LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tiscali ADSL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Cesari

Re: Tiscali ADSL

Ongelezen bericht door Cesari »

Mijn laatste bericht op dit item over aanmaningen van Tiscali en Intrum Justitia dateert al weer van een maand geleden. Duizend en een excuses. We gaan het in orde maken.
Sinds die tijd heb ik ............. zowaar niets meer ontvangen. Zou het nu eindelijk goed in de administratie zijn verwerkt ? Ontvang ik geen onzinnige aanmaningen meer ? Het begint er op te lijken.
In dat geval sluit ik mijn bijdragen aan dit item af. Dank voor de vaak leuke en interessante reacties.
En .... geef niet op als je in je recht staat.

Groeten

Cesari

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Tiscali ADSL

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb Tiscali opgezegd (niet omdat ik ontevreden ben) en dat ging heel snel. Het kan telefonisch waarbij je alle gegevens uit de aanmeldingsbrief moet doorgeven. Een kwartier later was de opzegging per e-mail bevestigd. Schriftelijke opzegging door Tiscali volgt.

Een aangetekende brief is dus niet nodig. Tiscali bellen betekent circa twee minuten wachten totdat je iemand aan de lijn hebt en je belt naar een gewoon telefoonnummer.

Al met al een positieve ervaring (mag ook wel eens gemeld worden)

Gesloten