Feedback op het Forum - deel 4

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
zeug
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 mei 2018 01:10

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door zeug »

Radar schreef:
22 sep 2023 10:26
Topic 'Gasprijs fors hoger door belasting' verwijderd, vanwege beperkte inhoudelijke waarde.
Fijn bedankt Radar prima actie van de moderator :D

BL2
Berichten: 4840
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door BL2 »

En weer is er een topic verwijderd, zie nog geen melding vanuit de moderatie.

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door juliomariner »

Welk topic?

witte angora
Berichten: 30806
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat van Linda denk ik.

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door juliomariner »

Nee dat topic staat er nog. Het topic waar die kattenmishandelaarster in reageerde is niet meer vinden.

J. Deltoer
Berichten: 3089
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Heb ik zo veel moeite gedaan voor een zorgvuldige analyse in dat youngtimers topic, is deze, samen met vele andere reacties, weg. Jammer, want nu is de essentie weg.

witte angora
Berichten: 30806
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door witte angora »

Inderdaad. Het is dat één bericht van Lady nog is blijven staan, anders was het helemaal in de vergetelheid terecht gekomen. En die reactie slaat nu ook als een tang op een varken geloof ik.

Erthanax
Berichten: 9700
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het topic over de kitten uit het asiel staat er weer, ook netjes schoongeveegd. Prima dat de moderatie de bezem flink ter hand neemt.

witte angora
Berichten: 30806
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door witte angora »

Ok, dat was er dus aan de hand. Het is tijdelijk verwijderd om even een grote schoonmaak te houden, en daarna is het terug geplaatst. Heeft iedereen toch een beetje gelijk.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Lady1234 »

witte angora schreef:
25 sep 2023 11:41
Inderdaad. Het is dat één bericht van Lady nog is blijven staan, anders was het helemaal in de vergetelheid terecht gekomen. En die reactie slaat nu ook als een tang op een varken geloof ik.
Geen tang op een varken. In een reactie staat dat het bedrijf aan die klant “het bewijs” liet zien van de afspraak met de belastingdienst.

juliomariner
Berichten: 4835
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door juliomariner »

Inderdaad. Van dat soort onzin wat daar geschreven is door die persoon past echt niet hier.
Ik doel op de slaaptabletten voor buurkat.

witte angora
Berichten: 30806
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
25 sep 2023 11:46
witte angora schreef:
25 sep 2023 11:41
Inderdaad. Het is dat één bericht van Lady nog is blijven staan, anders was het helemaal in de vergetelheid terecht gekomen. En die reactie slaat nu ook als een tang op een varken geloof ik.
Geen tang op een varken. In een reactie staat dat het bedrijf aan die klant “het bewijs” liet zien van de afspraak met de belastingdienst.
O. Dat was dan wel een late reactie. Ik dacht dat het op een van de berichten van Linda sloeg.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Radar »

Het topic 'Wel of geen visum nodig voor Kazachstan' is verwijderd omdat het geen basis biedt voor een discussie/gesprek. Het is een gesloten vraag, waarvan het antwoord eenvoudig is te vinden op Google.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Radar »

Het topic 'Domme kennis?' is verwijderd omdat het geen consumentenonderwerp is.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Radar »

Het topic 'Gebruikersschade' is verwijderd omdat het eerder al was geplaatst.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Radar »

Het topic 'Moet hij die 3500 E betalen? schadevergoeding' is verwijderd omdat het geen consumentenonderwerp is.

witte angora
Berichten: 30806
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat vermoeden kreeg ik al na het doorscrollen van de topics. :D

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Radar »

Het topic 'Slechte ervaring *** Automobielen in Almelo' is verwijderd omdat de enige twee klachten zijn opgelost en er verder geen/amper inhoudelijke bijdragen zijn geplaatst.

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door Lowieze »

Het moet hier niet gekker worden. Er zijn weer, zonder verdere uitleg, reacties weggehaald in dit topic viewtopic.php?f=98&p=2956115#p2956115.
Ik krijg heel sterk de indruk dat bij bepaalde forummers de reacties sneller worden weggehaald dan bij anderen.
Er stond, naar mijn mening, niets verkeerds. Alleen was iemand het niet eens met bepaalde reacties en, als dat op een fatsoenlijke manier gezegd wordt, moet dat ook kunnen.
Op deze manier lijkt het alsof Radar een voorkeur voor bepaalde forumleden heeft. Echt waardeloos.

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Feedback op het Forum - deel 4

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lowieze schreef:
04 dec 2023 10:57
Het moet hier niet gekker worden. Er zijn weer, zonder verdere uitleg, reacties weggehaald in dit topic viewtopic.php?f=98&p=2956115#p2956115.
Ik krijg heel sterk de indruk dat bij bepaalde forummers de reacties sneller worden weggehaald dan bij anderen.
Er stond, naar mijn mening, niets verkeerds. Alleen was iemand het niet eens met bepaalde reacties en, als dat op een fatsoenlijke manier gezegd wordt, moet dat ook kunnen.
Op deze manier lijkt het alsof Radar een voorkeur voor bepaalde forumleden heeft. Echt waardeloos.
Ik heb geen idee welke reacties zijn verwijderd, maar jij bent toch degene die het niet eens is met al die ongevraagde bemoeizuchtige reacties? En jouw reacties staan er nog.

Wat je laatste zin betreft: dat speelt hier zeker, heb ik meerdere keren gemerkt.

Plaats reactie