Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Jorien85
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 dec 2023 20:38

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Jorien85 »

Woneninterieur, waarom negeren jullie stelselmatig mijn vraag hier in het topic?
Het zal ongetwijfeld vervelend zijn voor jullie maar ik denk vooral voor de klant. Ik wacht al dik 2 maanden op bijna 1100 euro! Dat is hartstikke veel geld waar we hard voor hebben gewerkt!

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

Jorien85 schreef:
10 jan 2024 19:54
Woneninterieur, waarom negeren jullie stelselmatig mijn vraag hier in het topic?
Het zal ongetwijfeld vervelend zijn voor jullie maar ik denk vooral voor de klant. Ik wacht al dik 2 maanden op bijna 1100 euro! Dat is hartstikke veel geld waar we hard voor hebben gewerkt!
Beste Jorien,
Jij hebt net een mail ontvangen van ons.

Irish82
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jan 2024 21:03

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Irish82 »

Ook ik heb stoelen besteld in juli en nooit ontvangen. Ik heb wel 10 mails waarin ze zeggen te gaan leveren. En dit wordt natuurlijk nooit nagekomen!!

Een Wiskunde Student
Berichten: 221
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Moneyman schreef:
10 jan 2024 19:00
Een Wiskunde Student schreef:
10 jan 2024 18:11
Duh..
is dit het nieuwe businessmodel.
1. Klant klaagt op het Trosradar Forum
2. Woneninterieur geeft na X reminders het geld terug
3. Woneninterieur meldt hier trots dat ze hebben terugbetaald

Wake up!! en zorg dat je hier geen nieuwe meldingen meer krijgt
Je zóu er natuurlijk ook vanuit een wat positiever insteek naar kunnen kijken. Als ik kijk naar het tijdsverloop, dan denk ik eerder dat men met onverwachte (al dan niet financiële) issues te maken heeft gehad, en dat er keihard gewerkt is om het probleem op te lossen en alsnog iedereen te geven waar ze recht op hebben. Natuurlijk kan het altijd beter, en had er ongetwijfeld beter gecommuniceerd kunnen worden. Maar dit soort reacties getuigen van weinig inlevingsvermogen en voelen vooral als een "schop na". Laten we eerlijk zijn: hoe vaak komen we hier topics tegen waarbij een winkel ineens veel klachten krijgt, maar ze vervolgens ook weer oplost?
dat zou ik kunnen billijken als ze terug betalen zoals ze beloofd hebben, maar niet als pas nadat consumenten hier soms tot 10 keer toe gemeld hebben dat de belofte niet is nagekomen. Ze reageren daar ook nooit op.
Het feit dat ze niet kunnen leveren , vind ik ook niet het probleem, maar die onzinbeloftes wel

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

maxime1996 schreef:
07 jan 2024 11:54
BESTEL NIET bij woneninterieur.nl, je krijgt je geld NIET TERUG.

Order #2665

Helaas heb ook ik vreselijke ervaringen met deze webshop. Mijn geld staat sinds november 2022 op hun rekening en ze geven me mijn geld NIET TERUG. Al maanden lang geven ze loze beloftes dat ze mijn geld binnen een paar dagen zullen terugstorten.

Tot op heen GEEN EURO ontvangen.

Bespaar jezelf heel veel ellende en BESTEL HIER ALSJEBLIEFT NIET!
Klant heeft betaling ontvangen

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

ChannB schreef:
04 jan 2024 21:35
Ook ik al dik 2 maanden aan het wachten.
Al 4 x een nieuwe lever datum gekregen na tig keer mailen maar word elke keer natuurlijk niet nagekomen.
Word niet geantwoord op mails, bellen kan niet. Maar wanneer ik een slechte review plaats word er direct gemaild dat ze hier echt niet blij mee zijn en dat het verwijderd moet worden.. belachelijk dan ineens kan er wel gemaild worden.
Ik wil graag mijn geld terug of de meubels binnen een week anders worden er verdere stappen ondernomen.

Kan er werkelijk waar niet met mn hoofd bij hoe je zo kan zijn.
Order #4911
Klant heeft betaling ontvangen

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

nicolevane schreef:
05 jan 2024 22:32
Update order 3476

Maandag 1 januari een mail gekregen met “uiterlijk vrijdag 20.00 uur staat alles op de rekening”. Zoveelste belofte die weer loos bleek te zijn. Het is vrijdag 22.30 uur en ik heb nog steeds geen geld……. Het is werkelijk te schandalig voor woorden.
Klant heeft betaling ontvangen

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

Veen123 schreef:
06 jan 2024 14:17
riemens72 schreef:
05 jan 2024 13:22
Het fraude loket online handel heeft de aangifte via de politie ontvangen en aangegeven dat ze deze in behandeling nemen.

Maar vanmorgen gebeurde er nog iets opmerkelijks! Nadat ik gisteren op dit forum verslag heb gedaan en aangifte bij de politie had gedaan werd er direct contact opgenomen. Mij werd verweten dat ik een valse aangifte heb gedaan en alles zou op een misverstand berusten. Men vroeg mijn bankgegevens (ook al had ik die op 24 november al gedeeld, en mij op 12 december verzekerd dat alles nu keurig in orde was gemaakt) en vijf (!!) minuten later was het geld overgemaakt 🎉🎉🎉!! Het jaar is dus goed begonnen en ik wil iedereen met soortgelijke ervaringen meegeven dat de aanhouder wint (nou ja, niet verliest).
Helaas zelfde ervaring hier, intussen 18 dagen na annuleren order koest ik weinig hoop na dit forum gelezen te hebben. Zeker gezien het enige wat het bedrijf doet mijn reviews als onwaar rapporteren.

Is aangifte van oplichting de enige mogelijkheid om dit bedrijf tot actie aan te jagen? Order 4535 als u dit wilt voorkomen beste ondernemer, bij gebrek aan een betere term....
Klant heeft betaling ontvangen

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

frank6892 schreef:
10 jan 2024 15:30
Order #4827

Geen spullen geleverd (binnen de termijn), vervolgens gezien de al vele negatieve reacties maar een enkele keer uit laten stellen, tot ook dit niet tot het leveren van spullen kwam.

Hierna de order geannuleerd, geen geld ontvangen binnen de 14 dagen. Vervolgens diverse reacties ontvangen dat de provider er mee bezig is etc.. Gisteren aangegeven dat we stappen ondernemen, (aangifte, forums benaderen, en een advocaat/jurist erop zetten). Hierna zijn we gebeld dat het er vandaag op zou staan, ook dat is natuurlijk weer niet gebeurd.

Wij zijn er klaar mee en gaan vanavond de vervolgstappen in gang zetten. (dat de spullen er niet zijn dat is nog het minst erge, maar dat je het geld niet terug krijgt is schandalig! )

Aan de oplopende ordernummers te zien komt er meer dan voldoende geld binnen.

Ons advies is, bestel hier niet. Je krijg geen spullen en geen geld !

We zullen spoedig een update plaatsen omtrent de gang van zaken.
Klant heeft betaling ontvangen

Nijogeth
Berichten: 10093
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Moneyman schreef:
10 jan 2024 19:00
Een Wiskunde Student schreef:
10 jan 2024 18:11
Duh..
is dit het nieuwe businessmodel.
1. Klant klaagt op het Trosradar Forum
2. Woneninterieur geeft na X reminders het geld terug
3. Woneninterieur meldt hier trots dat ze hebben terugbetaald

Wake up!! en zorg dat je hier geen nieuwe meldingen meer krijgt
Je zóu er natuurlijk ook vanuit een wat positiever insteek naar kunnen kijken. Als ik kijk naar het tijdsverloop, dan denk ik eerder dat men met onverwachte (al dan niet financiële) issues te maken heeft gehad, en dat er keihard gewerkt is om het probleem op te lossen en alsnog iedereen te geven waar ze recht op hebben. Natuurlijk kan het altijd beter, en had er ongetwijfeld beter gecommuniceerd kunnen worden. Maar dit soort reacties getuigen van weinig inlevingsvermogen en voelen vooral als een "schop na". Laten we eerlijk zijn: hoe vaak komen we hier topics tegen waarbij een winkel ineens veel klachten krijgt, maar ze vervolgens ook weer oplost?
Ik denk inderdaad een of meerdere van hun leveranciers failliet of bijna failliet is gegaan, terwijl zij wel al betaald hadden voor meubels, steeds aan het lijntje werden gehouden, waardoor ze inderdaad nog de gedachte hadden dat ze konden leveren. Maar zelf uiteindelijk ook financieel erin zijn geschoten en zo te zien zijn ze wel hun best aan het doen alles terug te betalen. Geen idee of er nog nieuwe zaken zijn verkocht, nadat dit bekend is geworden bij ze. Als het überhaupt al een definitief faillissement van die leverancier is.

frank6892
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 aug 2008 11:37

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door frank6892 »

woneninterieur schreef:
11 jan 2024 15:55
frank6892 schreef:
10 jan 2024 15:30
Order #4827

Geen spullen geleverd (binnen de termijn), vervolgens gezien de al vele negatieve reacties maar een enkele keer uit laten stellen, tot ook dit niet tot het leveren van spullen kwam.

Hierna de order geannuleerd, geen geld ontvangen binnen de 14 dagen. Vervolgens diverse reacties ontvangen dat de provider er mee bezig is etc.. Gisteren aangegeven dat we stappen ondernemen, (aangifte, forums benaderen, en een advocaat/jurist erop zetten). Hierna zijn we gebeld dat het er vandaag op zou staan, ook dat is natuurlijk weer niet gebeurd.

Wij zijn er klaar mee en gaan vanavond de vervolgstappen in gang zetten. (dat de spullen er niet zijn dat is nog het minst erge, maar dat je het geld niet terug krijgt is schandalig! )

Aan de oplopende ordernummers te zien komt er meer dan voldoende geld binnen.

Ons advies is, bestel hier niet. Je krijg geen spullen en geen geld !

We zullen spoedig een update plaatsen omtrent de gang van zaken.
Klant heeft betaling ontvangen
Bij deze de bevestiging dat de terugbetaling ontvangen is !
Hopelijk zijn de problemen snel opgelost.

Een advies is om te beginnen met levertijden te corrigeren naar de werkelijke levertijden & een mogelijke terugbetaling direct uit te voeren om wellicht onnodige slechte revieuws te ontvangen.

Een Wiskunde Student
Berichten: 221
Lid geworden op: 25 nov 2023 10:56

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Een Wiskunde Student »

Nijogeth schreef:
11 jan 2024 16:11
Moneyman schreef:
10 jan 2024 19:00
Een Wiskunde Student schreef:
10 jan 2024 18:11
Duh..
is dit het nieuwe businessmodel.
1. Klant klaagt op het Trosradar Forum
2. Woneninterieur geeft na X reminders het geld terug
3. Woneninterieur meldt hier trots dat ze hebben terugbetaald

Wake up!! en zorg dat je hier geen nieuwe meldingen meer krijgt
Je zóu er natuurlijk ook vanuit een wat positiever insteek naar kunnen kijken. Als ik kijk naar het tijdsverloop, dan denk ik eerder dat men met onverwachte (al dan niet financiële) issues te maken heeft gehad, en dat er keihard gewerkt is om het probleem op te lossen en alsnog iedereen te geven waar ze recht op hebben. Natuurlijk kan het altijd beter, en had er ongetwijfeld beter gecommuniceerd kunnen worden. Maar dit soort reacties getuigen van weinig inlevingsvermogen en voelen vooral als een "schop na". Laten we eerlijk zijn: hoe vaak komen we hier topics tegen waarbij een winkel ineens veel klachten krijgt, maar ze vervolgens ook weer oplost?
Ik denk inderdaad een of meerdere van hun leveranciers failliet of bijna failliet is gegaan, terwijl zij wel al betaald hadden voor meubels, steeds aan het lijntje werden gehouden, waardoor ze inderdaad nog de gedachte hadden dat ze konden leveren. Maar zelf uiteindelijk ook financieel erin zijn geschoten en zo te zien zijn ze wel hun best aan het doen alles terug te betalen. Geen idee of er nog nieuwe zaken zijn verkocht, nadat dit bekend is geworden bij ze. Als het überhaupt al een definitief faillissement van die leverancier is.
Ik denk dus precies het omgekeerde.

Hun leveranciers zijn niet failliet of bijna failliet, maar ze hebben ook daar gewoon betalingsachterstanden waardoor ze niks meer geleverd krijgen

juliomariner
Berichten: 4886
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door juliomariner »

Is wel her meest waarschijnlijke maar doet eigenlijk niet terzake. Blijkbaar hebben ze het geheel nu weer beter op een rijtje of is er een nieuwe geldbron aangeboord gezien het aantal terugbetaling de afgelopen dagen.

Jorien85
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 dec 2023 20:38

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Jorien85 »

Wederom de vraag; waarom worden wij dab niet terug betaald?
Lieve mensen, ga er niet vanuit dat alles zich nu oplost door de "klant heeft betaling ontvangen" berichten want hoeveel staan er nog open zoals wij? Ook wij willen onze bijna 1100! Euro terug.
Wel bijzonder trouwens dat een aantal mensen het voor woneninterieur opnemen op basis van aannames, of zijn jullie dat eigenlijk zelf?!
Hoe dan ook, los de boel op bij klant en leveranciers.

juliomariner
Berichten: 4886
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door juliomariner »

Geen idee hoeveel er nog open staan. Ik hoop voor u dat de nieuwe geldstroom niet opgedroogd is voor u aan de beurt bent.

Lady1234
Berichten: 27232
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik ben zeker niet van Woneninterieur, maar het lijkt mij logisch dat ze de langstwachtende nu als eerste eindelijk terugbetalen.

SusanBakker87
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 dec 2023 06:38

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door SusanBakker87 »

SusanBakker87 schreef:
30 dec 2023 18:54
UPDATE over mij en m’n angstzweet.

Ze hebben vandaag contact gezocht om de twijfels weg te halen wat betreft de tafel en matrastopper. Ze staan voor 2,5 week levertijd nu.

Hopelijk kom ik 3e week januari met de laatste update en zit ik aan mijn tafel.
Ik heb ze ruimte gegeven en ook tijd. Op 30 December laatste contact gehad. Order #5189 en #5164 zou geleverd worden. Maak je niet druk we houden je op de hoogte.


Maandag 8 januari gemaild wat huidige status is. Geen reactie. Woensdag 10 januari weer gemaild met een kleine reminder dat ik op antwoord wacht.

Inmiddels gebeld door Tom van woneninterieur. Ze gaan mijn beide bestellingen annuleren en de toezegging dat ik volgende week mijn geld terug gestort krijg.

Kleine kantvraag, zullen die bomen die ze zeggen te planten voor elke bestelling wel echt laten planten 🙄
Laatst gewijzigd door SusanBakker87 op 12 jan 2024 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30263
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

SusanBakker87 schreef:
12 jan 2024 17:09
Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
Goed plan zeg. Dan weet je zeker dat niemand zijn geld meer krijgt :roll:

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

SusanBakker87 schreef:
12 jan 2024 17:09
SusanBakker87 schreef:
30 dec 2023 18:54
UPDATE over mij en m’n angstzweet.

Ze hebben vandaag contact gezocht om de twijfels weg te halen wat betreft de tafel en matrastopper. Ze staan voor 2,5 week levertijd nu.

Hopelijk kom ik 3e week januari met de laatste update en zit ik aan mijn tafel.
Ik heb ze ruimte gegeven en ook tijd. Op 30 December laatste contact gehad. Order #5189 en #5164 zou geleverd worden. Maak je niet druk we houden je op de hoogte.


Maandag 8 januari gemaild wat huidige status is. Geen reactie. Woensdag 10 januari weer gemaild met een kleine reminder dat ik op antwoord wacht.

Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.

Kleine kantvraag, zullen die bomen die ze zeggen te planten voor elke bestelling wel echt laten planten 🙄
Wij hebben deze klant net telefonisch gesproken.
Op verzoek van de klant is deze bestelling nu definitief geannuleerd.
Klant ook aangegeven dat de terugbetaling komende dagen volgt.
Klant gaat het bericht hier aanpassen.

woneninterieur
Berichten: 44
Lid geworden op: 08 nov 2023 21:45

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Ongelezen bericht door woneninterieur »

Moneyman schreef:
12 jan 2024 17:24
SusanBakker87 schreef:
12 jan 2024 17:09
Inmiddels in contact met programma BOOS, van Tim hofman. Naast dat ik m’n geld terug wil, wil ik ook dat ze uit de lucht gaan en niet meer slachtoffers maken.
Goed plan zeg. Dan weet je zeker dat niemand zijn geld meer krijgt :roll:
Klant net ook gesproken en aangegeven dat dit niet correct is.
Bestelling was door ons geannuleerd maar klant wou de bestelling toch graag behouden.
Op verzoek van de klant nu weer de bestelling geannuleerd.

Plaats reactie