Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Allemaal leugenachtige klanten?

Jorien85
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 dec 2023 20:38

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Jorien85 »

Woneninterieur; waarom hebben wij ons geld nog niet dan? Hoezo de ene wel en de andere niet?

ChannB
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2024 21:32

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door ChannB »

Ook ik al dik 2 maanden aan het wachten.
Al 4 x een nieuwe lever datum gekregen na tig keer mailen maar word elke keer natuurlijk niet nagekomen.
Word niet geantwoord op mails, bellen kan niet. Maar wanneer ik een slechte review plaats word er direct gemaild dat ze hier echt niet blij mee zijn en dat het verwijderd moet worden.. belachelijk dan ineens kan er wel gemaild worden.
Ik wil graag mijn geld terug of de meubels binnen een week anders worden er verdere stappen ondernomen.

Kan er werkelijk waar niet met mn hoofd bij hoe je zo kan zijn.
Order #4911
Laatst gewijzigd door ChannB op 04 jan 2024 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.

riemens72
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2024 22:27

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door riemens72 »

Order #4378 tv meubel Jayden. Bestelt in september. Omdat de levering iedere keer werd uitgesteld uiteindelijk maar geannuleerd. Nu inmiddels 35 mailtjes en ontelbare chats verder en nog steeds mijn geld niet terug. Het ontbreekt niet aan beloften en excuses maar wel aan actie. Inmiddels ben ik het zo zat dat ik aangifte heb gedaan bij de politie. Als iedereen op dit forum dat doet zal de politie toch wel actie nemen en zullen nieuwe kopers hopelijk niet in dezelfde problemen komen. Ook wil ik wel meedoen aan een rechtszaak, ga gewoon door tot dit is gestopt. Allemaal veel wijsheid gewenst!

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat moet de politie hiermee?

Petronella1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2024 02:15

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Petronella1980 »

Spijtig genoeg moet ik mij toevoegen aan de groeiende groep klanten die zeer ontevreden zijn. In november heb ik mijn bestelling (order #4439) geannuleerd wegen leveringsproblemen en volgens de wet zou het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugbetaald moeten zijn.

Dit is niet gebeurd, ondanks herhaalde beloften in de afgelopen weken. Er werd zelfs beweerd dat het bedrag al was overgeboekt, maar wanneer ik om een screenshot vraag, blijft het stil. Opmerkelijk (en verontrustend!) is dat deze webwinkel blijkbaar zelfs niet in staat is om mijn relatief kleine bedrag van €215 terug te storten.

Ik zal mijn ervaring delen op de verschillende platforms en deze actueel houden. Daarnaast ga ik mijn rechtsbijstandsverzekering raadplegen voor verdere actie en overweeg ik aangifte te doen bij de politie.

(Mocht er een gezamenlijke claim worden ingediend, dan sluit ik mij hier graag bij aan!)

riemens72
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2024 22:27

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door riemens72 »

De politie kan dan onderzoeken of dit oplichters zijn. Inmiddels heb ik een reactie gehad van fraude loket online handel.

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door riddert »

riemens72 schreef:
05 jan 2024 10:02
De politie kan dan onderzoeken of dit oplichters zijn. Inmiddels heb ik een reactie gehad van fraude loket online handel.
Dan ben ik ook erg benieuwd naar de reactie van het fraude loket. Kunt u dat mededelen?

riemens72
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2024 22:27

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door riemens72 »

Het fraude loket online handel heeft de aangifte via de politie ontvangen en aangegeven dat ze deze in behandeling nemen.

Maar vanmorgen gebeurde er nog iets opmerkelijks! Nadat ik gisteren op dit forum verslag heb gedaan en aangifte bij de politie had gedaan werd er direct contact opgenomen. Mij werd verweten dat ik een valse aangifte heb gedaan en alles zou op een misverstand berusten. Men vroeg mijn bankgegevens (ook al had ik die op 24 november al gedeeld, en mij op 12 december verzekerd dat alles nu keurig in orde was gemaakt) en vijf (!!) minuten later was het geld overgemaakt 🎉🎉🎉!! Het jaar is dus goed begonnen en ik wil iedereen met soortgelijke ervaringen meegeven dat de aanhouder wint (nou ja, niet verliest).

riemens72
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jan 2024 22:27

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door riemens72 »

Uiteraard zal ik de politie en het fraude loket een kopie van de communicatie sturen,

ZeerPrivé
Berichten: 5457
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

riemens72 schreef:
05 jan 2024 10:02
De politie kan dan onderzoeken of dit oplichters zijn. Inmiddels heb ik een reactie gehad van fraude loket online handel.
Het zijn geen oplichters, dus dat hoeft niet onderzocht te worden. En wat is het fraudeloket online handel????

FrankH14
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2024 15:26

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door FrankH14 »

De klantvriendelijkheid van deze webshop is een ramp.

In juni 2023 heb ik een eettafel besteld (#3893).
Nadat al ruim de verwachtte levertijd was overschreden, heb ik begin november 2023 besloten de bestelling te annuleren. Contact krijgen met de het bedrijf is dramatisch, ook geen enkele update tussendoor.

Het is inmiddels 5 januari 2024 en ik wacht nog steeds op mijn betaalde bedrag. Ik heb het bedrijf meerdere mails gestuurd. Tot nu toe nog steeds zonder succes. Op 19 december 2023 ontving ik een kort bericht met alleen de woorden

'De betaling moet de komende dagen uitgevoerd kunnen worden'.

Valse hoop dus.
Ik heb het bedrijf tm 7 januari de tijd gegeven om de betaling in orde te maken. Zo niet dan wordt het tijd voor aangifte bij de politie.

Het is een schande.

AnnevZ1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2024 16:16

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door AnnevZ1987 »

Drama (order 4750)

Helaas hebben wij hetzelfde verhaal als zo velen.

Weinig contact, beloften tot leveren, geen levering, geen communicatie nadien op een automatische mail na. Vervolgens het bedrijf officieel ingebreken gesteld. Toen meteen een mail dat ze er op terug komen. Maar helaas, na verstrijken van de 14 dagen nog geen respons. Nu maar weer de volgende stap. Het is een drama. Koop hier niet. Het kost je veel geld en energie!

Robert-Jan1976
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2024 17:15

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Robert-Jan1976 »

Half oktober een kast besteld met 5 weken levertijd. Na 5 weken contact gezocht. Kast zou twee weken later worden geleverd. Na twee weken weer contact gezocht. Week later zou kast echt worden geleverd…. Weer niets. Deadline van twee weken gegeven en bezorgdatum vastgesteld. 2 dagen voor datum niets gehoord. Weer gemaild. Planning zou contact opnemen. Voor dit gebeurde kwam voorstel om te annuleren. Hiermee akkoord gegaan. Geld zou binnen twee weken op mijn rekening staan. Weer niets. Zou aan systeemproblemen liggen. Vandaag zou betaald worden, niets…
Ga niet met deze partij in zee! Zijn internet oplichters. Ik ga aangifte doen.

Petronella1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2024 02:15

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Petronella1980 »

Gelukkig heb ik vandaag mijn terugbetaling mogen ontvangen. Ze geven aan te kampen met interne omstandigheden, waardoor er vertraging is opgelopen. Hopelijk zullen alle lopende klachten ook spoedig opgelost worden.

Thijs124
Berichten: 680
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Zijn er wel eens ooit meubels geleverd?
Of is het alleen maar een pyramide spel zoveel mogelijk laten aanbetalen en de terugbetaling zoveel mogelijk rekken of proberen te voorkomen?

woneninterieur
Berichten: 43
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

Thijs124 schreef:
05 jan 2024 22:18
Zijn er wel eens ooit meubels geleverd?
Er worden gewoon dagelijks meubels geleverd.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ze moeten eerst weer wat verkopen voor een levering in de toekomst, zodat ze met de vooruitbetaling een “oude” klant kunnen uitbetalen.

nicolevane
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 dec 2023 20:29

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door nicolevane »

Update order 3476

Maandag 1 januari een mail gekregen met “uiterlijk vrijdag 20.00 uur staat alles op de rekening”. Zoveelste belofte die weer loos bleek te zijn. Het is vrijdag 22.30 uur en ik heb nog steeds geen geld……. Het is werkelijk te schandalig voor woorden.

Erthanax
Berichten: 9699
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Erthanax »

woneninterieur schreef:
05 jan 2024 22:29
Thijs124 schreef:
05 jan 2024 22:18
Zijn er wel eens ooit meubels geleverd?
Er worden gewoon dagelijks meubels geleverd.
Inderdaad. Maar levert u dagelijks meubels? Daar gaat het om.
Dit topic loop nu een maand of twee, de problemen gaan maanden terug. Heeft u echt hoop dat u het “cash-flowprobleem” nog op kunt lossen?

Plaats reactie