LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vernietigingsbrief

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
hansi55
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mar 2005 18:25

vernietigingsbrief

Ongelezen bericht door hansi55 »

hallo ben ook gestopt met betalen maar waar kan ik een vernietigingsbrief downloaden?

annemaria
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 nov 2003 20:42

Re: vernietigingsbrief

Ongelezen bericht door annemaria »

Ja, ik zoek ook goede voorbeelden. Niet te vinden. Bij Pal staat er één bij conceptbrieven, maar die is alleen voor eegaleasers. Dus help!!!!
Wie heeft een goede voorbeeldbrief of in ieder geval: wat moet er allemaal in staan?

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: vernietigingsbrief

Ongelezen bericht door Karel »

Kijk eens via onderstaande link:

http://home.hccnet.nl/l.blok/Topics1Z.html

Je geeft geen informatie op welke gronden je een vernietigingsbrief wilt versturen. Als je dat wilt doen op dwaling dan is dat heel erg moeilijk aan te tonen waarbij een groot deel van je persoonlijke omstandigheden een grote rol spelen. Tot op heden hebben nog maar weinig mensen met succes bij de rechtbanken een veroordeling op dwaling weten te bewerkstelligen.
Indien je niet voor de eegalease kwestie willt stoppen met betalen is het aan te raden om in overleg met een advocaat zo'n brief op te stellen.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: vernietigingsbrief

Ongelezen bericht door aert0001 »

Indien je wilt vernietigen? doe dat dan niet alleen, ga advies halen bij een deskundig iemand, indien je wilt stoppen met betalen, dan kun je dat gewoon doen, de actie van Dexia komt dan vanzelf,

Ton

annemaria
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 nov 2003 20:42

Re: vernietigingsbrief

Ongelezen bericht door annemaria »

Nou...wou toch zelf gaan vernietigen; kan een advocaat echt niet betalen. Zal me eerst wel goed in de materie verdiepen. Eerst inzage in mijn persoonlijke gegevens/actuele ontdekkingen en uitspraken; op grond daarvan de criteria/en vervolgens de vernietigingsbrief. Indien er mensen zijn die hetzelfde gedaan/doen /of willen doen............misschien kunnen we elkaar helpen.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: vernietigingsbrief

Ongelezen bericht door justice man 007 »

En dat helpt denk je?

Na 3 maanden heb je je persoonsgegevens, dan ga je (vernietigings) brief schrijven, ben je al bijna 4 maanden verder. Dan krijg je na weer 2 maanden een standaard afwijzing, ga je hier weer op reageren, ben je al dik 6 maanden verder. Dan krijg je weer ca. 2 maanden later een 2e afwijzingsbrief. Ben je 8 maanden verder, ga je naar een advocaat, die stuurt weer een brief, 10 maanden verder, dagvaarding jaar verder.

Of ga je meteen Dexia dagvaardige?

Over 1 jaar zijn ze misschien al naar België.

Groetend justice

annemaria
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 nov 2003 20:42

Re: vernietigingsbrief

Ongelezen bericht door annemaria »

Volgens Wet Persoonsgegevens moet Dexia binnen 4 weken leveren.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: vernietigingsbrief

Ongelezen bericht door justice man 007 »

4 weken, uitstel brief, + 4 weken= 8 weken.
Daarbij is de wet voor Dexia flexibel, soms beetje zo soms beetje zo, is net hoe het hun uitkomt.

Vandaag vinden ze het Huurkoop morgen niet meer.
Gister was het geen WcK, vandaag wel.

Gister waren ze niet de rechtseigenaar van Bank Labouchère morgen wel weer.

Weten ze zelf nog wie ze zijn wat ze doen?

Vraag me af of ze uberhaupt nog wat weten over andere dingen dan aandelenlease.

Een spaarrekening zal wel een vreemd woord voor ze zijn, bedoel wij Nederlanders zijn toch beleggers en leners, die doen toch niet aan pensioensparen, kinder sparen?! :roll:

Maar schrijf gerust een brief en kom er net als tienduizenden andere erachter dat het niks helpt, en dat je achteraf gezien maar (beter)meteen naar een advocaat was toe gestapt en Dexia direct had gedagvaard.

Mijn zaak is bijna “rond” heb nog 1 mogelijkheid om de puntjes op de i te zetten :D

Groetend justice

Gesloten