Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou dus morgen nh stembureau , gá alsjeblieft en stem weldoordacht en ik verwacht deze keer sowieso een veel grotere opkomst.
En ik ben nogal aan het twijfelen geweest , heb nu div verkiezingsprogramma.s doorgeworsteld en ben er nu eindelijk uit.
Ik wéét nu wat ik morgen moet stemmen 😁🚩en zal zeker niet " strategisch " stemmen.

ZeerPrivé
Berichten: 5646
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

moederslink schreef:
21 nov 2023 15:24
Nou dus morgen nh stembureau , gá alsjeblieft en stem weldoordacht en ik verwacht deze keer sowieso een veel grotere opkomst.
En ik ben nogal aan het twijfelen geweest , heb nu div verkiezingsprogramma.s doorgeworsteld en ben er nu eindelijk uit.
Ik wéét nu wat ik morgen moet stemmen 😁🚩en zal zeker niet " strategisch " stemmen.
En op welke partij ga je stemmen?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

:D :?:

Erthanax
Berichten: 9757
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vraag van Guus Disselkoen (@gdisselkoen op voorheen Twitter):

Vanmiddag er maar eens voor gaan zitten en het stembiljet ingevuld.
Het was even wat werk, vooral het netjes weer opvouwen.
Maar nu kom ik er achter dat er geen antwoordenvelop bij zit.
Weet iemand waar je het naar toe moet sturen? Gemeentehuis? Torentje in Den Haag?

J. Deltoer
Berichten: 3160
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

moederslink schreef:
21 nov 2023 15:24

En ik ben nogal aan het twijfelen geweest , heb nu div verkiezingsprogramma.s doorgeworsteld en ben er nu eindelijk uit.
Ik wéét nu wat ik morgen moet stemmen 😁🚩en zal zeker niet " strategisch " stemmen.
Het is niet alleen wat je in het programma zet, maar wat heb je gedaan na de verkiezingen. De vraag die ik mis richting bijvoorbeeld yesilgoz is hoe zij het durft om te roepen dat ze klaar is met de oude politiek terwijl zij en haar partij die juist vertegenwoordigt met al die jaren Pinokkio Rutte aan de macht.

witte angora
Berichten: 30995
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Betreffende Baudet is er, denk ik, toch wel een serieus probleem:
De antifascistische groep AFA Noord heeft de aanval volgens het AD geclaimd. "Deze jongen heeft gehandeld vanuit overtuiging", zei de extreem-linkse groepering volgens de krant.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... democratie

Onkruid71
Berichten: 2776
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ik voel mee regels en strengere wetten aankomen maar aanleiding daarvan.

Ik hoop dat ik het mis heb.

J. Deltoer
Berichten: 3160
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Als we nu eens beginnnen met alles wat er aan wetten al ligt ook echt fatsoenlijk te gaan handhaven....

witte angora
Berichten: 30995
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Volgens mij zijn er al wetten en strafmaten voor dit soort situaties.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

J. Deltoer schreef:
21 nov 2023 16:49
Het is niet alleen wat je in het programma zet, maar wat heb je gedaan na de verkiezingen. De vraag die ik mis richting bijvoorbeeld yesilgoz is hoe zij het durft om te roepen dat ze klaar is met de oude politiek terwijl zij en haar partij die juist vertegenwoordigt met al die jaren Pinokkio Rutte aan de macht.
Nou ergerlijk----alles wuift ze weg---- " nee hoor: we kijken vóóruit ! " 😡
Ik kan dat hoofd niet meer zien, ik vind haar een " nepperd " en vertrouw en geloof haar niet.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Eerst zet ze de deur open voor de PVV en nu de PVV de grootste dreigt te worden kan zij geen premier meer worden ....zo zal ze ws wel denken.....en gooit ze de deur weer dicht🤓.

angel1978
Berichten: 11076
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

J. Deltoer schreef:
21 nov 2023 17:05
Als we nu eens beginnnen met alles wat er aan wetten al ligt ook echt fatsoenlijk te gaan handhaven....
Te beginnen met de grondwet.

Onkruid71
Berichten: 2776
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

moederslink schreef:
21 nov 2023 17:29
Eerst zet ze de deur open voor de PVV en nu de PVV de grootste dreigt te worden kan zij geen premier meer worden ....zo zal ze ws wel denken.....en gooit ze de deur weer dicht🤓.
Ze kan altijd nog stampvoeten. De pers vond dat geweldig van haar. 🤣😂🤣

Nevyn
Berichten: 1313
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nevyn »

Hoor net op RTL 4 dat Baudet is aangevallen door een 15 jarige jongen met een bierfles.
Dure beveiliging, maar een minderjarige kan de kroeg binnenlopen en een biertje krijgen.

ZeerPrivé
Berichten: 5646
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nevyn schreef:
21 nov 2023 19:51
Hoor net op RTL 4 dat Baudet is aangevallen door een 15 jarige jongen met een bierfles.
Dure beveiliging, maar een minderjarige kan de kroeg binnenlopen en een biertje krijgen.
Oud nieuws.

scharrelschipper
Berichten: 1850
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Nevyn schreef:
21 nov 2023 19:51
Hoor net op RTL 4 dat Baudet is aangevallen door een 15 jarige jongen met een bierfles.
Dure beveiliging, maar een minderjarige kan de kroeg binnenlopen en een biertje krijgen.
Nou,misschien alleen een lege bierfles?
Wat mij betreft,geweld in wat voor vorm dan ook is fout.
Wees blij dat we in ons land geen wapenwetgeving hebben zoals in een aantal andere landen,dan waren er weer al doden gevallen.
Verbaal geweld kan ik persoonlijk nog wel tot op zekere hoogte verdragen.
En in deze huiskamer is er toch alleen verbaal geweld?
Heb niet over alle items een mening,maar volg een en ander met interesse.
Gehak op elkaar heeft geen enkel nut;je overtuigd de ander toch niet,dat blijkt.
Ga morgen stemmen,doe ik ook, nu bij volmacht want ben niet in het land.
En blijf hopen op een goed werkende democratie die we al enige tijd missen (en ik geef het eerlijk toe) wat mij betreft zonder vvd,d66,cu,fvd,pvda/gl.

juliomariner
Berichten: 4919
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

ongelovelijk en weer vergoeielijkt Jablan een aanslag op een politicus. En dan roepen dat een ander hypocriet is en zeggen dat hij het vaak meemaakt dat iemand zou zeggen dat hij (Jablan) achteraf het toch goed had gezien.
In de laatste 10 discussies met Jablan waarhij gewoon zich enorm had vastgeluld en aantoonbaar ongelijk had heb ik hiernog nooit gehoord dat achteraf Jablan toch gelijk wordt gegeven.

Jablan
Berichten: 6200
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Ach, waar maak je je druk over? De afgelopen twee weken heeft Lady bij de gewone onderwerpen een paar keer 'onzin' geschreven als reactie op een bijdrage van mij, waarna anderen of ikzelf hebben laten zien, dat het geen onzin was. Helemaal geen probleem.

Aantoonbaar ongelijk? Kom maar eerst met bewijzen, minstens vijf. De laatste pagina's probeerden Kuklos en - iets minder - Nijogeth aan de hand van voorbeelden van minstens 5, eerder 10 jaar oud hun punt te maken. Laat je de andere kant zien, dan gaan ze er niet op in. Dan ben ik niet mij aan het vastlullen, maar hebben zij gewoon geen goed, afgerond verhaal klaar. In het geval van Kuklos twijfel ik zelfs of die een leven heeft, die heeft een obsessie met mij ontwikkeld. Ongezond.

Het punt 'goed zien' was een reactie op Nijogeth's vraag of ik nog wel spoor. Ervaringsfeit: wij lopen met onze mening altijd een paar jaar op de massa vooruit. Daarom vind ik het niet erg als mensen zo reageren.

Hypocriet is de reactie van andere politieke partijen. Nu heel hard meehuilen met de wolven in het bos, tegelijk nul inhoudelijk tegengeluid op FvD.
Of sterker: wel zeggen, dat FvD niet-democratisch is, maar in de staatsinrichting alle ruimte voor dit soort groeperingen laten.

En dan naar Baudet. Waar ik vandaag was (overleg op WO-niveau) en dit ter sprake kwam, was er niemand, die ook maar één seconde medelijden of medeleven had. 'Terecht' vat de privémeningen het beste samen. Ik denk eerder, dat er lichtjaren verschil zit in hoe officieel, politiek correct, wordt gereageerd en in het echte leven.

Ben je verbaasd? Niet nodig. Wij hebben een vluchtverhaal en waar de wortels liggen, kregen mensen zoals Baudet juist veel te veel ruimte. Met een oorlog als resultaat, met onnodig veel doden en ontheemden en in het geval van La Familia 20.000 hectare slecht toegankelijk land omdat er nog landmijnen liggen en het opruimen daarvan meerdere generaties gaat duren. Wanna-Be-Politici zoals Baudet moet je geen millimeter ruimte geven, om erger te voorkomen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik word het gedram over het klimaat méér dan zat.
Dit gaat miljarden kosten en het helpt geen moer.
Een opwarming van 00000.03 • opwarming oid.
Waarom wil Fransje weer het " braafste" jongetje zijn ?!🤨

De rest vd wereld interesseert het geen bal.
Alléén West-Europa maakt zich écht druk.

Het klimaat komt en gaat .....door de eeuwen en eeuwen heen.
Mens én dier passen zich aan hoor .
En Nederland stroomt écht niet over!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik zie een paar bekende koppen tussen het publiek ---Vera--Mona 😃

Plaats reactie