LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar maakt habbo zwart!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Plucko
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mar 2006 12:21

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Plucko »

Er staat duidelijk op de site van Habbo hotel dat je alleen mag bellen met toestemming van je ouders indien je jonger bent dan een bepaalde leeftijd (16 dacht ik).

minimoke
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mar 2006 10:39

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door minimoke »

Ik ben een ouder en mijn dochter zit al 2 jaar op habbo met veel plezier!
Een tip die ik aan ouders wil meegeven maak zelf een poppetje aan en kijk zelf eens rond in het hotel dan kan je je kind begeleiden!!
en een telefoonrekening die 180 euro hoger is kan niet, je kan per week per telefoon(met hetzelfde nummer) 60 credits kopen en niet meer en dat kost 9.60 maal 8 is 76.80 bij een tweemaandelijkse telefoonrekening.
En ligt het aan habbo dat kinderen ongeoorloofd bellen ... nee hoor dat ligt aan de opvoeding!!!
en geld uitgeven aan gebakken lucht wordt er gezegd nee hoor je moet habbo zien als een computerspel en die kosten ook geld koop maar eens een sims 2 of zo dan krijg je ook iedere keer updates die je weer moet kopen.
nee ik vind dat de ouders die klagen eerst een bij zichzelf moeten kijken of ze niet de fout in zijn gegaan om hun kinderen teveel ALLEEN achter de computer te zetten.
En wil je niet dat je kind belt voor credits laat dan het nummer blokeren bij de kpn :idea:

Lina
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 mei 2005 14:32

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Lina »

Goed zo. Ook ik ben een ouder en mijn oudste speelt ook met veel plezier op Habbo.
Hij mag van zijn eigen zakgeld eens in de zoveel tijd een wallycard van 5 euro kopen. Dat heeft hij ongeveer 3 keer gedaan.
En inderdaad ik heb zelf ook een account aangemaakt om te zien hoe het er aan toegaat.
Ook staat bij ons de computer in de woonkamer, zodat je kunt zien waar je kind mee bezig is.

En hij heeft de waarschuwing dat als hij zijn wachtwoord of msn aan vreemden geeft, de computer verboden gebied voor hem is.

De meeste ouders weten niet eens wat hun kind op de computer doet.
En dat is het probleem, Habbo op zich niet. Je moet je overal aan regels houden. En er zijn altijd overal mensen die het voor een ander verpesten.

En ik vind het ook nog wel leerzaam voor kinderen.
Mijn zoon is dus zo aan het handelen, dat hij voor meer credits meubi heeft als waar hij voor betaald heeft.

Dus iets kopen wat tijdelijk in catalogus staat.
Als het er uit is is het meer waard. Dus dan maak je winst.
Priima toch.

Hetwesteraam
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2006 20:04

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Hetwesteraam »

Kijk als je de rekening voor de kosten lager wil hebben moet je of bij Trosradar of bij Sulake© aan de bel trekken het handigste is eerst weer bij trosradar en desnoods bij Sulake© maar als u een redlijke groep heeft kunnen jullie met bijvoorbeeld de Trosradar Crew naar het hoofdkantoor in Amsterdam gaan via de KVK kan je achter het adres komen maar ik raad jullie eerst aan om bij radar (nogmaals) aan de bel te trekken


Veel Succes

Dash
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2006 14:47

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Dash »

Ik wil graag reageren op het bericht van lina,
Ik vind habbo een dom spel dat het geld van onschuldige kinderen af trogelt ik moet toe geven ik was verslaafd.
en dan ook nog een moeder die ook habbo speelt te gek voor woorden...
Je kan je geld beter in een een console spel steken zoals dat animalcrossing van de DS dat is ook zoiets als habbo dan kan je je geld beter daar insteken dan een gekke bank met een raar poptje die daar op gaat zitten....
En ik heb ook gelezen in een ander habbo topic over een IP-ban... die kan je zo opheffen met habbit!

mvg,

Dash

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Moppentappers »

oh wat zijn we weer zielig
waarom aan de bel trekken bij radar?
als je onterecht bent verbannen kan je beter bij de politie aan de bel trekkenhet duurt misschien wat lang, maar er zal wel degelijk bewijs komen. chatlogs worden opgeslagen. als je het meld bij de politie kunnen zij de chatlog opvragenen daarna weer contact met je opnemen om de chatlog te verklaren.
verder, bepaal je zelf of je habbo hotel speelt je hoeft niet dat aantal meubels te kopen je kan ook sparen. als je 4 keer per maand belt kan je je prima vermaken op habbo (zelfs zonder meubels kan dat eigenlijk al) de veiligheid wordt eerder te sirieus genomen.
er worden chatlogs gemaakt en je kan altijd een oproep doen aan een moderator zij handelen uiteraard wel naar urgentie.
ook hier is dus wéér geen ervaren gebruker van habbo hotel gevraagt naar informatie.

ook hier vraag ik de tros weer te reageren ik vind geen argument is exuses maken

en als antwoord op dash:
dat klopt, het is wel alleen voor shockwave bans!
een IP ban is ook te ontkomen maar ik geef er verder geen uitleg over omdat ik vind dat mensen die scammen terecht uit het hotel verwijdert zijn

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Wubo »

Kom op hey, waar praten we hier nog over... een spelletje :lol:
dat er nou echt mensen zijn die daar ook daadwerkelijk geld voor gaan betalen, om een virtueel bankje, koelkast of plantje en dergelijk te kopen voor het kamertje
Sorry, maar dan heb je in mijn ogen toch echt een tik van de molen gehad.

Pardon voor degene die zich daarin aangesproken voelen

Mare
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:13

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Mare »

Ook ons dochtertje van 8 overkwam iets soortgelijks vorige week. Twee meisjes vroegen haar hoe je iemand credit kado kon geven, zij vertelde dat ze dat niet wist (alles met geld bij Habbo regelen wij als ouders) maar dat het iets met het wachtwoord te maken had. En 'pliep!!!' op zwart; verbannen. 'Voor altijd wegens wachtwoordfraude' staat er ook nog eens bij. Kind in dikke tranen, want ze had het toch netjes gedaan? We hadden haar op het hart gedrukt nooit de wachtwoord of emailadres te geven, en dat heeft ze ook niet gedaan. Anderen proberen haar iets te ontlokken en zij wordt verbannen. Als ouders zijn we ziedend, want omdat we er regelmatig naast zitten zien we ook hoe er vaak gescholden wordt (trut), gevraagd wordt 'wil je n..ken?'en dat glipt kennelijk allemaal wel langs de moderator? Vorige week vrijdag mail gestuurd, maar ondanks die 3 dagen nog steeds geen reactie ontvangen. We laten het hier niet bij zitten, want met moeizaam bijeengespaard zakgeld veel meubeltjes gekocht, en net als kado een maand HC clublidmaatschap gekregen, dat nu ongebruikt wegtikt... Veiligheid is een groot goed, maar wellicht is iets meer onderscheid wel zaak! Overigens hebben wij in onze mail gevraagd om opheffing van onterechte verbanning, en anders om weergave van chatlog. Heeft iemand dat wel eens gekregen? Daar schermen ze nl. mee, dat ze ieder gesprek letterlijk kunnen nalezen. Lijkt me lastig..

alexyj
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2006 18:11

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door alexyj »

Ik ben ook verbannen uit habbo, kunnen jullie diegene die me verbannen heeft eens opzoeken op habbo?
Hij heet:
Ljunberg

Mijn habbo poppetje heet:
habboy4 :idea:

stork4
Berichten: 61
Lid geworden op: 09 mei 2005 11:12

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door stork4 »

Gewoon grote onzin !

Daafkeuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2006 10:13

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Daafkeuh »

Ik geef jullie allemaal gelijk.
Ik doe het spel al 7 MAANDEN.
En gisteren kwam ik uit school en wou ik op habbo gaan staa er:
U, bent verbannen door het overtreden van de habbo regels.
U, bent verbannen voor ALTIJD wegens PaswoordFraude :shock:
Ik heb nog nooit om iemand zijn Paswoord gevraagt!
Het is gewoon oplichterij.
Gewoon geldKLOPERIJ!
Ons mam had een telefoon rekening van 192 EURO Extra van habbo.
Ze zei voor deze keer dan omdat je dan verder in het spel bent.
Maar als je gewoon voor jan me de grote naam wordt VERBANNEN.
Ze denken daar wel zo van Éééh die habbo heeft lang genoeg op habbo gezeten en genoeg gebeld he wij hebben nu 192 euro verban hem maar :x.
Mijn moeder zei ook al je moet is naar de site van RADAR© gaan.
Dus dat had ik nu gedaan.
En ik ben het volkomen met jullie eens.
HABBO is oplichterij!
Ik had supper veel meubels oftewel (meubi's) in habbotaal.
Ik had 20 hc banken
2 Roze marmeren zuilen.
En nog veel meer Zeldzaams oftwel(rare's)

Groetjes, Davey.

PS: Habbo is dikke oplichterij begin er niet aan :twisted:

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Wubo »

ZO!

Kom je erachter.

Jammer dat het zoveel geld gekost heeft :roll:

Daafkeuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2006 10:13

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Daafkeuh »

Ja ik kom er nu achter ja.
Ik baal er zo van.
Ik snap niet waarom ik geld uit heb gegeven, aan een paar stomme pixels.
Ik kon net zo goed een computer spel kopen daar heb je meer aan ja.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Wubo »

Toen Habbo net begon, speelde ik er ook op.
heb daar 2 dagen gezeten en nooit dingetjes gekocht om het zo te zeggen, zat in kamer van 'vriendjes'
Zag het spel en had gelijk al zoiets van, hmmmmzzzz.

Dit gaat weer lekkere geldklopperij worden.
Naja, joh, je kan je troosten met het feit dat je niet de enige bent die erin tuint.

Ze hebben zoiets ook van Coca Cola gehad, kon je liedjes maken, en je kamer inrichten met opnamespullen en dergelijken.
Was alleen leuker want dan kon je spullen winnen, als je spelletjes speelde en die dus won van je tegenstanders.
Of je zelf gemaakte liedje draaien als de andere colahabbo's er ook waren... als die je liedje goed vonden kreeg je extra punten en kon je dan weer leuke dingen mee kopen.

Succes met het sparen voor een spelcomputer :wink: heb je idd veel meer aan.

Daafkeuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2006 10:13

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Daafkeuh »

Ja ik vind het zelf ook.
Waarom die 'onnodige' pixels. :?
Ik kan het niet begrijpen dat ik ooit gebeld heb.
Na 1 keer bellen denk je zo van.
Het maakt niet uit dan maar 2 keer.
En zo verder.
En dan zie je iemand die rijk is en dan zegt hij:
Als jij net zo rijk als mij bent krijg je 1 Hobba troon.
Ik trap daar niet in.
Maar er zijn mensen die daar wel intrappen.

Groetjes, Davey

Pepperspray
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2006 19:40

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Pepperspray »

Ik wil nog even reageren op http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... icht+habbo daar hebben ze het namlijk over de meubel van 820 euro, je koopt deze meubel natuurlijk niet voor 820 euro, maar somige jonge kinderen hebben als ze het een tijdje spelen niet meer door hoeveel een meubel waard is, en geven dan zo heel veel euro's (meubels) uit.

Ik merk dat de toestand op habbo helemaal uit de hand loopt, de "hobba's "zijn afgeschafd en de moderators doe heel erg slecht hun werk, bij de klantenservice krijg je in de meeste keren GEEN antwoord, omdat er de laatste tijd gemiddeld 6000 habbo's online zijn, en er sindsdien maar 2 mensen bij zijn gekomen, terwijl de ca 20 hobba's in middels ook weg zijn, de toestand op habbo gaat dus heel erg achteruit, en ik roep radar op om habbo voor een tweede keer op het matje te roepen, ik heb namlijk het idee dat het habbo meer om de miljoenen euro's winst gaat dan om de tevredenheid van de habbo's.

Kom dan wel met wat betere argumenten die niet van "fansites" van habbo komen, omdat die nog wel eens wat fout hebben.

Alle ouders die weten dat hun kind habbo spelen: zorg dat ze het niet meer spelen en dat ze wat beters gaan doen, de jeugd is anders straks helemaal niet meer van de computer af te krijgen.

Daafkeuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2006 10:13

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Daafkeuh »

Ik moet zeggen je hebt helemaal gelijk.
Ik vind dat radar habbo nog een keer moet uitzenden.
Want het loopt gewoon helemaal uit de hand.
In het nederlandse hotel niet aleen.
Maar wat denk je van engeland, italie, duitsland.
En noem het maar op waar het is.
Het gaat ook om miljoenen euro's!
Maar de habbo's blij maken.
Nee hóóó maar.
Hetzelfde is:
Je kon een trui bestelen uit de verenigde staten en het moest perséé een trui zijn want die waren het duurst en dat vangt geld op.
En als je de trui binnekreeg via de post.
Kreeg je een certificaat waar 1 code opstond.
En die moest in je invoeren in je HABBO PORTOMONEE.
En dan kreeg je de zogenaamde: 'chinesebank' en de 'chinese rode knopen'
En die waren meteen 30 hc banken waard.
En de meeste geven dat ervoor.
Maar dat zijn ze niet waard.
Habbohotel.NL is in een woord gewoon oplichterij.
Ik mag hopen dat habbohotel nog een keer door radar op het matje word geroepen.

Jongens en meisjes begin nooit aan habbohotel want je schoolcijfers kunnen heel laag zijn.
En ik ben de DUPE :(

Groetjes, Davey

Boycot Habbo
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2006 14:20

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Boycot Habbo »

Lotus speelt het zelf ook niet eerlijk!
Ze heeft Habbo Hotel zo ingesteld dat zij meubi kan oppakken in iedere kamer! Mijn vriendin is 3x door haar bestolen! :(
Lotus doet dit om nog meer geld te verdiennen aan Habbo Hotel!
Als zij meubi steelt dan moeten de Habbo gebruikers nog meer bellen voor nieuwe meubi, zo verdient Lotus heel veel geld!
:idea: Ik wil beginnen met een actie "Boycot Habbo"!
Als niemant meer op Habbo Hotel speelt kan Lotus ook niet oneerlijk rijk worden! Maar om het te laten werken heb ik heel veel publiciteit nodig! :? Ik hoop dat er heel veel reacties komen op mijn oproep.
Ik vraag of je mee wil doen om Habbo Hotel te Boycotten! :D

Alvast Bedankt :wink:
Boycot Habbo

Boycot Habbo
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jun 2006 14:20

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Boycot Habbo »

Lotus moet de prijs voor cr. echt goedkoper maken het is echt heel duur!
Als ze rijk wil worden dan gaat ze maar een limonadekraampje beginnen! :x Ik vind de prijs van meubi in de catalogus ook belachelijk! Wil Lotus ofzo dat alleen rijke kinderen in Nederland op Habbo Hotel spelen?! :?:


Groetjes,
Boycot Habbo

Daafkeuh
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 jun 2006 10:13

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Daafkeuh »

Inderdaad,
Ik geef je groot gelijk :o
Gewoon 25 credits dat is ongeveer in euros : 4.50
Voor een rare ( zeldzaam ) dat is toch niet normaal
Voor €5,00 koop je al een computer spel waar je meer aan hebt.
Laat staan de habboagendas Extra: stickervel Kosten: 10.75 voor een agenda koop dan een zwart-wit als mense op hun geld moeten letten.

Groetjes.

Gesloten