:
27 jun 2023 17:11
juliomariner schreef:
27 jun 2023 16:55
U kunt wel boos zijn maar dat is nog steeds geen reden om zo onbeschoft over de medewerkers te schrijven.
Als u zo tegen mij tekeer zou zijn gegaan zou ik u ook vragen uw heil ergens anders te halen. (om het netjes te zeggen)
Beleefdheden zijn na meerdere belletjes, winkelbezoek, weer een belletje en 'laat maar liggen' mentaliteit wel over ja.
Tot op heden heb ik nog geen enkel iemand gesproken die ook daadwerkelijk maar iets doet.
Na de 1e ervaring een jaar geleden, toen ook al meer dan 3 weken moeten wachten, en hun huidige werkwijze, compleet geen aktie in 3 weken, kun je niet verwachten dat iemand loopt te strooien met complimenten.
Het aanbieden van een leenaccu (beetje domme aktie, want dat gaat dus niet zo makkelijk) of het aanbieden van een leenfiets, over 3 weken is geen oplossing.

De oplossing is dat je een dergelijk kleine reparatie in een week afrond.
Minder irritaties bij de klant, minder stress bij het personeel. Dáár schort het aan.
Dan begrijp ik het niet dat u het met Mac Donaldspersoneel vergelijkt, zij verwerken uw bestelling echter wel dezelfde dag en daar doen ze wel de hele dag wat.

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Stella Fietsen, wat een ramp

Ongelezen bericht door juliomariner »

Begrijpelijk dat u er klaar mee bent. Waar ik geen begrip voor heb zijn de bewoordingen waarmee u het personeel omschrijft. Zij kunnen er waarschijnlijk ook weinig aan doen vanwege het beleid van de directie.

NeoDutchio
Berichten: 12331
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Stella Fietsen, wat een ramp

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

JanTinusPlukvet schreef:
27 jun 2023 17:11
Na de 1e ervaring een jaar geleden, toen ook al meer dan 3 weken moeten wachten, en hun huidige werkwijze, compleet geen aktie in 3 weken, kun je niet verwachten dat iemand loopt te strooien met complimenten.
Het aanbieden van een leenaccu (beetje domme aktie, want dat gaat dus niet zo makkelijk) of het aanbieden van een leenfiets, over 3 weken is geen oplossing.

De oplossing is dat je een dergelijk kleine reparatie in een week afrond.
Minder irritaties bij de klant, minder stress bij het personeel. Dáár schort het aan.
Tja, geen personeel, geen onderdelen en veel te weinig leenfietsen. Wat er niet is kunnen ze niet toveren.

Arizonakid
Berichten: 1129
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Stella Fietsen, wat een ramp

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Het is natuurlijk wel raar dat die accu 3 weken in de winkel ligt zonder opgestuurd te worden. Wel weer eerlijk dat ze dat ook zeggen…
De oplossing zou zijn om voor dit soort gevallen gewoon een leen of ruilaccu te leveren, en dan de oude netjes te repareren, heeft in ieder geval je klant geen last er van.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Stella Fietsen, wat een ramp

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

kuklos schreef: Doch, bied jezelf aan als consultant om het voor ze op te lossen.
Consultants lossen geen problemen op, die managen alleen problemen, en af en toe geven ze de problemen ook wat eten en drinken.

kuklos
Berichten: 9775
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Stella Fietsen, wat een ramp

Ongelezen bericht door kuklos »

J. Deltoer schreef:
28 jun 2023 00:46
kuklos schreef: Doch, bied jezelf aan als consultant om het voor ze op te lossen.
Consultants lossen geen problemen op, die managen alleen problemen, en af en toe geven ze de problemen ook wat eten en drinken.
Daarom zeg ik ook nadrukkelijk:
kuklos schreef:
27 jun 2023 17:22
Doch, bied jezelf aan als consultant om het voor ze op te lossen. Op no cure no pay basis, ...........

GeenStellaMeer!
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2023 13:50

Re: Stella Fietsen, wat een ramp

Ongelezen bericht door GeenStellaMeer! »

Wij hebben twee nieuwe fietsen gekocht met GPS en verzekering. Helaas is een fiets gestolen na 6 maanden. In eerste instantie waren wij blij dat deze door de politie de volgende dag was teruggevonden, later bleek dat het begin van een nachtmerrie. De fiets was op best veel punten licht beschadigd, dit terwijl hij voor de diefstal smetteloos was. Na telefonisch overleg heb ik van de schade foto's gemaakt en is de fiets hierna opgehaald door Stella. Toen werd het stil, na 5 weken maar eens bellen, er was een schade rapport opgemaakt en er zouden 3 onderdelen worden vervangen. (Slot, jasbeschermer en schermpje) Alle andere beschadigingen worden door Stella afgedaan als niet veroorzaakt door de diefstal, blijkbaar hebben ze daar een monteur in dienst dit dit kan bepalen. Ze weigeren iedere medewerking en blijven bij hun beslissing, de schade wordt niet gerepareerd!! omdat we deze zelf zouden hebben gemaakt!!. Ik zeg nooit meer een Stella fiets

Nevyn
Berichten: 1290
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Stella Fietsen, wat een ramp

Ongelezen bericht door Nevyn »

GeenStellaMeer! schreef:
02 aug 2023 14:37
Wij hebben twee nieuwe fietsen gekocht met GPS en verzekering. Helaas is een fiets gestolen na 6 maanden. In eerste instantie waren wij blij dat deze door de politie de volgende dag was teruggevonden, later bleek dat het begin van een nachtmerrie. De fiets was op best veel punten licht beschadigd, dit terwijl hij voor de diefstal smetteloos was. Na telefonisch overleg heb ik van de schade foto's gemaakt en is de fiets hierna opgehaald door Stella. Toen werd het stil, na 5 weken maar eens bellen, er was een schade rapport opgemaakt en er zouden 3 onderdelen worden vervangen. (Slot, jasbeschermer en schermpje) Alle andere beschadigingen worden door Stella afgedaan als niet veroorzaakt door de diefstal, blijkbaar hebben ze daar een monteur in dienst dit dit kan bepalen. Ze weigeren iedere medewerking en blijven bij hun beslissing, de schade wordt niet gerepareerd!! omdat we deze zelf zouden hebben gemaakt!!. Ik zeg nooit meer een Stella fiets
Is Stella dan ook een verzekeringsmaatschappij ?

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Stella Fietsen, wat een ramp

Ongelezen bericht door thecure »

Wat een gekke klacht. Als je auto gestolen wordt, en daarna beschadigd teruggevonden, Kun je hem gerust bij de dealer brengen.

Maar deze gaat hem echt niet naar nieuwstaat brengen. Daarvoor moet je bij je verzekeraar zijn.

BreejKC
Berichten: 1816
Lid geworden op: 16 jul 2012 18:36

Re: Stella Fietsen, wat een ramp

Ongelezen bericht door BreejKC »

JanTinusP. Laten we het nu eens even praktisch maken. Waar gáát het nu helemaal over? Over een stekkerblokje op die fiets dat niet goed functioneert. Waar Stella niet snel genoeg op reageert.

Maar man, man, man, waar doe je moeilijk over, als het alleen over dat stekkerblokje gaat. Laat Stella voor wat het is, vergeet die club en zoek één of andere electronicawinkel die wel 1000 soorten van die stekkerblokjes heeft liggen. Verwijder zelf dat stekkerblokje uit die fiets en wissel dat ding zelf om. Kun je het niet zelf, heus er is wel een handige harrie in de electronica die dat voor je kan/wil doen tegen een geringe vergoeding. Denk anders en uw probleem kan wel eens makkelijker zijn gefixt als dat u nu denkt.

Plaats reactie