LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Het kost nogal wat al die hocus pocus shakes heb ik gezien op een site en dan krijg je nog korting ook.Kun je toch beter een Blender kopen en een beetje gaan toveren met fruit en sojabonen.

achmed666
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 aug 2005 00:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door achmed666 »

Ja die herbalife was echt hard nodig!
Als hje al op een varken lijkt moet je niet zo als een varken vreten.

Gewoon minder vreten en de schijf van 5 aanhouden.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

achmed666
allochtoon en ook nog eens duivels.......

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door S. »

willie Witsel schreef:nee dat klopt niet hoor. ik wil niks te maken hebben met HBL. Als God had gewild dat we shakes aten hadden we een zuigmondje van Hem gehad.
O, sorry Willie voor de verwarring. Die 2e alinea over die Herbalife verkopende huisarts was een verwijzing naar een bijdrage die ik binnen dit topic las.

Jouw artikel over soja heb ik gelezen en ben zelf van mening dat je zulke shakes alleen op doktersvoorschrift moet nemen. En dan via de apotheek en van een gerenommeerd merk zoals Nutricia. (krijgen de patiënten in ziekenhuizen en verpleeghuizen ook, en die zijn degenen die soms moeite hebben met eten)
Zulke shakes krijg je meestal wanneer je moet aansterken na een zware operatie of wanneer iemand zo verzwakt is dat ie niet op de gewone manier kan eten.Of als bijvoeding. Vind het zelf van de zotte dat een gezond iemand met overgewicht niet normaal kan eten en met behulp van een soort "baby voeding" moet afvallen.
Ikzelf geloof er niet in en ga me er daarom ook niet verder in te verdiepen.
Wordt al naar van het idee dat gezonde volwassenen dit oplepelen/drinken.

Nog even over die toevoeging van ( ongefermenteerde) soja wat niet veilig schijnt te zijn: dit zou iets zijn voor de warenwet.
Ooit zat er ook efedrine in veel afslankpillen en shakes. Dit is nu verboden ivm de vele bijwerkingen.
Verder succes gewenst met je onderzoeken/studie.

Gr. S.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

ben zelf van mening dat je zulke shakes alleen op doktersvoorschrift moet nemen
Interessant!...S, ik ben benieuwd waarom jij vindt dat voedingsshakes op doktersvoorschrift moeten?, gaan mensen soms ook naar de dokter als ze bijvoorbeeld een patatje willen verorberen. Dit is namelijk wel schadelijk in grotere hoeveelheden.
Vind het zelf van de zotte dat een gezond iemand met overgewicht
Nou nou S, sinds wanneer is iemand met overgewicht 'gezond'????? Iemand met overgewicht heeft een vergrote kans op hart en vaatziekte, suikerziekte, kanker enz...even voor de goede orde, ik veroordeel mensen met overgewicht niet maar ben me goed bewust van de nadelige gevolgen daarvan.
"baby voeding"
Aan jouw reactie te zien, ben jij niet goed op de hoogte van wat de herbalife voedingsshakes bevatten.
Wordt al naar van het idee dat gezonde volwassenen dit oplepelen/drinken.
Ik wordt naar van het idee dat zogenaamde gezonde volwassenen even naar de Mac gaan om zich met zeeeeeeeeeeeer ongezonde troep hun lijven te bevuilen. Je hoeft geen expert te zijn om te weten hoeveel schadelijke stoffen in macdonalds eten zit.

Harriet
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 feb 2005 10:22

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Harriet »

Als een product goed is, moet het in de normale handel worden verkocht en niet volgens het piramide-systeem.
Doet te veel denken aan drugshandel: om je eigen gebruik te financieren zal je moeten gaan dealen en (desnoods agressief) klanten gaan werven.
De manier waarop de Amerikanen verkopers opjutten is misselijkmakend.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Als een product goed is, moet het in de normale handel worden verkocht en niet volgens het piramide-systeem.
Doet te veel denken aan drugshandel: om je eigen gebruik te financieren zal je moeten gaan dealen en (desnoods agressief) klanten gaan werven.
De manier waarop de Amerikanen verkopers opjutten is misselijkmakend.
Dank voor uw bijdrage.. :lol:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door S. »

Beste Suncity,

De reden dat ik vind dat je zulke shakes en voedingspillen via de dokter moet krijgen is omdat een volwassen mens die gezond is normaal kan eten en drinken. Voor een dieet, geheel aangepast aan jouw voedingspatroon, kun je het beste terecht bij een diëtist.

Die voedingssuplementen en maaltijdvervangers zijn niet slecht, maar zie ik als een vervanger van.., wanneer het door ziekte onmogelijk is om te eten.

Heb een collega die probeerde af te vallen met behulp van een soort shake die ze als vervanging voor ontbijt moest nemen. Heb het bekeken....nu weet ik eerlijk gezegd niet of het van herbalife was, maar het rook en zag eruit als de maaltijdvervangers die zieke mensen in het verpleeghuis krijgen.
En daar word ik triest van, dan denk ik:"mens je bent gezond, je kunt eten, neem dan gewoon een bruine boterham met mager beleg, glas water en een sinaasappel die je in partjes gepeld opeet".

Kortom; de maaltijdvervangers zullen best van goede kwaliteit zijn, maar wees blij dat je ze niet nodig hebt.

TVT
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2005 15:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door TVT »

Ik ben met Herbalife 22 kg. afgevallen. heb dat nu 5 jaar onder controle en ben dankzij deze producten van een "bolle" vernadert naar een sportieve vent die met het sportprogramma van Herbalife een marathon heeft gelopen. Voor mij werkt het.
Het valt mij op hoe negatief veel reacties zijn. Ik lees uitspraken als "oplichters" , "pyramidespel" , "Je wordt er ziek van " e.d.
Nog geen 2 % van de Nederlandse bevolking eet Herbalife.
Volgens de enquete zegt 54 % dat het niet werkt.
Daar zou je uit kunnen concluderen dat de negativiteit voorkomt uit onbekendheid..........

Harriet
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 feb 2005 10:22

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Harriet »

Volgens mij is het beter/gezonder dan alle andere maaltijdvervangers. Probleem is, dat als iemand er erg positief over is, dat ook (bijna altijd) een verkoper is en je niet weet of het een verkoopverhaaltje is. Een peiling van Radar vind ik een goed idee, maar dan mogen alleen mensen die het gebruiken en niet verkopen hun ervaringen vertellen. Dat zijn er dus te weinig voor een conclusie.

TVT
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2005 15:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door TVT »

En wat als de "gebruiker" met een goed resultaat later besluit er ook mee te gaan werken om zodoende anderen te helpen ?
Het blijft een "gebruiker" met goed resultaat............

Harriet
Berichten: 19
Lid geworden op: 23 feb 2005 10:22

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Harriet »

Ja, maar dan is het 'gekleurd' door commercie!
En daarom moeten ze ook gewoon door de drogist verkocht worden!
Het kringetje is rond.
Als ze al die tussenpersonen en hun premies weglaten, kan de prijs vast ook naar beneden.
Maar ja, dan blijft er nog een probleempje: de producten moeten voldoen aan de eisen van de warenwet en er mogen geen onbewezen gezondheidsclaims worden gebruikt.

debby1975
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2005 16:17

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door debby1975 »

blij te horen dat er weer een positieve ervaring op het forum is geplaatst. ik denk dat het juist goed is dat herbalife niet in de winkel te koop is net als alle andere middelen zoals de annie schilder pillen enz. zo blijft het product exclusief. wel ben ik van mening dat niet iedere boere... herbalife mag gaan verkopen. ik vind dat je het eerst zelf moet gebruiken om een goed advies aan een ander te kunnen en mogen geven. voorheen kon iedereen distributeur worden, maar ik heb begrepen dat hier tegenwoordig wel strenger mee omgegaan wordt. ik ben zelf een keer aangesproken op straat door een distributeur die een vrij corpulent postuur had. dit komt niet geloofwaardig over, dat ben ik totaal met een ieder eens. maar ik ben blij dat ik een vast persoon heb waar ik terecht kan met vragen en dat ik herbalife niet op iedere hoek van de straat aan kan schaffen. bij andere producten die je bv. in een drogist aanschaft moet je toch zelf uitdokteren hoe het werkt. kortom, iedereen mag er van denken wat hij wil. ik ben tevreden en daar gaat het om toch?

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Suncity »

Die voedingssuplementen en maaltijdvervangers zijn niet slecht, maar zie ik als een vervanger van.
Hoi S,

Ik kan me heel goed indenken dat jij een 'aversie' hebt tegen 'poeders en pillen'...had ik voorheen ook.
Waar het om gaat is de inhoud van en hoe je het moet toepassen in je persoonlijke situatie.
Afhankelijk van het gekozen voedingsprogramma van Herbalife, wordt er een persoonlijk advies gegeven over de te gebruiken supplementen.
In mijn geval (afslanken) at ik 2 voedingsshakes als vervanging van ontbijt en lunch, voldoende tussendoortjes zoals fruit, roggebrood, crackers, bouillon, minstens 2 liter water en daarbij een gezonde maaltijd als avondmaal, normale bord met zo weinig mogelijk verkeerde vetten, daarnaast de pillen oftewel vezel & kruidentabletten en omega-3 vetzuren, herbalifeline genaamd.
wat ik eigenlijk wil zeggen is dat men niet alleen maar herbalife shakes eet, ze zijn daarentegen wel een goede en gezonde steun bij, bijvoorbeeld een afslankprogramma.
Kortom; de maaltijdvervangers zullen best van goede kwaliteit zijn, maar wees blij dat je ze niet nodig hebt.
Ik had ze zeker nodig, nu neem ik 1 shake per dag,omdat ik het lekker vindt en ik krijg op deze manier alle voedingsstoffen binnen die ik op dagelijkse basis nodig heb. daarnaast eet ik 'gewoon'
wel ben ik van mening dat niet iedere boere... herbalife mag gaan verkopen. ik vind dat je het eerst zelf moet gebruiken om een goed advies aan een ander te kunnen en mogen geven. voorheen kon iedereen distributeur worden, maar ik heb begrepen dat hier tegenwoordig wel strenger mee omgegaan wordt.
Daar ben ik het met je eens Debby, niet iedereen is geschikt om distributeur te worden. Tegenwoordig gaat iedereen door een strenge selectieprocedure, je wordt inderdaad niet zomaar meer 'aangenomen'.

TVT
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2005 15:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door TVT »

Beste Harriet,
Als producten bij de drogist liggen, is het dan soms niet "commercieel"
Dacht je dat Unilever het product Slim Fast weggeeft aan de drogist ?
En dat de drogist dit vervolgens weggeeft aan de klant ?
Het is precies andersom : in de "gewone" handel wordt de winkelprijs juist relatief hoog omdat er veel kanalen tussen zitten.
(Productie, transport, groothandel, nog een keer transport, detailhandel, klant)
Bij netwerk-marketing bedrijven zijn de lijnen veel korter, waardoor het product juist redelijk geprijsd is.
Geloof me : Herbalife is inmiddels in 60 landen uitgebreid gestest en voldoet aan alle eisen, dus óók Nederlandse. Het is immers al 11 jaar op de Nederlandse markt en bestaat al 25 jaar.
Veel mensen kennen het Netwerk Marketing principe (nog) niet en kijken er daarom negatief tegenaan. En dat terwijl het in de Gouden Eeuw door Nederlandse ondernemers is bedacht..........
Maar de stelling is : Werkt Herbalife ? En ik zeg volmiondig : JA !

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

Laat de herbalife fans nu maar eerst eens neerschrijven WAAROM dit produkt zo goed is met afvallen. Noteer dan ook ALLE ingredienten en ook de rapporten over wat deze ingredienten volgens de Herbalife -wetenschappers zouden doen.
Ben benieuwd.
Waarschijnlijk wat onverklaarbare kruiden en een zwamverhaal.

TVT
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 nov 2005 15:53

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door TVT »

Beste eeliane,
Waarom ga je er al van uit dat de uitleg "wat onverklaarbare kruiden en een zwamverhaal" zou zijn ?
Op die manier is elke uitleg over het WAAROM toch bij voorbaat in de kiem gesmoord ?
Bovendien : als de "Herbalife-fans" in dit forum gaan uitleggen WAAROM het product zo goed is (niet alleen om af te vallen trouwens) worden ze direct neergesabeld met het argument dat ze hun spullen proberen te slijten. En dan zijn we weer even ver. Lees alle eerdere berichten er maar op na.
De stelling is : Werkt Herbalife ? MIJN ervaring is JA !
Als na 25 jaar inmiddels miljoenen mensen wereldwijd een goed resultaat hebben, waarom dan toch die scepsis ?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nog geen 2 % van de Nederlandse bevolking eet Herbalife.
Volgens de enquete zegt 54 % dat het niet werkt.
Daar zou je uit kunnen concluderen dat de negativiteit voorkomt uit onbekendheid..........
Nee, je kanhieruit concluderen dat jij niet kan rekenen.
Wie zegt dat de mensen die zeggen dat het niet werkt de overige 98% van de bevolking zijn. Het kunnen net zo goed de 2% zijn die hbl eten.
Bij die 2% zet ik trouwens mijn vraagtekens, dat zijn 320.000 gebruikers.
Tegenwoordig gaat iedereen door een strenge selectieprocedure, je wordt inderdaad niet zomaar meer 'aangenomen'.
Dit verklaart inderdaad wat herbaforlive en herbalife4ever hier uitspoken.
Veel mensen kennen het Netwerk Marketing principe (nog) niet en kijken er daarom negatief tegenaan. En dat terwijl het in de Gouden Eeuw door Nederlandse ondernemers is bedacht..........
Beide uitspraken worden uiteraard weer niet onderbouwd met uberhaupt ook maar iets dat ze bewijst.
als de "Herbalife-fans" in dit forum gaan uitleggen WAAROM het product zo goed is (niet alleen om af te vallen trouwens) worden ze direct neergesabeld met het argument dat ze hun spullen proberen te slijten.
Tuurlijk, promoot hier je site/downlinetje en als mensen je erop wijzen dat dit forum daar niet voor bedoeld is, dan zijn die mensen fout, niet de schaamteloze downline promotors.
Als na 25 jaar inmiddels miljoenen mensen wereldwijd een goed resultaat hebben, waarom dan toch die scepsis ?
Heel simpel. Er is verschillende keren gevraagd naar de ingredienten.
Geen antwoord.
Verschillende mensen hier hebben niets meer gedaan dan hun downline/omzet proberen te promoten.
Er is gevraagd waarom hbl nu zo nodig was als mensen hun levenstijl veranderen.
Geen antwoord.
Jij en andere hbl-ers met dezelfde onzin aan komen zetten, maar die boude uitspraken nooit eens bewijzen.

sweap
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 sep 2005 19:48

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door sweap »

ik gebruik ook herbalife. handel er niet in, gewoon een eerlijke koper :) elke morgen een shake, heerlijk! brood krijg ik niet weg, dit wel. verder geen pillen, en de rest van de dag normaal eten. geweldig.

mn moeder gebruikt het om af te vallen en ook dat gaat goed. naar eigen zeggen is ze fitter dan voor die tijd.

En wij kopen het dus gewoon van een distributeur. dit valt dus onder waarheid 8) :wink:

Jan1
Berichten: 772
Lid geworden op: 15 nov 2003 19:16

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Jan1 »

Er wordt geklaagd over de hoge prijs, maar ik kan er niet achter komen hoe hoog dat wel is. De één zegt drie euro per dag, en een ander heeft het over enige honderden. Of kan je er alleen maar achter komen door te kopen.

Gesloten