LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] toeslagen

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
najadujena
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2006 14:05

toeslagen

Ongelezen bericht door najadujena »

Het zou goed geregeld zijn met de zorgtoeslagen nou niet dus.
Ik zit nog te wachten dat de belastingdienst alles in orde heeft.
Dan zijn ze weer papieren kwijt krijg je nieuwe . Dan komt de vraag heb je een partner(allang opgegeven voor 1 nov 2005 )krijg je weer papieren.Weer geen papieren ontvangen bij de belasting dienst afdeling toeslagen weer nieuwe papieren. Maar wel moeten betalen voor de volle pond aan de verzekering terwijl wij rond moeten komen van het minimum.Hadden ze het maar beter geregeld we zijn nu drie maanden verder en er is nog neits geregeld om te huilen volgens de regering zou er weinig veranderen en zou je er weinig last van hebben . Ja als je Balkenende heet zeker.Nancy :evil: :x :evil: :x :evil: :x :evil: :x

gerrit37
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:14

Re: toeslagen

Ongelezen bericht door gerrit37 »

en het kan nog veel erger, ik ben overgestapt van menzis naar unive, ik krijg nog 3x 252 euro van de aan menzis betaalde premie terug terwijl ik ook al 3x de premie van unive moet betalen dus deze maand geen warm eten zou ik zeggen, bij menzis lopen ze ver achter dus we zitten er maar mooi mee :twisted:

edje-h
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 feb 2006 02:26

Re: toeslagen

Ongelezen bericht door edje-h »

Het loopt nergens goed in nederland.
Mijn zorgtoeslag klopt ook niet,de berekening van de belastingdienst klopt niet.
Volgens hun verdien ik bijna €28000. per jaar.
Vreemd want ik leef nu van een uitkering.
Naar de belasting dienst terug gegaan,om het maar goed op papier te laten zetten.
Tot op heden nog geen bericht gehad,terwijl ze zeggen binnen 6 weken krijgt u bericht van ons jaja.
Belasting dienst MOEILIJKER KUNNEN WIJ HET U NIET MAKEN!!!!!
En dan zegt onze balkende elende we gaan op er vooruit???
Nou de mensen met een minimum inkomen echt niet,maar de haagse homo's met hun bijbaantjes wel!!!!!
Als er iets met de konigin wat is staan er artsen klaar,hebben wij wat aan de knie moeten we lang wachten op een o.p.
Maar de majesteit word onmiddelijk geholpen,vraag me af af zij wel betaald.
Nederland zakt langzaam inelkaar door dit kabinet,met hun spelletjes om de armen arm te houden :evil: :twisted: :evil: :twisted: :!: :!:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: toeslagen

Ongelezen bericht door Bailey »

Op 7 februari zouden ze naar ons een bedrag van 340 euro overgemaakt hebben, maar helaas nog niet ontvangen. Ze kunnen (nog) niet zien waar het naar overgemaakt is, dus voorlopig blijft het elke dag bellen!!

gerrit37
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:14

Re: toeslagen

Ongelezen bericht door gerrit37 »

ja bij mij zouden ze het ook overgemaakt hebben en nu kunnen ze niks vinden, en het kabinet gaat hinder ondervinden kijk maar naar de verkiezingen alleen jammer dat alles zo krom is in nederland dat de grootste weer aan de macht komt

Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: toeslagen

Ongelezen bericht door Miles79 »

edit
Laatst gewijzigd door Miles79 op 25 mei 2007 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: toeslagen

Ongelezen bericht door Jonjo »

@Miles, je schrijft"WE LEVEN IN EEN PARLEMENTAIRE DEMOCRATIE"
even verder schrijf je"HET ZOU ONDEMOCRATISCH ZIJN ALS EEN KLEINE PARTIJ MEE ZOU REGEREN". Wat bedoel je nu of je kan niet tot zes tellen of je hebt een paar jaartjes zitten slapen! d66, ooit wel eens van gehoord? Dus democratie betekent niet meer en niet minder dat de Nederlander blij mag zijn dat ie eens in de 4 jaar een seconde op een knopje mag drukken. Met JPB te zeggen,"GEEN MISVERSTANDEN"

Gesloten