LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door pewi »


BLS
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2005 16:58

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door BLS »

Trudy het gerechtshof van Amsterdam bepaalt einde dit jaar of begin 2006 of aandelenlease eventueel onder deze wet valt. Dit op verzoek n.a.v. het Duisenberg akkoord.Dus op verzoek van Dexia en de stichtingen etc.

Ben

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door trudy »

Het voorstel is op 12 oktober 2004 zonder stemming aangenomen door de Tweede Kamer. De Eerste Kamer heeft het voorstel op 21 juni 2005 zonder stemming aangenomen.
Is de tweede kamer er dan niet voor ons? Om ons tegen idiote wetten of doordrammende ministers te behoeden? Als zij hun werk niet doen, wat zitten ze daar dan te zitten?

Het is dus WEL aangenomen door de eerste en tweede kamer, maar zonder stemming........nou, snap niet wat dat betekent.

Je stemt wel en dan wordt het ja of nee aangenomen

Je stemt niet, wat valt er dan aan te nemen?

Of is het wie niet stemt, stem toe.

Nou, zal wel aan mij liggen..........
Laatst gewijzigd door trudy op 12 jul 2005 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Niemand begrijpt dus of enig idee heeft waarom dexia/duisenberg (èn SLV) verlangen dat je eerst toch nog alles betaalt en daarna misschien, als je onder de regeling valt, maar dat zal dexia nog wel bekijken, dat je het dan weer terug kunt krijgen.

Niemand begrijpt dit dus, altans niet iemand van de helaas nog zeer weinig lease slachtoffers die dit forum lezen.

En toch ja gestemd voor die vos duisenberg, waardoor dexia weer lucht kreeg en onmiddelijk weer is gestart met de incasso's.

liba1
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 jun 2004 11:33

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door liba1 »

Ik ben er uit
ik heb gezien hoeveel de wettelijke rente is op het afschrift van inkasso Reats 3000 euro in twee jaar tijd
ik ben eagaleaser en laat ze maar om mijn geld komen
ik teken niets ze komen er maar om

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door trudy »

Geplaatst op 12 Jul 2005 17:46 door BLS


--------------------------------------------------------------------------------

Trudy het gerechtshof van Amsterdam bepaalt einde dit jaar of begin 2006 of aandelenlease eventueel onder deze wet valt.
Eind van het jaar? Tot dan wilde Dexia toch alle procedures stopzetten?

Is dit toevallig?

BLS
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2005 16:58

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door BLS »

Je zou bijna denken van wel 8)

Ben

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door Janny »

bedenk bij veel dingen.

Dexia is geen alleen heerser.

ik ga nog steeds uit van een rechtvaardige rechtbank.

en hoop nog steeds dat de advocaten iets aan die verschoven rechtzaken kunnen veranderen.

en die rente die raets laat zien is gewoon de 11,9% contractuele rente die zij in het onterechte contract vermelden.maar nu verhoogd hebben tot 12,33 % in tegenstelling tot de rente die wij straks krijgen uitbetaald, want dat zal niet meer worden dan de wettelijke rente.

verder nog een € 1000.-- voor buitengerechtelijke incasso kosten.
en BTW € 190,00

opgeteld een verhoging van 24,98 % in de periode van beëindigen tot heden.

buitengerechtelijke incasso. noemen ze het . is dus buiten het gerecht om en dus onterecht. tot de rechter een uitspraak heeft gedaan.

en daar wachten we dan maar met een gelaten ziel op.

precies, op een gerechtelijke uitspraak. ten gunste van................Mij

Janny

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door Dubio »

Willems zegt:
WIE TEKENT ZEGT: "IK BEN OERDOM, HARDLEERS EN WENS DOOR TE BLIJVEN LIJDEN, DÁT IS WAT IK WIL"!!
Deze zin had in 2000 in het verstand moeten zitten!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door JH »

Geplaatst op 14 Jul 2005 11:51 door Idaho


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Ik blijf het ergste vrezen voor de schikkers.


Ik heb van Dexia een ontvangstbevestiging van mijn aanmeldingsformulier gekregen en hierin wordt nog eens duidelijk gesteld, dat in oktober een definitief voorstel tot schikken in de bus zal vallen, verder wordt vermeld, dat indien je daarmee akkoord gaat, je afziet van je recht om Dexia verder nog aansprakelijk te stellen.

Duidelijke taal en geheel volgens het boekje, dus Ad, je hoeft mijn inziens niet te vrezen voor de "schikkers".

Nogmaals, het is dus niet zo dat wanneer je het aanmeldingsformulier opstuurt, je daarmee afziet van eventuele procedures tegen Dexia.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik vertrouw ze voor geen cent meer.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door Idaho »

Inderdaad, hier hoort ie thuis JH, thanks!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door JH »

Jij ook bedankt voor je informatie, Idaho.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door Idaho »

Ik zal de letterlijke tekst van het weekend wel even plaatsen.
Dat moet duidelijkheid geven voor de mensen die twijfelen om het aanmeldingsformulier op te sturen, omdat ze bang zijn voor het verlies van hun rechten.

Harry
Berichten: 140
Lid geworden op: 03 jul 2003 22:17

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door Harry »

Idaho, je vergeet er bij te zeggen als je voor de schikking in aanmerking wilt komen je wel aan je betalingsverplichtingen moet voldoen en dat is juist WAT WIJ NIET WILLEN.

groetjes Harry

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door JH »

en dat is juist WAT WIJ NIET WILLEN.
Harry, misschien is het beter om te schrijven wat niet iedereen wil. Er zijn er genoeg die wel willen schikken.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door Idaho »

Harry,

Het is je goed recht om niet te willen betalen, er zijn er velen die niet willen betalen, dat betekent gewoon procederen, met een zeer aannemelijke kans dat je alles terugkrijgt en een heel kleine kans dat het anders afloopt.

Zo is die schikking nu eenmaal opgesteld, misschien dat Dexia straks nog met het voorstel komt om te verrekenen.
Dan zouden een hoop meer mensen meegaan in die schikking.

vrgr,
Idaho

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door Dubio »

Idaho, je vergeet er bij te zeggen als je voor de schikking in aanmerking wilt komen je wel aan je betalingsverplichtingen moet voldoen en dat is juist WAT WIJ NIET WILLEN.
Als je consistent ben dan voldoe je ook je andere betalingsverplichtingen niet, maar dan slaap je met kerst wel in een doos in het plantsoen.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door JH »

Dubio, ook jij moet eens goed leren lezen. Idaho is op de hoogte van het schikkingsvoorstel. :lol:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: AANMELDEN BETEKENT DAT JE ACCOORD GAAT

Ongelezen bericht door impact »

Dubio, Dexia is bovenmatig consistent in het bedenken van smoezen en beletselen om maar niet te hoeven uitbetalen. Dubieus dus, net als jij. Voor de kerst heb ik een vijfsterren hotel geboekt in Teneriffe. Daar gaan mijn vrouw en ik een beetje van onze dan terugontvangen inleg (plus de rest) Dexia uit onze herinnering proberen te laten verdwijnen.

Slaap jijzelf maar in die kartonnen doos! :lol: Je kerstmaal kan je gratis gaan halen bij het Leger des Heils.

Gesloten