LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dennis_groningen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2005 12:02

Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door dennis_groningen »

Hallo, ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als alle legiolease mensen, alleen ik zit bij Nationale Nederlanden in het Doelvermogen. Zijn er mensen bekend met deze vorm van beleggen en is er ook een escape in deze zaak??

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Dennis,

Nationale Nederlanden is relatief onbekend omdat er maar weinig
aandelenlease contracten zijn verkocht.
Hierdoor is het ook moeilijk om een advocaat te vinden die een juridische procedure wil gaan opstarten voor gedupeerden.
Overleg met NN heeft weinig zin, zij wijzen alle klachten en verantwoording af.
Daarom is het starten van een procedure de enige mogelijkheid om je geld terug te krijgen.
Wij werken samen met de Raad voor Rechtsbijstand en ik heb bij hun het verzoek gedaan om voor ons advocaten te zoeken die voor een redelijk bedrag willen gaan procederen tegen NN.

Zodra ik hierover meer weet dan wordt dit geplaatst op onze site.

Een andere goede mogelijkheid is te vinden op de website van de
Vermogensmonitor www.vermogensmonitor.nl
Zij kunnen je begeleiden in een procedure, op hun website staat hier alle informatie over.

Succes en groeten,
Piet

Gast

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door Gast »

Wat kan de Vermogensmonitor voor u betekenen?
Op basis van no-cure-no-pay kunnen wij de regie voor u voeren en de communicatie naar NN van uw overnemen. Dit lijkt ons geen overbodige luxe wanneer u beslist om te stoppen met betalen en/of de restschuld niet wil voldoen.
Wij zullen de NN uit uw naam aanspreken en voor u bemiddelen. U kunt zich inschrijven door een kopie van de overeenkomst(en) naar ons toe te zenden en dit te begeleiden met een verzoek tot bemiddeling. In dit briefje geeft u ook aan hoe u tot de overeenkomst gekomen bent. Na ontvangst sturen wij u de algemene voorwaarden van ons bedrijf op, waarin tevens de no-cure-no-pay-afspraak geregeld is. U bent ons alleen een vergoeding verschuldigd wanneer u NA ondertekening van onze algemene voorwaarden een schadevergoeding ontvangt. Onder een schadevergoeding wordt ook verstaan een kwijtschelding van een schuld.
Ik had Dennis al eerder verwezen naar deze site. Aangezien no-cure-no-pay verboden is Nederland heb ik mijn posting verwijderd.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Jerom,

Ik had je posting gelezen en snapte niet waar deze gebeven was.
Je gaf m.i. een goede tip, daarom heb ik deze er weer opgezet.

No Cure No Pay is niet verboden in Nederland.
Het is wel voor advocaten verboden om dit te doen.
Dus juristen en jij of ik mogen het wel doen.

Groeten,
Piet


yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,

Ik heb 2 abc spaarplannen bij N.N.,begin daar ook al mijn twijfels over te krijgen.


groetjes yvonne s

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door shamyrah »

Hoi Yvonne s,

Die 2 abc spaarplannen die je hebt zijn geen aandelenlease producten.

Groetjes A3

hari
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 sep 2004 00:58

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door hari »

Hoi Piet,

Ik verbaas mij de laatste tijd enigszins over je postings op vara-kassa en radar.

Ik weet niet anders dat je je hebt verzet en nog steeds verzet tegen no cure no pay kantoren.
Dit getuige vele emailberichten en postingen van je.

Nu predik je ineens Vermogensmonitor.
Los van het feit dat ik het een goed alternatief voor gedupeerden zou kunnen vinden, acht ik het ongeloofwaardig van je dat je deze weg kiest, door dit kantoor aan te prijzen en andere kantoren af te kraken.

Advies: Stop met destructief te zijn en stop je energie in samenwerking.

Wees een man, recht door zee, een man waar ieder op kan vertrouwen, een man die niet omkijkt. Een wegwijzer, een baken zoals je voor veel mensen bent geworden, maar verword niet tot een wraakzuchtig gedreven vechter tegen Dexia en PB.

Piet, ik waardeer je, heb respect voor je. Doe waar je goed in bent in het belang van de gedupeerden.
Wij zullen dat ook doen, laten we de strijdbijl begraven.

De verdeeldheid tussen belangenorganisaties werkt alleen in het voordeel van Dexia en andere aanbieders.

Met vriendelijke groeten,

Stefan.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door Piet »

Jammer dat Hari (Stefan) en vriendinnetje Shamyrah (Adri) blijkbaar niet weten wat ze op diverse forums zetten, even 3 voorbeelden:
Het lijkt erop alsof je donaties aan het werven bent voor jouw platform. Bah
Even gekeken op platformaandelenlease. Het lijkt meer op een goedkope en gekopieerde website van vereniging payback. En dan op zo'n manier zieltjes te winnen, gatver. Een donatie wordt op prijs gesteld om de kosten te dekken. Wat een volksvelakkerij. Op het gevoel van de toch al besodemieterde mensen inspelen omzodoende een leuk inkomen erop na te kunnen houden door middel van donaties. Hoe laag kun je zinken.
hé Piet was toch eerst van payback? Raar hoor om nu zo af te geven op een vereniging waar hij eerst voor werkte en nu schijnbaar voorzichzelf begonnen is. Donaties, ja ja het zal wel. Verkapt inkomen zul je bedoelen en maar roepen "gratis advies" En maar hopen dat je ff vrijwillig zijn bankrekening gaat spekken. Kan ie mooi zijn schulden mee af betalen
Jammer Hari en Shamyrah, waarom zoveel tijd verdoen met deze onzin verhalen en zwartmakerij.

Houden jullie je nou maar bezig met de ledenadministratie en de postverwerking.
Met name met het laatste laten jullie (payback) duidelijk zien totaal niet geïnteresseerd te zijn in de problemen van je leden.
Vanaf mijn vertrek bij payback, 1 december 2004, heb ik het bestuur regelmatig aangeschreven met het verzoek de post die nog steeds bij mij binnenkomt, op te halen.
Helaas ligt er inmiddels een stapel van 3 maanden post.
Hoezo payback belangenbehartiger?
Jammer dat payback totaal geen interesse heeft om de post met brieven van leden op te halen.
Het tekent de interesse van deze vereniging voor zijn leden.
Jammer dat figuren als Stefan zich zo slijmerig voordoen en proberen stroop om de mond te smeren zoals in de posting hierboven.
Gelukkig ken ik Stefan en hoop dat andere forum lezers dit ook door hebben.
Hij is, net als Pieter, een grote intrigant, manipulator en suggereert er op los.

Jammer voor de gedupeerden die in verwarring worden gebracht door dit soort mensen.

Jammer.

Groeten,
Piet

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door trudy »

Dat was recht voor z'n raap Piet. Nu snappen we eindelijk hoe de vork in de steel zit. Had al zo'n bruin vermoeden, gezien de hetze tegen jouw persoon.

In ieder geval, mijn steun heb je.

Groet, trudy

hari
Berichten: 178
Lid geworden op: 07 sep 2004 00:58

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door hari »

Beste Piet,

Kun je aangeven van wie de postingen zijn die je in quote zet?

Ze zijn namelijk niet van mij of A3.

Je geeft aan dat er nog correspondentie bij je ligt van de vereniging, verder dat je dit herhaaldelijk hebt aangegeven.
Dat is mij niet bekend, wil je dat emailbericht dan nog even doorsturen.

Je weet het Postbusadres van de vereniging en kunt dit uiteraard gewoon doorsturen.
De kosten die je hiervoor maakt, worden uiteraard vergoed.

Van de overige opmerkingen die je in je postingen maakt, distantieer ik mij en blijf bij mijn posting.

Met vriendelijke groeten,
Stefan.
Laatst gewijzigd door hari op 03 apr 2005 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.

L. Blok
Berichten: 155
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:35

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door L. Blok »

Goh Stefan, jullie kunnen het niet laten en blijven maar doorgaan op dit forum om Piet en mij zwart te maken en met modder te gooien.
Advies: Stop met destructief te zijn en stop je energie in samenwerking.

Wees een man, recht door zee, een man waar ieder op kan vertrouwen, een man die niet omkijkt. Een wegwijzer, een baken zoals je voor veel mensen bent geworden, maar verword niet tot een wraakzuchtig gedreven vechter tegen Dexia en PB.

Piet, ik waardeer je, heb respect voor je. Doe waar je goed in bent in het belang van de gedupeerden.
Wij zullen dat ook doen, laten we de strijdbijl begraven.

De verdeeldheid tussen belangenorganisaties werkt alleen in het voordeel van Dexia en andere aanbieders.
Dit komt wel bijzonder huichelachtig van jou over, lees het verslag van de ALV er nog maar eens over na op onderstaande link:

http://www.pay-back.nl/Documenten/ALV06112004.doc

Daarbij verwijs ik naar punt 8 van dit document en dan speciaal daar waar jouw naam vermeld staat.
Wie dacht je dat o.a. de afsplitsing zou hebben veroorzaakt?? Het lijkt mij dat jullie met z'n vieren dat geweest zijn.
Daarbij komt natuurlijk ook dat toen Piet met geen enkele stem tegen door de leden unaniem was herkozen als bestuurslid, het nieuwe bestuur van Payback twee dagen daarna liet weten dat Piet niet in het bestuur mocht plaats nemen. Dat noemt men blijkbaar bij PB het uitvoeren van een democratisch genomen besluit.
Verder haal ik ook nog maar even aan wat één van je "vriendjes", notabene een kandidaat bestuurslid, Piet en mij met zo'n tien emailtjes zwaar en op een onbeschofte wijze trachte onderuit te halen en zelfs ons heeft bedreigd. Deze figuur had uberhaupt, althans wat mij betreft, niet het recht om ook maar iets te vertellen over ons omdat ik hem en hij dus mij, maar éénmaal kortstondig ooit heeft ontmoet. Blijkbaar heeft één van je andere "vriendjes" deze totale onzin bij deze figuur in zijn oor gefluisterd.
Als dat het niveau is van figuren waarmee jij je mee ophoud dan ben ik blij dat ik mij volledig heb gedistantieerd van Payback want ik zag ook nog dat deze figuur die ons o.a. bedreigde, nu een kaderfunctie vervuld bij Payback.

Gast

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door Gast »

En toen wat gebeurde er verder vertel....... vertel....... :lol:

Ga dit buiten het forum uitzoeken !!!!!
Laatst gewijzigd door Gast op 03 apr 2005 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door Piet »

Namens wie praat Hari?
Niet namens payback want daar is een bestuur voor om dat te doen.
Het is natuurlijk volkomen ongeloofwaardig dat Pieter mij beschuldigt dat ik geld zou verdienen aan deze aandelenlease affaire en vervolgens vraagt Stefan een paar uur later om samen te werken.
Hier zit geen logica in en ik vindt dit forum ook niet de juiste manier om hierover te praten.
Er is een zeer goede reden geweest om, samen met een groep anderen, payback te verlaten en Pal op te richten.

Nogmaals, deze topic en dit forum is niet de plaats om dit soort dingen te “bespreken” dus laten wij deze topic weer vullen met informatie over hoe we gedupeerden van het Nationale Nederlanden product Doelvermogen kunnen helpen.

Groeten,
Piet

shamyrah
Berichten: 395
Lid geworden op: 11 mei 2004 22:52

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door shamyrah »

pppppfffffffffff hoort wie wat zegt :wink:

Ik ga lekker van de zon en m'n gezin genieten.

Prettige dag verder.

Groetjes A3

yvonne s
Berichten: 122
Lid geworden op: 05 feb 2004 19:54

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door yvonne s »

Hallo,


Ik weet dat abc plan geen leaseproduct is maar dit was het veiligste wat je kon doen.
Als ze aflopen zal het bedrag denk ik heel erg tegenvallen,na alle beloftes.Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in alles wat met aandelen te maken heeft

groetjes yvonne s

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door Pieter »

Waarempel Piet,

Je bent een echte pseudoloog. Je gelooft je eigen fantasiën.
Wordt eens wakker :!: je beschadigd hiermee de belangen van de gedupeerden door geen objectieve adviezen meer te geven.

Mvg,
Pieter

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door impact »

Pieter, als jij denkt dat Piet iets niet goed doet heeft iedereen er veel meer aan als je Piet dan eens helder uitlegt hoe hij het dan wél moet doen. Daar ben ik zelf ook wel nieuwsgierig naar, maar tot het tegendeel door jou is aangetoond, volg ik Piet zonder meer.

Gast

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door Gast »

Impact, jij bent tegen Pieter en tegen payback. In dienst van dexia?

Gast

Re: Geldt dit verhaal ook voor Nationale Nederlanden

Ongelezen bericht door Gast »

impact is een geweldig iemand met een grote mond maar met een klein hartje. Soms is hij de baas van het forum en stuurt mensen enigszins bij. Zo van zeg ben jij niet die of die :shock: Zelf heet hij Bernts Ezelmans of zo.

Hij geeft ook gul aan PAL en door zijn bescheidenheid wil hij dat niet weten :lol:
Geplaatst op 30 Mrt 2005 01:36 door impact


--------------------------------------------------------------------------------

Om het goede voorbeeld te geven, heb ik zelf (weer) een bedrag naar PAL overgemaakt. Wie volgt?
Let vooral op het woordje ' weer ' hij heeft al eens eerder wat gegeven !! Braa.................................k

Een gift is een aftrekpost voor de IB enne hij krijgt ook regelmatig een ban :P

Gesloten