LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] id-keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Roberto01
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:48

id-keukens

Ongelezen bericht door Roberto01 »

Wie kan mij wat vertellen of heeft ervaring met ID-keukens. Het schijnt dat ze bij de klanten thuis komen met diverse monsters en alles opmeten. Zijn zij aangesloten bij een branchevereniging oid. Is het het proberen waard.

habe
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:40

Re: id-keukens

Ongelezen bericht door habe »

Zeker doen als je uit bent op problemen!

joshua12
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2006 19:39

Re: id-keukens

Ongelezen bericht door joshua12 »

Als ik jou was zou ik uitkijken. Ook wij hebben hun thuis gehad en wachten tot dat je dood moe bent en smeren je dan een contract in je handen ook al maak je er een speciale afspraak bij die worden niet mee genomen.
Wij zijn toen met een advocaat in de weer geweest om er van aftekomen.
Dus denk er goed over na voor je een reactie geef aan id keukens zij zijn ook niet aangesloten bij kvk want daar moeten ze zich melden als je een koop heb gedaan . Zijn vertel je niet dat je geen 10dgn bedenk tijd heb want zij hebben geen coopatacewet

ik hoop voor je dat je wel uitkijk want ze vragen veel geld en je krijgt er een berg problemen bij.

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: id-keukens

Ongelezen bericht door gjvisser »

Id Keukens is gewoon aangesloten bij KvK en ook CBW, dus ik weet niet waar jij het over hebt.

Zo lang je niets tekent of iets toezegd, kunnen ze je ook weinig maken. Ik heb namelijk wel goede ervaringen met ID Keukens.

@ Roberto01
Ze komen idd langs.

cura
Berichten: 21
Lid geworden op: 07 feb 2006 10:14

Re: id-keukens

Ongelezen bericht door cura »

id keukens verkoopt keukens van het merk tristar. misschien een idee om daar eens op de googlen!

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: id-keukens

Ongelezen bericht door kzin »

http://www.tristarkeukens.nl/ is m.i. geen verkeerd merk. Ik weet alleen niet wat hun band is met ID, mischien alleen die van leverancier?

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: id-keukens

Ongelezen bericht door gjvisser »

Klopt! Tristar is de leverancier van ID Keukens

cornalijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 dec 2005 14:42

Re: id-keukens

Ongelezen bericht door cornalijn »

Tja ervaringen met ID-keukens.....

Om een lang verhaal kort te houden:
E.e.a. is uiteindelijk bij de geschillencommissie terecht gekomen. Er was (onder meer) onenigheid of de al dan niet gesloten koopovereenkomst in relatie tot colportatie nog ontbonden kon worden. De commissie heeft uiteindelijk bevestigd dat e.e.a. onder de voorwaarden van de colportagewet vallen.

Maar het gehele gedrag erom heen (medewerkers welke suggereren uit Noordholland te komen, maar in werkelijkheid 50 km verderop wonen, een directeur die én keukens in meet én tegelijkertijd hoofd jurdische zaken van een ander bedrijf, gevestigd op hetzelfde adres......)

Manke Nelis
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 okt 2006 01:08

Re: id-keukens

Ongelezen bericht door Manke Nelis »

16 Again oftewel keukenarts,


Als mensen bij keukenadvies.com inloggen, en problemen hebben met een door keukenadvies aangewezen dealer, kan men altijd terug vallen als er problemen zijn. Keukenadvies geeft dat duidelijk aan op haar website. kortom op de andere topic over ID keukens geef je weer eens je mening, als je dat al doet doe dat dan goed....

16again
Berichten: 16112
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: id-keukens

Ongelezen bericht door 16again »

Manke Nelis

Lees dat andere topic dan eens!
Volgens mijn mening (ondanks andersluidend advies van een advocaat!) viel de koop onder colportagewet, en had de koper daardoor 8 dagen bedenktijd. Dit is door geschillencommissie nu bevestigd.

keukenkast
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 aug 2006 10:35

Re: id-keukens

Ongelezen bericht door keukenkast »

mijn God, MvB, alias manke nelis is weer in het aland.
zandzakken voor de deurrrr!!!! :!:

rene01
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:14

Re: id-keukens

Ongelezen bericht door rene01 »

ook wij hebben tot onze groote spijt een keuken gekocht via id-keukens, nou willen we graag contact met cornalijn aangezien zij hier ook zoveel problemen mee heeft gehad...

cornalijn , graag reageren dan stuur ik je ons emailadres....

Gesloten