LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] exit CDA woordvoerder aandelenlease Myra Koomen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Vreeburg
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 apr 2006 13:40

exit CDA woordvoerder aandelenlease Myra Koomen

Ongelezen bericht door Vreeburg »

Motie van Groenlinks en de SP :
De Kamer, gehoord de beraadslaging, overwegende, dat het afsluiten van consumptieve kredieten een belangrijke oorzaak is van het grote aantal mensen met problematische schulden; overwegende, dat het aangaan van een consumptief krediet sterk wordt gestimuleerd door de frequente, vaak agressieve en misleidende reclame voor dit product verzoekt de regering een verbod uit te werken voor het maken van reclame voor consumptief krediet op televisie en radio en de Kamer hierover nader te rapporteren.
PvdA en CDA stemden tegen. Myra Koomen hierover : "De moties van de SP en GL zijn te rigoureus en vergaand om daar een handtekening onder te zetten." En dat terwijl CDA aanvoerder Verhagen in het tweevandaag verkiezingsdebat met Jan Marijnissen steun had toegezegd voor een verbod op misleidende reclame! 10 april jl verliet Myra Koomen, afkomstig van de Rabobank voortijdig de kamer om wethouder te worden in Enschede. Ik zie dit als kiezersbedrog. Het versterkt de indruk dat sommige kamerleden slecht hun eigen belangen najagen het het kamerlidmaatschap gebruiken als opstapje voor hun verdere cariere.

Arjuna*
Berichten: 141
Lid geworden op: 29 okt 2005 12:32

Re: exit CDA woordvoerder aandelenlease Myra Koomen

Ongelezen bericht door Arjuna* »

Myra Koomen? Liepen de heren van PAL daar niet mee te koketteren?

B-
Berichten: 273
Lid geworden op: 23 jan 2006 15:52

Re: exit CDA woordvoerder aandelenlease Myra Koomen

Ongelezen bericht door B- »

Ik had haar al gemist op de aandelenleasedag. Ik had haar willen vragen wat zij nu precies heeft gedaan in die twee jaar dat zij zich er mee bezig heeft gehouden. :shock:

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: exit CDA woordvoerder aandelenlease Myra Koomen

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Myra Koomen is een goed voorbeeld van ongeinteresseerd zijn in de gewone burger.
Dat soort kamerleden streeft een "hoger"doel na, nl carriere maken, in de politiek of elders.
Met name het CDA heeft maar 1 doel, nl. regeren en de regeringspartijen steunen, niet met nieuwe dingen komen en vooral nergens in roeren.

In het verleden heeft M.K. met betrekking tot de aandelenlease in haar mailtjes regelmatig gereageerd in de trant van:

- Dit had niet mogen gebeuren.
- Het is nu in handen van de rechter.
- We zullen er voor zorgen dat dit niet weer opnieuw gebeurt.
- De regelgeving moet op Eur.niveau plaatsvinden.
- Daarom zijn het Eur.parl. en de E.grondwet zo belangrijk.
- Bla, bla bla.

Over het onrecht dat de gedupeerden in Nederland aangedaan wordt alleen al doordat de oppermachtige Bank Dexia vanaf het begin tot aan de dag van vandaag blijft dreigen en rekken hoor je ze niet.
Bljkbaar niet zo belangrijk voor hen.
Werken aan een goede regelgeving voor in de toekomst is voor de meeste kamerleden, m.u.v. Agnes Kant en nog een paar, belangrijker dan de problemen van dit moment oplossen.
Lekker de ogen sluiten voor de problemen van de gedupeerden, kunnen ze geen buil vallen.

mvgr .OD.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: exit CDA woordvoerder aandelenlease Myra Koomen

Ongelezen bericht door Elias »

.....zijn te rigoureus en vergaand om daar een handtekening onder te zetten


aldus Myra Koomen.

Hmmm, vandaar ook dat zij niet warm liep om m.n. de wetsovertreding bij ontbreken van een handtekening bij eegaleasecontracten aan de kaak te stellen..... 8)

Gaat CDA punten kosten.
Myra Koomen wegwezen :arrow:

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: exit CDA woordvoerder aandelenlease Myra Koomen

Ongelezen bericht door Hollander »

Laatst zat Gerda Verburg (ook van het cda) in Vara's Kassa. Zij vertelde ook dat het cda wel een verbod wil op misleidende reclamespotjes als van Frisia en lenen.nl en zo, maar niet een algeheel verbod op reclame voor lenen.

Lijkt me dat het cda dus wel consequent is. Deze kamermotie was erop gericht alle reclame voor lenen te verbieden. Dat gaat het cda te ver.

Je kan het met ze oneens zijn, maar het is wel consequent.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: exit CDA woordvoerder aandelenlease Myra Koomen

Ongelezen bericht door Elias »

Ze zijn in ieder geval ook zeer consequent in het afdichten van de beerput, maar daar staat m.n. het CDA al lang om bekend. Hup, gauw zand erover.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: exit CDA woordvoerder aandelenlease Myra Koomen

Ongelezen bericht door JH »

Daar is vrijwel iedere politieke partij heel goed in, eliasje.

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: exit CDA woordvoerder aandelenlease Myra Koomen

Ongelezen bericht door Belegger+ »

CDA heeft aan aandelenleasers niets verloren.
97% is lid van de linkse kerk en 3% heeft een landhuis en tien verlies gevende contracten.

B+

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: exit CDA woordvoerder aandelenlease Myra Koomen

Ongelezen bericht door cornelis »

Voor mij deugd die Myra Koomen niet ze heeft lak aan de gewone burger,ik heb haar twee jaar geleden een brief geschreven hoe ik ben opgelicht door dexia.
ik heb haar alles verteld zeg maar gerust dat ik mijn ziel heb blootgelegd aan deze vrouw.
Maar tot op heden heb ik geen reactie van haar ontvangen.
Het is gewoon een onbeschoft mens die ver boven de gewone burger staat en alleen maar aan zichzelf denkt,totaal geen medeleven toont aan gewone mensen zoals u en ik.CDA vooral die C moet ik om lachen/huilen.

Gesloten