LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dealers Systemat?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Sam33
Berichten: 26
Lid geworden op: 08 jan 2006 20:49

Re: Dealers Systemat?

Ongelezen bericht door Sam33 »

Dank voor jullie reacties!

Inmiddels heb ik door een systemat-dealer bij mij in de buurt een offerte laten opmaken voor een keuken. Daarvoor heb ik bij een Siematic-dealer een identieke keuken met identieke apparatuur en werkblad laten offreren, maar tot mijn spijt ontlopen de prijzen elkaar niet veel...
Voor een keuken rond de 20.000 euro scheelt het maar 1500 euro, wat me toch weer laat twijfelen of ik niet beter voor Siematic kan kiezen. Moet ik er wel bijzeggen dat ik bij Siematic al een uiterste prijs heb, bij systemat is er wellicht nog onderhandelingsruimte. Moeilijk moeilijk moeilijk.. :roll:

jacky1
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mar 2006 21:48

Re: Dealers Systemat?

Ongelezen bericht door jacky1 »

een vriendin van mij heeft na uitgebreid onderhandelen een systhemat keuken bij Grando hoofdorp gekocht dit ging om een greeploze hoogglans keuken,drie hoge kasten,inbouwkoffie Siemens magnetron Siemens,koelvries ?,vaatwasser?.baronga spoelbak,en een kookplaat glas bovenop gas helemaalgeweldig.groot kook/spoeleiland met betonlookblad 8cm dik,o ja ook nog een Qooker,en een stopcontakten unit in het werkblad .prijs 17000.inclusief plaatsen en wat extra aftimmerwerk.bij Gerwens iets gunstiger,maar dan moet je wel naar Duitsland,met onze hackerkeuken scheelt het ong.4000 euro.

Gesloten