LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Mensen,
Vandaag heb net als meer mensen een mail gehad om extra lot te activeren voor de zgn 10 april trekking aangezien er ook een koninginnedag trekking is.
Na enig grasduinen bij de staatsloterij site komen we er niet uit, nergens staan de kosten vermeld, echter ik denk dat je dus gewoon in het vervolg 13,50€ euro extra betaald. Je speelt dan dus 13 x per jaar ipv 12 x. De staatsloterij begint zo langzamerhand met dezelfde geniepige trucjes als de postcode loterij.

Wat anders
Probeer op deze site maar eens Opzeggen loterij te vinden.

marino
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 jun 2004 09:30

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door marino »

Ik vind dat de Staatsloterij dit juist heel netjes heeft aangepakt. Voorheen hadden ze één trekking per maand en een extra trekking voor de Oudejaarsloterij. Nu willen ze voortaan standaard elke maand een trekking op de 10e en daarnaast een extra trekking met Oudjaardsdag én eentje met koninginnedag. En aangezien ze nu dus een 14e trekking introduceren, vragen ze eerst toestemming. Je kunt die extra trekking dus ook gewoon weigeren, aangezien het uiteraard meer kost.

Voor zover ik weet, is deze trekking trouwens gewoon €13,50. Alleen de Oudejaarstrekking heeft loten die standaard duurder zijn. Da's in april dus niet het geval. :)

shithead
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 okt 2005 10:18

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door shithead »

Nee, dat lot dat je kunt activeren is voor de 10de,als je deze niet activeert dan speel je dus met de trekking van 30April mee !,De staatsloterij haalt namelijk allerlij foefjes uit de kast om je alsnog 2 loten voor de maand April aan te smeren. Het lijkt me namelijk logischer om voor de koninginedagloterij een lot te bestellen dan voor de gewone trekking.Koninginnedag valt immers niet op 10 April ! En de afspraak was dat de gewone trekking nu iedere maand op de 10de zal zijn.
Dit is dan ook een slimmigheidje van de staatsloterij omdat deze waarschijnlijk veel klachten hebben gehad met de oudjaarsloterij(zonder aankondiging een oudejaarslot toesturen).Laten we dat maar niet weer doen dan krijgen we problemen zal de staatsloterij gedacht hebben en na diep nadenken kwamen ze op dit idee zodat ze toch nog aan dubbele inkomsten komen voor de maand April. Ik vraag me af of er wel toezicht is op de staatsloterij.
Laatst gewijzigd door shithead op 11 mar 2006 08:39, 4 keer totaal gewijzigd.

Kor B
Berichten: 151
Lid geworden op: 14 mei 2005 00:48

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door Kor B »

De toezichthouder van de Staatsloterij is Gerrit Zalm need I say more :lol:

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door Flipipo »

Wat zijn jullie verschrikkelijk negatief over staatsloterij, doe dan neit mee! Er staat duidelijk dat je gewoon 12x per jaar mee doet aan staatsloterijtrekking. Oudejaar was altijd apart. Nu valt koninginnedag ook apart gezien trekking op vaste datum is... dus niks nieuws onder de zon en je heoft niet te activeren als je niet met extra lot opp koninginnedag mee wilt doen!!

Beter lezen lijkt me, in ieder geval heb ik begrepen zo en ik doe wel mee, wil niet extra prisj mislopen als het op mijne zou vallen :)

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door bot321 »

Dacht dat de trekking van 10 April appart was
die heb ik nml.met heel veel moeite moeten
activeren niet die van 30 April.
Dus ook goed lezen ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

ReesBeest
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mar 2006 18:35

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door ReesBeest »

Ze schrijven : "naast de vertrouwde ... vindt op 10 april een reguliere trekking plaats." Het lijkt mij door automatisch mee te spelen ik me alleen geabonneerd heb voor de reguliere trekkingen. En daar ze schrijven dat 10 april een reguliere trekking is, zou de Koninginnedag trekking de extra trekking zijn. Waar je je dan dus apart voor moet opgeven. :?:

M.v.g. Rees

Willem 4
Berichten: 274
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:53

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door Willem 4 »

Ik was eerst ook in de veronderstelling dat je de 30 april trekking apart moest activeren maar nee, de staatsloterij is slimmer of slechter dan ik dacht.
Ik doe dus automatisch mee met een koninginnendagloterij van 30 april en moet de reguliere trekking op 10 april activeren.
Vandaag kreeg ik nog een vriendelijke kaart van de staatsloterij dat ik dat vooral niet moet vergeten want de jackpot staat op 15 miljoen.

Waarom ik het misleidend vind?:
Op de site van de staatsloterij staat in grote letters "Trekking elke 10e van de maand"
Links onderin staat "Extra trekking op 10 april"

Die loterijen luizen ons er regelmatig in maar dat schijnt allemaal te mogen.

groeten

ReesBeest
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mar 2006 18:35

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door ReesBeest »

Trouwens Flipipo als ik jou was zou ik jouw reactie en brief nog maar een keer lezen. Dan zie je dat het andersom is.

roodemj
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2005 16:47

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door roodemj »

Dit is dus weer de wereld op zijn kop,vanmorgen ook een brief ontvangen.Je doet op 10April niet mee aan de regulaire trekking zo staat het vet gedrukt.Maar wel als je dus voor die datum een lot koopt of besteld en ook wordt je nog eens er op gewezen dat er op 10 April en extra Record Jackpot valt.Het is altijd zo geweest dat voor de EXTRA TREKKING op KONINGENDAG een lot moest bij bestellen .Moet dit onderwerp niet door RADAR besproken worden in de UITZENDING?

Groetjes Truus

ReesBeest
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mar 2006 18:35

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door ReesBeest »

Nou Truus dat vroeg ik mij dus ook af. Maar het is al zo kort dag naar 23 maart.
Ben benieuwd of Radar er een item van zou kunnen maken. Al is het maar even om er melding van te maken.

Groetjes

mpower
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mar 2006 18:07

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door mpower »

Ik vind het geen probleem dat ze extra trekkingen introduceren, maar ik vind het wel 'not done' om mij als vaste speler met een nieuwe trekking te benadelen.
Tijdens deze nieuwe trekking gaan ze namelijk gegarandeerd de jackpot van 15 miljoen uitkeren, de jackpot waar ik maandenlang aan mee heb gespaard, daar heb ik nu geen kans op. Tenzij... ik deze extra trekking activeer. Ik vind dit echt een rattenstreek!

ReesBeest
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mar 2006 18:35

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door ReesBeest »

Daar ben ik het helemaal mee eens. :!: :!:

jbrunier
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 nov 2006 21:11

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door jbrunier »

Wat ik gek vind bij de Staatsloterij dat niet verkochte loten mee doen, ik begrijp wel dat zo een Jackpot gemaakt kan worden. Maar nu heb ik gelezen dat een vrouw 50.000,- Euro gewonnen had maar door een fout bij de bank/ of een tijdelijk saldo tekort, kwam ze na tientallen jaren automatisch mee gedaan te hebben, zonder de 50.000,- Euro te zitten. Maar omdat ze niet op tijd had betaald wat ze zelf al voor de trekking gezien had, en ze alsnog voor de trekking wilde betalen, dat ging niet ze deed niet mee. Waarom kon dat niet, of was het net als bij de Postcode dat er ieder keer een buurt getrokken? word waar allerlei mensen in zitten, net begonnen, net gestopt, met 11 loten, enz. enz.

farmgirl
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2009 20:17

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door farmgirl »

Beste lezers,
Zie onderstaande :

Heeft de Staatsloterij twee trekkingen in april?


Ja, sinds 2006 zijn er in april twee trekkingen. Op 10 april is er een extra reguliere Staatsloterij
trekking toegevoegd. Op 30 april is de traditionele trekking van de Koninginnedagloterij.
Bron :

http://www.staatsloterij.nl/informatie/ ... /index.jsp

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door plumber »

staatsloterij heeft ook twee trekkingen in December.
10Dec. en oudejaars loterij

piet bbb
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2009 10:44

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door piet bbb »

staatsloterij 30 april 2009

tot mijn verbazing zie gefeliciteerd met u prijs 7,- euro gewonnen
was mijn helemaal niet bekend dus ook geen machtiging afgegeven
speelde dus automatisch mee met het lot van 10 mei
word je weer verplicht om 10 mei weer een lot te kopen of speel ik
op 10 mei automatisch mee
ze doen maar wat

margareth
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 jul 2006 08:23

Re: Staatsloterij nieuwe 10 april trekking te activeren

Ongelezen bericht door margareth »

Ook ik ben op extra kosten gejaagd. Dacht dat de machtiging niet meer actief was en heb me dus opnieuw als "kanshebber" aangemeld. Gevolg is nu dat er 2x 14,50 werd afgeschreven en dit idem voor de trekking van deze maand. Wel een opzegging gestuurd maar die was per heden nog niet bevestigd. Erg onduidelijke situatie.

Gesloten