Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Robert-Jan1976
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2024 17:15

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Robert-Jan1976 »

Precies hetzelfde verhaal hier. Order 4589. Ik word maandag gebeld is mij beloofd. Ik ben benieuwd…

Robert-Jan1976
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2024 17:15

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Robert-Jan1976 »

Aanvulling order 4589:

Half oktober een kast besteld met 5 weken levertijd. Na 5 weken contact gezocht. Kast zou twee weken later worden geleverd. Na twee weken weer contact gezocht. Week later zou kast echt worden geleverd…. Weer niets. Deadline van twee weken gegeven en bezorgdatum vastgesteld. 2 dagen voor datum niets gehoord. Weer gemaild. Planning zou contact opnemen. Voor dit gebeurde kwam voorstel om te annuleren. Hiermee akkoord gegaan. Geld zou binnen twee weken op mijn rekening staan. Weer niets. Zou aan systeemproblemen liggen. Vandaag zou betaald worden, niets…
Na review achtergelaten te hebben op diverse sites kreeg ik de toezegging komende maandag gebeld te worden.

Veen123
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2024 13:47

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Veen123 »

riemens72 schreef:
05 jan 2024 13:22
Het fraude loket online handel heeft de aangifte via de politie ontvangen en aangegeven dat ze deze in behandeling nemen.

Maar vanmorgen gebeurde er nog iets opmerkelijks! Nadat ik gisteren op dit forum verslag heb gedaan en aangifte bij de politie had gedaan werd er direct contact opgenomen. Mij werd verweten dat ik een valse aangifte heb gedaan en alles zou op een misverstand berusten. Men vroeg mijn bankgegevens (ook al had ik die op 24 november al gedeeld, en mij op 12 december verzekerd dat alles nu keurig in orde was gemaakt) en vijf (!!) minuten later was het geld overgemaakt 🎉🎉🎉!! Het jaar is dus goed begonnen en ik wil iedereen met soortgelijke ervaringen meegeven dat de aanhouder wint (nou ja, niet verliest).
Helaas zelfde ervaring hier, intussen 18 dagen na annuleren order koest ik weinig hoop na dit forum gelezen te hebben. Zeker gezien het enige wat het bedrijf doet mijn reviews als onwaar rapporteren.

Is aangifte van oplichting de enige mogelijkheid om dit bedrijf tot actie aan te jagen? Order 4535 als u dit wilt voorkomen beste ondernemer, bij gebrek aan een betere term....

maxime1996
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2024 11:46

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door maxime1996 »

BESTEL NIET bij woneninterieur.nl, je krijgt je geld NIET TERUG.

Order #2665

Helaas heb ook ik vreselijke ervaringen met deze webshop. Mijn geld staat sinds november 2022 op hun rekening en ze geven me mijn geld NIET TERUG. Al maanden lang geven ze loze beloftes dat ze mijn geld binnen een paar dagen zullen terugstorten.

Tot op heen GEEN EURO ontvangen.

Bespaar jezelf heel veel ellende en BESTEL HIER ALSJEBLIEFT NIET!

nicolevane
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 dec 2023 20:29

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door nicolevane »

@ Robert-Jan1976:

Ik ben bang dat gebeld worden pas het begin van alle ellende is. Ik, maar anderen blijkbaar ook, werden na de eerste loze toezeggingen een of meerdere keren gebeld. Ze gaan je beterschap beloven, vertellen waarom het allemaal nog niet gelukt is om te betalen en beloven “dan nu echt” je het geld met een paar dagen terug te storten. Dat gebeurt natuurlijk niet. Het is een gebed zonder eind, maar blijf volhouden.

Ik heb ook nog steeds mijn geld niet terug, order 3476

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Je zou toch zo zeggen dat ze in de loop van de tijd heel wat “verkocht” hebben. Zou er wel iemand gewoon het bestelde en betaalde hebben ontvangen?

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
07 jan 2024 12:56
Je zou toch zo zeggen dat ze in de loop van de tijd heel wat “verkocht” hebben. Zou er wel iemand gewoon het bestelde en betaalde hebben ontvangen?
Die vraag hebben ze 2 dagen geleden al beantwoord.

S.Adrichem
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jan 2024 18:17

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door S.Adrichem »

Robert-Jan1976 schreef:
06 jan 2024 06:09
Precies hetzelfde verhaal hier. Order 4589. Ik word maandag gebeld is mij beloofd. Ik ben benieuwd…
Hier dezelfde belofte gekregen, a.s. maandag (morgen) worden we gebeld. Wij zijn ook benieuwd! Hou je ons op de hoogte of je daadwerkelijk gebeld zal worden.Het moet toch een keer klaar zijn met dit gedoe. Iedere moment maar aan het lijntje worden gehouden en je kan fluiten naar je geld en je meubels!

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Order 2665 van november 2022 is zelfs nog niet uitgeleverd, of terugbetaald.

Dus het duurt nog wel even.

Moonkros
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jan 2024 19:31

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Moonkros »

Helaas is het ons ook overkomen!

Order 4656
Op 23 okt. '23 een tafel besteld, is nooit geleverd, overeenkomst geannuleerd en toezegging dat we ons geld binnen 14 dagen op onze rekening zouden hebben.
Toen begon het lange wachten!
Nu de belofte dat in week twee alles weer verwerkt kan worden, ook voor ons!
We wachten het af...

Robert-Jan1976
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 jan 2024 17:15

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Robert-Jan1976 »

Order 4589. Ik ben vandaag gebeld en heb mijn geld ontvangen

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mooi, opgelost.

S.Adrichem
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 jan 2024 18:17

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door S.Adrichem »

Robert-Jan1976 schreef:
08 jan 2024 17:37
Order 4589. Ik ben vandaag gebeld en heb mijn geld ontvangen
Fijn, dat is goed nieuws! Om 16:55 vandaag een mail gestuurd waar het telefoontje bleef dat ze beloofd hadden. Na al die maanden werd ik nu ineens binnen 5 minuten teruggebeld met de afspraak dat het geld a.s. vrijdag 12 januari voor 16:00 op onze rekening staat. Afwachten of het daadwerkelijk zo gaat zijn.

nicolevane
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 dec 2023 20:29

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door nicolevane »

Update order 3476

Het mag een godswonder heten. Gisteren gebeld door Tom van Woneninterieur met de belofte dat het geld voor woensdag op de rekening zou staan. Die belofte heb ik inmiddels 20 keer eerder gehad, maar vanmiddag heb ik mijn geld ein-de-lijk terug gekregen na bijna 4 maanden na annuleren order. Hopelijk krijgt de rest ook zijn geld terug. Blijf dus volhouden!

nicolevane
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 dec 2023 20:29

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door nicolevane »

Update order 3476

Oh ja. Ik vergeet te vermelden dat ze meteen een dringend verzoek op mij deden om hier te updaten dat ik het geld terug heb en ook mijn Trustpilot-review te verwijderen. Updaten dat ik mijn geld terug heb doe ik op dit forum niet op hun verzoek, maar zodat jullie weten dat er nog een sprankje hoop is.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door moederslink »

woneninterieur schreef:
05 jan 2024 22:29
Thijs124 schreef:
05 jan 2024 22:18
Zijn er wel eens ooit meubels geleverd?
Er worden gewoon dagelijks meubels geleverd.
Lever dan nu ook eens in een rap tempo de uitstaande tegoeden van vele klanten terug! :evil:

rssteggink
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2024 15:56

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door rssteggink »

Hier weer een ander 'slachtoffer' van Woneninterieur. Ik heb op 28 oktober 2023 een eettafel besteld, order #4681. Deze tafel had twee weken levertijd, na 3 weken contact opgenomen. Verwachting nog 2 weken. Dus na 2 weken weer niks gehoord uiteraard. Toen weer contact opgenomen en werd er (waarschijnlijk voor het eerst) gekeken wanneer de tafel geleverd kon worden. Duurde nog weer 10 dagen, dus ervoor gekozen om de bestelling te annuleren. Direct een mail ontvangen (30 november) dat de bestelling geannuleerd was en dat terugbetaling binnen 14 dagen wordt verwerkt.
Inmiddels 6 weken en tig aantal mails en beloftes dat er terugbetaald wordt verder maar nog geen terugbetaling.
Dus nu maar een poging via het radar-forum, dit schijnt bij sommigen te helpen.

Ongelooflijk dat de praktijken van Woneninterieur zo lang kunnen plaatsvinden. Ik heb me ook al afgevraagd of ze überhaupt wel meubels leveren of dat een verdienmodel is.

woneninterieur
Berichten: 43
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

Anita Janssen schreef:
18 dec 2023 12:09
Op 8 april een tafel van €847 besteld en aangegeven dat deze op 1 december geleverd mag worden. De week voor 1 december contact proberen te krijgen maar niet gelukt. Telefoon werd niet meer opgenomen. Mailen en chatten lukte ook niet. Uiteindelijk na een tijdje werd er gereageerd dat ik mijn geld terug zou krijgen want de tafel is nog steeds niet gekomen. Ik wacht nog steeds op mijn geld en elke keer doen ze belofte dat het geld komt.

Ik zou na 2 weken mijn geld terugkrijgen en dat is vandaag om. Er staat nog niks op mijn rekening. Aangifte gedaan bij politie en melding gemaakt bij Consumwijzer.

Radar pak alsjeblieft dit bedrijf aan. Dit moet stoppen.
Klant heeft een terugbetaling ontvangen op 23 december

woneninterieur
Berichten: 43
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

AmyA schreef:
22 dec 2023 16:18
Ongelofelijk dit is inderdaad geen bedrijf maar mensen die graag geld buit maken van hardwerkende mensen.

5 feb! 3 tafels besteld. Inmiddels heel valse beloftes verder en nog steeds geen tafels en geen geld terug.
Onwijs vaak een belofte gekregen die ze niet nakomen. Als je ze erop aanspreekt zijn ze ook nog eens onwijs onbeschoft en zij het slachtoffer. Ongelofelijk dat zij deze praktijken voort kunnen zetten.

Aangifte is gedaan. Als er nog mensen zijn die andere juridische stappen willen zetten. Ik kom graag met jullie in contact om dit samen vorm te geven.

Deze oplich*ers mogen niet nog meer slachtoffers maken.
Klant heeft een terugbetaling ontvangen op 30 december

woneninterieur
Berichten: 43
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

Jos2 schreef:
29 dec 2023 21:41
Ordernr 2955. Op 05-01-2023 een salontafel besteld.
Na diverse keren contact geprobeerd te krijgen met de directeur/eigenaar van Woneninterieur heb ik wel diverse mails ontvangen met de belofte dat het geld (231,80 euro) van de niet ontvangen salontafel terugbetaald zou worden. Helaas tot op heden nog niets ontvangen op mijn rekening.
Wij kijken nu naar verdere maatregelen.
Klant heeft een terugbetaling ontvangen op 31 december

Plaats reactie