Extreme prijsverhoging Neostrada webhosting

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
LiekeLieke
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2023 13:17

Extreme prijsverhoging Neostrada webhosting

Ongelezen bericht door LiekeLieke »

Beste Radar forumleden,

Hoe kan het zijn dat ik opeens een factuur ontvang met tussen de 300 - 500% prijsverhoging op mijn webhosting? Dat is echt niet normaal, en een flinke rib uit mijn portemonnee. Hoe moet ik hiermee omgaan? De webhosting wordt stilzwijgend verlengd, maar de factuur is absoluut buiten proporties. Hebben leden hier ervaring mee en is er duidelijkheid over hoe transparant ze te werk zijn gegaan? Ik heb de prijswijziging proberen te vinden op de website maar ik kan geen duidelijke prijslijst vinden. Mag dit wel?

StevieNL81
Berichten: 913
Lid geworden op: 04 apr 2018 16:55

Re: Extreme prijsverhoging Neostrada webhosting

Ongelezen bericht door StevieNL81 »

LiekeLieke schreef:
05 dec 2023 13:24
Beste Radar forumleden,

Hoe kan het zijn dat ik opeens een factuur ontvang met tussen de 300 - 500% prijsverhoging op mijn webhosting? Dat is echt niet normaal, en een flinke rib uit mijn portemonnee. Hoe moet ik hiermee omgaan? De webhosting wordt stilzwijgend verlengd, maar de factuur is absoluut buiten proporties. Hebben leden hier ervaring mee en is er duidelijkheid over hoe transparant ze te werk zijn gegaan? Ik heb de prijswijziging proberen te vinden op de website maar ik kan geen duidelijke prijslijst vinden. Mag dit wel?
Gaat het om een zakelijk of consumentencontract?

Dit is veelal het verdienmodel van hostingproviders.... 1 euro voor het eerste jaar en met stilzwijgend verlengen naar 160 per jaar. Gebeurde iig bij mijn Mrs.

Je kan opzeggen (indien als consument dan opzegtermijn van een maand) maar dan moet je wel alles verhuizen naar een nieuwe provider die over een jaar hetzelfde doet.

Plaats reactie