Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
J. Deltoer
Berichten: 3143
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Kiezen op basis van alleen partijprogramma is ook dom.
Beter kijken naar wat partijen ervan waar gemaakt hebben danwel welk vertrouwen je in ze hebt dat ze het ook echt waar willen maken

Zo heeft VVD een mooie paragraaf over veiligheid en migratie, maar dat ging als eerste de vuilnisbak in om Kaag te behagen.

Onkruid71
Berichten: 2763
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Partijen kunnen inderdaad beter steekwoorden gebruiken als voor hun verkiezingspamfletten ofzo.
Maar niet meer te specifiek gaan met beloftes die ze nooit waar kunnen maken, want ze halen dat nooit. 😂🤣😂

juliomariner
Berichten: 4889
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zeker gelukking maar dat we niet alleemaal dezelfde ideen hebben over hoe het moet anders zouden we uiteindelijk maar 1 partij overhouden.
Ik ben het met u eens dat velen niet vanwege een partijprogramma stemde maar als proteststem tegen de huidige politici.

juliomariner
Berichten: 4889
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

The Netherlands: zero points.

ZeerPrivé
Berichten: 5591
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

juliomariner schreef:
29 feb 2024 17:06
The Netherlands: zero points.
O, is het songfestival al geweest? :?

J. Deltoer
Berichten: 3143
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Waarom. Een paar jaar geleden won er een vrouw met een baard.

Jablan
Berichten: 6185
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Dat is al weer tien jaar geleden. Ben eerder benieuwd of dit jaar Ukraine weer zal winnen, dan wordt het de derde keer binnen tien jaar.
juliomariner schreef:
29 feb 2024 17:06
The Netherlands: zero points.
Tweede halve finale en daar komen heel veel verschillende muziekstijlen langs.

ZeerPrivé
Berichten: 5591
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Het zal me een worst wezen. Laatste keer dat ik heb gekeken is al gauw zo'n 25 jaar geleden. Toen was het nog geen freakfestival.

Lady1234
Berichten: 27232
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het is tegenwoordig toch een aanfluiting. Ik kijk allang niet meer.

juliomariner
Berichten: 4889
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik ook niet maar de komende tijd zullen we deze draak van een liedje constant op de radio horen.

ZeerPrivé
Berichten: 5591
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

juliomariner schreef:
29 feb 2024 18:31
Ik ook niet maar de komende tijd zullen we deze draak van een liedje constant op de radio horen.
Ik luister nooit naar de radio. Heb ook geen idee wat 'onze' inzending wordt, maar vrees dat ik er niet aan ontkom dit in het RTL nieuws of journaal te horen. :cry:

witte angora
Berichten: 30951
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Blij dat ik dan zelden tot nooit naar het nieuws kijk. Op de websites van NPO en RTL staat al meer dan genoeg ellende.

J. Deltoer
Berichten: 3143
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Lady1234 schreef:
29 feb 2024 18:30
Het is tegenwoordig toch een aanfluiting. Ik kijk allang niet meer.
Het gaat ook niet om de muziek. Als het maar gay is, sorry lhbtq plus, woke, inclusief, klimaargerelateerd, anti zionistisch, en vooral anti blanken is.

witte angora
Berichten: 30951
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

juliomariner schreef:
29 feb 2024 13:48
Erthanax schreef:
29 feb 2024 12:05
Er wordt nu allerlei oud spul opgegraven, dankzij een kennelijk helemaal niet zo snelle vos. Ik zit nog te broeden om op een vermakelijke manier verband te leggen met ballroomdansen, maar dat lukt nog niet erg.
Het duurde ff voor het kwarttje viel :-)
Maar inderdaad, weinig zinvol om oude koeien uit de sloot te halen,
Wat ik net al elders aangaf: hier begint het kwartje enigszins te vallen, al hangt het nog wel aan een paar dikke touwen. Naja, eerst maar even een hap eten, misschien dat het dan beter gaat.

witte angora
Berichten: 30951
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ben nu naar een cd aan het luisteren van Luther Vandross, 'Any love'. Soul en R&B. Zou een zeer bekende zanger moeten zijn, 8 Grammy Awards gewonnen en 25 miljoen platen verkocht. En toch vind ik het niet zo heel geweldig eerlijk gezegd. Die gaat volgende week gewoon weer terug naar de kringloop.

Op het werk ook nog even naar Wouter Hamel geluisterd, is ook niet echt mijn ding. Naja, er komt echt wel weer iets dat wél bij me past.

ZeerPrivé
Berichten: 5591
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ziggo heeft een leuke aanbieding voor nieuwe klanten. https://www.ziggo.nl/

Onkruid71
Berichten: 2763
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

ZeerPrivé schreef:
29 feb 2024 20:26
Ziggo heeft een leuke aanbieding voor nieuwe klanten. https://www.ziggo.nl/
Gaan we hier reclame maken? Dat mag toch niet? Althans toen het voor een Facebook groep was, waar je met computer problemen terecht kon, was dat voor sommige en probleem.
Dat hebben we pepper voor voor de aanbiedingen.

Jablan
Berichten: 6185
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

J. Deltoer schreef:
29 feb 2024 19:03
Het gaat ook niet om de muziek. Als het maar gay is, sorry lhbtq plus, woke, inclusief, klimaargerelateerd, anti zionistisch, en vooral anti blanken is.
Wat economie als verklaring.

Als eerste de ticketprijzen van dit jaar.
Halve finale, avond preview (jury): 145-795 SEK = € 12,93 - 70,93
Halve finale, middag preview (repetitie): 145-545 SEK = € 12,93 - 48,63
Halve finale, avond, live: 525-2395 SEK = € 46,84 - 213,67
Finale, avond preview (jury): 525-2395 SEK = € 46,84 - 213,67
Finale, middag preview (repetitie):145-1385 SEK = € 12,93 - 123,56
Finale, avond, live: 860-3795 SEK = € 76,73 - 338,57

Als je een gezin met kinderen hebt, dan loopt dit aardig op. De duurste tickets zijn de staanplaatsen direct voor het podium.

Dan de kalender. Deze keer is het van 7-11 mei en valt een halve finale op Hemelvaartsdag. Hoe dan ook, de maand mei is geen vakantiemaand voor gezinnen, wel voor stellen of alleengaanden en die zie je terug op de tribunes.

Denk er nog de kosten voor een overnachting bij en je begrijpt, dat dit alleen leuk is voor hardcore-fans of voor wie te veel geld heeft en nog geen eigen afvoerputje daarvoor heeft gevonden.
(Wij denken er niet aan om erheen te gaan. Het is ongeveer net zo veel als een studiejaar van zoon en dan bedoel ik de inschrijving, de boeken en ander verplicht studiemateriaal.)

Zou dit circus in augustus worden gehouden, dan is het voor een bredere groep mensen aantrekkelijk.

Voor een reeks landen is Zweden te duur om mee te doen. Stuk voor stuk landen met een kleine economie. Bosnië, Bulgarije, Montenegro, Noord-Macedonië, Roemenië, Slowakije zijn afgehaakt. Wit-Rusland en Rusland zijn geschorst.
Bij andere afwezigen is het eerder de dorpspolitiek, die een deelname verhindert.

Andersom zijn er steeds meer landen, die via een eigen festival of talentenjacht-show de artiesten en liedjes selecteren. Zweden, Italië, San Marino, Spanje, Portugal, Kroatië, Litouwen, Servië, Ukraine, Finland, IJsland, Luxemburg, Moldavië, Albanië, Denemarken, Malta, Tsjechië, Estland, Israël, Letland en Noorwegen.

Nederland doet dit niet en dat heeft alles met geld en de mediawet te maken. Talentenjachten zijn amusement en dat heeft Sander Dekker (vvd) verboden. Bovendien kost zo'n openbare selectie duidelijk meer dan de huidige werkwijze.

Anti blanken snap ik niet, de tribunes en het podium worden vooral bevolkt door de RAL9001-menssoort. De rest van je mening laat ik voor wat het is - een mening.

*

Commentaar van man en zoon op de Nederlandse inzending: Kansloos! (Wel een heel Hollands liedje / Ach, als het maar gezellig is in Malmö)
ZeerPrivé schreef:
29 feb 2024 20:26
Ziggo heeft een leuke aanbieding voor nieuwe klanten. https://www.ziggo.nl/
Ziggo heeft last van de vergrijzing. Televisie-pakketten trekken geen nieuwe klanten, vaste telefoon is aan het uitsterven. Blijft alleen internet over, al dan niet in combinatie met Vodafone. Ziggo is niet onderscheidend genoeg meer.

Nijogeth
Berichten: 10093
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik heb zelf ook nooit begrepen dat Luther Vandross zo opgehemeld werd. Het is prima om te luisteren, maar in mijn ogen niets apart. Buiten de VS was ie ook nooit zo groot.

Qua stijl vind ik het zelf veel weg hebben van Gordon zijn vrienden van Re-play.

witte angora
Berichten: 30951
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Klopt, het is gewoon niks bijzonders. Misschien aardig als achtergrondmuziek, maar niet om er eens goed voor te gaan zitten met een goed glas en een goed boek. Het is niet een van die pareltjes die ik hoop te ontdekken.

Plaats reactie