LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mevrouw Noorman-den Uyl

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Mevrouw Noorman.

Ongelezen bericht door karinknol »

Langhaar, weet jij ook of er dan sancties gaan komen, ik kan er niets over terug vinden.

Waarschijnlijk gaan ze daarna nog eens drie jaar praten.

Terwijl de Geus steeds verder de kraan opendraait, hebben veel mensen het dweilen opgegeven.

Wat een armoede dit kabinet zeg.
Zou er geen heropvoedingskampen voor wereldvreemde mensen bestaan, zou goed zijn voor het kabinet. Persoonlijk ben ik graag bereid hier een vrijwillige bijdrage voor te doen om deze op te zetten.
Heb nog wel ergens een stuiver liggen.

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door opa »

Hoi Langhaar en anderen,

Wij zijn beide van dag 1 op dit forum aanwezig. Na poosje van dit forum weg te zijn geweest, had aandacht nodig voor het zorgstelsel, bespeur ik toch dat er helaas niet echt veel veranderd in standpunten en inzichten.
Geeft weinig hoop op betere toekomst voor de ouderen of WAOer.

Groetjes van,
Opa

Langhaar
Berichten: 595
Lid geworden op: 24 nov 2005 10:41

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door Langhaar »

Opa,

Het is om moedeloos van te worden.

Ik wil dat dit kabinet oprot.

Ik wil dat de mensen in opstand komen.

Het moet afgelopen zijn.

Groetjes Langhaar

karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door karinknol »

Het is heel moeilijk om Nederlanders tot aktie te krijgen, ik denk dat de meeste mensen moe zijn. Als dit kabinet oprot, wat is dan het alternatief? Precies, weer de PVDA, in Nederland moet het roer 190 graden om, daar moet wel iemand staan die de mensen weer in beweging kan krijgen. Internet is een groots medium, maar echt het vuur in iemand zijn ogen zien, kan je er niet mee.
Liever vandaag dan morgen, maar ja, alleen kan ik het ook niet.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Beste karinknol.

Het vuur in iemands ogen zien is op zich niet echt nodig. Hoe voel jij jezelf? Hoe voeld een ander het? Ik mag aannemen dat er qua opvatting best veel verschillende opvattingen bestaan over welke onderwerpen dan ook maar ik denk dat de strijdvaardigheid van het Nederlandse volk onvoldoende zal zijn. Dat komt pas wanneer de huidige situatie nog verder verslechterd. Zolang mensen nog te eten hebben, behoudens een minderheid dan, en nog kunnen rondkomen is de actiebereidheid niet voldoende maar het ongenoegen wel. Dus nog ff geduld. Ik heb in het kader der verkiedingscampagnes veel lovende woorden vernomen van kamerleden. Inmiddels heb ik ook geleerd mij daardoor niet te moeten laten misleiden. Verbeteringen kosten handen vol geld en dat is juist wat Nederland niet heeft en daarmee is het antwoord op de intentie van het onderwerp gegeven. Er veranderd niets.
Wanneer men niet meer werk creëerd dan verzuipt Nederland binnen kort in z'n eigen problemen en komt in verval. Dan pas zal het volk protesteren en de strijdvaardigheid als gevolg van toegenomen agressie blijken.

Chanmaster

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door opa »

Chanmaster,

Je hebt heel mooi geschreven. :wink:
Inderdaad, Nederlanders zijn geestelijk en lichamelijk moei.
wat is daar de oorzaak van?

Vanaf dag 1 zie ik op dit forum maar 5 a 10 mensen die minimaal een gelijke visie op onze toekomst hebben.
Zelf heb ik de vraag al eens eerder gesteld, is er een plek waar gelijkgestemden bijeenkomen?

Ik lees ook mee op andere fora daar loopt de discussie snel af of bij gebrek aan argumenten, gaat men op de persoon spelen.
De discussie verloopt hier al heel lang en best netjes, op sommige uitzonderingen na.

Waarom doet de TROS niets met de discussie, vraag ik mij af?
VARA(kassa) en NCRV(rondomtien) heeft het ook al opgepakt maar het verzet komt nog niet echt vd grond.
Is de media ook moei?

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Beste Opa.

Dank U voor het compliment al betreft het onderwerp een ernstig kwaad.
Waarop de omroep de draadjes niet oppakt? Ik weet niet of ik hier dan zou schrijven. Ik geloof ook niet de dit forum die intentie heeft.
Ook ik zwerf zo nu en dan eens over de verschillende fora om te lezen maar schrijf alleen daar waarin ik een bijdrage kan leveren.

Chanmaster

kidcat
Berichten: 180
Lid geworden op: 06 sep 2005 22:56

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door kidcat »

Het is om moedeloos van te worden.
Ik wil dat dit kabinet oprot.
Ik wil dat de mensen in opstand komen.
Het moet afgelopen zijn.
IK OOK!
Kunnen we niet, buiten dit radarforum, iets opzetten om hierover te brainstormen? Hoe? Weet ik veel.... ik ben niet zo'n enorm licht op internetgebied, maar één van jullie misschien wel.

Hier op het forum gebeurt er verder niks mee, helaas.
En als enkeling worden we ook niet gehoord.

De mensen zijn idd moe denk ik.
Wij ook, maar als niemand iets doet wordt ook niemand er beter van. En zakken we nog verder de armoei en ellende in.

Denk er eens over na, en dan hoor ik het wel.


Groet,
Kid

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Geplaatst op 25 Feb 2006 02:08 door Langhaar


--------------------------------------------------------------------------------

Opa,

Het is om moedeloos van te worden.

Ik wil dat dit kabinet oprot.

Ik wil dat de mensen in opstand komen.

Het moet afgelopen zijn.

Groetjes Langhaar
Van Chanmaster.

De welvaart in een land is afhankelijk van de kwaliteiten welke in de regering vertegenwoordigd zijn. Aangezien wij in een democratie leven en onze huidige wetgevers niet bepaald getuigen van kwaliteiten vormt de "welvaart" daarvan een afspiegeling. Het wordt inderdaad tijd voor een volkomen nieuwe regering met goed gekwalificeerde en opgeleide mensen en een goed sociaal verantwoordelijkheid besef want aan dit laatst schort het bij allen.

mattijs1970
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 feb 2006 19:13

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door mattijs1970 »

niet om het één of ander, maar uhhhh, tip: lid worden van een politieke partij en je verkiesbaar stellen voor de gemeenteraad?

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door opa »

Mathijs1970,

Tja een politieke partij.... kijk eens op http://www.stemniet.nu

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door puma73 »

Het meest domme wat je kunt doen is om NIET te gaan stemmen. Ga ALTIJD stemmen.

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door opa »

Puma,

Zo zie je maar dat opa's dom zijn. :lol:

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door puma73 »

Zeker opa's die hun geschiedenis behoren te kennen.

Die ene keer dat jij niet gaat stemmen kan tot gevolg hebben dat je nooit meer hoet te gaan stemmen. Dit om de simpele reden dat de verkiezingsuitslag bij voorbaat al vastligt.

karinknol
Berichten: 115
Lid geworden op: 26 apr 2005 01:41

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door karinknol »

Zo zie je maar, dat er wel gelijk gestemde mensen zijn, die het wel op een normale manier kunnen zeggen en brengen. En we staan niet alleen, ik heb op politiek vlak heel veel mensen achter mij staan, maar dan moet het wel allemaal goed opgezet worden, ik werk meer achter de schermen. Zoals ik eerder al zij, ik kan het niet alleen!

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door opa »

Beste puma,
Zeker opa's die hun geschiedenis behoren te kennen.
Die ene keer dat jij niet gaat stemmen kan tot gevolg hebben dat je nooit meer hoet te gaan stemmen. Dit om de simpele reden dat de verkiezingsuitslag bij voorbaat al vastligt.
Deze Opa die stem nog niet zoveel jaren en daarom komt opa met voor sommige onder u vervelende, voorbeeld uit het in dit geval vrij recente verleden.
Over de laatste 2e kamer verkiezingen, nadat ruim 60% van de kiezers in Nederland had gestemd, waren de grootste partijen?
Inderdaad CDA en PVDA.
Wie vormen nu de regerings coalitie?
Inderdaad CDA/VVD + D66.
(over het hoe en waarom is andere discussie).

En wederom,
ik geef u gelijk als u schrijft dat het resultaat van de verkiezing Al Voor de verkiezing vastligt (zie hierboven de motivatie van mijn stelling).

Goedemiddag,

tar
Berichten: 83
Lid geworden op: 17 feb 2006 20:50

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door tar »

Geachte Opa,
Over de laatste 2e kamer verkiezingen, nadat ruim 60% van de kiezers in Nederland had gestemd, waren de grootste partijen?
Inderdaad CDA en PVDA.
Wie vormen nu de regerings coalitie?
Inderdaad CDA/VVD + D66.
Mijn rare idee?: Misschien kunnen de kiezers het voor elkaar krijgen dat het parlementair verplicht wordt dat de grootste partijen ook automatisch de regerings-coalitie vormen?
(Is dit niet de pure vorm van democratie!?).

Ik ben maar een simpele ziel, maar volgens mij lost niet stemmen ook helemaal niets op... en komt het Bakellende; sory, Balkenende juist heel erg goed uit als een deel van het electoraat niet meer zal stemmen!

Balkenende zei het zelf al op 7 maart 2006, (vrij vertaald): Niet janken!, als ik je alles afpak als je niet bent gaan stemmen!

Dus... Je laten inblikken kan altijd nog... maar toch nooit op vrijwillige basis?

VERZET!!! en stem altijd!!! Of is opa 1940-45 vergeten?...
Vechten ten onder is toch ALTIJD BETER!?! dan je "vrijwillig" naar de slachtbank laten leiden!!!

Hoogachtend,
en met vriendelijke groet,

Tar

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door opa »

VERZET!!! en stem altijd!!! Of is opa 1940-45 vergeten?...
Vechten ten onder is toch ALTIJD BETER!?! dan je "vrijwillig" naar de slachtbank laten leiden!!!
TAR:

Inderdaad u hoeft niet terug naar 1940/1945, ik denk aan Yoegoslavie en de bussen vol mannen die volgzaam naar de............ :wink:
Dus wederom Niets geleerd uit 1940/1945 of 1914/1918.... of nog verder terug in tijd. En de geschiedenis herhaald zich en het wachten is op de Jongere generatie die dit doorbreekt...

tar
Berichten: 83
Lid geworden op: 17 feb 2006 20:50

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door tar »

Geachte Opa,

Het gevoel van jongheid bevindt zich toch tussen uw oren?! :wink:
Opa kan mailen... dus hoezo afgeschreven en/of oud?

Om fouten uit het verleden te voorkomen is de "jeugd" ook gebaat bij waardevolle en noodzakelijke kennis (moeizaam) verzameld door de "oudjes".
Kennis is macht en alleen macht kan veranderingen/verbeteringen brengen.
En de geschiedenis herhaald zich en het wachten is op de Jongere generatie die dit doorbreekt...
Mijn visie: De geschiedenis KAN zich herhalen omdat te weinig mensen protesteerden en/of ook niet gingen stemmen...

Tar

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Mevrouw Noorman-den Uyl

Ongelezen bericht door opa »

Mijn visie: De geschiedenis KAN zich herhalen omdat te weinig mensen protesteerden en/of ook niet gingen stemmen...
TAR,

Nou............ ik denk dat het iets moeilijker/breder is dan alleen stemmen....

Ik zou hierover een heel diep psychoanali op los kunnen laten.
Doe ik niet, want dan wordt het erg lang verhaal en bij regel 10, valt iedereen in slaap :wink:

Gesloten