Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Bezorgdeburger
Berichten: 609
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Onkruid71 schreef:
05 jan 2024 17:50
Toch zijn de link van bezorgdeburger en mijn 2 linkjes 2 verschillende hoofd onderwerpen.
Dat klopt. En wie dit niet ziet en ontkent is van kwade wil.

Erthanax
Berichten: 9700
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

rwolters schreef:
05 jan 2024 18:48
Erthanax schreef:
05 jan 2024 18:03
Leuke plannen? Nog niet echt. Als het inderdaad een keer echt droog is ga ik in ieder geval een rondje wandelen en in de tuin mag ook wel wat gebeuren. Er draaien ook nog een paar aardige films die ik wel wil zien, Bon Bini en De Tatta’s. Ik bedoel The Old Oak en The Holdovers. Het weekend komt wel om.
The Old Oak is echt een hele goede en mooie film. Zou iedereen moeten gaan zien. Dan wordt de wereld een stuk mooier.
Die indruk had ik ook. Dat gaat ‘m worden!

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

rwolters schreef:
05 jan 2024 18:48
Erthanax schreef:
05 jan 2024 18:03
Leuke plannen? Nog niet echt. Als het inderdaad een keer echt droog is ga ik in ieder geval een rondje wandelen en in de tuin mag ook wel wat gebeuren. Er draaien ook nog een paar aardige films die ik wel wil zien, Bon Bini en De Tatta’s. Ik bedoel The Old Oak en The Holdovers. Het weekend komt wel om.
The Old Oak is echt een hele goede en mooie film. Zou iedereen moeten gaan zien. Dan wordt de wereld een stuk mooier.
Ken de film niet, kan best een goede of mooie film zijn, maar van kijken naar een film wordt de wereld natuurlijk niet mooier. Klinkt mooi hoor, maar slaat nergens op.

alfatrion
Berichten: 21914
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door alfatrion »

ZeerPrivé schreef:
04 jan 2024 18:01
Overigens kwam ik bij het lezen daarvan nog een interessant artikel tegen. Ik ben het helemaal eens met het standpunt vh CDA https://nieuwspaal.nl/deel-tweede-kamer ... an-de-zee/
Als dat een drugsprobleem oplost...

In ander nieuws betreuren de winkeldieven Tanja en Charlotte de negatieve publiciteit rondom winkeldiefstal. Ze willen graag met de directie van Jumbo in gesprek over wederzijds respect en een quotum.
https://nieuwspaal.nl/winkeldieven-jumb ... bliciteit/

Erthanax
Berichten: 9700
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

alfatrion schreef:
05 jan 2024 22:43
ZeerPrivé schreef:
04 jan 2024 18:01
Overigens kwam ik bij het lezen daarvan nog een interessant artikel tegen. Ik ben het helemaal eens met het standpunt vh CDA https://nieuwspaal.nl/deel-tweede-kamer ... an-de-zee/
Als dat een drugsprobleem oplost...

In ander nieuws betreuren de winkeldieven Tanja en Charlotte de negatieve publiciteit rondom winkeldiefstal. Ze willen graag met de directie van Jumbo in gesprek over wederzijds respect en een quotum.
https://nieuwspaal.nl/winkeldieven-jumb ... bliciteit/
Ja, die had ik ook gezien. De afsluiting over de ongepaste bejegening (we hoeven toch niet alles te pikken!) vind ik briljant!

Moneyman
Berichten: 30118
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

witte angora schreef:
05 jan 2024 18:09
Net even gekeken, in het wandelgebied gaat het tussen 10.00 en 12.00 ongeveer regenen. Precies de tijd dat ik normaal gesproken aan het lopen ben. En warm is het niet: gevoelstemperatuur -1 graden. Toch eens omzien voor een andere activiteit.
Geen buitenweer. Gelukkig moest ik mijn garage nog opruimen - krijg ik het vanzelf warm van;-)

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, op zich is het wel buitenweer, maar nu even niet.

Dus even een rondje potentieel nieuwe woonplaats gemaakt. Gaf eigenlijk een indruk die ik al had. Geen idee of ik er wat mee verder kom. Wel iets, in die zin dat ook dat stadje in de vaart der volkeren mee blijkt te gaan. Niettemin loopt dat proces een jaar of 20 achter vergeleken bij de Randstad, dus dat is dan wel weer winst. Maar goed, dat is voor over een paar jaar.

Naja, het treinabonnement gaat er vanavond voor een poosje af. Voor mijn vader heb ik het al een jaar niet meer nodig, wandelen zit er even niet meer in, en om ieder weekend in een of andere stad op sjouw te gaan, terwijl ik de meesten al redelijk goed ken - dat zie ik ook niet echt zitten.

Lady1234
Berichten: 27129
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U bent toch niet zolang geleden verhuisd? Niet naar uw zin?

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Jaar of drie alweer. En met een jaar of twee, drie, vind ik het hier wel weer mooi geweest. De tijd gaat harder dan je denkt.

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Net even de mailbox doorgespit op onnodige nieuwsbrieven en dergelijke. Bleken er toch wel een paar te zijn waar ik eigenlijk weinig mee kan. En daarmee: minder inkomende mails. Wel zo prettig. En toch snap ik van sommige totaal niet waar ze vandaan kwamen...

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Ik heb in ieder geval het weekend ff lekker naar Matthew LaCroix, Matthew Cox, Robin Cavaillès, EVH en Jairo geluisterd.
Was toch ff weer wat anders maar zeker wel interessant.

Het was in ieder geval interessanter als wat er op tv was in ieder geval😁

Bezorgdeburger
Berichten: 609
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Het schaatsen in Thialf op TV was ook leuk hoor @onkruid71. Het is maar net waar je interesse naar uitgaat toch?😁

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Bezorgdeburger schreef:
07 jan 2024 20:00
Het schaatsen in Thialf op TV was ook leuk hoor @onkruid71. Het is maar net waar je interesse naar uitgaat toch?😁
Ja dat is ook weer waar 😃

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Helaas is Franz Beckenbauer, naamgenoot van onze Frans Bauer, overleden. Voor de meeste Nederlanders toch wel bekend om zijn vervelende eigenschap om zijn elftal als aanvoerder naar de wereldtitel van 1974 te schieten. Een iconische voetballer, maar voor mij blijft hij toch vooral om Monty Python in het geheugen zitten.

https://youtu.be/LfduUFF_i1A?feature=shared

Erthanax
Berichten: 9700
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Nijogeth schreef:
08 jan 2024 18:05
Helaas is Franz Beckenbauer, naamgenoot van onze Frans Bauer, overleden. Voor de meeste Nederlanders toch wel bekend om zijn vervelende eigenschap om zijn elftal als aanvoerder naar de wereldtitel van 1974 te schieten. Een iconische voetballer, maar voor mij blijft hij toch vooral om Monty Python in het geheugen zitten.

https://youtu.be/LfduUFF_i1A?feature=shared
Ik sluit mij daar volledig bij aan 😁.

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Hij is er nog, de huiskamer!

Tijd voor de social talks: de zon schijnt naar binnen, heerlijk. Eindelijk eens niet de hele dag de lampen aan om nog wat te kunnen zien en het nog een beetje gezellig te hebben!

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik heb niet echt zin in gezelligheid, werd vanmorgen met koorts, een verrotte keel en een ontbrekende stem wakker. Het zal wel een reactie zijn op het veranderende weer, dat overkomt me vaker. Morgen of overmorgen zal het wel weer over zijn.

Erthanax
Berichten: 9700
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Beterschap!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Het ís niet leuk😉, maar wél beterschap gewenst!

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dankjewel! Ik moet zeggen, in mijn kerstpakket zaten wat zakjes waarmee je chocomel kan maken door warm water toe te voegen. Die komen nu wel van pas. Samen met keelsnoepjes verzacht het toch de keel. Ik ben al lang blij dat het geen corona is, want dan voel ik me morgen of overmorgen weer goed en dan ben ik alsnog niet welkom op het werk. Na anderhalve week vakantie rond de kerst en oudjaar vond ik het niet erg weer aan het werk te zijn.

Plaats reactie