LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kitten gereserveerd bij een cattery

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door showgirl »

En voor de rest ga ik niet meer uitwijden hier op het forum over dit onderwerp.
dat is jammer, als het iemand overkomt en die net zoals jou denkt, dan heeft die, als het werkt, misschien iets aan de manier waarop jij het aanpakt.

dat sommige mensen er anders over denken dan jou, daar moet je tegen kunnen, niet iedereen deelt dezelfde mening.

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

Ben ik niet me je eens Showgirl.

Als ieder verhaal twee kanten heeft en je oordeelt dan pas, hoe kun je zelf dan van tevoren al een oordeel hebben of juffrouw minoesch in haar recht staat of niet.

Ze stelde op een konsumentenforum een vraag over HAAR rechten als konsument en voor zover ik het gelezen heb heeft notabene een cattery (Cattery Britney) haar daar heel zakelijk over ge-informeerd en dat terwijl ik er vast van overtuigd ben dat het Cattery Britney ook vast aan het hart gegaan moet ziin dat het ook nog eens over een kitten ging van het ras wat ze zelf fokt. Dat vond ik ontzettend professioneel.
Petje af Cattery Britney. :wink:

Het ging over het zakelijke aspekt van de aankoop van een kitten (kontraktuele verplichtingen van de verkoper) en niet over de kitten zelf.

juffrouw minousche
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 jan 2006 21:57

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door juffrouw minousche »

showgirl


Geplaatst op 25 Jul 2006 07:43 door showgirl


--------------------------------------------------------------------------------

ik vind het erg l*llig van je dat je deze dierenarts met plaats en praktijk naam op internet zet


Deze dierenarts zou zich dus wel kunnen verweren en jij vind het l*llig dat zij de naam noemt.Ik begrijp dan nog steeds het verschil niet met de naam van de cattery.En ik begrijp ook niet wat dat er toe doet.Al die mensen die hier klagen over hondenpoep/kattenstront en noem maar op,burenruzies.Je vraagt toch ook niet om de naam van de buren of de eigenaar van de hond die bij iemand voor zijn keukenraam poept om die zijn kant van het verhaal te horen?

En precies het gaat om de zakelijke kant van het verhaal en niet over de kitten,sommige kunnen hier het onderscheid niet maken hierin.Mijn vraag was niet of ik het kitten wel/niet zou moeten nemen en hoe ik dit op moest lossen.Mijn vraag was duidelijk dacht ik zelf of je rechten hebt als koper in dit geval.

En voor wat betreft mensen die zo'n zelfde geval meemaken of gaan maken....helaas sommige hebben het voor jullie verziekt zodat je niet weet of je op deze manier je aanbetaling retour kan krijgen.

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door showgirl »

oke, we hoeven het ook absoluut niet eens te zijn.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door bitchy »

volgens mij heeft iedereen al een mening klaar bij het lezen van een verhaal.
& het is ook iedereen zijn recht om het met wel of niet met iemand zijn handelen eens te zijn.

ook ik ben van mening dat iemand die zwart gemaakt word zich moet kunnen verweren, het kan ook nog eens onderlinge strijd zijn tussen 2 cattery's of kennels.
nu word deze cattery niet bij naam genoemd, & dat is netjes, maar toch blijft het een verhaal van 1 kant.
natuurlijk ging het de starter niet om dat ene verhaal, maar meer om hoe ze haar aanbetaling terug kan krijgen, er hoeft dus ook geen verhaal van de kittenfokker te komen, maar toch komt wel een heel negatief verhaal over deze persoon omheen....
volgen jullie het nog?..
ik ben nooit zo goed in het uitleggen van wat ik bedoel.. :lol: :oops:
een HEEL GROOT minpunt van mij.

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

Sorry Bitchy, maar juffrouw minoesch heeft talloze keren aangegeven dat ze helemaal geen diskussies wenste over de kitten of ziekte en gezondheid en meermaals duidelijk gezegd dat het haar uitsluitend ging over het terugkrijgen van de aanbetaling en het zakelijke gedeelte van de aankoop.

Ze vroeg niet om een oordeel, van wie dan ook, over de door haar gemaakte keuze om de kitten niet te nemen, daar was ze met de cattery al zelf uitgekomen en daar werd, eerlijk is eerlijk, vaak over gepraat resp. een totaal andere draai aan het topic gegeven.

Ik denk als ze over de kitten zelf had willen praten dat ze wel op een katten-forum die vraag gedropt had.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door bitchy »

euh, je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor :D ,

... bij ( bijna ) elk onderwerp wijkt men af van de vraag van de starter omdat er mensen zijn die ergens heel anders over denken & door de manier van lezen totaal voorbij gaan aan ''de vraag''.

fonie
Berichten: 113
Lid geworden op: 30 dec 2005 15:04

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door fonie »

ik ben nooit zo goed in het uitleggen van wat ik bedoel..
een HEEL GROOT minpunt van mij.
Valt reuze mee hoor zelfs ik begrijp het :lol:

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

Ja maar tussen een vraag over iets zakelijks en/of er een draai aan geven waarbij de dierenliefde of de gemaakte keuzes van een topicstarter ter diskussie komen te staan, dat is toch wel erg zwart-wit en super respektloos voor de persoon in kwestie.

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Soraya »

Hoe is het verder, heb je iets vernomen van de rechtsbijstand?
(gewoon oprechte belangstelling van mijn kant)

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Soraya »

Die vriendin van mij, waar ik het eerder over had, is ook benieuwd hoe het bij jou vergaat.
Hoewel zij in een andere situatie zit, is het bij haar ook nog niet echt opgelost.

chiqui
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:54

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door chiqui »

ondertussen staat er op marktplaats een waarschuwingsadvertentie over deze cattery.Hij staat bij katten algemeen.Het betreft hier cattery alydero's uit tilburg.Er zijn al meer klachten over deze cattery,ze staan ook op opgelicht.nl

Er komen allemaal katten vandaan die ziek zijn,ik denk dus dat de topperstarter juist heeft gehandeld en een ieder die hier heeft geschreven van niet zijn exuses kan aanbieden!!!Want jullie hadden dus het betreffende kitten genomen met maar 1 enting en met een 99% kans dat hij al ziek was(en dus daarvoor geen 2e enting kon krijgen!!)en haar eigen dieren waren dus hierdoor ziek geworden!!!

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Soraya »

Getsie, wordt de discussie alweer op een andere voet gegooit.
Laat duidelijk zijn dat ik niet echter de topicstarter stond om andere redenen (en die heb ik toen ook aangegeven) en dat ik nooit een kitten met 1 enting zou nemen.
Dus sorry voor chiqiu, ik bied dus niet mijn excuses aan om nog steeds dezelfde redenen als waarom zij een bepaald kitten van een bepaalde kleur wilde in een bepaalde periode. (want ook hier ging het om)

chiqui
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jan 2007 18:54

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door chiqui »

Beste soraya,

hier ging het misschien wat jou betreft ook om,maar de topic starter niet.hoef je alleen maar voor naar de titel te kijken!!!Jij en anderen hebben er andere dingen bijgehaald(zoals jullie trouwens altijd doen,nooit bij de topictitel blijven maar altijd weer andere dingen erbij halen!!)

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Soraya »

Je kan pas een mening geven als je het hele verhaal kent, en dat beschreef de topicstarter dus niet. Pas toen het hele verhaal naar voren kwam van het hoe en wat, bleek dat niet alles bij de fokker lag.
Maar dank je namens iedereen dat je iedereen over een kam scheert omdat iedereen graag duidelijkheid wil, voordat ze hun mening geven. Veel mensen hebben in een soortgelijke sitatie gezeten en geven door wat ze weten. Er was zelfs een cattery die haar graag persoonlijk wilde helpen en die goed staat aangeschreven, en die wordt dan weer afgewezen omdat ze het niet vertrouwd, terwijl juist de cattery meer mensen weet te vinden, omdat ze in deze wereld zit en weet bij wie ze moet zijn.
Daarnaast kende ik iemand die ook in een soortgelijke situatie zit, maar al waarschijnlijk heel wat verder dan de starter is gekomen. (dit had ik ook naar de starter toe aangegeven daar ze mogelijk wat voor elkaar konden betekeken) maar nooit geen reactie op gehad. Dat zegt dan in mijn ogen ook weer voldoende.

Waarschijnlijk ben je het absoluut niet met me eens dat het om het totaal verhaal ging, en alles wat ik hierboven verder beschreef. helaas dan voor jou.

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Helaas, deze fokker staat zeer slecht bekend. Zij was lid van neocat maar is daar geroyeerd nadat ze rasloze zieke kittens verkocht voor veel geld als zijnde bkh tjes zonder stamboom via advertentiesites. Zij heeft meerdere mensen opgelicht/benadeeld. Ook is er een ondezoek van de dierenbescherming geweest naar aanleiding van alle klachten en wordt ze ook door hun in de gaten gehouden.Daarom fokt ze nu onder haar moeders naam via een belgische vereniging. Het feit dat je je aanbetaling niet mocht storten komt doordat zei een uitkering heeft en haar extra inkomsten dmv die arme dieren niet kwijt wilt en niet het risico wilt lopen dat haar uitkering stopt(hier zijn bewijzen van door haar eigen postings op een ander forum)In alle andere gevallen zou ik waarde hechten aan het verhaal van de wederpartij maar in deze dus niet. Internet staat vol van haar oplichterij oa op www.opgelicht.net onder de rubriek opgelicht met dieren en is dit betrouwbaar. Deze dame gebruikt haar poezen als fokmachines, 3 nesten per jaar is niks en geeft de kittens dan op bij een ander nest.
Juffrouw Minousche, ik hoop dat je je aanbetaling terug krijgt en misschien heb je wat aan de onderwerpen over haar op het genoemde forum. Zij liegt zich werkelijk onder alles uit en schroomt er zelfs niet voor om haar vriend als zijnde tevreden klant te laten posten in betreffende onderwerpen van slachtoffers! Van ip check heeft ze blijkbaar nooit gehoord. Deze "dame"is zo vreselijk triest en doorzichtig bezig dat je er haast om moet lachen! Ik hoop dat het een schrale troost voor je is dat je niet het enigste slachtoffer bent!
Succes en laat nog even weten hoe het afloopt, iedere keer als ik een nieuw slachtoffer tegen kom zit ik haast te koken achter mijn pc. Gelukkig wordt ze echt in de gaten gehouden door betrouwbare cattery's en gaan er regelmatig waarschuwingen over haar uit zodat fokkers niet het risico lopen om een met liefde groot gebracht kitten aan haar te verkopen.
groetjes Kittekat

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

Ik werd eergisteren op deze site gewezen en heb eerstal 2 dagen zowat nodig gehad om het meeste door te lezen hier.

De mails van Juffrouw Minousche zijn mij allemaal bekend.
Om niet steeds het hele synoniem te hoeven typen, noem ik haar hier even voor het gemak Miranda.
Ze had via een advertentie (meen ik) of foto's op onze site (ja, het is onze cattery) destijds gereageerd op een kitten.
Ze wildde het dolgraag hebben.
Wij hebben haar via mail en foto's steeds op de hoogte gehouden.
Ze wildde graag de naam "Elmo Blue Wonder" op de stamboom vermeld zien staan, dus hebben we die ook zo voor haar aangevraagd.
Miranda wildde zekerheid dat Elmo voor haar werd vastgehouden en bood zelf aan om een aanbetaling te doen.
Echter hadden we nog geen rekening geöpend voor onze Cattery.
Ze bood aan het per post toe te sturen (wat ik persoonlijk een beetje eng vind, maar oké)
Normaal is een aanbetaling voor een kitten bij ons 100 euro, Miranda stuurde 50 euro.
Ik heb daar verder geen praat over gemaakt.

Persoonlijk hebben wij liever dat mensen eerst kennis komen maken (volgens ons Cattery beleid wat ook op onze site staat)
Dit hebben we haar ook medegedeeld en als ze dan was gekomen, had ze ook netjes het contract met ons door kunnen nemen en hadden we duidelijke afspraken kunnen maken.
Zowiezo wil je ook eerst weten of het wel klikt tussen een kitten en een mogelijk toekomstig baasje / bazinnetje.
Tot 3 keer toe heeft ze een afspraak gemaakt om kennis te komen maken met Elmo, maar is nooit geweest.
Steeds kwam er wat tussen (een ziekenhuis-opname van familielid, kapotte auto, enz.)
Ik ent zowiezo naar leeftijd en gewicht van een kitten.
In dit geval heb ik inderdaad 2 weken bij de tandarts gezeten, omdat ik door zwangerschap, zo'n dusdanig kalkgebrek heb gekregen dat ik bijna al mijn tanden heb moeten laten trekken.
Door mijn diabetes, stopt het bloeden ook moeilijker dan bij gezonde mensen en was het mede om deze redenen geen mogelijkheid om 80 km in een auto te gaan rijden met zoveel pijn en continue bloedverlies.

Ik heb Miranda hier netjes van op de hoogte gesteld en haar 2 oplossingen geboden.
Van beiden wildde ze niets weten endus heeft ze het kitten geännuleerd, omdat (haar woorden) Elmo dan geen kitten meer was!
(Mijn oudste poes was zeker 4 maanden en zeker nog een kitten toen ze bij me kwam, 2 andere poezen van mij waren 5 en 6 maanden en ook zeker nog niet volwassen, maar dat terzijde.)
Dat ze op vakantie zou gaan kort nadat ze Elmo normaal gesproken bij ons zou hebben opgehaald, wist ik niet.
Anders had ze Elmo zowiezo poas ná de vakantie mogen komen halen.
Je gaat niet een kitten in de stress zetten met verhuizen en als het dan net een beetje gewend is, het diertje weer "in de steek" laten.
Zelf ga ik niet eens op vakantie, omdat ik de zorg voor mij dieren niet aan anderen toevertrouw.

Omdat Elmo dus weer beschikbaar was, is hij wederom aangeboden voor bemiddeling.
Kort daarna mocht ik een mailtje ontvangen van een mevrouw die reageerde via een hotmail account.
De naam daarvan was BenjiBalouchiqui, maar haar eigen naam werdt vóór het hotmail-account vermeld.

Hieronder kopie van het mailtje...

***********************

X-Originating-Email: [[email protected]]
X-Sender: [email protected]
From: "miranda" <[email protected]>
To: [email protected]
Bcc:
Date: Sat, 15 Jul 2006 14:33:05 +0200
Mime-Version: 1.0
X-OriginalArrivalTime: 15 Jul 2006 12:33:06.0494 (UTC) FILETIME=[D2B64DE0:01C6A80A]
X-AtHome-MailScanner-Information: Neem contact op met [email protected] voor meer informatie
X-AtHome-MailScanner: Found to be clean

Hallo,
De blue mackerel kater is deze nog beschikbaar?Is de prijs een vaste
prijs?Heb nl maar 300 euro te besteden voor een kitten,maar vind hem wel erg
mooi om te zien.

groetjes
Miriam

**************************

De naam Miranda (en haar achternaam) stonden beiden in het kaartje dat ze stuurde bij haar aanbetaling)

Maar wat mij opvalt is dat ze dus 2 namen gebruikt.
Zowel de naam Miranda als de naam Mirjam.
Zelf kreeg ik na dit berichtje het gevoel dat niet het kitten of de wat latere enting het probleem was, maar de prijs.
Onze kittens hebben een vaste prijs van 425.
Wat mij verder opvalt is dat Elmo dan ineens wel nog een kittten is en niet te oud om bij haar dieren te plaatsen!?
had ze eerlijk gezegd in die mail wie ze werkelijk was en dat ze ondanks haar annulering toch nog terug wildde komen op haar besluit, was het waarschijnlijk allemaal heel anders gegaan.
Maar dat is altijd achteraf.

Verder kreeg ik ook nog een mailtje van een mevrouw (meen dat ze Trudy heette) die ook een cattery had gehad, maar was gestopt.
Ze had het verhaal van Elmo gelezen en ook hoe hij aan zijn naam was gekomen.
Zij schreef in haar mail dat er bij haar een mevrouw een kitten had geresserveerd en dat ze de uitdrukkelijke wens had om op de stamboom de naam "Elmo Blue Wonder" vermeld te zien.
OP het moment dat deze mevrouw (net als wij dus) de stammbomen had aangevraagdf, werdt dit kitten eveneens geännuleerd!
Vreemd toeval, maargoed.
Deze ex-cattery eigenarresse was van mening dat ik dit moest weten.

Elmo heeft tot zijn 8 maanden bij ons gewoond en heeft inmiddels een geweldig thuis gevonden.
We hebben nog steeds bijna wekelijks en soms zelfs dagelijks contact en daarnaast gaan we ook regelmatig eens op bezoek bij deze mensen.

@ kittekat...

3 nesten per jaar is wel een beetje overdreven vindt je niet?
Wij hebben 4 poezen en 2 katers.
De poezen zijn inmiddels (op 1 na) bijna 3 jaar (april en mei) en hebben in totaal 5 nestjes gehad.
Officieel zou je 3 nestjes per 2 jaar per kat mogen fokken volgens de regels van de rasvereniging.
Daarnaast is het zo dat je bij de belastingdienst pas verplicht bent aangifte te doen als je meer dan 20 kittens per jaar fokt.
Dus pas als je daarboven komt, ben je belastingplichtig.
Overigens val je dan ook onder het honden en kattenbesluit, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Daarnaast bied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik nog nooit een sociale dienst-uitkering heb gehad!
Dus ook daarvoor niets te vrezen gehad.

Verder heb ik nooit wat mogen vernemen van een rechtsbijstand van Miranda, terwijl het hele gebeuren inmiddels alweer bijna 9 maanden geleden is.
Zelf heb ik dit uiteraard ook voorgelegd aan mijn rechtsbijstand en daar is mij uitgelegd dat een aanbetaling inhoud dat de persoon die de aanbetaling doet, daarmee zichzelf verzekerd dat iets voor hem / haar word vastgehouden.
Als deze persoon dan annuleert, is dat jammer maar de aanbetaling hoeft niet teruggegeven te worden.
Dit word gezien als een soort van onkostenvergoeding / resserveringskosten voor extra kosten die je dan als ontvanger maakt.
(bv opnieuw adverteren, langer in huis, extra voeding, en zoals al eerder aangegeven is Elmo tot zijn 8 maanden hier gebleven.)
De aanbetaling hoeft niet terugbetaald te worden volgens rechtsbijstand.
Het zou anders zijn als een kitten ziek word en overlijdt.
Op dat moment zijn wij namelijk in gebreken en zullen wij een passende oplossing proberen te zoeken in overleg met de tegenpartij.
Wij bieden dan volgens ons contract een ander kitten of geld terug.
Uiteraard respecteren wij wel dat iemand mogelijk ondersteboven is van het gebeurde en respecteren dan ook een rouwperiode hiervoor.

Wat betrefd het verhaal op het andere forum.
Dit is nog steeds niet afgerond.

Deze mevrouw was een goede bekende van ons.
Omdat wij haar situatie als bijstandmoeder kenden en haar het plezier en geluk van zo'n heerlijke wollebol ook niet wilden ontzeggen. hebben wij in overleg met haar een betalingsregeling getroffen.
Helaas is zij deze niet nagekomen.
Daarnaast, toen het kitten (toen 7 maanden) niet meer wilde eten, heeft ze ons geraadpleegd.
Wij hebben haar meermaals geadviseerd om met het diertje naar de dierenarts te gaan.
Helaas heeft ze dat niet gedaan.
Uiteindelijk hebben wij die zorg overgenomen en zou ze na behandeling en een week stabiel blijven van het diertje, het kitten gezond en wel terug krijgen.
Echter was zij van mening dat ze andere stappen moest ondernemen die helemaal niet nodig waren geweest.
Meerdere malen heeft zij de partner van haar neef (dat was een vriendin van me) benaderd voor informatie over het diertje.
Terwijl ik me er zelf prettiger bij had gevoeld als ze gewoon haar vragen aan ons had gesteld, omdat wij met de zorg voor het dier verantwoordelijk waren.
Het diertje is er gelukkig helemaal bovenop gekomen, maar de zaak eromheen is nog niet opgelost.
Daarnaast heeft ze op het andere forum aangegeven dat ze vóór vrijdag 8 December 2006 de rekening van dierenarts (heb niet eens alles gerekend), betaald zou hebben.
Inmiddels bijna 2 maanden later nog steeds niets gehoord of gezien.
(Maargoed, dit heeft verder niets met dit topic te maken.)

Voor wat betrefd Miranda denk ik dat ik vrij duidelijk heb uitgelegd hoe en wat.
Wie nog vragen heeft, stel ze gerust.

Groetjes ...
Laatst gewijzigd door shiva72 op 07 feb 2007 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.

kittekat
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 feb 2007 09:05

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door kittekat »

Een ieder die de topics rondom jouw doen en laten doorleest op www.opgelicht.net zal niks meer te vragen hebben......
Wat betreft je uitkering schreef je zelf op een ander forum (heb even gekopieerd);

Heb gelukkig een mobieltje (helaas prepay), maar kan in geval van nood toch bellen.
Ben alleen erg zuinig met het beltegoed, dat begrijp je (heb helaas ook geen geldboom met mijn uitkerinkje)

Misschien wel geen soc dienst maar feit blijft dat je fokt voor geld en daarbij over lijken gaat.
Dat je naam en toenaam en zelfs mailadres van degene die dit topic gestart heeft hier neer zet om je gelijk te krijgen toont wel weer eens aan wie je bent.....

Uiteindelijk heeft Wanya haar gelijk gekregen en moest het kitten terug!! Ook dat valt allemaal te lezen op www.opgelicht.net
Ook valt daar te lezen hoe je alles bij elkaar liegt, niet alleen nu met je tandarts verhaal, tis altijd wel wat en NOOIT jouw schuld
Zoek toch eens hulp mens!

shiva72
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 feb 2007 19:11

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door shiva72 »

@ kittekat

Wil je nou ook nog dat ik hier een foto ga plaatsen van mijn mond nu en mijn kunstgebit?
Of de tandartsrekening inclussief handelingen die verricht zijn? (kan hoor, als het moet)
Wat is dat toch met jullie?

Wat Wanya betrefd...
Dat is nog lange niet opgelost.
En als je eerlijk bent komt jij ook uit voor je identiteit.
Toch?
Het zal een ieder hier duidelijk wezen wie ik ben.
En daarnaast....
Ik hoef mijn gelijk niet te halen wat betrefd M., we weten zelf precies hoe dat verhaal in elkaar zit.
Dat haar gehele naam erbij staat, was overigens niet de bedoeling.
Heb ik over het hoofd gezien.(mijn excuses daarvoor, heb het zojuist even gewijzigd)
Dat e-mail adres werkt ook niet meer, althans is al bijna een jaar niet meer in gebruik.

En wat betrefd mijn uitkering...
Dat zal waarschijnlijk van een heel oud topic zijn op een forum waar ik allang niet meer kom.
Heb namelijk geen uitkering (én al helemaal geen soos!)
En beltegoed????
Ik heb niets met beltegoed te maken, daar ik al zowat een jaar gewoon een abonnement heb.(als het niet al langer is)

Maargoed...
Eenieder mag uitkomen voor zijn mening.
Ik weet dat we onze uiterste best doen om het goed te doen.
Dat je je naam moet verdienen, weet iedereen in het fokkerswereldje.

En over het kitten van Wanya....

Ik heb er geen spijt van dat ik het diertje terug gehaald heb, omdat ik weet dat het weer gezond is geworden omdat tegenpartij niet naar de dierenarts kon / wildde gaan.
Had jij het laten zitten, terwijl je wist dat het ziek was?
Het aan zijn lot over gelaten?
En daarnaast....
Als zoiets ooit weer gebeurd dat iemand die een kitten van me heeft gekocht door omstandigheden niet naar de dierenarts kan gaan, zou ik die zorg zo weer op me nemen.
Mijn zorg houd niet op bij de voordeur.
Ik werk niet voor niets met contracten

En wat ik me dan afvraag....
Waarom zijn de baasjes van Elmo, Azuro, Lotus, Ghini, enz dan wel tevreden?
Heb met allen nog steeds contact.
Beetje raar dan, vindt je niet???
Vooral de baasjes van Elmo zijn we inmiddels zeer goed mee bevriend (vandaag nog geweest overigens)

Groetjes...

Cattery Jofra1
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2007 21:32

Re: kitten gereserveerd bij een cattery

Ongelezen bericht door Cattery Jofra1 »

@Shiva 72

ach ja weer een andere gebruikersnaam, moeilijk om er eerlijk voor uit te komen wie je bent.
Maar een vos veliest nu eenmaal .........
Treurig dat je nog steed niet op de juiste manier bent aangepakt.
Je hebt zovelen al zoveel leed aangedaan.

@Juffrouw Minousche

Al jaren is deze dame bezig.
Waarom zij lid is in Belgiê, puur om de reden dat ze door een erkende vereniging in Nederland is geroyeerd en daardoor nergens in Nederland lid kan worden van een vereniging.
De reden waarom, ach dat laat zich denk ik wel raden.

@Britney

Deze dame zou eigenlijk eens flink met der neus op TV moeten en flink moeten worden aangepakt, een oproep via Radar voor gedupeerden, wie weet zal dat helpen, alleen moeten degenen die nu al in de afgelopen 3 jaar en misschien wel langer zijn opgelicht, in mijn ogen elkander zien te vinden.

Eigelijk zou ze in Amerika moeten wonen, daar weet men hoe men met dit soort personen om moet gaan.

Jofra1

Gesloten