LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

joostw
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:21

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door joostw »

Even voor de duidelijkheid, een vliegenzwam is een zwam, voor de iets dommere nederlanders ook wel bekend van Kabouter Spillebeen, rood met witte stippen.
De pijlgifkikker is niet plantaardig, goed zo, maar wel 100% natuurlijk.
In mijn stukje had ik het zowel over natuurlijk als plantaardig, als je er behoefte aan hebt wil ik wel even een ander receptje van zuiver plantaardige aard neerzetten.

herb
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2005 22:55

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herb »

ik weet niet waar jij last van hebt maar je hoeft niet zo bot te doen hoor.
Ik geef toch ook gewoon serieus antwoord overal op dat je het er niet mee eens bent is jou keus en dat respecteer ik ook. maar daarom hoef je nog niet zo kinderachtig en vals eerder keer terug te reageren.
Als je geen gewone normale discusie kunt voeren zoek dan iets beters om in je vrij tijd te doen dan andere mensen zo af te zeuren.

Is er misschien nog iemand anders die wel serieus iets kwijt wil over Herbalife?

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Angelic »

Goed, iedereen mag zijn of haar eigen ding doen en geloven, maar ikzelf geloof neit zo in die dingetjes.
Was jarenlang echt TE dik. Allerlei meuk getest en zonder resultaat (uiteraard)

Om een depressie te voorkomen ben ik gaan fietsen, heb 2 liter water per dag gedronken en heb minder gesnoept.
Ben op die wijze 26 kilo lichter en een stuk gezonder en fitter (al rook ik wel nog als een ketter)

Ook zonder je blauw te betalen aan al die mambo-jambo lukt het om af te vallen.

Adios!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@herb, begin jij eens met normaal te reageren door geen onzin te verkopen. 100% plantaardig is niet hetzelfde als goed of onschadelijk.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

@maarschalk,

Ik heb nog geen antwoorden van jou mogen zien.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Herb weet het weer leuk te brengen en suncity stelt dezelfde vraag als kristina, hij moet otch zelf weten wat hij in zijn vrije tijd doet.
Nee dus.
Hij heeft zich net als ieder ander aan de wet te houden. Maar we rekenen het een arts extra aan als hij iets doet wat niet mag, bijvoorbeeld seksueel misbruik maken van een patient omdat hij dan misbruik maakt van zijn positie. Goed, niemand mag dat, maar bij een arts vinden we het een graadje.
Hij heeft dus geen volledige vrijheid aangaande handelen in zijn vrije tijd.
Onder invloed rijden rekenen we een arts ook zwaarder aan.
Begin je door te krijgen waar ik heenga?

Als een arts hbl distribueert zullen mensen al snel denken "oh, hij is arts, dus dan is het goed" en sneller tot aankoop overgaan dan dat ze anders zouden doen.
Een arts mag dit dus niet omdat hij misbruik maakt van zijn vertrouwenspositie.

shaibah
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 aug 2005 21:21

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door shaibah »

@ Maarschalk,

Klopt jij hebt helemaal gelijk, ik weet dat er een arts met regelmaat de zogenaamde trainigsweekends bezoekt samen met zijn echtgenote.

Deze echtgenote werkt met Herbalife, hij vertelt niets, mevrouw doet het woord.

Willy Witsel
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 nov 2005 12:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willy Witsel »

Hallo allemaal ik schrijf artikelen over orthomoleculaire geneeskunde, o.a. over overgewicht:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... room1.html

Nu wilde ik voor mijn protocol ook soja toepassen maar werd door een van mijn therapeuten er op gewzen dat soja wel voordelen heeft om het afvallen te verneenvoudigen maar ook HEEL VEEL gezondeids nadelen.

Ik heb dat onderzocht en ben tot de zelfde conclusie gekomen, zie:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... ht.3g.html

HERBALIFE voegt aan veel producten SOJA toe, zie bijvoorbeeld:

http://www.shapecare.nl/formule1.htm

Op zich kan soja er voor zorgen dat mensen met overgewicht gewicht verliezen maar dan vind ik dat een leverancier zoals HERBALIFE er wel bij moet zeggen dat er mogelijk bijwerkingen zijn.

Ik kan alleen maar concluderen uit de wetenschappelijke artikelen die ik over soja heb gelezen dat soja voordelen heeft bij de behandeling van overgewicht maar dat de nadelen groter zijn. Ik neem soja daarom niet op in mijn protocol.

Ik denk dat SOJA net zo'n slecht product is als melk, en daar heeft RADAR al een goed programma over gemaakt, misschien nu ook over SOJA. Ik wil graag mee helepen met de research!!

Met vriendelijke groet

Willy Witsel

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Als een arts hbl distribueert zullen mensen al snel denken "oh, hij is arts, dus dan is het goed"
Ben ik niet helemaal met je eens. Herbalife is namelijk geen medicijn, wél gezonde voeding in shake vorm.
Toen ik zoveel gewicht verloor met herbalife heeft mijn arts wel geïnformeerd naar de methode. Ik heb hem toen de produkten laten zien en hij kon geen enkel reden verzinnen waarom ik het niet mocht eten. Hij was sowieso enthousiast over de ingrediënten (o.a.mineralen, vitaminen, anti-oxidanten, soja)
Een arts mag dit dus niet omdat hij misbruik maakt van zijn vertrouwenspositie.
Ik ben het met je eens dat een arts geen misbruik moet/mag maken van zijn positie, maar als hij ervoor kiest om buiten zijn praktijk hbl distributeur te zijn vind ik daar niks mis mee. Het is duidelijk dat wij hier niet over eens kunnen worden..maar goed maakt niet uit.

herbaforlife
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 nov 2005 21:30

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbaforlife »

UNIEK IN NEDERLAND: wanneer u nu bestelt via onze speciale bestel-site, scheelt u dat 20% met de normale prijs op alle Herbalife producten, zonder verdere verplichtingen voor u!
Snelle levering vanuit het hoofdmagazijn te Venray naar u aan huis, door heel Nederland.
Kijk dus snel op: www.hapjeaanhuis.nl en zie direct uw voordeel!
(onafhankelijk Herbalife distributeur)

herbaforlife
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 nov 2005 21:30

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbaforlife »

UNIEK IN NEDERLAND: wanneer u nu bestelt via onze speciale bestel-site, scheelt u dat 20% met de normale prijs op alle Herbalife producten, zonder verdere verplichtingen voor u!
Snelle levering vanuit het hoofdmagazijn te Venray naar u aan huis, door heel Nederland.
Kijk dus snel op: www.hapjeaanhuis.nl en zie direct uw voordeel!
(onafhankelijk Herbalife distributeur)

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Herbaforlife,

Sorry hoor, maar donderstraal even gauw op :roll:
Dit is een discussieforum, geen promotie site...
Heb je niks toe te voegen aan de discussie, blijf dan liever weg....


Een collega.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Sorry hoor, maar donderstraal even gauw op
Dit is een discussieforum, geen promotie site...
Heb je niks toe te voegen aan de discussie, blijf dan liever weg....
Hier kan ik het volledig mee eens zijn.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Hee maarschalk, ik geloof dat Osiris jou zocht onder topic mlm :roll:

herbaforlife
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 nov 2005 21:30

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbaforlife »

UNIEK IN NEDERLAND: wanneer u nu bestelt via onze speciale bestel-site, scheelt u dat 20% met de normale prijs op alle Herbalife producten, zonder verdere verplichtingen voor u!
Snelle levering vanuit het hoofdmagazijn te Venray naar u aan huis, door heel Nederland.
Kijk dus snel op: www.hapjeaanhuis.nl en zie direct uw voordeel!
(onafhankelijk Herbalife distributeur)

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door woman4life »

hier valt me mond van open
denk je dat ik nu nog aan die troep zal beginnen als er van die idioten aan meedoen ???

hoop je niet meer te zien hier..

Willy Witsel
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 nov 2005 12:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willy Witsel »

Heeft iemand nog gekeken naar mijn soja waarschuwing?
Nu wilde ik voor mijn protocol ook soja toepassen maar werd door een van mijn therapeuten er op gewzen dat soja wel voordelen heeft om het afvallen te verneenvoudigen maar ook HEEL VEEL gezondeids nadelen.

Ik heb dat onderzocht en ben tot de zelfde conclusie gekomen, zie:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... ht.3g.html

HERBALIFE voegt aan veel producten SOJA toe, zie bijvoorbeeld:

http://www.shapecare.nl/formule1.htm

Op zich kan soja er voor zorgen dat mensen met overgewicht gewicht verliezen maar dan vind ik dat een leverancier zoals HERBALIFE er wel bij moet zeggen dat er mogelijk bijwerkingen zijn.

Ik kan alleen maar concluderen uit de wetenschappelijke artikelen die ik over soja heb gelezen dat soja voordelen heeft bij de behandeling van overgewicht maar dat de nadelen groter zijn. Ik neem soja daarom niet op in mijn protocol.

Ik denk dat SOJA net zo'n slecht product is als melk, en daar heeft RADAR al een goed programma over gemaakt, misschien nu ook over SOJA. Ik wil graag mee helepen met de research!!

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door S. »

Heb het gelezen hoor Willy, maar eerlijk gezegd geloof ik niet in voedingssupplementen als hulpmiddel bij het afvallen, dusss......... :)
Als je wilt alfvallen en je weet niet hoe je voedingspatroon te veranderen, is de logische gang die naar een diëtist, en dat krijg je vaak geheel of gedeeltelijk vergoed van je ziektekostenverzekeraar.
Dit herbalife- gedoe zie ik toch als iets wat je doet met de moed der wanhoop.

En las ik ook iets van een arts die Herbalifedistributeur is?
Nou, dat kan dus echt niet. Dit komt zijn/haar integriteit als arts niet ten goede. Nevenverdiensten uit producten voor de gezondheid.
Voedingssupplementen zijn gewoon verkrijgbaar via de apotheek en wanneer voorgeschreven door een arts wordt de boel geheel of gedeeltelijk vergoed via je ziektenkostenverzekeraar.

Vr. groet, S.

herbaforlife
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 nov 2005 21:30

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door herbaforlife »

Om gezonde (afslank) voeding beter bereikbaar te maken voor meer mensen hebben wij een speciale bestel-site gemaakt, overzichtelijk voor iedereen. En wilt u informatie dan kan dat ook op:www.herbaforlife.nl
UNIEK IN NEDERLAND: wanneer u nu bestelt via onze speciale bestel-site, scheelt u dat 20% met de normale prijs op alle Herbalife producten, zonder verdere verplichtingen voor u!
Snelle levering vanuit het hoofdmagazijn te Venray naar u aan huis, door heel Nederland.
Kijk dus snel op: www.hapjeaanhuis.nl en zie direct uw voordeel! (onafhankelijk Herbalife distributeur)

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door S. »

Zeg rot ff lekker op!!!!!

Gesloten