LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] algemeen dagblad opzeggen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Gasssst

Re: algemeen dagblad opzeggen

Ongelezen bericht door Gasssst »

En ik geef hem gelijk ook, praten over zinloze dingen zou ik mijn tijd ook niet aan verspillen.
Als de inhoud van de krant voor de hoofdredacteur al een zinloos onderwerp is, wat zegt dat dan over de inhoud van de krant, en over de hoofdredacteur zelf?

mll
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2005 15:52

Re: algemeen dagblad opzeggen

Ongelezen bericht door mll »

probeer al vanaf 11 september mijn abonement om te laten zetten. ontvang nu het utrechts nieuwsblad terwijl ik al bijna 10 jaar lang een abonement heb op de amersfoortse courant. bij elk telefoontje wordt mij verteld dat ik uiterlijk eind van de week de juiste krant (de amersfoorts editie) zal ontvangen. op mailtjes wordt niet gereageerd.heb nu mijn abonement maar opgezegd omdat ik niet meer weet wat ik moet doen om de juiste krant te ontvangen.betaal dus inmiddels ook al een maand voor een verkeerde krant.
mll

marcel1967
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 okt 2005 00:09

Re: algemeen dagblad opzeggen

Ongelezen bericht door marcel1967 »

>>Er werd ons door Jan Bonjer (hoofdredacteur van AD) min of meer >>toegezegd dat er na de aflevering verder gepraat zou worden.

Ik heb net de bewuste uitzending nog even bekeken: Jan Bonjer heeft op geen enkel moment een uitspraak gedaan waaruit zou kunnen worden afgeleid dat er direct na de uitzending een gesprek tussen hem en de aanwezige abonnees zou plaatsvinden.

Door Jan Bonjer is gezegd dat hij mensen wilt uitnodigen om hun mening te geven. Wat ik begrijp is dat de aanwezigen voor morgen zijn uitgenodigd op de redaktie van het AD.

Wat Tros Radar in haar tv programma vertelt is dus niet altijd even vrij van suggesties.

mont ventoux
Berichten: 26
Lid geworden op: 31 jul 2005 20:14

Re: algemeen dagblad opzeggen

Ongelezen bericht door mont ventoux »

Door Jan Bonjer is gezegd dat hij mensen wilt uitnodigen om hun mening te geven. Wat ik begrijp is dat de aanwezigen voor morgen zijn uitgenodigd op de redaktie van het AD.
Ik heb tot op heden geen uitnodiging mogen ontvangen.

Heb inmiddels wel mijn abonnement opgezegd. Maar wacht nog steeds op de schriftelijke bevestiging waar ik uitdrukkelijk om gevraagd heb.

marcel1967
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 okt 2005 00:09

Re: algemeen dagblad opzeggen

Ongelezen bericht door marcel1967 »

Ik heb na jarenlang abonnee te zijn geweest gisteren ook mijn abonnement opgezegd. Ik wil een landelijke krant met uitsluitend landelijke en wereld nieuws, en niet een allegaartje van regionaal en landelijk/wereldnieuws. Het is zeer jammer dat het AD voor haar klanten beslist dat er maar 1 editie bezorgd kan worden. Dat gaat de krant ongetwijfeld een berg klanten kosten.

Ik ben benieuwd wie er wel een uitnodiging heeft gehad voor een gesprek op de redaktie van het AD morgen.

DeLezer
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2005 20:05

Re: algemeen dagblad opzeggen

Ongelezen bericht door DeLezer »

Heb jarenlang abonnement op Haagsche Courant gehad.
Voor een jaar betaald.
Per 1 september houdt de HC op en komt de AD-Haagsche Courant uit.

Sinds 1 september nog geen enkele dag in de bus gehad:

Tiental malen lezersservice gebeld: u staat niet in ons bestand of de krant wordt nabezorgd, of u zit niet in het verspreidingsgebied, of u krijgt vanaf nu het AD algemeen.

Een brief gestuurd, met kopie van bankafschrift waarop abonneenummer/factuurnummer staat.

Lezersservice: we gaan het uitzoeken, we bellen u terug.

Op telefoontjes en brief nog geen enkel antwoord gehad, nog geen krant gezien.

Is dat nu SERVICE Algemeen Dagblad. Jan Bonjer kan daar niets aan doen, die is hoofdredacteur, maar wel de falende administratie van het AD die er niet voor gezorgd heeft dat alle abonnee gegevens goed ingevoerd zijn.

Algemeen Dagblad ik wacht nog steeds op antwoord. En de krant.

Gesloten