Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
19 mar 2024 22:20
Uiteraard heb ik zelf de mazelen gehad, gelukkig geen kinkhoest, zonder dat ik daar iets aan over heb gehouden. Ook mijn kinderen hebben de mazelen gehad en zoon ook de bof, waarbij we dus “geboft” hebben, zonder blijvende ellende.
Mzelen en bof ook gehad,maar door de vaccins misschien beperkt?
Maar waarom zou je in vredesnaam je kinderen daar onnodig aan willen blootstellen?
mee eens.

scharrelschipper
Berichten: 1831
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

Lady1234 schreef:
19 mar 2024 22:25
Gingen ze maar nadenken.
Amen.
Maar dat gaat op voor allen.

Lady1234
Berichten: 27130
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Lees dit eens en luister hier eens naar.

dokter schiet uit zijn slof over niet-vaccineren kinderen

https://www.nporadio1.nl/nieuws/gezondh ... -niet-goed

ZeerPrivé
Berichten: 5458
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lady1234 schreef:
19 mar 2024 23:10
Lees dit eens en luister hier eens naar.

dokter schiet uit zijn slof over niet-vaccineren kinderen

https://www.nporadio1.nl/nieuws/gezondh ... -niet-goed
Wie moet daar naar kijken en luisteren?

Bezorgdeburger
Berichten: 609
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Het ging / gaat dus niet altijd goed in het AMC Amsterdam:

https://www.ftm.nl/artikelen/toxisch-we ... -in-gevaar

In archive.ph :

https://archive.ph/2024.03.20-053509/ht ... -in-gevaar

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Naja, ik heb zo'n beetje alle kinderziektes gehad, mazelen, bof en nog wat. Ben er heelhuids uit gekomen. Wel goed ziek geweest, maar gelukkig geen long-covid aan over gehouden.

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Je kunt de kindervaccinaties niet vergelijken met de coronavaccinaties en met tatoeages heeft het al helemaal niks te maken.
Belangrijk is dat artsen en consultatiebureaus met feiten de mensen zullen moeten proberen te overtuigen van de noodzaak van deze vaccinaties.
Het is niet meer zoals vroeger, dat mensen klakkeloos een arts op zijn woord geloven en dan daarnaar handelen. Mensen zijn wijzer geworden en de wereld is groter geworden.
Met feiten en wetenschappelijke onderzoeken komen en fabels en verhalen ‘van horen zeggen’ weerleggen. En dwang zal alleen maar de weerstand groter maken, dat is een heel slecht idee.

Morgan le Fay
Berichten: 515
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

witte angora schreef:
20 mar 2024 07:47
Naja, ik heb zo'n beetje alle kinderziektes gehad, mazelen, bof en nog wat. Ben er heelhuids uit gekomen. Wel goed ziek geweest, maar gelukkig geen long-covid aan over gehouden.
Kinderziektes ik heb ze niet gehad. vaccinatie voor DKTP en rode hond.
Verder griep 30 jaar geleden voor het laatst en in de Covid periode niet eens een verkoudheid gehad.
Overigens nies ik me regelmatig simpel en eczeem komt wel in mijn woordenboek voor.

Bezorgdeburger
Berichten: 609
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Lowieze schreef:
20 mar 2024 09:28
Je kunt de kindervaccinaties niet vergelijken met de coronavaccinaties en met tatoeages heeft het al helemaal niks te maken.
Belangrijk is dat artsen en consultatiebureaus met feiten de mensen zullen moeten proberen te overtuigen van de noodzaak van deze vaccinaties.
Het is niet meer zoals vroeger, dat mensen klakkeloos een arts op zijn woord geloven en dan daarnaar handelen. Mensen zijn wijzer geworden en de wereld is groter geworden.
Met feiten en wetenschappelijke onderzoeken komen en fabels en verhalen ‘van horen zeggen’ weerleggen. En dwang zal alleen maar de weerstand groter maken, dat is een heel slecht idee.
Je bedoelt zoiets? Dat huisartsen beboet werden als ze een recept voorschreven tegen Covid besmetting?

https://artsencollectief.nl/video-jurid ... id-artsen/

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Bezorgdeburger schreef:
20 mar 2024 09:41


Je bedoelt zoiets? Dat huisartsen beboet werden als ze een recept voorschreven tegen Covid besmetting?

https://artsencollectief.nl/video-jurid ... id-artsen/
Sorry, maar ik ga die onzin van het artsencollectief niet eens lezen, zonde van mijn tijd.
En laten we niet weer over covid etc. beginnen.

Bezorgdeburger
Berichten: 609
Lid geworden op: 09 aug 2022 08:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Bezorgdeburger »

Lowieze schreef:
20 mar 2024 09:45
Bezorgdeburger schreef:
20 mar 2024 09:41


Je bedoelt zoiets? Dat huisartsen beboet werden als ze een recept voorschreven tegen Covid besmetting?

https://artsencollectief.nl/video-jurid ... id-artsen/
Sorry, maar ik ga die onzin van het artsencollectief niet eens lezen, zonde van mijn tijd.
En laten we niet weer over covid etc. beginnen.
Steek je kop maar in het zand.

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Bezorgdeburger schreef:
20 mar 2024 09:58


Steek je kop maar in het zand.
Mijn antwoord bevalt u niet, zie ik. Ik ga daar verder geen tijd in steken.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

War kan een robot stofzuiger toch een toevoeging zijn aan je huishoudelijke schoonmaak arsenaal.
Nu van 1 of 2 keer in de week stofzuigen in de week naar minimaal 7 keer in de week.
Ik denk sws een aanwinst voor mensen met een beperking.

J. Deltoer
Berichten: 3088
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Het artsencollectief heeft in 2021 de Meester Kackadorisprijs ontvangen van de vereniging tegen kwakzalverij.
Lijkt mij volledig terecht. Iedere aandacht aan deze wappies is zonde van de tijd.

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

J. Deltoer schreef:
20 mar 2024 10:59
Het artsencollectief heeft in 2021 de Meester Kackadorisprijs ontvangen van de vereniging tegen kwakzalverij.
Lijkt mij volledig terecht. Iedere aandacht aan deze wappies is zonde van de tijd.
Dat is toch die vereniging die Hans Knoop de hemel in prijst en het voortdurend over de mode ziektes heeft, die neem ik ook niet serieus de vereniging tegen kwakzalverij.

witte angora
Berichten: 30805
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Onkruid71 schreef:
20 mar 2024 10:38
War kan een robot stofzuiger toch een toevoeging zijn aan je huishoudelijke schoonmaak arsenaal.
Nu van 1 of 2 keer in de week stofzuigen in de week naar minimaal 7 keer in de week.
Ik denk sws een aanwinst voor mensen met een beperking.
Geen idee. Waarom zou je iedere dag moeten stofzuigen als je toch de hele dag op de bank hangt? Ik heb 2 katten, 1 x per week is voldoende. Iedere week komt er iemand met een kattenallergie binnen, geen centje pijn hier. Wel bij de cliënt waar ze voor mij was, daar was het niezen en proesten, en hier komt ze bij.

Maybe als het over een poosje beter gaat dat het 2 x per week wordt, is het net even wat strakker schoon. Maar iedere dag als je alleen woont? Voor wie?

Onkruid71
Berichten: 2706
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

witte angora schreef:
20 mar 2024 11:22
Onkruid71 schreef:
20 mar 2024 10:38
War kan een robot stofzuiger toch een toevoeging zijn aan je huishoudelijke schoonmaak arsenaal.
Nu van 1 of 2 keer in de week stofzuigen in de week naar minimaal 7 keer in de week.
Ik denk sws een aanwinst voor mensen met een beperking.
Geen idee. Waarom zou je iedere dag moeten stofzuigen als je toch de hele dag op de bank hangt? Ik heb 2 katten, 1 x per week is voldoende. Iedere week komt er iemand met een kattenallergie binnen, geen centje pijn hier. Wel bij de cliënt waar ze voor mij was, daar was het niezen en proesten, en hier komt ze bij.

Maybe als het over een poosje beter gaat dat het 2 x per week wordt, is het net even wat strakker schoon. Maar iedere dag als je alleen woont? Voor wie?
Omdat ik ook een kat heb die behoorlijk verhaart, en ook dat krabkarton. En ik wil het netjes schoon hebben, zo kost me dat niet veel energie die ik dan weer in iets lekkers kan steken.

Lowieze
Berichten: 6609
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Onkruid71 schreef:
20 mar 2024 11:25


Omdat ik ook een kat heb die behoorlijk verhaart, en ook dat krabkarton. En ik wil het netjes schoon hebben, zo kost me dat niet veel energie die ik dan weer in iets lekkers kan steken.
Zo is dat, groot gelijk.

angel1978
Berichten: 10961
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door angel1978 »

Bezorgdeburger schreef:
20 mar 2024 09:58
Lowieze schreef:
20 mar 2024 09:45
Bezorgdeburger schreef:
20 mar 2024 09:41


Je bedoelt zoiets? Dat huisartsen beboet werden als ze een recept voorschreven tegen Covid besmetting?

https://artsencollectief.nl/video-jurid ... id-artsen/
Sorry, maar ik ga die onzin van het artsencollectief niet eens lezen, zonde van mijn tijd.
En laten we niet weer over covid etc. beginnen.
Steek je kop maar in het zand.
Bij sommige dingen is het zinvoller om je oren vol met zand te hebben, dan al die bagger die daar vandaan komt.

rwolters
Berichten: 1550
Lid geworden op: 28 sep 2022 13:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door rwolters »

Bezorgdeburger schreef:
20 mar 2024 09:58
Lowieze schreef:
20 mar 2024 09:45
Bezorgdeburger schreef:
20 mar 2024 09:41


Je bedoelt zoiets? Dat huisartsen beboet werden als ze een recept voorschreven tegen Covid besmetting?

https://artsencollectief.nl/video-jurid ... id-artsen/
Sorry, maar ik ga die onzin van het artsencollectief niet eens lezen, zonde van mijn tijd.
En laten we niet weer over covid etc. beginnen.
Steek je kop maar in het zand.
Waarom doe je dit? Wat wil je er mee bereiken? Wordt je hier door bepaalde groeperingen voor betaald?

Plaats reactie