LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Discountkeukens.nl alternatief regio Arnhem

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
10us
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2006 12:23

Discountkeukens.nl alternatief regio Arnhem

Ongelezen bericht door 10us »

Ik heb al vrij veel gelezen hier over discountkeukens.nl. Het feit dat ze gewoon met nettoprijzen werken en geen toneelstukjes opvoeren bij de prijsonderhandeling lijkt me een verademing. Enige nadeel, het is voor mij 1,5 uur rijden.

Weet iemand een soortgelijke keukenhandelaar in de buurt Arnhem/Apeldoorn/Nijmegen/Veenendaal? Ff Google'en levert me alleen maar rommel (lees: standaard keukenzaken) op.

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: Discountkeukens.nl alternatief regio Arnhem

Ongelezen bericht door kzin »

Die laatste opmerking volg ik niet, is discountkeukens dan zo'n speciale en exclusieve zaak? :lol: tov de "standaard"keukenzaken.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: Discountkeukens.nl alternatief regio Arnhem

Ongelezen bericht door sprokkel »

10us,
Bedankt voor de tip, ziet er goed uit.
Leuke prijzen.

10us
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 feb 2006 12:23

Re: Discountkeukens.nl alternatief regio Arnhem

Ongelezen bericht door 10us »

kzin>> Ik zeg niet dat ze exclusief zijn, ik vraag me juist af of ze exclusief zijn! Op hun site pretenderen ze anders te zijn dan anderen; samenvattend: nettoprijzen, geen nu of nooit akties, geen dure kok in dienst, geen verkooptoneelstukjes. En verschillende topics op dit forum bevestigen dat ook.
Ben bij een aantal keukenzaken geweest, en daar lijkt het wel Seats & Sofa's qua verkooptechnieken. Standaard overdreven duur beginnen en altijd korting geven. Zodat zelfs de grootste n00b het idee heeft dat ie kan onderhandelen en er een redelijk gevoel aan overhoudt. Ik pas daarvoor, want ik heb zo het gevoel dat er daar ALTIJD 60% vanaf kan.

Mijn vraag is en blijft, zijn er meer keukenbedrijven als deze, en liefst ergens in Gelderland?

Gesloten