LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LegioLease/Goodwood etc.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: LegioLease/Goodwood etc.

Ongelezen bericht door trudy »

Voor dat bakkie ben ik ook wel te porren. Hoor nog wel wanneer en waar. Piet heeft mijn e-mail-adres.

groet, trudy

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: LegioLease/Goodwood etc.

Ongelezen bericht door Captain-America »

Net terug vanuit Ammedam, die mislukte Whopper aldaar (voor niet kenners de Arena 8) ). Alwaar ik ondanks het bekende probleem met het geluid e.d. toch waanzinnig heb genoten van U2. Wat zijn die gasten goed zeg, ongelovelijk.

Dacht, daar ik nog vol adrealine zit van dit geweldige concert, zal eens zien wat er zoal vandaag op het forum enzo is gebeurd.

Dank voor een ieder zijn of haar reactie: Loes, Kor.S, Jan_Jan, Trudy en wie ik per abuis vergeten ben te vermelden.
Tevens ook dank voor de lovende (be)woord(ing)en.
Het is mij overigens niet te doen om ergens president ofzo van/voor te zijn/worden maar om, maar dat is jullie, die reageerden, wel duidelijk om het een en ander vlot te trekken.
Voor het overige kan ik berichten dat ik de inhoudelijkheid van de postings heb gelezen, welke tevens bij mij het opgewekte positieve gevoel flink druktte, voor the good cause zal ik hier echter niet verder op in gaan.

Het bakkie is iets waar ik altijd voor te porren ben, stel voor dat een ieder die dit ok vind mij hierover een kort mailtje doet toekomen. Zet ik het e.e.a. verder in gang. Voordat ik het vergeet, zet in deze mail tevens waar je woonachtig bent en, als je dit wilt delen je telefoon of GSM nummer.

Ik zou willen beeindigen met hetgeen ik vandaag van U2 heb mee gekregen, iets wat ik al mijn hele leven probeer na te streven en leven, waarbij ik hoop dat iedereen; betrokkene(n) van en bij verenigingen, stichtingen, hun leden, de niet-leden, de overige gedupeerden et cetera, dit lezen: Coexist

Samen sterk, eendracht maakt macht, een voor allen, allen voor een!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: LegioLease/Goodwood etc.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ralph, hou dat U2 gevoel vast! Is beter dan constant bezig zijn met Dexia! Het geeft je het gevoel dat je de wereld aan kunt! Wat wil een mens nog meer? Heb, dankzij de TROS, ook het een en ander op tv gezien vanavond. Ook genoten, maar geeft niet de 'kick' van het aanwezig zijn. :wink:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: LegioLease/Goodwood etc.

Ongelezen bericht door anne_ »

Ralph ik heb gisteren genoten van U2 via de telefoon van een van mijn kids die daar aanwezig was. En vanavond via de TV, heerlijk die muziek, heb er van genoten.

Gr, Anne.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: LegioLease/Goodwood etc.

Ongelezen bericht door Captain-America »

Goedemorgen Pipa, goedemorgen Anne,

Zal dit geval zeker vast houden, don't worry al is, zo is mijn ervaring het strijden voor de rechten van anderen en die van jezelf, met name het jezelf in alle vrijheid kunnen en willen blijven, niet makelijk. Such as life.

Wist overigens niet dat het op tv kwam, enig idee of het herhaald word?

@ Anne,

Leuk dat een van je kids erbij was, afgelopen zaterdag of op een van de andere dagen? Ben benieuwd hoe die thuis is gekomen :roll: Zo heb ik zelf geen stem meer, last van mijn nek en ben ik, op zijn Vlaams, begaaid, maar meer dan voldaan.

Nu ik echt afnokken, het (water)bed lonkt :wink:

Dank voor jullie leuke reacties en of course we gaan door, in de lijn en geest van U2 en naar eigen inzicht onder andere op basis van: vrijheid, gelijkheid en broederschap

Nog een leuke anekdote tot slot, Bono droeg aan het einde, na dik 2 en een half uur spelen, inclusief twee toegiften(!), een nummer op aan iemand waarvoor hij veel respect heeft (had) en zijn familie: het ging om "onze" Herman, Herman Brood.
Was geweldig om te horen, ook de reacties van het publiek hierop.

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: LegioLease/Goodwood etc.

Ongelezen bericht door woest »

Dank voor jullie leuke reacties en of course we gaan door, in de lijn en geest van U2 en naar eigen inzicht onder andere op basis van: vrijheid, gelijkheid en broederschap
Captain America

We vechten, we zijn fel, we zijn alert, we zijn vaak woest(!), TEGEN dexia (zonder hoofdletter) en alles wat (en wie!) daarmee samenhangt, maar oorspronkelijk komt dit alles voort uit datgene wat hier door Captain America wordt verwoord en door velen onderschreven; uit het gegeven, dat we daar zo hartstochtelijk VOOR zijn.

Deze prachtige drie-eenheid, vrijheid, gelijkheid en broederschap, zo makkelijk uitgesproken, is ook in Nederland nog lang geen vanzelfsprekendheid.

Voor ons wel. Maar het geeft zo'n goed gevoel als dat ook blijkt. :wink:

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: LegioLease/Goodwood etc.

Ongelezen bericht door woest »

Geen akkoord over schuldverlichting arme landen


WASHINGTON (DPA/AFP/ANP) - De zeven rijkste industrielanden, verenigd in de G7, hebben dit weekeinde geen overeenstemming bereikt over schuldverlichting van de armste landen. Het onderwerp is doorgeschoven naar een topconferentie in juli in Schotland, zo zei de Britse minister van Financiën, Gordon Brown, zaterdag.
:cry:
De Telegraaf 17 juli 2005

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: LegioLease/Goodwood etc.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Geen akkoord over schuldverlichting arme landen
Bono kan nog jaren vooruit, met z'n boodschap :cry:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: LegioLease/Goodwood etc.

Ongelezen bericht door anne_ »

We moeten wel alles op een rijtje houden, Piet vraagt aan Kor S om een bakkie te regelen. Prima idee, Captain-America komt van U2 terug en neemt het stokje over??????

Wie gaat wat nu regelen?

Kor als jij het gaat regelen denk dan aan de Beestenmarkt in Delft.....oer gezellig. Is maar 'n idee hoor, niets hoeft alles mag. :wink:

Gr. Anne.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: LegioLease/Goodwood etc.

Ongelezen bericht door Captain-America »

--Off-topic--

Met dank aan Anne voor haar heldere opmerkingsvermogen ;-)
Kom jij btw ook? Denkt Zeeland is anders ook wel gezellie :roll:

Koffie voorstel voor de geinteresseerden, het e.e.a. afhankelijk van waar men vandaan moet komen.

Gezien het feit dat er twee, bij mij weten dan, uit de omgeving van onze residentie (Den Haag) komen, Kor je woont klaarblijkelijk in mijn achtertuin of vice versa 8) , lijkt het mij een goed idee om hier ergens af te spreken. Volgens mij kunnen de meesten zich nog wel herinneren dat na afloop van bijeenkomsten en demonstraties e.d. het "traditie" is geworden om af te zakken naar de Haagse Dudok.
Hoe staan jullie hier tegenover, met een optie om, voor de diehard plakkers een vorkje te prikken in de ons bekende stadsherberg?

Reageer, bij voorkeur per e-mail (en) of in here.

---Einde off topic---

Gesloten