LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
taste
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 feb 2006 20:58

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door taste »

Ik heb een kaartje van 512mb ik heb van alles geprobeerd om 2 landen erop te krijgen maar hij leest het kaartje niet.
Je moet kaarten hebben die speciaal voor de cartrek zijn met extentie ppm. Deze moet je plaatsen in de map: \mapdata op de SD kaart. Ik gebruik zelf een 1GB kaartje en dat werkt allemaal prima. Alleen moet je niet meer kaaarten dan nodig op je kaart zetten omdat het opstarten dan erg traag wordt. Ook de bijgeleverde europese kaarten met alleen hoofdwegen verwijderen van de kaart. Lukt het niet stuur dan maar even een mailtje met wat je precies probeerd.

taste
[email protected]

Cartrek
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2006 00:34

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door Cartrek »

Hoi Cartrek gebruiker,

Nou is er een forum gemaakt speciaal voor cartrek gebruikers
Nu nog leden het is gratis alleen naam wachtwoord en email adres dat is alles
Momenteel meer dan 30 leden en 170 berichten
Kijk er eens en ook anderen tippen zodat we een grote groep krijgen.
Adres is : http://www.cartrek.redgdk.com
Klik dan onderaan bij belangrijk

Heel veel dank en zie je CT200
Laatst gewijzigd door Cartrek op 02 jul 2006 11:13, 3 keer totaal gewijzigd.

Cartrek
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2006 00:34

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door Cartrek »

Ook de hele dure systemen geven foute aanwijzingen. (Sla nu rechtsaf, terwijl er alleen maar een vangrail is en in de verste verte geen afslag te bekennen.)
Wat Helicon verder schrijft is correct.
Het is de software die in dit geval de dienst uitmaakt.
De enige hardware is de ingebouwde antenne die roet in het eten kan gooien.
Maar wat tomtom gebruikers die dan spreken van een verademing dat het zoveel beter werkt is dat ze met kaarten erop zetten je wel een internet verbinding nodig hebt dat niet vertellen nee dat is een doorn in het oog zeker als je op de camping zit en je wilt een sd-kaart installeren dan moet je internet hebben anders wil het niet.
Dan maar iets minder en meer vrijheid

Gebakken Makreel
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 nov 2005 16:54

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door Gebakken Makreel »

Ja zoiets als jij zit in Barneveld op de camping en dan wil je ineens naar het Gardameer :shock: :lol: :lol: :lol: :lol:

adkat
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jul 2006 15:28

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door adkat »

ik heb in de vakantie een cartec 200 gekocht ik heb er heel veel elende van ,onbetrouwbare navigatie slechte ontvangst wijst je van hot naar haar,waardoor er in de bebouwde kom gevaar op treed traag en de stem komt niet overeen met de navigatie, daarbij heeft mijn nafigatie na 4 dagen het loodje gelegt ,ik moet nog terug naar blokker ik heb hier niet veel vertrouwen meer in wat vinden julli hiervan

kia
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 aug 2006 11:28

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door kia »

ik heb ook een cartrek 200 gekocht het is echte troep heb nu een nieuwe vdo dayton veel beter en goede helpdesk dus weggooien die cartrek 200
gr fcu

bart40
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2006 20:22

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door bart40 »

goede avond
ik heb 20 maart j.l. ook bij blokker de cartrek 200 navigatiesysteem gekocht en heb er tot op heden nog geen problemen mee gehad ik gebruik hem bijna dagalijks 8 tot 10 uur per dag.
dit is gewoon een goed navigatiesysteem voor de prijsbewuste koper.
ik had een navigatiesysteem nodig voor mijn werk maar mijn baas wou dat niet voor mij betalen dus heb ik deze maar zelf aangeschaft en aangezien ik op proviezie werk kan ik door de cartrek 200 mijn werk sneller doen en dat merk ik dan dus vanaf dat ik de cartrek 200 heb aangeschaft aan mijn salaris want ik heb nu de aanschafprijs al dik en dubbel terugverdient zodat ik het nu al in overweging neem om mij de cartrek 400 aan te schaffen en dan de cartrek200 te verkopen niet omdat de cartrek 200 slecht is of zo dat in tegendeel de cartrek 200 is een perfect navigatiesysteem met weinig poespas,eenvoudige bediening en zeker niet te duur in vergelijking met de prestaties van dit prachtige navigatiesysteem.

antarus
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2006 19:57

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door antarus »

Sinds december 2005 in huis. 2 keer geprobeerd 2 keer opgegeven. Je zie wel veel van Nederland. PLaatsen waar je nooit komt en nooit om gevraagt hebt hij heeft het allemaal in huis de CarTrek 200 En als je denk ik kom in de buurt dan loopt hij gewoon weer vast. DIT GEWOON TROEP!!!!

elmo800
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2006 21:38

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door elmo800 »

hallo,

ik ben sinds een maand of 3 in het bezit van een cartrek200
deze doet het prima ,is alleen idd wat traag met het opstarten.
ook heb ik de cd erbij met west europa, ik ben alleen erg ontevreden
over het feit dat er gezegd wordt dat het geen probleem is om op een nieuw sd kaartje (dane elec 512mb)enkele andere landen te zetten .
Maar wat ik ook doe ik krijg het niet voor elkaar.
ik sluit de ct200 aan op de pc ,doe de cd erin , de nieuwe sd kaart inde
cartrek en zoek het land uit dat ik wil hebben.
Na enige minuten zie ik in beeld "copy failed"
wat moet ik doen ????
ik ben geen ster met de computer maar dit moet toch niet zo moeilijk zijn zeker

andy toen
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2007 14:33

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door andy toen »

Hoera.... Cartrek neemt inmiddels niet alleen géén telefoon aan, doch per E-mail zijn ze inmiddels ook niet bereikbaar, dan toch maar blokker aansprakelijk houden voor een niet deugdelijke cartrek 400. :twisted: :evil:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Navigatie

Maar mensen,
houden jullie er rekening mee dat de prijzen van upgrades voor een Tom-Tom ook niet misselijk zijn?

En eens tegengekomen dat een Tom-Tom-accu al na 16 maanden de geest gaf en dat Tom-Tom voor een nieuwe wel € 175,- vroeg?
Een accu die je kennelijk er niet zomaar zelf in schroeft!

Nee hoor. Hup, op naar Blokker!
Dat is het enige aanspreekpunt.
En ach, weet zo'n meisje veel.
't Zijn over het algemeen best lieverds maar wel alle kenmerken van een dom blondje.

Nee, doorlopen en direct vragen naar de chef! Hee chef, !!!!!!!!!

Grootvader

andy toen
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2007 14:33

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door andy toen »

aan grootvader:
Dat meisje bij blokker was zeer begripvol, wist te melden dat vanuit blokker de service geregeld wordt. Toezegging gehad dat binnen een maandje het apparaat retour komt. Blokker vidt overigens zelf ook dat zij eindverantwoordelijk zijn voor de garantie regels. Over het kopen van dergelijke apparatuur bij de vakhandel..... daar kunnen dezelfde problemen zich voordoen, en wat doen zij.... inderdaad, óók opsturen. Enige verschil is de prijs. Scheelt toch 100 euro. :lol:

Patty1988
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 apr 2007 18:11

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door Patty1988 »

Het is zeker zo dat de elektrische producten bij Blokker precies hetzelfde zijn als bij een speciaalzaak alleen dan goedkopen. Bij Blokker verkopen ze ook philips en princess en is er ook garantie. En over de cartrek hoor ik eigenlijk weinig klachten, soms zit er een enkeling tussen die moeilijk doet.

hester123
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2007 21:26

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door hester123 »

ik heb er 1 enkele maanden, ook van Blokker.
echt een waardeloos ding.
destijds hem pas na verloop van de ruilperiode bij Blokker gaan gebruiken.
vandaag deed ie helemaal niks meer.

wie hem wil hebben, mag hem komen halen!

ongelooflijk zonde van het geld.
cartrek service mailt niet terug als je iets vraagt.
Blokker Rdam verwijst ook alleen maar naar cartrek.
al bij de aankoop, nu begrijp ik waarom

berry53
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2007 08:00

Re: MISKOOP Navigatie CARTREK 200

Ongelezen bericht door berry53 »

kan iemand mij vertellen hoe ik de flits palen kan downloaden op de cartrek 400

Gesloten