LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hondenuitlaatplaatsen

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Plucko
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mar 2006 12:21

Hondenuitlaatplaatsen

Ongelezen bericht door Plucko »

Er is sinds kort een nieuwe regel in Gouda. Je moet de ontlasting van je hond opruimen, anders: boete. Leuke regel. Alleen moeten ze wel wat prullenbakken plaatsen, en bakken met hondenpoepzakjes zijn ook wel handig. En ze zouden plekken aanwijzen waar dit niet hoefde, waar honden ook gewoon los kunnen lopen en zo. Tot nu toe zijn er ongeveer 2 plekken waar dit mag. Maar dat zou voor mij minstens een uur wandelen zijn eer ik er ben. Mijn tip voor gemeente Gouda: leg wat meer hondenuitlaatplaatsen aan, prullenbakken en misschien wat omheinde veldjes zodat ook honden die niet los kunnen zonder omheining (zoals mijn hond die de benenwagen neemt) lekker kunnen ravotten, en rondrennen zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat je hond wegloopt. Een mooie plek hiervoor is bijvoorbeeld een groot grasveld in het Catsveld, dat verder nergens voor wordt gebruikt.

Gesloten