LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winnen bij Puzzelblad Bingo..... jaja...

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
hasso123
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 sep 2005 18:49

Winnen bij Puzzelblad Bingo..... jaja...

Ongelezen bericht door hasso123 »

Hallo,

Heeft er iemand ervaringen met het puzzelblad Bingo? Ik heb al jaren een abonnement, en natuurlijk nooit wat gewonnen. Maar!! Begin juli kreeg ik een brief, ik had een picknicktafel van Hilhout gewonnen! :lol:
In de brief staat een telefoonnummer, als ik binnen 6 weken niets had gehoord, moest ik even bellen. Ik heb wel even gebeld om onze verhuizing door te geven, maar dat was geen probleem, ze gaven het nieuwe adres door aan 'de sponsor'. Na een week of 7 heb ik eens gebeld, want ik had nog helemaal niets gehoord. Ja, deze week zou de sponsor met me contact op nemen, ja, druk, vakantie periode en zo, maar echt, deze week zouden ze bellen. Anders volgende week....
Inmiddels is het bijna half september. Vorige week heb ik een niet-zo-vriendelijk mailtje gestuurd naar de 'hoofd redacteur' (enige email adres dat te vinden is...) maar zelfs daar werd niet op gereageerd. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen hoe betrouwbaar deze lui zijn? Heeft iemand ervaringen met dit soort puzzelbladen??

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Winnen bij Puzzelblad Bingo..... jaja...

Ongelezen bericht door Bailey »

Mijn moeder heeft er regelmatig wat gewonnen en dat is altijd goed gegaan.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Winnen bij Puzzelblad Bingo..... jaja...

Ongelezen bericht door karr-2 »

Problermen met de sponsor of zo?

droopy33
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2006 14:29

Re: Winnen bij Puzzelblad Bingo..... jaja...

Ongelezen bericht door droopy33 »

Ja wel ik heb zelf ooit 1x wat gewonnen een spel maar dat ligt nog ergens tussen de rommel voor de rommelmarkt lullig spel dus.
Erger me veel meer aan puzzelparty die onaangekondigt geld van je rekening haald :twisted: :evil:

Plucko
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mar 2006 12:21

Re: Winnen bij Puzzelblad Bingo..... jaja...

Ongelezen bericht door Plucko »

Ik heb ook regelmatig meegedaan met die puzzels maar nooit wat gewonnen.

longlegs
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mar 2006 15:47

Re: Winnen bij Puzzelblad Bingo..... jaja...

Ongelezen bericht door longlegs »

Ik heb één keer wat gewonnen in de bijna 10 jaar dat ik lid ben, maar dat ging allemaal goed.

En ja, er doen zoveel mensen mee, dat je natuurlijk niet elke keer wint.

Puzzelen doe je evengoed wel, anders koop je de Bingo niet. Dus of je nou puzzelt zonder kans op prijzen of met kans op prijzen........
Je doet het toch voor de lol... :D

Gesloten