Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Bezorgdeburger schreef:
24 jan 2024 14:48
Hier de goede link. Met zoals @scharrelschopper ook schreef; als je op video klikt krijg je de ondertiteld persconferentie:

https://voorwaarheid.nl/maatschappelijk ... injecties/

Zij noemen groot aantal bijwerkingen ontstaan direct of enkele maanden / jaren later na eerste mRNA vaccinaties en boostervaccinaties.
En de artsen zijn vooraanstaande Japanse medici. Geen kwakzalvers.

Hiervan zou toch bij de medische wetenschap alle alarmbellen moeten afgaan?
Ik denk dat de medische wetenschap en beetje dof is voor waarschuwingen, of Oost Indisch doof. Maar we hopen maar weer het beste.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Krijg net een melding van de Hema dat ik nog 5 dagen heb om mijn punten van 2023 in te wisselen. Niet voor het eerst trouwens. Toch maar even voor de zekerheid gekeken, en wat denk je? 0 Punten.

Misschien dat ik toch maar eens een topic ga openen wegens oplichting of zo. :lol:

Bezorgdeburger
Berichten: 609
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Ik heb het artikel uit de Volkskrant zelf in archive.ph gezet. Maar is een interessant artikel over hoe wij in Nederland omgaan met Long Covid patienten

Voor wie het interesseert zie

https://archive.ph/2024.01.24-135903/ht ... ~ba0198f3/

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Bezorgdeburger schreef:
24 jan 2024 17:14
Ik heb het artikel uit de Volkskrant zelf in archive.ph gezet. Maar is een interessant artikel over hoe wij in Nederland omgaan met Long Covid patienten

Voor wie het interesseert zie

https://archive.ph/2024.01.24-135903/ht ... ~ba0198f3/
Ik had het al eerder gelezen. Ik hou het ook in de gaten allemaal. Ik geloof sinds het ontstond, en ze vinden dat een oplossing, dat ik ook geholpen ben.

Zoals ik al eerder zei, medische wetenschappers hadden dit kunnen aan zien komen. Maar ja, het ziet er uit als een eend, kwaakt als een eend, loopt als een eend, maar zou het niet een nieuwe soort vis kunnen zijn? 🤣😂🤣

Nijogeth
Berichten: 9997
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Wat was dan het alternatief? Ik ben van mening dat de manier waarop het is gegaan niet de juiste was. Maar geen vaccins was nog veel erger.

Lady1234
Berichten: 27131
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nijogeth schreef:
24 jan 2024 18:27
Wat was dan het alternatief? Ik ben van mening dat de manier waarop het is gegaan niet de juiste was. Maar geen vaccins was nog veel erger.

Maar dan was daarover weer gejammerd en geklaagd. Het is niet goed of het deugt niet.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Lady1234 schreef:
24 jan 2024 18:51
Maar dan was daarover weer gejammerd en geklaagd. Het is niet goed of het deugt niet.
Maar gelukkig is er de huiskamer!

Iemand nog koffie bij al deze serieuze en trieste kost?

Erthanax
Berichten: 9701
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik ben begonnen met het herlezen van De nagelaten papieren van de Pickwick Club in de voortreffelijke vertaling van Godfried Bomans. Ik vind het nu, geloof ik, nog vermakelijker dan toen ik het ruim veertig jaar geleden las.
Wat ik me destijds ook niet realiseerde: Dickens was nog maar 24 toen hij het schreef!

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

Erthanax schreef:
24 jan 2024 22:45
Ik ben begonnen met het herlezen van De nagelaten papieren van de Pickwick Club in de voortreffelijke vertaling van Godfried Bomans. Ik vind het nu, geloof ik, nog vermakelijker dan toen ik het ruim veertig jaar geleden las.
Wat ik me destijds ook niet realiseerde: Dickens was nog maar 24 toen hij het schreef!
Dat zie je vaak bij meesterwerken. De makers zijn meestal nog heel jong, en overtreffen vrijwel nooit wat ze in hun jonge jaren hebben gemaakt. Ik kan in ieder geval niet zo snel iets bedenken waar een schrijver/musicus/componist/artiest later in zijn/haar carrière iets maakt wat al het voorgaande overtreft.

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

https://www.ad.nl/show/amerikaanse-sing ... ~a2612bf2/

Ach, Melanie overleden, jeugdsentiment, wie zong in de jaren ‘60 en ‘70 haar liedjes niet mee.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Kan iemand mij vertellen wat de houdbaarheid van wc-papier is? De productiedatum staat er in, aan de binnenkant van het rolletje: 27 11 23.

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
25 jan 2024 08:53
Kan iemand mij vertellen wat de houdbaarheid van wc-papier is? De productiedatum staat er in, aan de binnenkant van het rolletje: 27 11 23.
Familie van @Dagkoers??

PGros
Berichten: 1141
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door PGros »

witte angora schreef:
25 jan 2024 08:53
Kan iemand mij vertellen wat de houdbaarheid van wc-papier is? De productiedatum staat er in, aan de binnenkant van het rolletje: 27 11 23.
Na gebruik is het zeker niet meer houdbaar...

Erthanax
Berichten: 9701
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

rwolters schreef:
25 jan 2024 08:24
Erthanax schreef:
24 jan 2024 22:45
Ik ben begonnen met het herlezen van De nagelaten papieren van de Pickwick Club in de voortreffelijke vertaling van Godfried Bomans. Ik vind het nu, geloof ik, nog vermakelijker dan toen ik het ruim veertig jaar geleden las.
Wat ik me destijds ook niet realiseerde: Dickens was nog maar 24 toen hij het schreef!
Dat zie je vaak bij meesterwerken. De makers zijn meestal nog heel jong, en overtreffen vrijwel nooit wat ze in hun jonge jaren hebben gemaakt. Ik kan in ieder geval niet zo snel iets bedenken waar een schrijver/musicus/componist/artiest later in zijn/haar carrière iets maakt wat al het voorgaande overtreft.
Het komt wel voor natuurlijk, maar componisten als Bach, Beethoven, Wagner, Verdi, Brahms, Puccini of Mahler debuteerden toch echt niet met hun beste werk. Zo’n lijstje kun je maken voor vrijwel alle kunstvormen. Er zijn natuurlijk wel one-hit wonders, maar om nou te zeggen dat het vaak op gaat bij meesterwerken is me veel te kort door de bocht.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

PGros schreef:
25 jan 2024 09:07
witte angora schreef:
25 jan 2024 08:53
Kan iemand mij vertellen wat de houdbaarheid van wc-papier is? De productiedatum staat er in, aan de binnenkant van het rolletje: 27 11 23.
Na gebruik is het zeker niet meer houdbaar...
:lol: :lol: 👍

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Als het er uit ziet als een gebakken hamburger, ruikt als een gebakken hamburger en smaakt als een gebakken hamburger wil het nog niet zeggen dat het een echte gebakken hamburger is. Het plantaardige alternatief komt toch al redelijk in de buurt. 8)

Ik ga er nu toch aan twijfelen of dat kwakende beest dat er als een eend uitziet ook echt een eend is, of dat het toch wat anders kan zijn. :roll:

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

witte angora schreef:
25 jan 2024 19:30
Als het er uit ziet als een gebakken hamburger, ruikt als een gebakken hamburger en smaakt als een gebakken hamburger wil het nog niet zeggen dat het een echte gebakken hamburger is. Het plantaardige alternatief komt toch al redelijk in de buurt. 8)

Ik ga er nu toch aan twijfelen of dat kwakende beest dat er als een eend uitziet ook echt een eend is, of dat het toch wat anders kan zijn. :roll:
Dan hoop ik niet dat je ooit op een heel veld vol met eenden komt te staan. Dan zou het veel te lang duren voordat je het weet dat het allemaal eenden waren.

witte angora
Berichten: 30808
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Zo gauw ze beginnen te kwaken ben ik sowieso weg. Ze willen dan maar één ding: vreten. En dat neem ik toch echt niet voor ze mee. :evil:

Bezorgdeburger
Berichten: 609
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Hoe het LUMC omgaat met fraude. Zelfs in het officiele onderzoek zijn de slachtoffers genegeerd en niet gehoord. En dat zou dan de top zijn van de academische medische wereld?

Vandaag nog gratis te lezen maar zelf maar in archive.ph gekopieerd.

Voor wie het interesseert.

https://archive.ph/2024.01.26-060705/ht ... t-te-raken

Moneyman
Berichten: 30120
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bezorgdeburger schreef:
26 jan 2024 08:35
En dat zou dan de top zijn van de academische medische wereld?
Qua kennis ja. Duidelijk niet qua ethisch handelen.

Plaats reactie